![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
we hebben er 6, geloof me ![]() verder hebben we nog http://www.geldrop.nl en heeeeeeeeeeeel veel relaxte smokeplekken, omdat er toch nooit ergens iemand is...
||
![]() Citaat:
Winkels? Niet veel, een aantal tweederangs kledingwinkels. Schoenwinkels zoals Schoenenreus, veel spectaculairder wordt het niet. Géén H&M, wel V&D en HEMA. Beetje standaard. We hebben een tikkeltje té veel opticiens naar mijn mening maar goed. Uitgaan. Er is voor ieder wel wat denk ik. Je hebt de café's, maar ook wel een aantal 'discotheekjes'. Waar ik altijd heen ga, Moetsjo, is een goed voorbeeld van dat laatste. (Vernoemd tot beste discotheek van brabant, waarom geen idee.) Nou dan heb je nog de café's. Het Hart, MoeviDoevie, De Ontmoeting, Het Kaatje enz. enz. (Dat laatste is een rock/metal/alto gebeuren ![]() Eten. Nou we hebben in Oss één restaurant wat een michelin-ster heeft. Namelijk 'Cordial' en dat hoort weer bij Hotel De Weverij. Verder hebben we een heleboel leuke eettentjes, niet te chique ofzo. Zoals Het EetKaffee, De Bodega, De Buren, Het Eettablisement, TexMex. Mocht je op zaterdag even een terrasje willen pakken heb je nog leuke tentjes zoals De Spieghel, De Groene Engel, La Colline, Het Franse Bakkertje en dat was het wel. ![]() Cultuur. Nou we hebben eigenlijk maar één echt centrum in Oss waar je echt cultuur kunt snuiven zal ik maar zeggen. Dat is de Groene Engel. Daar worden veel optredens gegeven, films gedraaid, toneelstukken opgevoerd, cabaretavonden georganiseerd. Verder hebben we ook een museum, Jan Cunen. Niet echt interessant. Veel kunstgalerijen, dat wel. En we hebben een bioscoop. Voor vermaak. Oss is op zich een redelijk oude stad, hoewel de panden die er staan al meer dan 50 jaar toe zijn aan de sloop. Althans, de panden in het centrum dan. We hebben maar liefst 3 molens. En een aantal oude pandjes zoals 'Het Oude Theater' die best wel okee zijn. Ooit hadden we een klooster, dat is nu een school. (TBL) Ook hebben we een aantal kerken, de Grote Kerk (centrum) is denk ik een van de oudste. Natuur. Oss is best een groene stad. In verhouding dan. Want Oss is een diehard industriestad. (ook wel het Manchester van Nederland genoemd) Maar wij hebben best veel parkjes, bomen, groen in onze stad. Ik denk alleen dat het moeilijker wordt omdat te vinden in de nieuwbouwwijken, maar dat zal overal wel zo zijn. Fietsroutes in de gemeente hebben we veel. Naar het dorpje Ravestein bijvoorbeeld, dat is wel de moeite waard. Eigenlijk zijn de dorpjes die om de stad Oss liggen veel mooier. Zomerhotspots. Die hebben we eigenlijk weinig, behalve het uitgaangedeelte, de terrasjes. Maar we hebben wel een soort van 'Strand van Bloemendaal'. Namelijk de Geffese Plas. Ontzettend goor, meurend water. Uitgebaggerd geloof ik, héél boers. Maar ontzettend leuk, want als het weer er naar staat is het daar te doen. Iedereen gaat er zwemmen, zonnen, kleppen wat dan ook. Heel gezellig allemaal. ![]()
||
Citaat:
![]() waar in ede ga je wonen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
we gaan in velthuizen wonen (vanenberg, het minst erge gedeelte van de flatwoningen, tegen de grote weg). yohooo ede here i come ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() kan al niet eens meer in de Metropole coole cabaret zien, krijg gewoon geen kaartjes, moet ik dus gewoon naar de Kleine Komedie....aaah, wat jammer nou... ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() @ Hagel: volgens mij heb ik jou daar wel eens zien lopen met je vriend, klopt dat? ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
what the fuck 3 koffieshops, snolletje ik woon in een straat waar er al 6 liggen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En Masj, een dorp as I said ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() Uithoornse koeien in digitaal formaat. ![]() Uithoornse jongemannen ![]() ![]() Busstation van Uithoorn. Ik woon er drie minuten vandaan. www.uithoorn.nl ![]() Let wel. Als je naar die site gaat, dan naar Verkeer en dannnn naar Bestemming - dan staat er een lege bladzijde. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() niet iedereen met tropische looks heet Hassan hoor ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
haha Daar was ik gisteren per ongeluk met een aantal vrienden gestrant. Want we moesten op 2 sukkeltjes wachten die de trein gemist hadden. Wat een kutstation ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dan woon ik niet ver van je vandaan eigenlijk. ![]() Op 5 km. gok ik. |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |