Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2004, 11:14
Verwijderd
Citaat:
Jinx-Boy schreef op 19-07-2004 @ 01:39 :
Nieuwe Pop-zaal zal wel weer nieuwe (of 2e) Eindelijk worden met pastertjes van 15 en Breezer-sletjes van 14

Vroeger was Bordeaux wel cool of het lag aan de vrienden waar ik ermee heen ging Wat ik nu mis zijn Paradiso/melkweg-achitge tents, die voor ieder wat wils heeft, van populaire shit tot zwaar ungerground shit...

Qua winkels heb je wel de algemene (redelijke winkels), maar mis aparte/exclusieve winkels die iets anders, niet per se duurdere maar wel coolere dingen dan elders, verkoopt, zoals je met beetje goed zoeken in A'dam of Utrecht wel hebt...maar wie weet in nieuwe stadscentrum, denk het niet, en denk dat ik dan al weg ben

Verder mis ik in Almere echte scenes...je had/hebt gabber en ... nee dat mag ik niet zeggen, je kan het wel raden wat voor scene in deze steeds grotere Bijlmer look-a-like stad....niets negatiefs over de mensen zelf...

Almere-Haven was wel cool vroeger (woon ik), maar nu ook geen ruk meer te beleven, vrienden weg + studeer nu in A'dam en werk in Stad...

mis voor mezelf een echte (underground) hiphop scene, met bijbehorende dingen, uitgaansplekken, party's e.d. ... mssn, zijn/is het er wel, maar weet ik het niet

kortom Almere is (nog) ruk, maar wie weet over 400 jaar net als sommige andere steden in Nederland wel dope
tijd om naar amsterdam te verhuizen denk ik zo
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-07-2004, 11:53
Verwijderd
Citaat:
Dith schreef op 15-07-2004 @ 19:39 :
Geldrop.

Uitgaan
Voor zover ik weet kan je er niet uitgaan. Er is totaal niks te doen.
Je vergeet de JOEK
Citaat:
Zomerhotspotsssss
Het enige wat ik kan bedenken is het zwembad, waar zo'n beetje heel Geldrop en omstreken in de zomermaanden rondhangt maar waar het water altijd koud is en de prijzen te hoog.
Dus ga je daar niet heen, scheelt mij ook weer overlast van al die mensen die veel te hard schreeuwen
Citaat:
Eten
Stuk of 10 cafetaria's, een griek, een chinees en een pizzaria.
Én 2 shoarmazaken!
Met citaat reageren
Oud 19-07-2004, 12:12
Verwijderd
Heemstede:

In Heemstede heb 3 belangrijke wegen:

een weg van A'dam naar Haarlem
een weg van Den Haag naar Haarlem
en de winkelstraat.
Alle wegen lopen van Zuid naar Noord (of andersom) omdat Heemstede vroeger even onbelangrijk en dood was, als het nu is.

Maar goed: in Heemstede heb je 7 basisscholen, dat mag ook wel met al die koters. We hebben wel 2 middelbare scholen. De ene is een MAVO waar niemand heen wil en de andere is een Atheneum dat geisoleerd in een klooster ligt.

Je hebt 2 soorten wijken in Heemstede: de villa-wijken en de vinex-wijken. Goed goed.. er is nog een derde wijk, maar over de pauper-wijk praten wij liever niet.

De winkelstraat heet de Binnenweg, alle grote supermarkten zitten er. De winkels die er geen filiaal hebben, en dus buiten het centrum liggen, draaien grote verliezen en moeten de prijzen 80x verlagen om te kunnen concureeren tegen Tha Big Four: AH, Dekamarkt, Aldi en de Vomar. Verder zitten er nog wat kledingwinkeltjes met te dure kleding, 2 speelgoedwinkels, een postkantoor, een Blokker, een HEMA, 3 bakkers, 4 slagers, een schoenenwinkel, een cd-winkel, een videotheek en een bibliotheek. We hebben wel 2 snackbars en er schijnt een cafe te zijn, maar dat is zo klein dat ik het nog nooit heb gezien.

Er is geen jongerentrekplijster in Heemstede, dus hangt iedereen maar wat rond. In elke buurt zijn er wel tactisch geplaatste kunstwerken (blokken hout en stenen muurtjes) waar je tres hip je sigaretje kunt roken of met de koters verstoppertje kunt spelen.

De gemeente Heemstede doet eens per jaar een poging om grappig te zijn. En dan wel op de dag dat niemand het verwacht. 22 maart jongstleden vonden de heren Burgemeesters en Wethouders het wel een geinig idee als ze bekend zouden maken in het Heemsteeds Suffertje dat er een heuse V&D in ons pittoreske dorpje zou komen. De Grote Opening zou op, jawel.. 1 april zijn.. Het jaar daarvoor zou er een walvis in het plaatselijke zwembad komen. Alle kinderen een kaartje voor het zwembad betaald.. lag er een rubber eendje..

Als je het niet erg vind dat je buurman eens in de twee weken zijn huis laat verbouwen en dat je andere buurman eens in de maand zijn boom bijwerkt, en jij dus wakker wordt van het lawaai, is het niet heel erg. Schalkwijk-Winkelcentrum ligt over de brug (kijk uit voor de Paupers) en Haarlem-Centrum is een kilometertje of 3, 4, 5 fietsen.

Laatst gewijzigd op 19-07-2004 om 12:22.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2004, 12:28
Otis
Otis is offline

een flat in ede veldhuizen

een deel van ede vanuit de lucht

edese molen

De Stadspoort , dichtbij mijn huis

ede
Met citaat reageren
Oud 19-07-2004, 13:00
Verwijderd
Geldrop:

't kasteel

een van de 3 (of 2) kerken (maar dit is dan wel de dikste)

de autozaak...

en het enige bovenaanzicht dat van Geldrop te vinden was
Met citaat reageren
Oud 19-07-2004, 13:53
tinysha
tinysha is offline
maastricht

Het Amsterdam van het zuiden, het Parijs van het Noorden: Maastricht heeft alles wat je nodig hebt voor een perfect weekendje weg (zo wordt de stad vaak genoemd)

winkels: heel veel winkeltjes
in de stad heb je allemaal van die keine steegjes daar vind je allemaal van die leuke dinge
de markt op woensdag en vrijdag morgen is ook altijd heel leuk..
verder heb je veel souvenirs winkeltjes voor toeristen
veel kleding winkels..ook liggen er een aantal grote warenhuizen zoal de bijenkorf-Hema-V&D....ook verschillen de winkels erg van dure merkwinkels naar goedkope kleine winkeltjes...voor iedereen is er wel iets! owhja we hebbe ook 3 koffieshops

uitgaan: hmm je kunt hier lkkr uit je bol gaan!
veel cafe's,,hotels,,discotheken,,bioscopen,,restaurants enz enz.
nightlife is echt een jongeren discotheek ( het is in een kerk die helemaal is omgebouwt)...de kadans is ook al zo popie ...de cafe's tjah alle cafe's zijn wel gezellig maarr Zondag is een café waar je het gevoel hebt alsof het elke dag van de week zondag is -en je weet dat je maandag vrij hebt. Lekker lezen aan een tafeltje, ’s avonds dansen op de sounds van een deejay, of heerlijk op het terrasje in Wyck
het theather aan het vrijthof is ook heel leuk allerlei musicals enzo. Maastricht heeft veel kroegen die rond middernacht in dansvloeren veranderen, zoals de Clinique en de Twee Heeren (veel studenten). Al zijn deze kroegen niet echt trendy, een avond stappen begint toch vaak hier. Voor de betere party’s check je de flyers in café Zondag of de Take Five. Als er iets te doen is in La Bonbonnière (voormalige schouwburg) is het meestal de moeite waard. En dan is er nog de Alla, veel te fout om te noemen, dus doe ik het bij deze alleen maar omdat dit om vijf uur ’s ochtends de verzamelplek voor nachtbrakers is.

eten: oohw ja dat heb je hier veel!
allerlei eetrestaurantjes..
o.a een aantal griekse,,turkse,,indonesische,,chinese,,italiaanse,,amerikaanse,,frans e,,en ook nederlandse.
(een KFC,,3x mc donalds,,3 pizzaria's,,en veel fritures)

cultuur: tja het is een historische stad..veel gebouwen (kerken...huizen...theather's...oorlogsmonumenten)
er zijn hier ook veel verschillende nationaliteiten..(de straat muziekantjes zijn altijd zo leuk )

zomerhotspots: de vele terasjes zowel in de stad als aan de maas-- Alle terrasjes doen het goed in Maastricht omdat ze je elke dag een gevoel van vakantie geven. Geen zin in tapas, bagels of andere trendy gerechten? De Maastrichtse gegratineerde uiensoep (unnesop) hoeft niet onder te doen voor zijn Franse broertje.
ook is het leuk om een bootje te huren en over de maas te varen lol! of door te gaan kanoën of waterskiën

natuur: het stadspark hier zijn heel veel mensen die vaak aant voetballen zijn of honkballen of gewoon zonnen...er ligt ook een vijver bij
verder hebben we ook nog een bos (ja een bos ja )
en als je uit de stad gaat heb je ook nog een klein aantal boerderijen..
ook hebben we hier grotten en die zijn best
kun je ook in qaudracen

