Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik houd er nooit van als mensen oogcontact met me zoeken, dan durf ik bijna niks meer te doen omdat ik het idee heb dat er op me gelet wordt.
Mensen moeten gewoon op me afstappen en praten dat scheelt een stuk. ![]() Zelf versier ik never nooit, ik zie me al aankomen ![]() *stoer dat ik ben*
|
![]() |
|
et meest direct werkt soms wel, zo van 'eey, zoenen?'
als je dat niet wil of durft of een andere reden hebt om dat niet te doen kan je ook gaan voor het wat subtielere werk als 'heey, hoe heet jij' of 'kom je hier vaker'. Ik vind dat laatste saai, dus doe k meestal n beetje als miro met dr bierviltje. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Het lijkt mij te werken dat als je elkaar langer kent.
Meer kunt doen. Ik doe nu dingen bij een vriendin van me die ik zo niet zomaar doe bij een meisje. Stoeie bv. Of een goed gesprek. ![]() Ben nu ook iets minder verlegen dan een jaar geleden. ![]() Dus tot conclusie. Gewoon jezelf blijfen en all shall be fine. ![]()
|
als je iemand kent: meer aanraken dan normaal en net even langer.
als je iemand niet kent: eerst oogcontact, dan praatje maken. easy... alleen in de praktijk iets moeilijker ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Tips en manieren over hoe je een meisje versiert!!!! dio | 59 | 05-10-2006 17:59 | |
Liefde & Relatie |
Subtiele (daar-kan-je-mee-wegkomen) versiertips? juliettebinoche | 69 | 07-11-2003 16:30 | |
Seksualiteit |
kussen PUBERTJE ->mALE | 27 | 13-07-2002 14:05 | |
Liefde & Relatie |
Ik wil graag versiertips Cinnemon | 12 | 21-06-2002 20:57 | |
Liefde & Relatie |
De perfecte Date-versiertip fanatickje | 10 | 03-06-2002 21:15 | |
Liefde & Relatie |
ik wil hem!!! QQQ | 5 | 01-03-2002 10:20 |