Oud 16-06-2002, 19:28
Gargoyle
Gargoyle is offline
Ik heb het een paar dagen geleden uitgemaakt mijn mijn vriend, omdat ik me ergerde aan enkele dingen en ik niet meer van hem hield. Een 'kleine' bijkomstigheid was dat ik ook verliefd was geworden op een andere jongen die mij dus ook wel ziet zitten. Ik heb geprobeerd me hierdoor zo min mogelijk te laten leiden.
Maar nu zit ik dus met het volgende probleem:
Uit respect voor m'n ex zou ik toch een tijdje moeten wachten voor ik iets met iemand anders zou beginnen, maar ik geloof dat ik die ander echt vreselijk leuk vind en ik weet niet of ik wel WIL wachten..
Wat zouden jullie doen in dit geval??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-06-2002, 19:29
TefnachT
TefnachT is offline
Ik zou het gewoon doen schijt aan je ex
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 19:32
FB
FB is offline
Mijn ex-vriendin had minder dan 2 weken nadat het uit was een ander...

Het is haar leven, haar beslissing, ik ben verleden tijd, dus ik tel niet meer mee he
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 19:35
Gargoyle
Gargoyle is offline
2 weken is toch weer net iets anders dan 4 dagen...

En ik kan me voorstellen dat het niet leuk is om je kers-verse ex na een paar daagjes weer met iemand anders te zien...
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 19:53
Starrie
Starrie is offline
mijn ouders zijn nog nie gescheiden en mijn moeder heeft al een nieuwe vriend (waar we overigens ook gaan wonen)
Ik gun haar al het geluk dus ook dit
is dit vergelijkbaar? Voor mijn gevoel namelijk wel.
Oud 16-06-2002, 20:01
xx-lovegirl-xx
xx-lovegirl-xx is offline
gewoon doen zo is het bij mij ook gegaan en ik heb er totaal geen spijt van.
Oud 16-06-2002, 20:10
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Starrie schreef:
mijn ouders zijn nog nie gescheiden en mijn moeder heeft al een nieuwe vriend (waar we overigens ook gaan wonen)
Ik gun haar al het geluk dus ook dit
is dit vergelijkbaar? Voor mijn gevoel namelijk wel.
neej dat is niet vergelijkbaar... in dit geval speelt er bij jou geen jaloerzie (of in ieder geval een hele andere) dan in gargoyles geval... haar ex vriend zou dit erg kunnen raken...

ik heb hetzelfde meegemaakt als jij, en ik gunde het mijn moeder ook en had er totaal geen moeite mee. maar toen ik (ik nota bene!!) het uitmaakte met mijn vriend en hij na een week een ander had, was ik echt beledigd.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 20:13
Starrie
Starrie is offline
Citaat:
*RainBow* schreef:

neej dat is niet vergelijkbaar... in dit geval speelt er bij jou geen jaloerzie (of in ieder geval een hele andere) dan in gargoyles geval... haar ex vriend zou dit erg kunnen raken...

ik heb hetzelfde meegemaakt als jij, en ik gunde het mijn moeder ook en had er totaal geen moeite mee. maar toen ik (ik nota bene!!) het uitmaakte met mijn vriend en hij na een week een ander had, was ik echt beledigd.
ik heb het niet over mezelf, alhoewel ik denk dat het wel zo overkwam, maar ik bedoelde dat de rol van mijn vader hetzelfde is als die van haar ex-vriend.
Mijn vader vind het ook erg en is het er niet mee eens maar ik vind dat je de ander geluk moet gunnen en hij (mijn vader) kan zich erbij neerleggen.
sorry ik weet niet goed hoe ik nou moet uitleggen wat ik bedoel (ben sowieso al vaga bezig vandaag)
Oud 16-06-2002, 20:18
Gargoyle
Gargoyle is offline
Ik snap denk ik wel wat je bedoeld, maar ik heb zelf het idee dat ik mijn ex er enorm veel pijn mee doe als ik meteen weer met iemand anders verder ga. Ik heb nog steeds heel veel respect voor hem en ik wil hem dat eigenlijk niet aan doen. Het probleem is alleen dat ik ook zo graag bij die ander ben.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 20:21
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Starrie schreef:

ik heb het niet over mezelf, alhoewel ik denk dat het wel zo overkwam, maar ik bedoelde dat de rol van mijn vader hetzelfde is als die van haar ex-vriend.
Mijn vader vind het ook erg en is het er niet mee eens maar ik vind dat je de ander geluk moet gunnen en hij (mijn vader) kan zich erbij neerleggen.
sorry ik weet niet goed hoe ik nou moet uitleggen wat ik bedoel (ben sowieso al vaga bezig vandaag)
ooow haha, nu vat ik hem

mijn vader vond het vreselijk!! maar mijn vader is daar ook wel gevoelig voor..
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 20:35
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
mijn ex had na 2 dagen een ander.. wij hadden bijna 2 jaar wat gehad.. voor mijn gevoel was het nog niet helemaal uit ik dacht dat we het nog een keer gingen proberen.. en dan komt het heel hard aan.. echt heel hard..
Oud 17-06-2002, 00:19
rabecca
rabecca is offline
Citaat:
MelodyofÐeath schreef:
mijn ex had na 2 dagen een ander.. wij hadden bijna 2 jaar wat gehad.. voor mijn gevoel was het nog niet helemaal uit ik dacht dat we het nog een keer gingen proberen.. en dan komt het heel hard aan.. echt heel hard..
Oud 17-06-2002, 08:56
Gargoyle
Gargoyle is offline
Citaat:
MelodyofÐeath schreef:
Ja, en dat wil ik mijn ex dus besparen
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 20:00
Buffy
Buffy is offline
ik zou het zelf lullig vinden, ik heb zoiets een half jaar geleden meegemaakt toen maakt emijn ex het na 2 jaar uit en de volgende dag had hij al wat met een ander meisje (hij wist dat zij hem wel zitten zag) toen voelde ik met behoorlijk K*T.
Oud 18-06-2002, 20:04
Slither
Slither is offline
Ach - als 't goed voelt moet je 't gewoon doen. Als je nog twijfelt, omdat je 't inderdaad lullig vind voor je ex zou ik er even mee wachten.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 22:06
Verwijderd
Citaat:
MelodyofÐeath schreef:
Dan was ik ook kapot gegaan. Ik ben nu weer terug met mijn ex, en als die na 2 dagen al een ander had gehad was ik letterlijk kapot gegaan. Damn
Sterkte ermee!
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 11:59
Verwijderd
hoe lang zijn jullie samen geweest?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten