Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Jaa, heb ik ook..
Ben ook nog nooit tegen iemand extreem uitgevallen, Best apart... Het zal ook wel niet goed zijn, dat je alles opkropt enzo, maar ik kan er ook niks aan doen. Ik kan je dus ook geen advies geven of iets in die richting.., Zorrie ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik teken zelf als ik me kut voel en geen zin mer heb in t leve.. en da werkt heel goed maar ik gooi die tekeningen dan wel altijd weer weg.. anders komt da kut gevoel terug.. en das nei geef |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hmz maargoed.. dit is FB z'n topic.. sorry ![]()
|
![]() |
Heb ik ook, dit is heel stom van me om dit te posten want er zijn te veel mensen die weten wie ik ben..
Anyway, ik heb vandaag van die kote buien.. dan doe ik altijd maar super overdreven vrolijk en niemand heeft in de gaten dat dat juist niet zo is. Dan heb ik er spijt van dat iuk zo doe omdat ik er dan niet over kan praten maar aan de andere kant ben ik heel erg blij dat ik dat gezeur niet heb.. Heel vaag. nu heb ik veel minder last van die buien maar soms nog steeds wel. Zelfs mijn vriend merkt dat niet. Vandaag het ik ook zo rot bui, niemand die het merkte terwijl ik net heel erg saggie was tegen me vriend aan de phone.. heb ik dan meteen weer spijt van maar kan er niks aan doen.. Zo vaag.. Heeft iemand nog tips over hoe dit weg kan gaan of hoe je er wel goed mee om kunt gaan...? Of is het normaal om te doen dat je vrolijk terwijl je dat absoluut niet bent..??? Rosie
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Inderdaad... dat is zo vervelend dat je iedereen loop af te katten die juist proberen aardig te zijn.. ik vind dat zo erg dan haat ik mezelf echt... Ik probeer het nu wel in te houden en dat lukt aardig, maar vandaag had ik zo'n dag dat alle shit even te veel werd.. Ach.. Fijn om te weten dat ik niet de enige ben.. Dat helpt echt.. ![]() xxxx
|
Verwijderd
|
Dat heb ik ook jah, en ik voel me er heel goed bij
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb er ook zeker last van. Dan doe ik alsof het me niet uitmaakt, maar iegenlijk is dit wel degelijk het geval. Wat ook altijd helpt bij mij is zelfbevrediging. Klinkt gek, maar is echt waar. ik ben ook opzoek naar een andere manier om mijn emoties te uiten, maar die heb ik nog niet echt gevonden.
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik verberg mijn pijn altijd, men woede kan ik niet altijd.
Vroeger liet ik over me heen stappen en vond iedereen me aardig, nu kom ik voor me op en ben ik al direkt een arrogante klojo. ![]() Als ik pijn heb dan verberg ik die...want als ik der over praat dan wordt der toch niet naar geluisterd. ![]() Als ik dan doorsla is dat meestal in men kamer, alleen zodat niemand der last van heeft, behalve men fijn gezinnetje dat zegt dat ik stiller moet zijn ofdat ik nog niet heb gestudeerd en ik zeker men jaar zal moete herdoen omdat zo lui ben geweest. Sorry...dat moest ik even van me afschrijven...want binnen een week ontvang ik namelijk men B-attest of C-attest terwijl de rest van men klas blij blij blij rond zal huppele en al men vrienden me gaan vertellen hoe teleurgesteld dat ze zijn dat ze 78,5 procent hebben op hun totaal rapport in plaats van 80 procent. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als anderen me uitschelden, dan maakt dat die woede van binnen wel veel erger, maar van buiten doe ik alsof het een lachertje is. Bedoel je dat?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Korte gedichten topic Diary of Dreams | 500 | 14-07-2006 23:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Dagboek Janne Margriet | 2 | 06-07-2003 19:33 | |
Algemene schoolzaken |
SluierActie van Moslims Meisjes, mening? Soezen | 126 | 19-03-2003 08:33 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Odysseus Tha Man | 21 | 19-04-2001 16:16 |