Oud 25-07-2004, 16:47
la mer
la mer is offline
little nemo kerel, waar ben je nou
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-07-2004, 16:56
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
la mer schreef op 25-07-2004 @ 17:47 :
little nemo kerel, waar ben je nou
hij is op vakantie
Oud 25-07-2004, 17:31
LoeLoe
LoeLoe is offline
Jammer dat Kane nu door veel mensen echt finaal de grond in wordt geboord. Hebben deze mensen Kane weleens live gezien?

Ik hield eerst ook niet zo van Kane.. kende wel hun nummers maar het sprak me niet zoveel aan. Paar maanden hebben ze gespeeld hier in de buurt. Ze hebben dik 2 uur gespeeld en mij ervan overtuigd dat ze echt goed zijn.

Dinand zong met emotie.. hij had het hele publiek voor zich gewonnen met de muziek. Twas echt vet en ik heb geen slecht woord voor Kane

Live zijn ze echt veeeel overtreffender dan wanneer je hun clip voorbij ziet komen op tmf ofzo.
Oud 25-07-2004, 20:13
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Therapy? schreef op 24-07-2004 @ 21:33 :
Ennem.. GimmeMoorBeer: Wat speelt Nirvana dan wel als 't geen grunge is?
Beetje grunge, beetje pre-nu-metal, beetje rock... Geen typische stijl, maar toch heel herkenbaar, juist bij nirvana.

Het is geen grunge, ik weet niet of je wel weet wat grunge is, zo ja, dan begrijp je denk ik ergens wel wat ik bedoel, zo nee, zoek het eerst eens uit.
Oud 25-07-2004, 20:15
Gimme more beer
LoeLoe, het is live niet slecht (voor moderne begrippen dan), maar het is niet veel speciaals.

Ik snap niet hoe mensen nog kunnen zeggen dat bepaalde bands goed waren (ik refereer hierbij even aan bands als deftones, cradle of filth etc.) als het zowel muzikaal als qua show gewoon helemaal niets is. Dat vind ik jammer, het haalt al het gave aan het live zien weg. Ik ken nog maar weinig moderne metalbands die nog echt gaaf zijn.
Oud 25-07-2004, 23:50
Ragnar
Ragnar is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 25-07-2004 @ 21:15 :
Ik ken nog maar weinig moderne metalbands die nog echt gaaf zijn.
Nu je dat zie ben ik daar eens over na gaan denken. Inderdaad, de bands die mij live het meeste kunnen overtuigen zijn van de oude garde. Bands als Iron Maiden, Exodus, Slayer, Destruction en Death Angel blazen al die jonge/moderne/nieuwe bands vierkant door het podium heen.

Een jonge band die mij wel ongelofelijk heeft kunnen overtuigen is Hatesphere uit Denemarken. Die band speelde op de zondagavond na Dynamo in mijn kleine kutstadje en omdat hier niemand die band kent uiteraard was de tent zowat leeg. Echter speelde de band met een energie en plezier zoals ik zelden gezien heb, ik hoop echt dat die het nog een heel stuk verder schoppen dan waar ze nu zijn.
Oud 26-07-2004, 00:41
Gimme more beer
Citaat:
AmnesJAn schreef op 26-07-2004 @ 00:50 :
Nu je dat zie ben ik daar eens over na gaan denken. Inderdaad, de bands die mij live het meeste kunnen overtuigen zijn van de oude garde. Bands als Iron Maiden, Exodus, Slayer, Destruction en Death Angel blazen al die jonge/moderne/nieuwe bands vierkant door het podium heen.
Mee eens, hoewel ik slayer de laatste keer (in tegenstelling tot de eerste keer) dat ik ze zag erg vond tegenvallen. De rest, daar zijn we het over eens.

Citaat:
Een jonge band die mij wel ongelofelijk heeft kunnen overtuigen is Hatesphere uit Denemarken. Die band speelde op de zondagavond na Dynamo in mijn kleine kutstadje en omdat hier niemand die band kent uiteraard was de tent zowat leeg. Echter speelde de band met een energie en plezier zoals ik zelden gezien heb, ik hoop echt dat die het nog een heel stuk verder schoppen dan waar ze nu zijn.
Ik heb er een review over gelezen. Schijnt dat ze een erg goede avond hadden jah. Neemt niet weg dat wat tegenwoordig aan nieuwe bands op de grote podia staat weinig boeiends is, qua show, maar ook muzikaal.
Oud 26-07-2004, 09:50
Ragnar
Ragnar is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 26-07-2004 @ 01:41 :
Mee eens, hoewel ik slayer de laatste keer (in tegenstelling tot de eerste keer) dat ik ze zag erg vond tegenvallen. De rest, daar zijn we het over eens.

Klopt, op Dynamo kon het me ook niet meer bekoren, maar op Graspop 2002 was het super.

Ik heb er een review over gelezen. Schijnt dat ze een erg goede avond hadden jah. Neemt niet weg dat wat tegenwoordig aan nieuwe bands op de grote podia staat weinig boeiends is, qua show, maar ook muzikaal.
Mag k vragen waar je die gelezen hebt?
Oud 26-07-2004, 10:16
Gimme more beer
Citaat:
AmnesJAn schreef op 26-07-2004 @ 10:50 :
Mag k vragen waar je die gelezen hebt?
Internet, ik kan je echt niet vertellen waar, ik kreeg het toegestuurd van een vriend die het volgens mij wel zelf gezien had. Ik weet niet meer waarom, maar er zat iets achter dat hij het mij stuurde.
Oud 26-07-2004, 10:17
Ragnar
Ragnar is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 26-07-2004 @ 11:16 :
Internet, ik kan je echt niet vertellen waar, ik kreeg het toegestuurd van een vriend die het volgens mij wel zelf gezien had. Ik weet niet meer waarom, maar er zat iets achter dat hij het mij stuurde.
als het een limbo was die ook daar was ken ik hem wellicht nog wel
Oud 26-07-2004, 10:58
Verwijderd
Citaat:
AmnesJAn schreef op 26-07-2004 @ 00:50 :
Dat kan zo wel zijn in de metalscene van vandaag, daar weet ik niets van af, maar is dat ook bij alle andere genres?
De rolling stones zijn nu toch ook te oud aan het worden om nog te springen, The cure veel voor velen tegen op Werchter en the Pixies speelden goed, maar ze hadden er niet veel energie in zitten,noch iets speciaals...
Met citaat reageren
Oud 26-07-2004, 13:57
Gimme more beer
Citaat:
AmnesJAn schreef op 26-07-2004 @ 11:17 :
als het een limbo was die ook daar was ken ik hem wellicht nog wel
Volgens mij had hij ze ergens anders gezien (in duitsland, kan dat?)...
Oud 26-07-2004, 14:40
Ragnar
Ragnar is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 26-07-2004 @ 14:57 :
Volgens mij had hij ze ergens anders gezien (in duitsland, kan dat?)...
Best mogelijk, was een hele tour. de voorband, Koroded was trouwens ook super. Normaal is die stijl die die band speelt niet aan mij besteed, maar zij waren echt goed. Even reclame www.koroded.de
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten