Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En idd, wat jij al zegt, wie zit er daar op te wachten als zoveelste band in het rijtje van... ik vind trouwens aan kane geen hol...ik heb het niet op kukident-rock
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Kane heeft inmiddels toch wel AHOY tot de nok toe gevuld, 4 avonden HmH achter elkaar uitverkocht, Amsterdam ArenA uitverkocht en ga zo maar door!! Dus Kane is veruit de meest succesvolle band in Nederland Misschien zouden jullie dat ook wel zien als je es niet alles afzeikt wat je niet leuk vind! En liedjes die al eerder zijn gemaakt door andere bands? Hmm ben toch wel HEEL benieuwd welke liedjes dat dat zouden moeten zijn? En Kane is juist niet standaard, misschien voor sommigen van jullie wel op cd, maar tijdens een optreden denk je daar echt wel anders over! |
![]() |
||
Citaat:
En dat ze succesvol zijn betekent nog niet dat ze goed zijn, dat zijn twee dingen die totaal niks met elkaar te maken hebben. De nummers die Kane maakt zijn saai en ongeinspireerd, hebben slechte teksten en die Dinand moet eens normaal zingen ipv zoveel op Eddie Vedder proberen te lijken. Degene die het had over liedjes die al eerder gemaakt zijn door andere bands bedoelde dat natuurlijk niet letterlijk maar meer dat de nummers van dat Kane van je totaal niet origineel zijn. Wat maakt Kane dan volgens jou zoveel anders dan andere bands tijdens hun optredens? Dat die gasten zich backstage als klootzakken gedragen en dat die Dinand zichzelf de koning van de wereld vindt?
||
![]() |
Citaat:
Kane ongeinspireerd, en slechte teksten? Misschien moet je de teksten toch eens goed doornemen dan, en dan vooral de nieuwe nummers, die teksten zijn echt niet slecht, en die gaan ook nog eens ergens over, maargoed als je die nr's niet of nauwelijks kent kun je daar niet over oordelen. En backstage als klootzakken gedragen? Ben je wel es backstage geweest bij hun dan? Ik denk toch echt van niet, dus how the hell do you know? Ik kan je in elk geval zeggen dat het echt wel sympatieke gozers zijn, die TOTAAL niet arrogant of iets dergelijks zijn. En dinand die zichzelf koning vind...tsja op die onzin is een reactie niet eens nodig, blijkt maar weer dat jij en vele anderen hier Kane niet eens kennen, maar toch alles heel goed denken te weten |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Wat kane zo anders maakt tijdens een live gig? Nou ten 1e zijn de nummers HEEL anders dan op de cd's, veel jamm stukken ertussen, supergoede sfeer, Dinand die het publiek heel goed weet te bespelen, en een spetterende lichtshow. Kijk anders de DVD live in Rotterdam maar eens.... En ik heb niet gezegd dat het zo super is dat kane een eigen show in engeland heeft gegeven, maar het is wel sinds tijden dat een nederlandse band door kan brengen in het buitenland, en de reacties daar zijn positief, dus het zou zomaar kunnen dat Kane daar aanslaat, net zoals hier in Nederland. Maar de tijd zal het ons leren.......! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ehm..ja, 'k ga wsl wel, gewoon omdat ik ze wel grappig vind, novastar het 'naprogramma' is en ze altijd een mooie lichtshow ervan maken. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
en er zijn echt wel veel meer bandjes die in t buitenland spelen, dat jij nou te domme muziek luistert om die te kennen...nouja ooit groei je op, wellicht dat je dan inziet wat een commerciele rotzooi kane is...kan ook niet anders met die f00l van idols als manager
||
Citaat:
||
Citaat:
Frankrijk, Engeland, Belgie, Duitsland en zelfs fucking Thailand.
Laatst gewijzigd op 19-07-2004 om 10:40. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|