Oud 19-07-2004, 13:55
muckymouse
muckymouse is offline
echte ballen komen uit LEIDEN

altijd leuk om op bieravond mensjes te kijken in de haarlemmerstraat
alleen dat is een bezoekje al waard
Oud 19-07-2004, 14:16
Verwijderd
Citaat:
Otis schreef op 19-07-2004 @ 13:28 :
[afbeelding]

een flat in ede veldhuizen

[afbeelding]

een deel van ede vanuit de lucht

[afbeelding]

edese molen

[afbeelding]

[afbeelding]

ede
jaja ook mijn aankomende woonplek
Met citaat reageren
Oud 19-07-2004, 14:16
Type
Type is offline
Citaat:
vlep`un schreef op 19-07-2004 @ 14:00 :
Geldrop:

[afbeelding]

't kasteel

[afbeelding]

een van de 3 (of 2) kerken (maar dit is dan wel de dikste)

[afbeelding]

de autozaak...

[afbeelding]

en het enige bovenaanzicht dat van Geldrop te vinden was
dude, we hebben 6 kerken... ik bedoel, zesgehuchten, zes gehuchten, zes kleine kutdorpjes, en elk dorpje heeft een kerk.

we hebben er 6, geloof me

verder hebben we nog http://www.geldrop.nl

en heeeeeeeeeeeel veel relaxte smokeplekken, omdat er toch nooit ergens iemand is...
Oud 19-07-2004, 14:31
Cinamon
Cinamon is offline

Citaat:
koekjes schreef op 14-07-2004 @ 10:04 :
oss!!

Ja, Oss.

Winkels?
Niet veel, een aantal tweederangs kledingwinkels.
Schoenwinkels zoals Schoenenreus, veel spectaculairder wordt het niet. Géén H&M, wel V&D en HEMA. Beetje standaard.
We hebben een tikkeltje té veel opticiens naar mijn mening maar goed.

Uitgaan.
Er is voor ieder wel wat denk ik. Je hebt de café's, maar ook wel een aantal 'discotheekjes'. Waar ik altijd heen ga, Moetsjo, is een goed voorbeeld van dat laatste. (Vernoemd tot beste discotheek van brabant, waarom geen idee.)
Nou dan heb je nog de café's. Het Hart, MoeviDoevie, De Ontmoeting, Het Kaatje enz. enz. (Dat laatste is een rock/metal/alto gebeuren )

Eten.
Nou we hebben in Oss één restaurant wat een michelin-ster heeft. Namelijk 'Cordial' en dat hoort weer bij Hotel De Weverij.
Verder hebben we een heleboel leuke eettentjes, niet te chique ofzo. Zoals Het EetKaffee, De Bodega, De Buren, Het Eettablisement, TexMex. Mocht je op zaterdag even een terrasje willen pakken heb je nog leuke tentjes zoals De Spieghel, De Groene Engel, La Colline, Het Franse Bakkertje en dat was het wel.

Cultuur.
Nou we hebben eigenlijk maar één echt centrum in Oss waar je echt cultuur kunt snuiven zal ik maar zeggen. Dat is de Groene Engel. Daar worden veel optredens gegeven, films gedraaid, toneelstukken opgevoerd, cabaretavonden georganiseerd.
Verder hebben we ook een museum, Jan Cunen. Niet echt interessant. Veel kunstgalerijen, dat wel. En we hebben een bioscoop. Voor vermaak.
Oss is op zich een redelijk oude stad, hoewel de panden die er staan al meer dan 50 jaar toe zijn aan de sloop. Althans, de panden in het centrum dan. We hebben maar liefst 3 molens. En een aantal oude pandjes zoals 'Het Oude Theater' die best wel okee zijn. Ooit hadden we een klooster, dat is nu een school. (TBL) Ook hebben we een aantal kerken, de Grote Kerk (centrum) is denk ik een van de oudste.

Natuur.
Oss is best een groene stad. In verhouding dan. Want Oss is een diehard industriestad. (ook wel het Manchester van Nederland genoemd) Maar wij hebben best veel parkjes, bomen, groen in onze stad. Ik denk alleen dat het moeilijker wordt omdat te vinden in de nieuwbouwwijken, maar dat zal overal wel zo zijn.
Fietsroutes in de gemeente hebben we veel. Naar het dorpje Ravestein bijvoorbeeld, dat is wel de moeite waard. Eigenlijk zijn de dorpjes die om de stad Oss liggen veel mooier.

Zomerhotspots.
Die hebben we eigenlijk weinig, behalve het uitgaangedeelte, de terrasjes. Maar we hebben wel een soort van 'Strand van Bloemendaal'. Namelijk de Geffese Plas. Ontzettend goor, meurend water. Uitgebaggerd geloof ik, héél boers. Maar ontzettend leuk, want als het weer er naar staat is het daar te doen. Iedereen gaat er zwemmen, zonnen, kleppen wat dan ook. Heel gezellig allemaal.
Oud 19-07-2004, 16:33
Otis
Otis is offline
Citaat:
rxQueen schreef op 19-07-2004 @ 15:16 :
jaja ook mijn aankomende woonplek
ja echt
waar in ede ga je wonen?
Met citaat reageren
Oud 19-07-2004, 17:40
angel-nieke
angel-nieke is offline
ik woon in millingen (bij nijmegen is da voor de mensen die da neij weten...)

Winkels... tja... de boerenbond, novy en nog wat dingen maar niej ech wat veel mensen zulle kennen (ja de c1000...jeuj)

Uitgaan: 1 discotheek (die is kut maar tja) en stuk of 7 kroegen (nou op 6000 inwoners valt da best mee...)

Eten: 3 snackbars de pol is de beste en nog pizzaria en chinees...

Cultuur: doen we hier niej aan

Natuur: jaja de millingerwaard.... overal bekend.....

Zomerhotspotssss: HET strandje anders met t pontje naar de overkant van de rijn... naar de bijland das wel leuk
Met citaat reageren
Oud 19-07-2004, 17:43
Verwijderd
Citaat:
Otis schreef op 19-07-2004 @ 17:33 :
ja echt
waar in ede ga je wonen?
haha ja, in arnhem enzo hadden ik en mijn vriend geen kans van slagen met te korte inschrijftijd (in arnhem krijg je pas iets als je bejaard bent).
we gaan in velthuizen wonen (vanenberg, het minst erge gedeelte van de flatwoningen, tegen de grote weg).
yohooo ede here i come
Met citaat reageren
Oud 19-07-2004, 17:45
Otis
Otis is offline
Citaat:
rxQueen schreef op 19-07-2004 @ 18:43 :
haha ja, in arnhem enzo hadden ik en mijn vriend geen kans van slagen met te korte inschrijftijd (in arnhem krijg je pas iets als je bejaard bent).
we gaan in velthuizen wonen (vanenberg, het minst erge gedeelte van de flatwoningen, tegen de grote weg).
yohooo ede here i come
vanenburg hahah daar hebben mn ouders nog gewoont
Met citaat reageren
Oud 19-07-2004, 17:53
Baracuda
Baracuda is offline
Mijn bruisende dorp Roodeschool.

Roodeschool heeft het noordelijkste treinstation van Nederland:

winkels:
-naaimachinewinkel
-tractorwinkel
-bloemenwinkel
-de srv-wagen

uitgaan:
-als ik de flyers mag geloven, is het dorpshuis the place to be.

eten:
-de chinees
-cafetaria

cultuur:
-nee

zomerhotspots:
-eemshaven is in de buurt en daar kun je lekker tussen de schapen(schijt) liggen en zwemmen in het vieze water .

natuur:
-zie zomerhotspotsssss
-een miniparkje
-oh ja en we hebben natuurlijk de vele weilanden.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2004, 17:55
Otis
Otis is offline
Citaat:
Baracuda schreef op 19-07-2004 @ 18:53 :
Mijn bruisende dorp Roodeschool.

