Oud 14-07-2004, 11:06
Verwijderd
Liep je vroeger op mags, of op nike air max?
Had je een kuifje, of vastgesprayed haar?
Rookte je al op je 13e om stoer te doen?
Had je zoveel Backstreet Boys posters op je muur dat je geen behang meer kon zien?
Ben je ontmaagd door een PLAYAAH?

schaam je niet, deel het met ons

(wie trapt af?)
Advertentie
Oud 14-07-2004, 11:08
Verwijderd
ik heb in de eerste klas een half jaar wu tang clan geluisterd
Oud 14-07-2004, 11:14
Hagel
Hagel is offline
Ik ben als 13jarig kutje op het Now Summer Dance festival '96 geweest met de party animals, dj Paul Elstak en Captain Jack e.d.
Ik had verschillende real hardcore cd's
Ik had verkering met een basketbalfan die Joel heette en er uitzag als een Whigger
Ik werd gepest op school en uitgescholden voor dikzak door een meisje dat echt 100 kilo woog en ik misschien 50 ofzo

Edit:

Toen ik een jaar of 14 was hield ik enorm van tuinbroeken en dan vooral in camouflage, en ik had rode laarzen met gespen en een kompas erop en hakken met een ijzeren omhulsel, cool he. Het jaar derop vond ik gothic muziek cool en toen ging ik in soepjurken lopen en coole foto's van mezelf op internet verspreiden.
Ik heb 2 jaar een relatie gehad met iemand met een hanekam (haha sorry substantial, het was leuk hoor )

Laatst gewijzigd op 14-07-2004 om 11:26.
Oud 14-07-2004, 11:22
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
toen ik 9 was had ik mags. toen ik 12 / 13 was was ik een panda-kindje.
Oud 14-07-2004, 11:25
Verwijderd
Ik ging vanaf m'n 6e met mijn vader naar concerten en festivals (metal).
En ben daar altijd in blijven hangen..

Ben nooit merkgeil geweest, heb alleen Nike's als sportschoenen want daar zijn ze voor bedoeld.
Oud 14-07-2004, 11:26
transfattyacid
transfattyacid is offline
Ik had mijn hele kamer vol met de spice girls en 5ive en ik liep ook met kleding en schoenen van de spice girls, ben ook nog naar hun concert geweest en naar de eerste tmf awards .

Oh, en ik werd gepest om mijn neus
En ik rookte op mijn veertiende omdat ik dat wel stoer vond ja.
Oud 14-07-2004, 11:28
Verwijderd
ik heb naar hiphop en r&b geluisterd en trance in de 1e.... dat was echt een vaaaaag jaar
ik was fan van 5ive...
ik deed klassiek ballet
Oud 14-07-2004, 11:30
Verwijderd
ik kan 2pac - changes rappen
ik kan will smith - getting jiggy with it rappen
ik kan de teksten van bijna heel hammerfall - legacy of kings
ik heb met spikes bandjes rondgelopen
ik heb een overzeas broek
ik heb een dimmu borgir shirt
ik heb een slipknot shirt
ik heb een korn shirt
ik heette hier eerst F0RuM-PuNK...

wie overbiedt?
Oud 14-07-2004, 11:30
transfattyacid
Citaat:
koekjes schreef op 14-07-2004 @ 12:28 :
ik heb naar hiphop en r&b geluisterd en trance in de 1e.... dat was echt een vaaaaag jaar
ik was fan van 5ive...
ik deed klassiek ballet
Ik heb ook 12 jaar op ballet gezeten maar om dat nou een nono te noemen
Oud 14-07-2004, 11:31
Verwijderd
Citaat:
********** schreef op 14-07-2004 @ 12:25 :
Ik ging vanaf m'n 6e met mijn vader naar concerten en festivals (metal).
En ben daar altijd in blijven hangen..

Ben nooit merkgeil geweest, heb alleen Nike's als sportschoenen want daar zijn ze voor bedoeld.
Dat zijn toch geen nono's ...

Ik had mags ja, en ik droeg blauw satijnen Cimmarron broeken gecombineerd met lichtroze Ralph Lauren polo's die drie maten te groot waren, ik speelde nog met de Barbies toen ik 13 was, mijn eerste echte zoen kreeg ik van mijn toenmalige beste vriendin toen ik 11 was, daarna dik twee jaar nodig gehad om dat te verwerken voor ik aan jongens wilde 'beginnen'. Ik ben van twee scholen gestuurd, nouja, vriendelijk verzocht te vertrekken. Ik vond mezelf stoer vooral omdat ik tof deed met mensen uit de 4/5e klas die mij waarschijnlijk een irritant opdondertje vonden.

Met een vriendin stalkte ik klasgenoten 's nachts vanuit telefooncellen, we bestelden dan ook stapels pizza voor de hoer van de school (want pizza eten= pijpen in ons gooise jargon) en meer van dat soort kattekwaad.

Over kattekwaad gesproken, ik heb ook een keer bijna een kat vermoord dat was bij mijn oma, die kat viel me aan, haalde mijn arm open met die tering nageltjes en toen heb ik m van me af geschud en in de vijver geschopt (ik was 8). Hij heeft het net gered en is sindsdien schichtiger dan ooit. Klotebeest. Okee ik dwaal nu af, mooi geweest met de nono's .
Verwijderd
Citaat:
transfattyacid schreef op 14-07-2004 @ 12:30 :
Ik heb ook 12 jaar op ballet gezeten maar om dat nou een nono te noemen
ik in groep 4/5 klassiek
daarna jazz
en nu streetdance

maar ik vind klassiek echt klote... ik heb t ook onder dwang gedaan
sofuckingme
sofuckingme is offline
ik was megafan van the spice girls en dan vooral geri.toen zij wegging heb ik mijn hele spice girl verzameling weggegooid
en ik heb ooit afschuwelijke zilverkleurige laarsjes gehad
Oud 14-07-2004, 11:33
transfattyacid
Wat zijn mags ook alweer voor schoenen?
Oud 14-07-2004, 11:33
sofuckingme
sofuckingme is offline
Citaat:
Hermione schreef op 14-07-2004 @ 12:31 :
eerste echte zoen kreeg ik van mijn toenmalige beste vriendin toen ik 11 was [/B]
hehe ja ik ook
Oud 14-07-2004, 11:36
Verwijderd
o ja ik heb korn goed gevonden ben er zelfs heen geweest in de ahoy, maar toen vond ik het eigenlijk al niks meer, maar ja een half jaar daar voor had ik al een kaartje gehaald dus dan ga je dat kaartje niet weggooien
Oud 14-07-2004, 11:41
Ragnar
Ragnar is offline
Ik heb kort haar gehad
Ik heb skatebroeken gedragen
Oud 14-07-2004, 11:42
rodina
rodina is offline
Ik ben toen ik 11 was naar de BackstreetBoys geweest in de Jaarbeurshallen in Utrecht.
En ik had m'n hele kamer vol hangen met Nick Carter.

Oud 14-07-2004, 11:51
Verwijderd
Ik was heeeeeel erg fijn an de Backstreet Boys maar eigenlijk omdat iedereen dat was. Maar mn hele muur hing wel vol met posters en ik had zelfs de driedelige poster uit de Break Out Verder droeg ik tuinbroeken en dan een riem om en het bovenste deel dan weer naar beneden laten hangen. En ik had heel lelijke schoenen. Een soort sportschoenen met blokhakken maar het waren mn eerste hakken dus ik vond het heel cool.
Oud 14-07-2004, 11:58
Verwijderd
Ik was mega BSB fan, vooral van Niiiiiiiiiiiiiiiick. Ik ben naar twee concerten geweest, en werd altijd helemaal hysterisch wanneer ze op tv kwamen. Ook hing mijn kamer vol met posters van ze, en kocht ik elke Hitkrant en Break Out waar ze in stonden.
Later werd ik ook fan van 3T, de Spice Girls en Hanson, maar ietsje minder hysterisch.

Sporty spice was mijn heldin en daarom droeg ik altijd sport tshirts van Nike enzo.

Oud 14-07-2004, 11:58
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Ik was een overromantisch kind. Voor mijn veertiende werd ik altijd verliefd op onbereikbare jongens die veel te oud waren, broers van vriendinnetjes enzo. En dan schreef ik ze van die zwaarbeladen brieven , in het genre van "ontvoer mij!". En dan zat ik daar te staren naar de maan, want misschien keek hij daar ook naar enz. enz. Ja ik was best een cliché-kind.

Daarvoor (tot m'n elfde) was het nog erger: toen was ik altijd verliefd op beroemdheden: milli vanilli, prince, ronny mosuse, clouseau, ... Was ik ff zo verwaand dat ik dacht dat ik ze kon krijgen hehe.
Oud 14-07-2004, 12:00
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik was ook spice girls fan en had babyblauwe plateau-schoenen.
Oud 14-07-2004, 12:03
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Horror Kitty schreef op 14-07-2004 @ 13:00 :
ik was ook spice girls fan en had babyblauwe plateau-schoenen.
en ik vond Peter Andre een lekker ding
Oud 14-07-2004, 12:07
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
oei ik vergeet de belachelijkste: ik had ook even een crushje op die dikke jamaïcaan van Inner Circle van "alalalalom alalalalom"

Oud 14-07-2004, 12:08
Verwijderd
Mijn favoriete Spice Girl was trouwens Emma. Rara waarom
Oud 14-07-2004, 12:18
Verwijderd
cars(?)-tuinbroeken en mags to da bone.
Advertentie
Oud 14-07-2004, 12:20
sofuckingme
sofuckingme is offline
Ik had donkerblauwe spice girl schoenen, ik mocht geen felgekleurde
Ik sloeg kleine kinderen toen ik 10 was ofzo en heb een meisje van school afgepest die altijd in dr broek plaste( en nu zit ik weer bij dr in de klas ) Ik kan de hele cd van alanis morisette (jagged litlle pill) meezingen omdat ik m al 5 jaar luister
Ik heb een jaar lang ongelofelijk veel gevroten echt elke dag vreetkicks enzo Ik droeg vroeger TE veel oranje kleding omdat dat mijn lievelingskleur was.En ik heb 2 jaar op voetbal gezeten omdat er iemand in dat team zat die ik leuk vond
Oud 14-07-2004, 12:21
Hamer
Hamer is offline
Ik droeg (te dure) merkkleding.
Ik at bij Macdonalds.
Enzzz....
Oud 14-07-2004, 12:32
Verwijderd
- Sinds m'n tiende reeds luister ik naar the Rolling Stones.
- 'k Droeg toen ik een jaar of 10 oud was soms camouflagekleding omdat ik die kleuren zo mooi vind (nu draag ik nog steeds voornamelijk donkere kleuren groen en bruin, maar geen camouflagekleding meer...).
- Vorig jaar nog had ik bruine sandalen met witte sokken eronder (ik moet toch maar weer eens een paar aanschaffen).
- Toen ik nog heel klein was, was ik best wel materialistisch.
Oud 14-07-2004, 12:32
tuttebel
tuttebel is offline
fan van spice girls en five en jody bernal. ik kustte jody bernal zn posters..
en ik heb spice girls en sclub 7 en dergelijken bij elke gelegenheid wel geplaybackt met n dansje erbij.
ik had laarsjes met hak en panterprint.
ik droeg zwarte nagellak waarmee ik de jongen ging krabben die mij leuk vond.
hij wou persé met me zoenen, maar ik alleen als er n papiertje tussenzat. wat hij leuk wegtrekte. toen heb ik m voor de zoveelste keer in zn ballen getrapt.

ehm..dat was het wel hoop ik.
Oud 14-07-2004, 12:39
frozenfountain
frozenfountain is offline
Citaat:
Hermione schreef op 14-07-2004 @ 12:31 :
en ik droeg blauw satijnen Cimmarron broeken
OMG dat was echt erg. Ik had een witte met drakenreliëfprint.

In groep 7 droeg ik Nike. Ik had een Patrick Kluivert t-shirt en een Backstreet Boys t-shirt. Een blauwe geruite Cars tuinbroek die ik droeg in combinatie met Timberlands.
Oh god
Oud 14-07-2004, 12:40
Verwijderd
Ohja, ik had Alladin schoenen en een Minnie Mouse jas <33
Oud 14-07-2004, 12:44
Verwijderd
Citaat:
sofuckingme schreef op 14-07-2004 @ 13:20 :
Ik had donkerblauwe spice girl schoenen, ik mocht geen felgekleurde
Ik sloeg kleine kinderen toen ik 10 was ofzo en heb een meisje van school afgepest die altijd in dr broek plaste( en nu zit ik weer bij dr in de klas ) Ik kan de hele cd van alanis morisette (jagged litlle pill) meezingen omdat ik m al 5 jaar luister
Ik heb een jaar lang ongelofelijk veel gevroten echt elke dag vreetkicks enzo Ik droeg vroeger TE veel oranje kleding omdat dat mijn lievelingskleur was.En ik heb 2 jaar op voetbal gezeten omdat er iemand in dat team zat die ik leuk vond
Ik typte de teksten van Jagged little pill uit op een ouderwetse typmachine (want dat ziet er zo lekker arty uit) en hing die papiertjes overal op m'n muren. Ook schreef ik gedichten die ik overal op de muren van m'n kamer plakte, net als dat meisje uit dat boek "Anders dan jij" (?) van Per Nilsson, want zij was mijn grote voorbeeld.

En toen ik voor eht eerst ging stappen (13/14?) wisten mijn vriendinnetje en ik niet wat 'normaal' was om te bestellen aan de bar, bier scheen voor mannen te zijn en wijn leek ons vies en verder kenden we niet zoveel, dus bestelden we "2 wodka met ijs" en deden net alsof we het lekker vonden.

Ik luisterde ook naar Marco Borsato en The Fugees, de ene week wilde ik hiphop zijn, dan weer kakker en dan weer alto, maar een BSB meisje ben ik gekgenoeg nooit geweest.
Oud 14-07-2004, 13:07
Fog
Fog is offline
-ik was fan van de spicegirls,
-ik vond leonardo dicaprio geil
-mn moeder maakte mn kleren tot groep 7,
-ik ging met de pispaal van de klas omdat ik hem zo zielig vond,
-toen ik 12 was had ik heel erg veel gsus kleding [maar toen was het ook nog best een oke merk],
-ik had dr martens in groep 8
-op mn 14e had ik echt iedere week een ander vriendje en was ik de slet van de school
-ik viel vaak flauw en de laatste keer 4 uur bewusteloos, omdat ik niks meer at rond mn 15e
-
Oud 14-07-2004, 13:09
Blenderhead
Blenderhead is offline
Ik heb naar gabbermuziek geluisterd. Spaarde zelfs flyers.
Ik heb witte sokken en slippers gedragen.
Verder valt het wel mee, hiphop luisteren vind ik niet fout ofzo.
Oud 14-07-2004, 13:21
guess what
guess what is offline
-ik heb mags gedragen
- ik had een oranje tuinbroek
- ik was een heel grote spice girl fan, poster door mn hele kamer, stickerboeken, kaarten, zelfs mn plafond zat vol met posters.
- ik had vaak vlechtjes omdat ik dan 'krullen' kreeg daarna maar dat waren verschrikkelijke golfjes.
- ik had heel vaak een pet op, soms achterstevoren.
Oud 14-07-2004, 13:22
Mysterons
Mysterons is offline
In groep 8 was ik een wannabe sporty spice, en ik was verliefd op TJ van 3T.
Oud 14-07-2004, 13:35
substantial
substantial is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 14-07-2004 @ 12:08 :
ik heb in de eerste klas een half jaar wu tang clan geluisterd
en nu heb ik een bekrompen muzieksmaak
Oud 14-07-2004, 13:37
substantial
substantial is offline
ik vind de dingen die ik vroeger leuk vond nu ook nog wel leuk hoor
ik heb er van gehouden dus waarom nu niet meer

alleen snap ik niet waarom ik toch zo graag naar bassie en adriaan keek
Oud 14-07-2004, 13:40
Verwijderd
Citaat:
substantial schreef op 14-07-2004 @ 14:37 :
ik vind de dingen die ik vroeger leuk vond nu ook nog wel leuk hoor
ik heb er van gehouden dus waarom nu niet meer

alleen snap ik niet waarom ik toch zo graag naar bassie en adriaan keek
Nou, Japie en b2 enzo? Ik ben altijd blij als het op tv is
Oud 14-07-2004, 13:42
Mindfields
Mindfields is offline
Mijn hele over-alto periode (12 t/m 14), met wijde overzeas broeken en te grote shirts.
Oud 14-07-2004, 13:44
substantial
substantial is offline
Citaat:
Hermione schreef op 14-07-2004 @ 14:40 :
Nou, Japie en b2 enzo? Ik ben altijd blij als het op tv is
we moeten bassie zoeken!
eten we pannekoeken?
nee we moeten bassie zoeken!!
ohh zeg dat dan!
dat zeg ik toch!
wat zeggie?

(vergat nog 1 cruciale zin )

Laatst gewijzigd op 14-07-2004 om 13:50.
Oud 14-07-2004, 13:48
Verwijderd
ohja die dove
Oud 14-07-2004, 13:48
Verwijderd
Ik was trouwens die-hard saved by the bell fan
En ik las de hele serie van "The Babysitters Club"
Oud 14-07-2004, 13:58
guess what
guess what is offline
en ik keek altijd full house
Oud 14-07-2004, 14:02
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
substantial schreef op 14-07-2004 @ 14:35 :
en nu heb ik een bekrompen muzieksmaak

hehe
Oud 14-07-2004, 14:03
Verwijderd
Citaat:
guess what schreef op 14-07-2004 @ 14:58 :
en ik keek altijd full house
Ik identificeerde me met Stephanie en later met DJ
Oud 14-07-2004, 14:05
guess what
guess what is offline
Citaat:
Hermione schreef op 14-07-2004 @ 15:03 :
Ik identificeerde me met Stephanie en later met DJ
DJ was toch die met die KUIF?
ik wou een van de olsen twins zijn want dan was ik lief en lachte iedereen om me. en ik vond uncle jesse oid hott
Oud 14-07-2004, 14:05
Verwijderd
Ik was die hard fan van de Backstreetboys en had zelfs een dekbed van ze
Maar ik blijf erbij dat Howie veel leuker was dan Nick! (maar ik had toch die poster waarop Nick in een wit pak een roos vasthoudt)

Ik had laarsjes met een rits en rode linten als veters en ik wilde ZO graag mags, maar die mocht ik niet

Toen werd ik maar een jongen, knipte mijn haar af (SPIJT) en droeg skatebroeken en t-shirts tot mijn knieën (soms zag je de broek niet meer) met nikes eronder.
Later droeg ik camouflage broeken met een doorzichtig truitje van de mega music dance experience waar mijn broer heen was geweest, had ik om de week knalrood haar (ik mocht het niet verven ) en liep ik op dr. martens.
Toen werd ik AlToW en wilde ik per se een gothic jurk hebben en het kon me niet schelen dat ik die nooit aan mocht.
Oud 14-07-2004, 14:06
Verwijderd
Citaat:
guess what schreef op 14-07-2004 @ 15:05 :
DJ was toch die met die KUIF?
ik wou een van de olsen twins zijn want dan was ik lief en lachte iedereen om me. en ik vond uncle jesse oid hott
Ja met die kuif, de oudste, omg ja de olsen twins maar die waren nog babies toen.. Oh ik piste in mn broek van het lachen om uncle Joey en ik vond Becky zooo knap
Oud 14-07-2004, 14:10
guess what
guess what is offline
Citaat:
Hermione schreef op 14-07-2004 @ 15:06 :
Ja met die kuif, de oudste, omg ja de olsen twins maar die waren nog babies toen.. Oh ik piste in mn broek van het lachen om uncle Joey en ik vond Becky zooo knap
en er was zo'n heeel stom buurmeisje, lelijk en irritant kind maar ik ben dr naam vergeten. zon vriendinnetje van dj.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten