|
|
|
|
Heey,
Vorige week heb ik mijn klerenkast puingeruimd, en nogal wat leuke maar te kleine dingen gevonden. Omdat de foto's nogal groot zijn, zal ik de omschrijving geven en dan een link naar de foto ervan! Alle prijzen zijn richtprijzen natuurlijk, en ex. verzendkosten! * Donkerblauwe (heup) spijkerbroek. Maat 36, pijpen zijn ongeveer 80-85 cm. Te koop omdat ik eruit ben gegroeid. Klik! Prijs: 10 euro * Fel roze hempje met Elmo op de voorkant (onderaan), en op de achterkant de rug van Elmo: VERKOCHT * Fel roze shirtje met wasmiddel-beertje erop: VERKOCHT * Zwart shirtje met driekwart mouwen, van Cracker Jeans: VERKOCHT * Rood spagetti topje met witte opdruk. Maat S. Klik! Prijs: 5 euro * Witte wijduitlopende broek, maat 36. Was van boven een beetje wijd, en is ingenomen. Zitten dus in de bovenrand 2 naadjes, valt niet echt op. Pijpen zijn ong. 70-75 cm lang. Klik! Prijs: 8 euro * Rode, redelijk strakke driekwartbroek. Maat 34. De bruine stipjes die je ziet zijn van die "spijkertjes" die ook altijd op een spijkerbroek zitten. Klik! Prijs: 8 euro Iemand interesse?
Laatst gewijzigd op 20-07-2004 om 14:42. |
|
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Ik zal ook even de lengte van de pijpen erbij zetten, dat was ik nog vergeten.
|
|
|
|
Mag ik de lengte plus breedte van het roze wasmiddeltruitje?
Mail me maar: miosonofelice@hotmail.com |
|
|
|
||
|
Citaat:
| Advertentie |
|
|
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Lifestyle |
[Fasion] "Compadre" nieuw kleding merk. CompadreCorp | 1 | 25-11-2014 01:48 | |
| Lifestyle |
Gentlemen's Corner Maurice | 57 | 15-01-2004 16:32 | |
| Lifestyle |
Jouw stijl en je omgeving Pan Am | 56 | 20-09-2003 18:27 | |
| Muziek |
Nog goede Gothicbands tips? Death-Britney | 155 | 01-05-2003 23:00 | |
| Lifestyle |
Ok dit is een serieuze topic dus niet lachen. Hoe word ik kakker? GRRR | 58 | 25-01-2003 23:49 | |