Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik had mags ja, en ik droeg blauw satijnen Cimmarron broeken gecombineerd met lichtroze Ralph Lauren polo's die drie maten te groot waren, ik speelde nog met de Barbies toen ik 13 was, mijn eerste echte zoen kreeg ik van mijn toenmalige beste vriendin toen ik 11 was, daarna dik twee jaar nodig gehad om dat te verwerken voor ik aan jongens wilde 'beginnen'. Ik ben van twee scholen gestuurd, nouja, vriendelijk verzocht te vertrekken. Ik vond mezelf stoer vooral omdat ik tof deed met mensen uit de 4/5e klas die mij waarschijnlijk een irritant opdondertje vonden. Met een vriendin stalkte ik klasgenoten 's nachts vanuit telefooncellen, we bestelden dan ook stapels pizza voor de hoer van de school (want pizza eten= pijpen in ons gooise jargon) en meer van dat soort kattekwaad. Over kattekwaad gesproken, ik heb ook een keer bijna een kat vermoord ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
daarna jazz en nu streetdance maar ik vind klassiek echt klote... ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() In groep 7 droeg ik Nike. Ik had een Patrick Kluivert t-shirt en een Backstreet Boys t-shirt. Een blauwe geruite Cars tuinbroek die ik droeg in combinatie met Timberlands. Oh god ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En toen ik voor eht eerst ging stappen (13/14?) wisten mijn vriendinnetje en ik niet wat 'normaal' was om te bestellen aan de bar, bier scheen voor mannen te zijn en wijn leek ons vies en verder kenden we niet zoveel, dus bestelden we "2 wodka met ijs" en deden net alsof we het lekker vonden. Ik luisterde ook naar Marco Borsato en The Fugees, de ene week wilde ik hiphop zijn, dan weer kakker en dan weer alto, maar een BSB meisje ben ik gekgenoeg nooit geweest. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
eten we pannekoeken? nee we moeten bassie zoeken!! ohh zeg dat dan! dat zeg ik toch! wat zeggie? (vergat nog 1 cruciale zin ![]()
Laatst gewijzigd op 14-07-2004 om 13:50. |
![]() |
||
Citaat:
hehe
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik wou een van de olsen twins zijn want dan was ik lief en lachte iedereen om me. en ik vond uncle jesse oid hott
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|