Roodeschool heeft het noordelijkste treinstation van Nederland:

[afbeelding]

winkels:
-naaimachinewinkel
-tractorwinkel
-bloemenwinkel
-de srv-wagen

uitgaan:
-als ik de flyers mag geloven, is het dorpshuis the place to be.

eten:
-de chinees
-cafetaria

cultuur:
-nee

zomerhotspots:
-eemshaven is in de buurt en daar kun je lekker tussen de schapen(schijt) liggen en zwemmen in het vieze water .

natuur:
-zie zomerhotspotsssss
-een miniparkje
-oh ja en we hebben natuurlijk de vele weilanden.
woah , dus jullie hebben een chinees? is er ook ergens een camping waar ik mn caravan kan parkeren?
Met citaat reageren
Oud 19-07-2004, 18:00
Baracuda
Baracuda is offline
Citaat:
Otis schreef op 19-07-2004 @ 18:55 :
woah , dus jullie hebben een chinees? is er ook ergens een camping waar ik mn caravan kan parkeren?
Ja, 3 km verderop is een pittoresk dorpje met een tuin waar veel caravans staan.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2004, 18:39
Verwijderd
Citaat:
AmnesJAn schreef op 19-07-2004 @ 11:50 :
T is een band, dus cultuur
Mm, ik dacht aan Pharmacon de forummer, ghe. (a)
Met citaat reageren
Oud 19-07-2004, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Hagel schreef op 19-07-2004 @ 11:51 :
Jij bent ook een toffie !
Met citaat reageren
Oud 20-07-2004, 01:21
R-J-N
R-J-N is offline
Citaat:
bertbart schreef op 19-07-2004 @ 12:14 :
tijd om naar amsterdam te verhuizen denk ik zo
ja echt hé

kan al niet eens meer in de Metropole coole cabaret zien, krijg gewoon geen kaartjes, moet ik dus gewoon naar de Kleine Komedie....aaah, wat jammer nou...
Oud 20-07-2004, 02:02
Teun
Teun is offline
Citaat:
Kosmopolitian schreef op 15-07-2004 @ 22:54 :
Ow die plaats!
(L)
Met citaat reageren
Oud 20-07-2004, 09:46
Verwijderd
Citaat:
angel-nieke schreef op 19-07-2004 @ 18:40 :
Winkels... tja... de boerenbond
Met citaat reageren
Oud 20-07-2004, 10:08
Quantes
Quantes is offline
Moeilijke opdracht.

Nou goed, ik woon dus in Anna Jacobapolder.
Voor die enkeling die daar nog nooit van gehoord heeft, dat ligt in het oosten van Zeeland, op het eiland Tholen. Vlakbij Bergen op Zoom, Middelharnis en zo.

Hier staan ongeveer 40 huizen, wonen iets meer als 100 mensen. Je hebt hier een kerk en een gemeenschapshuis.

O ja, er rijdt ook een buurtbus en een keer per dag komt er een grote bus, maar die moet helemaal om het dorp heen rijden om uit te kunnen keren omdat de straten te smal zijn.

Ik woon dan ooik nog in de polder, met uitzicht op een meer dat uitkomt op zee. In totaal wonen er zo´n 8 jongeren in het dorp, die het gelukkig allemaal wel met elkaar kunnen vinden.

Als u belangstelling hebt: er staan nog een paar goedkope huizen te koop.
Oud 20-07-2004, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Type schreef op 19-07-2004 @ 15:16 :
dude, we hebben 6 kerken... ik bedoel, zesgehuchten, zes gehuchten, zes kleine kutdorpjes, en elk dorpje heeft een kerk.

we hebben er 6, geloof me

verder hebben we nog http://www.geldrop.nl

en heeeeeeeeeeeel veel relaxte smokeplekken, omdat er toch nooit ergens iemand is...
mkay, weet ik dat ook weer, maar ja, jij woont hier ook gewoon al te lang
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 17:55
Anoniem
Wijk is echt een wereldse stad er is veel te doen en er zijn veel leuke mensen!
Het enige wat echt zwaar kut is is de Maas, en de uiterwaarden. Verder is alles wel

Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 17:59
Otis
Otis is offline
christus is er een dorp dat gewoon Wijk heet ??
geen inspiratie meer
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 20:24
Chameleon2000
Chameleon2000 is offline
Vlissingen de GEKSTUUUUUH kom zeker eens kijken bij onze buurtbarcue ZEER gezellig.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 23:41
MikeyMo
MikeyMo is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 19-07-2004 @ 01:18 :
^666

Pest Hagel niet, ik vind 'r tof.
Ik pest haar niet, ik was het juist met haar eens. Alleen beetje jammer dat ze zich te goed voelt voor Unitas.

@ Hagel: volgens mij heb ik jou daar wel eens zien lopen met je vriend, klopt dat?
Oud 21-07-2004, 23:43
MikeyMo
MikeyMo is offline
Citaat:
Otis schreef op 21-07-2004 @ 18:59 :
geen inspiratie meer
net zoals je hond hond noemen..
Oud 21-07-2004, 23:44
MikeyMo
MikeyMo is offline
Citaat:
Otis schreef op 19-07-2004 @ 13:28 :
[afbeelding]

hey dope, dat ken ik.
Oud 21-07-2004, 23:45
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
MikeyMo schreef op 22-07-2004 @ 00:41 :
Ik pest haar niet, ik was het juist met haar eens. Alleen beetje jammer dat ze zich te goed voelt voor Unitas.

@ Hagel: volgens mij heb ik jou daar wel eens zien lopen met je vriend, klopt dat?
in Unitas? Misschien 1 of 2 keer ja. En ik voel me niet te goed voor unitas hoor, kwam er vroeger bijna elke donderdag en zaterdag
Oud 22-07-2004, 00:02
MikeyMo
MikeyMo is offline
Citaat:
Hagel schreef op 22-07-2004 @ 00:45 :
Ik voel me niet te goed voor unitas hoor, kwam er vroeger bijna elke donderdag en zaterdag
Citaat:
Hagel schreef: en natuurlijk het altijd alternatieve Unitas waar elke alto van 15 uit wageningen hangt.
Oud 22-07-2004, 00:03
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
MikeyMo schreef op 22-07-2004 @ 01:02 :
klopt dat niet dan
Oud 22-07-2004, 07:42
Marshall
Marshall is offline
even mn nieuwe hometown promoten

*Reims...

de kathedraal

het centrum

en drank

meer stelt het eigenlijk niet voor maar over een half jaar mag ik paris doen
Met citaat reageren
Oud 22-07-2004, 08:38
Gordijn
Gordijn is offline
Yeah, in St. Philipsland moet je zijn!

Het zit er vol met hersenloze idioten, over straat lopen is ontstellend goed voor je zelfvertrouwen, daar je je gewoon superieur voelt aan al die, eeehm, mensen.

Ontzettend spannend is de heemkundigekring, waar je alles bij kunt vinden over het verleden van Flúpland.
Bovendien hebben wij hier voor de jeugd een geweeeeldige
h-a-n-g-p-l-e-k, genaamd De JOP. Jongeren Ontmoetings Plaats dus.

Verder kun je bij ons alles kopen wat je nodig hebt om te blijven leven; er is een bakker, drugs is er in overvloed (hoewel de grootste dealer momenteel in de bak zit, hij had een politie man drugs en wapens aangeboden, een kleine inzinking van zijn, voorheen altijd uitmuntende, verstand.), evenals rasistische activiteiten voor het geval je es aan een hobby zou gaan denken. Helaas hebben we maar 3 buitenlanders, dus het is wel delen geblazen.
Ook beschikken we over een kapper en een stuk of 3 kerken, waar de hele bevolking van flipland 3 keer in kan, daar we een gezellig keine gemeenschap zijn.

Gelukkig liggen we in Zeeland en dus aan het water.
Ontzettend goed dat het strand een paar jaar geleden bezet is door The Nudity Beach Club.
Was dit nou nog een échte naturisten club geweest, dan had de plaatselijke bevolking uiteraard actie ondernomen, maar dit is niet het geval. Gelukkig is het gewoon een groepje jongelui (die in toom worden gehouden door het hoofd; een vriendelijke jongeman die een poos terug pas nog een onschuldige man bijna de hemel in had geslagen), die zich in groepsverband volgooien met bier en nog es wat vernielen.
Je weet nooit hoe leuk dat staat in het landschap natuurlijk, t'is een soort van brainstormen.

Verder hebben we twee scholen, de openbare en de christelijke. het is heel gezond uw kinderen naar zo'n school toe te sturen, want hier leren ze al vroeg hoe-oorlog-te-voeren.
'Openbare klapsigare!'
'Christelijke pistelijke!'

Later komt dit allemaal weer goed, want ieder kind, ongeacht het geloof, gaat tegen zijn vijftiende jaar naar 'onder-de-brug', waar het volledig verbroedert met 'die van het andere soort'.
Onder de brug wordt er gehoereerd voor 5 euro, en volstrekt betrouwbare rotzooi aangeboden.

Voor de ouderen hebben we het 'ouwe manne kotjiee' bovenop de dijk, alwaar ze een uitstekend zicht hebben op de oude haven die dichtslibt, en er ieder jaar stiller en verlatener uitziet.
Maar, zoals ik al zei, gelukkig hebben we de Nudity Beach Club nog, die houden de ouderen tenminste bezig.
Iedereen heeft uiteraard gehoord van de verkrachting/moord op het oude vrouwtje in Sint Philipsland vorig jaar?
Spanning en sensatie bij dus volop aanwezig.

Ohja, we hebben een busverbinding.
Maar je moet des vrijdags snel zijn, want om 6 uur gaat de laatste bus richting beschaving.
Oud 22-07-2004, 08:41
Verwijderd
Citaat:
tinysha schreef op 19-07-2004 @ 14:53 :
maastricht

Het Amsterdam van het zuiden, het Parijs van het Noorden: Maastricht heeft alles wat je nodig hebt voor een perfect weekendje weg (zo wordt de stad vaak genoemd)

winkels: heel veel winkeltjes
in de stad heb je allemaal van die keine steegjes daar vind je allemaal van die leuke dinge
de markt op woensdag en vrijdag morgen is ook altijd heel leuk..
verder heb je veel souvenirs winkeltjes voor toeristen
veel kleding winkels..ook liggen er een aantal grote warenhuizen zoal de bijenkorf-Hema-V&D....ook verschillen de winkels erg van dure merkwinkels naar goedkope kleine winkeltjes...voor iedereen is er wel iets! owhja we hebbe ook 3 koffieshops

uitgaan: hmm je kunt hier lkkr uit je bol gaan!
veel cafe's,,hotels,,discotheken,,bioscopen,,restaurants enz enz.
nightlife is echt een jongeren discotheek ( het is in een kerk die helemaal is omgebouwt)...de kadans is ook al zo popie ...de cafe's tjah alle cafe's zijn wel gezellig maarr Zondag is een café waar je het gevoel hebt alsof het elke dag van de week zondag is -en je weet dat je maandag vrij hebt. Lekker lezen aan een tafeltje, ’s avonds dansen op de sounds van een deejay, of heerlijk op het terrasje in Wyck
het theather aan het vrijthof is ook heel leuk allerlei musicals enzo. Maastricht heeft veel kroegen die rond middernacht in dansvloeren veranderen, zoals de Clinique en de Twee Heeren (veel studenten). Al zijn deze kroegen niet echt trendy, een avond stappen begint toch vaak hier. Voor de betere party’s check je de flyers in café Zondag of de Take Five. Als er iets te doen is in La Bonbonnière (voormalige schouwburg) is het meestal de moeite waard. En dan is er nog de Alla, veel te fout om te noemen, dus doe ik het bij deze alleen maar omdat dit om vijf uur ’s ochtends de verzamelplek voor nachtbrakers is.

eten: oohw ja dat heb je hier veel!
allerlei eetrestaurantjes..
o.a een aantal griekse,,turkse,,indonesische,,chinese,,italiaanse,,amerikaanse,,frans e,,en ook nederlandse.
(een KFC,,3x mc donalds,,3 pizzaria's,,en veel fritures)

cultuur: tja het is een historische stad..veel gebouwen (kerken...huizen...theather's...oorlogsmonumenten)
er zijn hier ook veel verschillende nationaliteiten..(de straat muziekantjes zijn altijd zo leuk )

zomerhotspots: de vele terasjes zowel in de stad als aan de maas-- Alle terrasjes doen het goed in Maastricht omdat ze je elke dag een gevoel van vakantie geven. Geen zin in tapas, bagels of andere trendy gerechten? De Maastrichtse gegratineerde uiensoep (unnesop) hoeft niet onder te doen voor zijn Franse broertje.
ook is het leuk om een bootje te huren en over de maas te varen lol! of door te gaan kanoën of waterskiën

natuur: het stadspark hier zijn heel veel mensen die vaak aant voetballen zijn of honkballen of gewoon zonnen...er ligt ook een vijver bij
verder hebben we ook nog een bos (ja een bos ja )
en als je uit de stad gaat heb je ook nog een klein aantal boerderijen..
ook hebben we hier grotten en die zijn best
kun je ook in qaudracen

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

what the fuck 3 koffieshops, snolletje ik woon in een straat waar er al 6 liggen.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2004, 10:27
regardless
regardless is offline
ik woon in triemen.
daar zijn geen winkels aleen een tuincentrum en een brievenbus
voor de rest wonen er alleen oude en heeele jonge mensen en ik ben de enige van 17 jaar daar.
dus KUT TOWN sorry geen town maar gat..
Met citaat reageren
Oud 22-07-2004, 15:17
Payableondeath
Payableondeath is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 18-07-2004 @ 18:56 :
Zonder treinstation
Heus wel (A)

En Masj, een dorp as I said
Oud 22-07-2004, 16:44
Anoniem
Citaat:
Otis schreef op 21-07-2004 @ 18:59 :
geen inspiratie meer
het is Wijk en Aalburg, hassan
Met citaat reageren
Oud 22-07-2004, 18:35
Verwijderd
Citaat:
Payableondeath schreef op 22-07-2004 @ 16:17 :
Heus wel (A)
[afbeelding]

En Masj, een dorp as I said
Telt niet.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2004, 19:00
Verwijderd

Uithoornse koeien in digitaal formaat.

Uithoornse jongemannen

Busstation van Uithoorn. Ik woon er drie minuten vandaan.

www.uithoorn.nl

Let wel. Als je naar die site gaat, dan naar Verkeer en dannnn naar Bestemming - dan staat er een lege bladzijde.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2004, 19:13
MikeyMo
MikeyMo is offline
Citaat:
Hagel schreef op 22-07-2004 @ 01:03 :
klopt dat niet dan
well, de laatste keer dat ik vijftienjarige alto's in Unitas zag, werden ze eruitgeschopt, waarbij iedereen stonden te kijken. knalrooie koppen weggefietst, en ik denk niet dat die luitjes nog terugkomen. Maar als je op mijn leeftijd mikt, heb je groot gelijk.
Oud 23-07-2004, 16:59
Payableondeath
Payableondeath is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 22-07-2004 @ 19:35 :
Telt niet.
Telt hartstikke wel, want ik zeg het en dat is mijn uberbeste argumentatie.
Oud 23-07-2004, 17:39
Otis
Otis is offline
Citaat:
Zepp schreef op 22-07-2004 @ 17:44 :
het is Wijk en Aalburg, hassan
scheld je me nou uit
niet iedereen met tropische looks heet Hassan hoor
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 17:46
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
TheFragile schreef op 14-07-2004 @ 02:16 :
Ik woon in Etten-Leur veel sletten , kom kijken
Serieus?

haha
Daar was ik gisteren per ongeluk met een aantal vrienden gestrant. Want we moesten op 2 sukkeltjes wachten die de trein gemist hadden.

Wat een kutstation
Oud 23-07-2004, 17:47
Verwijderd
Vanaf begin augustus komt er in amersfoort een stadsstrand 'Zandfoort aan de Eem' zoals Blijburg in Amsterdam en Strand aan de Maas in Rotterdam, restaurant, cafe, muziek en bandjes, ik ga er werken, so be there.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 17:48
Verwijderd
Strandvoort.

haha.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 10:14
Verwijderd
Citaat:
Briseïs schreef op 15-07-2004 @ 00:43 :
Fotooooooooooooooooooooooows
Ach, hoe hip.
En de slechte voetbal club VVSB ja.
Dan woon ik niet ver van je vandaan eigenlijk. .
Op 5 km. gok ik.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 15:42
Verwijderd
doesburg

een saaie hanzestad
kerk staat in de top 5 van hoogste kerken nederland
we hebben doesburgse mosterd
er loop een ijssel doorheen
arnhem is 20 km vandaan
en 15 km hiervandaan is duitsland
ik weet niks van uitgaansmogelijkheden in doesburg
in de buurt is wel oldebeth en de markies

oewh lekker saai
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 21:12
Ischenbaert
Ischenbaert is offline
Citaat:
kwebbelientjuh schreef op 24-07-2004 @ 16:42 :
doesburg

een saaie hanzestad
kerk staat in de top 5 van hoogste kerken nederland
we hebben doesburgse mosterd
er loop een ijssel doorheen
arnhem is 20 km vandaan
en 15 km hiervandaan is duitsland
ik weet niks van uitgaansmogelijkheden in doesburg
in de buurt is wel oldebeth en de markies

oewh lekker saai
De olde beth is eerder dicht bij Doetinchem, ik woon er bijna naast namelijk. Niet dat ik daar iets aan heb, hehe.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten