Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-07-2004, 22:21
Stinger
Stinger is offline
Gaan er hier nog mensen naar het voorlopig laatste concert van KANE op het Java eiland in Amsterdam?

Ben benieuwd!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-07-2004, 22:23
Verwijderd
Ik ga niet.. maar waarom is het voorlopig het laatste concert?
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 22:29
Stinger
Stinger is offline
omdat Kane zich richt op het buitenland, vooral Engeland waar het trouwens ERG goed gaat! Daar hebben ze net hun 1e gig achter de rug
En ze gaan eindelijk een nieuwe cd opnemen die midden 2005 uit moet komen
stilte voor de storm word t dus
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 22:31
Verwijderd
gaat Kane emigreren? jaja, ik hoop het
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 22:32
Stinger
Stinger is offline
Citaat:
lonewood schreef op 16-07-2004 @ 23:31 :
...en je reden hiervoor is?
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 22:33
Verwijderd
Citaat:
Stinger schreef op 16-07-2004 @ 23:32 :
Ik ben geen fan van Kane, sorry
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 22:52
Metal
Metal is offline
Citaat:
lonewood schreef op 16-07-2004 @ 23:31 :
Oud 16-07-2004, 23:33
Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
ik zie geen reden waarom Kane in Engeland aan zou slaan eigenlijk. Het klinkt veel te Amerikaans (Creed, The Calling, Pearl Jam etc.) om daar wat potten te kunnen breken en omdat voorgenoemde bands hetzelfde kunstje alleen dan veel beter doen.
Oud 17-07-2004, 13:05
Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
Ce-El-Wan schreef op 17-07-2004 @ 00:33 :
ik zie geen reden waarom Kane in Engeland aan zou slaan eigenlijk. Het klinkt veel te Amerikaans (Creed, The Calling, Pearl Jam etc.) om daar wat potten te kunnen breken en omdat voorgenoemde bands hetzelfde kunstje alleen dan veel beter doen.
plus dat die bands meer geld te besteden hebben aan promotie e.d.
En idd, wat jij al zegt, wie zit er daar op te wachten als zoveelste band in het rijtje van...

ik vind trouwens aan kane geen hol...ik heb het niet op kukident-rock
Oud 17-07-2004, 14:22
Escapism
Escapism is offline
hehe ze3 hebben 1 optreden in engeland gehad en het gaat gelijk erg goed daar
Oud 17-07-2004, 14:32
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Stinger schreef op 16-07-2004 @ 23:32 :
...Ik heb er een bloedhekel aan...
Oud 17-07-2004, 14:44
Paniccore
Paniccore is offline
Citaat:
Escapism schreef op 17-07-2004 @ 15:22 :
hehe ze3 hebben 1 optreden in engeland gehad en het gaat gelijk erg goed daar
dan doet mes in je rib het nu ook goed in Polen en Letland
Oud 17-07-2004, 16:11
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Paranoid Android schreef op 17-07-2004 @ 19:14 :
dan doet mes in je rib het nu ook goed in Polen en Letland
EKC owned kane big time
Oud 17-07-2004, 16:51
Stinger
Stinger is offline
beetje jammer van de reacties hier, je hoeft niet van Kane te houden, maarja... hou je commentaar dan gewoon voor je

In elk geval was de vraag of er nog mensen naar het concert zouden gaan!
Met citaat reageren
Oud 17-07-2004, 17:36
Malfunction
Malfunction is offline
Ik lees "voorlopig laatste KANE concert".

Ik spring op. Ik juich..

Ik kalmeer..

Ik lees verder..

GODVERDOMME !
Oud 18-07-2004, 00:36
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Stinger schreef op 17-07-2004 @ 17:51 :
beetje jammer van de reacties hier, je hoeft niet van Kane te houden, maarja... hou je commentaar dan gewoon voor je

In elk geval was de vraag of er nog mensen naar het concert zouden gaan!
je kon zulke reacties best verwachten. hier nog eentje: kane zuigt en dinand zuigt nog harder.
Oud 18-07-2004, 02:09
Ragnar
Ragnar is offline
ze noemen dat richten op een ander land, maar ze hopen gewoon dat de mensen het daar WEL leuk vinden

welke illusies hebben die gasten, schattig gewoon
Oud 18-07-2004, 09:16
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
AmnesJAn schreef op 18-07-2004 @ 03:09 :
ze noemen dat richten op een ander land, maar ze hopen gewoon dat de mensen het daar WEL leuk vinden

welke illusies hebben die gasten, schattig gewoon
nah in nederland zijn er (vreemd genoeg) echt wel veel mensen die die liedjes wel kunnen waarderen ook al zijn ze al 1000x eerder gemaakt door andere bands (alleen dan beter)...maar k denk niet dat ze in t buitenland echt door zullen breken, daarvoor zijn ze veels te standaard
Oud 18-07-2004, 10:21
Stinger
Stinger is offline
Citaat:
little nemo schreef op 18-07-2004 @ 10:16 :
nah in nederland zijn er (vreemd genoeg) echt wel veel mensen die die liedjes wel kunnen waarderen ook al zijn ze al 1000x eerder gemaakt door andere bands (alleen dan beter)...maar k denk niet dat ze in t buitenland echt door zullen breken, daarvoor zijn ze veels te standaard
Blijkt wel dat je maar iets uit je grote duim zuigt......
Kane heeft inmiddels toch wel AHOY tot de nok toe gevuld, 4 avonden HmH achter elkaar uitverkocht, Amsterdam ArenA uitverkocht en ga zo maar door!! Dus Kane is veruit de meest succesvolle band in Nederland
Misschien zouden jullie dat ook wel zien als je es niet alles afzeikt wat je niet leuk vind!
En liedjes die al eerder zijn gemaakt door andere bands? Hmm ben toch wel HEEL benieuwd welke liedjes dat dat zouden moeten zijn?

En Kane is juist niet standaard, misschien voor sommigen van jullie wel op cd, maar tijdens een optreden denk je daar echt wel anders over!
Met citaat reageren
Oud 18-07-2004, 10:22
enema abortion
enema abortion is offline
Ik denk dat het goed is dat Kane zich op het buitenland richt.

1) Dan heb ik minder last van die teringband
2) Als ze gedesillusioneerd met hangende pootjes terugkomen dan zijn ze misschien minder gemotiveerd en kappen ze er mee.

Het wordt tijd dat die randstad uitzenddebiel van een Dinand eens goed op zijn plaats gezet wordt.

Soms droom ik wel eens dat Kane al gekapt is en dat de wereld opeens zoveel mooier is.
Oud 18-07-2004, 10:27
enema abortion
Citaat:
Stinger schreef op 18-07-2004 @ 11:21 :
Kane heeft inmiddels toch wel AHOY tot de nok toe gevuld, 4 avonden HmH achter elkaar uitverkocht, Amsterdam ArenA uitverkocht en ga zo maar door!! Dus Kane is veruit de meest succesvolle band in Nederland
Misschien zouden jullie dat ook wel zien als je es niet alles afzeikt wat je niet leuk vind!
En liedjes die al eerder zijn gemaakt door andere bands? Hmm ben toch wel HEEL benieuwd welke liedjes dat dat zouden moeten zijn?

En Kane is juist niet standaard, misschien voor sommigen van jullie wel op cd, maar tijdens een optreden denk je daar echt wel anders over!
'Anton aus Tirol' was ook een grote hit in Nederland. Denk je dat dat aanslaat in Engeland?
En dat ze succesvol zijn betekent nog niet dat ze goed zijn, dat zijn twee dingen die totaal niks met elkaar te maken hebben.
De nummers die Kane maakt zijn saai en ongeinspireerd, hebben slechte teksten en die Dinand moet eens normaal zingen ipv zoveel op Eddie Vedder proberen te lijken.
Degene die het had over liedjes die al eerder gemaakt zijn door andere bands bedoelde dat natuurlijk niet letterlijk maar meer dat de nummers van dat Kane van je totaal niet origineel zijn.
Wat maakt Kane dan volgens jou zoveel anders dan andere bands tijdens hun optredens? Dat die gasten zich backstage als klootzakken gedragen en dat die Dinand zichzelf de koning van de wereld vindt?
Oud 18-07-2004, 11:20
Stinger
Stinger is offline
Citaat:
enema abortion schreef op 18-07-2004 @ 11:27 :
'Anton aus Tirol' was ook een grote hit in Nederland. Denk je dat dat aanslaat in Engeland?
En dat ze succesvol zijn betekent nog niet dat ze goed zijn, dat zijn twee dingen die totaal niks met elkaar te maken hebben.
De nummers die Kane maakt zijn saai en ongeinspireerd, hebben slechte teksten en die Dinand moet eens normaal zingen ipv zoveel op Eddie Vedder proberen te lijken.
Degene die het had over liedjes die al eerder gemaakt zijn door andere bands bedoelde dat natuurlijk niet letterlijk maar meer dat de nummers van dat Kane van je totaal niet origineel zijn.
Wat maakt Kane dan volgens jou zoveel anders dan andere bands tijdens hun optredens? Dat die gasten zich backstage als klootzakken gedragen en dat die Dinand zichzelf de koning van de wereld vindt?
Anton aus tirol is wel ff iets anders dan dat een BAND probeert door te breken in bijvoorbeeld engeland. Kane was support act van Maroon 5 (een band die er toch ook wel mag zijn dacht ik zo ) in Engeland, en de mensen waren daar heel enthousiast over, en het gevolg daarvan was een EIGEN show van Kane in Engeland, als beginnend bandje vind ik dat toch best knap, al is het pas de 1e show. Want kun jij mij 1 band noemen die uberhaupt succesvol geweest is,of daar dichtbij geweest is in het buitenland? Nederland heeft in geen tijden een band gekend die succesvol geweest is, en MISSCHIEN dat daar nu verandering in gaat komen.
Kane ongeinspireerd, en slechte teksten? Misschien moet je de teksten toch eens goed doornemen dan, en dan vooral de nieuwe nummers, die teksten zijn echt niet slecht, en die gaan ook nog eens ergens over, maargoed als je die nr's niet of nauwelijks kent kun je daar niet over oordelen.

En backstage als klootzakken gedragen? Ben je wel es backstage geweest bij hun dan? Ik denk toch echt van niet, dus how the hell do you know?
Ik kan je in elk geval zeggen dat het echt wel sympatieke gozers zijn, die TOTAAL niet arrogant of iets dergelijks zijn. En dinand die zichzelf koning vind...tsja op die onzin is een reactie niet eens nodig, blijkt maar weer dat jij en vele anderen hier Kane niet eens kennen, maar toch alles heel goed denken te weten
Met citaat reageren
Oud 18-07-2004, 11:29
Haligh
Haligh is offline
Aha dat verklaart.
Maroon 5 is ook zo kut en onorigineel als de pest.
Logisch dat dat publiek Kane wel te pruimen vindt.
Oud 18-07-2004, 11:37
enema abortion
Ik ken genoeg mensen wiens verhalen over backstage capriolen van Kane ik vertrouw (mensen die shows voor ze opgezet hebben e.d.) dus dat is voor mij geen punt van discussie.
Zijn het vrienden van je? Prima, dat is jouw probleem.
Ik snap ook best dat je je favoriete band graag wil verdedigen (dat het dan toevallig net een kutband is is ook weer jouw probleem) maar ik denk gewoon echt niet dat ze erg aan zullen slaan in het buitenland, daarvoor hebben ze simpelweg niks bijzonders.
Geef me maar eens een link ofzo naar Kane teksten, ik heb wel eens wat dingen gelezen maar ik was niet bepaald onder de indruk, veel verder dan het 'ikhouvanjouikblijfjetrouw' niveau kwamen ze niet.
En dan nogmaals voor jou de vraag: WAT maakt Kane live dan zo bijzonder en zoveel anders dan andere bands?

En jeetje, een top40 band die een eigen show doet in het buitenland, poeh poeh, dat is wel heel knap hoor.
Ik ga in september ook een weekend met mijn band naar Engeland, big fucking deal (ok toegegeven dat is heel wat kleinschaliger dan een band als Kane, maar je doet het overkomen alsof het een hele prestatie is om uberhaupt in Engeland te spelen).
Ik ken ook een band die met hard werken en alles ZELF doen zonder managers en top40 geneuzel in de fucking Astoria gespeeld heeft, dat is een heel wat noemenswaardigere prestatie dan een top 40 bandje met sessiemuzikanten dat door het management opgedrongen is aan het Engelse publiek.

En kom alsjeblieft niet steeds aan met je Jerry Springer 'y'all don't know them' reacties.

Laatst gewijzigd op 18-07-2004 om 11:40.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2004, 11:38
enema abortion
Oh en Maroon 5 is idd ook om te huilen zo slecht.
Oud 18-07-2004, 11:42
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Kane heeft inmiddels toch wel AHOY tot de nok toe gevuld, 4 avonden HmH achter elkaar uitverkocht, Amsterdam ArenA uitverkocht en ga zo maar door!!
dat deed frans bauwer ook....
Oud 18-07-2004, 13:10
luckyleo
luckyleo is offline
die pop a la The Calling, Matchbox Twenty, Kane, Lifehouse etc. slaat slecht aan in Engeland, dus het zal erg lastig voor Kane zijn om het wel ff te flikken, maargoed, aan optimisme geen gebrek bij de band en de fans zo te lezen.
Verder vind ik Rain down on me remix met Tiesto wel lekker klinken, misschien dat het ze daarmee wel lukt.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2004, 13:39
Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Citaat:
Amsterdam ArenA uitverkocht en ga zo maar door!! Dus Kane is veruit de meest succesvolle band in Nederland
Als er iets uit de grote duim is gezogen is het dit wel.
Oud 18-07-2004, 13:41
Escapism
Escapism is offline
tis ook niet alsof maroon 5 kane gevraagd heeft, waarschijnlijk gewoon zelfde platenmaatschappij of gewoon geld betalen, zoals dat tegenwoordig gaat.
Oud 18-07-2004, 13:49
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Wil er heen, maar ben blut! ..
Oud 18-07-2004, 13:57
roman
roman is offline
Citaat:

uhm frans bauer verkoopt ook het ahoy uit dat zegt niet zoveel, rene froger verkoopt de arena uit... het is gewoon slecht gesteld met de muzieksmaak van de gemiddelde nederlander, KANE = KUT
Oud 18-07-2004, 14:02
NERD
NERD is offline
Citaat:
Stinger schreef op 16-07-2004 @ 23:21 :
Gaan er hier nog mensen naar het voorlopig laatste concert van KANE op het Java eiland in Amsterdam?
Kunnen ze het niet gewoon op het eiland Java doen?
Met citaat reageren
Oud 18-07-2004, 14:14
Stinger
Stinger is offline
Citaat:
birthmark schreef op 18-07-2004 @ 12:42 :
dat deed frans bauwer ook....
inderdaad Frans Bauer heeft Ahoy ook meerder keren uitverkocht. en ja, Frans bauer vind ik ook helemaal niks, maar wel respect dat hij het weet te doen!!!
Met citaat reageren
Oud 18-07-2004, 16:33
enema abortion
Zou je misschien even inhoudelijk op mijn post willen reageren?

Bij voorbaat dank.
Oud 18-07-2004, 17:49
Malfunction
Malfunction is offline
Ik ben ook erg benieuwd.

Kane als een beginnend bandje zien.. hmm, dat stadium zijn ze toch voorbij hoop ik ?

En een show in Engeland, wow, hoe veel bands gingen Kane wel niet voor...
Oud 18-07-2004, 18:37
wartzwit
wartzwit is offline
Kane is niet mijn band (Rain Down On Me wel tof), maar veel van de anti-reacties zijn in mijn ogen beetje overdreven.
Ik ben zo blij als Kane ophoudt endergelijke.
Een beetje ik vind Kane kut maardatisstiekemomdatzecommericeelzijn mening.

Oh en ik ga niet naar Kane's concert op het Java eiland 23 Juli

Laatst gewijzigd op 18-07-2004 om 18:40.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2004, 19:01
Ragnar
Ragnar is offline
Citaat:

Dat iets uitverkocht raakt is niet een maatstaf voor kwaliteit vind ik, Frans Bauer concerten zijn ook uitverkocht...
Oud 18-07-2004, 19:03
Verwijderd
Citaat:
AmnesJAn schreef op 18-07-2004 @ 20:01 :
Dat iets uitverkocht raakt is niet een maatstaf voor kwaliteit vind ik, Frans Bauer concerten zijn ook uitverkocht...
Hazes en Lee Towers ook
Met citaat reageren
Oud 18-07-2004, 19:05
Ragnar
Ragnar is offline
Citaat:
lonewood schreef op 18-07-2004 @ 20:03 :
Hazes en Lee Towers ook
Hetgeen ook dieptepunten zijn uit de Nederlandse muziek
Oud 18-07-2004, 20:09
Stinger
Stinger is offline
Citaat:
enema abortion schreef op 18-07-2004 @ 12:37 :
Ik ken genoeg mensen wiens verhalen over backstage capriolen van Kane ik vertrouw (mensen die shows voor ze opgezet hebben e.d.) dus dat is voor mij geen punt van discussie.
Zijn het vrienden van je? Prima, dat is jouw probleem.
Ik snap ook best dat je je favoriete band graag wil verdedigen (dat het dan toevallig net een kutband is is ook weer jouw probleem) maar ik denk gewoon echt niet dat ze erg aan zullen slaan in het buitenland, daarvoor hebben ze simpelweg niks bijzonders.
Geef me maar eens een link ofzo naar Kane teksten, ik heb wel eens wat dingen gelezen maar ik was niet bepaald onder de indruk, veel verder dan het 'ikhouvanjouikblijfjetrouw' niveau kwamen ze niet.
En dan nogmaals voor jou de vraag: WAT maakt Kane live dan zo bijzonder en zoveel anders dan andere bands?

En jeetje, een top40 band die een eigen show doet in het buitenland, poeh poeh, dat is wel heel knap hoor.
Ik ga in september ook een weekend met mijn band naar Engeland, big fucking deal (ok toegegeven dat is heel wat kleinschaliger dan een band als Kane, maar je doet het overkomen alsof het een hele prestatie is om uberhaupt in Engeland te spelen).
Ik ken ook een band die met hard werken en alles ZELF doen zonder managers en top40 geneuzel in de fucking Astoria gespeeld heeft, dat is een heel wat noemenswaardigere prestatie dan een top 40 bandje met sessiemuzikanten dat door het management opgedrongen is aan het Engelse publiek.

En kom alsjeblieft niet steeds aan met je Jerry Springer 'y'all don't know them' reacties.
het zijn geen 'vrienden' van me, maar ik ken ze wel goed genoeg om te weten hoe het er een beeeetje aan toegaat.
Wat kane zo anders maakt tijdens een live gig? Nou ten 1e zijn de nummers HEEL anders dan op de cd's, veel jamm stukken ertussen, supergoede sfeer, Dinand die het publiek heel goed weet te bespelen, en een spetterende lichtshow. Kijk anders de DVD live in Rotterdam maar eens....
En ik heb niet gezegd dat het zo super is dat kane een eigen show in engeland heeft gegeven, maar het is wel sinds tijden dat een nederlandse band door kan brengen in het buitenland, en de reacties daar zijn positief, dus het zou zomaar kunnen dat Kane daar aanslaat, net zoals hier in Nederland.
Maar de tijd zal het ons leren.......!
Met citaat reageren
Oud 18-07-2004, 20:36
Ragnar
Ragnar is offline
Citaat:
Stinger schreef op 18-07-2004 @ 21:09 :

En ik heb niet gezegd dat het zo super is dat kane een eigen show in engeland heeft gegeven, maar het is wel sinds tijden dat een nederlandse band door kan brengen in het buitenland , en de reacties daar zijn positief, dus het zou zomaar kunnen dat Kane daar aanslaat, net zoals hier in Nederland.
Euhm God Dethroned, The Monolith Deathcult, Severe Torture, Born From Pain
Oud 18-07-2004, 20:38
Haligh
Haligh is offline
Citaat:

Maar de tijd zal het ons leren.......!
Ik wacht met smart!
Oud 18-07-2004, 22:09
Verwijderd
Citaat:
AmnesJAn schreef op 18-07-2004 @ 21:36 :
Euhm God Dethroned, The Monolith Deathcult, Severe Torture, Born From Pain
We zullen het maar gewoon bij de pop/rock houden,keej?

En ehm..ja, 'k ga wsl wel, gewoon omdat ik ze wel grappig vind, novastar het 'naprogramma' is en ze altijd een mooie lichtshow ervan maken.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2004, 22:11
Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Citaat:
Therapy? schreef op 18-07-2004 @ 23:09 :
We zullen het maar gewoon bij de pop/rock houden,keej?
Hoezo?
Oud 18-07-2004, 22:17
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
En ik heb niet gezegd dat het zo super is dat kane een eigen show in engeland heeft gegeven, maar het is wel sinds tijden dat een nederlandse band door kan brengen in het buitenland, en de reacties daar zijn positief,
?? reacties?? van wie dan?? ze hebben er pas 1x gespeeld dus echt veel serieuze reacties kunnen dat niet zijn

en er zijn echt wel veel meer bandjes die in t buitenland spelen, dat jij nou te domme muziek luistert om die te kennen...nouja ooit groei je op, wellicht dat je dan inziet wat een commerciele rotzooi kane is...kan ook niet anders met die f00l van idols als manager
Oud 19-07-2004, 09:16
Stinger
Stinger is offline
beetje trieste reactie, feit is wel dat Kane succesvol is in nederland, dus zo'n domme muziek zal het wel niet zijn, denk je wel?

En Edwin janssen manager van Kane? ik geloof niet dat hij dat tegenwoordig nog is........dus als je niet weet waar je over praat, zeg dan liever niks?
Met citaat reageren
Oud 19-07-2004, 09:21
DeadNation
DeadNation is offline
Wat vind ik het jammer dat Wes AN die Dinand niet te grazen heeft genomen in 013. Ik weet zeker dat hij hem gesloopt had met z'n ene hand. Dinand can suck it.
Oud 19-07-2004, 09:35
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Stinger schreef op 19-07-2004 @ 13:46 :
beetje trieste reactie, feit is wel dat Kane succesvol is in nederland, dus zo'n domme muziek zal het wel niet zijn, denk je wel?
kwantiteit staat niet gelijk aan kwaliteit.
Oud 19-07-2004, 10:28
Stinger
Stinger is offline
ben toch wel benieuwd welke bands jullie WEL goed vinden, zal ook wel veel zijn?

En trouwens, dit is niet de kane afzeik topic, maar gewoonweg de vraag wie er naar het concert zou gaan
Wat een trieste reacties hier zeg..
Met citaat reageren
Oud 19-07-2004, 10:34
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Stinger schreef op 19-07-2004 @ 11:28 :
ben toch wel benieuwd welke bands jullie WEL goed vinden, zal ook wel veel zijn?

En trouwens, dit is niet de kane afzeik topic, maar gewoonweg de vraag wie er naar het concert zou gaan
Wat een trieste reacties hier zeg..
godverdomme. Ik kan hier zo 3 bands uit de regio opnoemen die naar het buitenland zijn gegaan. Alles zelf geregeld. Beans, Last to Go, VLA, The Bips. En das nog maar 1 genre.

Frankrijk, Engeland, Belgie, Duitsland en zelfs fucking Thailand.

Laatst gewijzigd op 19-07-2004 om 10:40.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten