Oud 31-07-2004, 17:02
xmoix
xmoix is offline
ik keek net vakantiefoto's en ik schaam me nu dood hoe ik zo heb durven rondlopen, mijn ene borst is nl groter dan mijn andere. Volgens mijn zus heeft iedereen dat, maar bij mij is het toch echt wel extreem. De ene hangt ook duidelijk meer door. Het is precies dat ik scheve borsten heb
zou hier iets aan te doen zijn?
alvast bedankt
Oud 31-07-2004, 17:03
Hagel
Hagel is offline
ik weet je leeftijd niet maar als je nog jong bent heb je een grote kans dat het nog wat rechter groeit. Maar inderdaad borsten zijn nooit gelijk en je kan er vrij weinig aan doen behalve een operatie ofzo.
Oud 31-07-2004, 17:07
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Hagel schreef op 31-07-2004 @ 18:03 :
ik weet je leeftijd niet maar als je nog jong bent heb je een grote kans dat het nog wat rechter groeit. Maar inderdaad borsten zijn nooit gelijk en je kan er vrij weinig aan doen behalve een operatie ofzo.
Inderdaad. Het kan veel met je leeftijd te maken hebben en bovendien heeft bijna niemand gelijke borsten. Ik weet natuurlijk niet of jouw borsten echt abnormaal ongelijk zijn, of dat je dat zelf alleen maar zo ziet, maar als je er over een paar jaar (afhankelijk van je leeftijd) echt veel problemen mee hebt, zou je eens kunnen informeren wat de mogelijkheden zijn. Maar persoonlijk denk ik dat het wel mee zal vallen, omdat het je ook pas pas geleden is opgevallen .
Oud 31-07-2004, 17:09
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik had ergens gelezen dat:
- of de borst aan de kant van je schrijfhand groter is
- of de borst bij je hart de kleinste

Maar ik weet niet meer wat het was.
*of het is gewoon een fabeltje...*
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 17:29
Verwijderd
Citaat:
Hagel schreef op 31-07-2004 @ 18:03 :
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 17:32
Fade of Light
Fade of Light is offline
JE hebt speciale opvulling voor BH's e.d. Maaaaar dat werkt niet als je van naaktreacreate houdt en vast ook niet in bikini's (not sure though)
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 17:52
Balance
Balance is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 31-07-2004 @ 18:09 :

D'r is hier een keer een topic geweest om dat te testen. Moesten mensen dus aangeven wat hun schrijfhand was en of de grootte van hun borsten bevestigde dat die van je schrijfhand groter is. Daaruit kwam toen dat het niet klopte geloof ik.
Oud 31-07-2004, 18:31
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 31-07-2004 @ 18:09 :

De borst aan de kant van je schrijfhand is vaak kleiner omdat je die spieren meer gebruikt ofzo. Bij mij klopt het wel maar lang niet bij iedereen.
Oud 31-07-2004, 19:15
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 31-07-2004 @ 19:31 :
De borst aan de kant van je schrijfhand is vaak kleiner omdat je die spieren meer gebruikt ofzo. Bij mij klopt het wel maar lang niet bij iedereen.
Ah ok .

@Balance: Oh ja, daar had ik het van. Mja...
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 31-07-2004 @ 19:31 :
dat is gelul omdat die spieren geen enkel invloed hebben op de grote ofzo
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 21:19
Dzjes
Dzjes is offline
Ik heb me laten vertellen dat het afhangt van de plaats van je hart.. nujah,
in elk geval, zoals hierboven al is gezegd heeft niemand 2 gelijke borsten.
Normaal groeit de ene nog wat 'bij', anders eventueel een operatie.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 10:55
ratonita7
ratonita7 is offline
Citaat:
spacegirl schreef op 31-07-2004 @ 21:17 :
dat is gelul omdat die spieren geen enkel invloed hebben op de grote ofzo
Gespierde borsten zijn meestal kleiner hoor, kijk maar eens naar al die vrouwelijke body-builders: zo plat als wat!
Oud 01-08-2004, 10:57
Maarten
Maarten is offline
Daarom snap ik ook nooit waarom vrouwen borstmachines gebruiken :/ ZONDE!
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 11:01
Verwijderd
Citaat:
ratonita7 schreef op 01-08-2004 @ 11:55 :
Gespierde borsten zijn meestal kleiner hoor, kijk maar eens naar al die vrouwelijke body-builders: zo plat als wat!
ja t lullige is alleen dat je nit weet hoe ze van te voren waren he
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 11:33
Verwijderd

Laatst gewijzigd op 01-08-2004 om 13:49.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 12:36
Verwijderd
Citaat:
ratonita7 schreef op 01-08-2004 @ 11:55 :
zou dat niet komen doordat borsten gewoon vethopen zijn? Met de levenstijl van die mensen hebben ze eerder spieren dan vet. Maar dat is dan wel een overdreven voorbeeld natuurlijk. Niet alsof je met een dieet opeens geen borsten meer hebt
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 12:58
Midget
Midget is offline
vrouwelijke bodybuilders slikken vaak mannelijke hormonen om zo meer spiermassa te krijgen...
dan slinken je tieten
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 17:12
Verwijderd
Citaat:
Midget schreef op 01-08-2004 @ 13:58 :
vrouwelijke bodybuilders slikken vaak mannelijke hormonen om zo meer spiermassa te krijgen...
dan slinken je tieten
dus het komt niet doordat ze die spieren meer getraind hebben, maar door de hormonen
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 22:11
Verwijderd
en vrouwelijke bodybuilders die geen hormonen slikken hadden vaak al meer testosteron, vandaar dat ze geschikt waren om bodybuilder te worden
daarnaast, tegen de tijd dat je mee gaat doen aan wedstrijden wil je ook zo min mogelijk vet, dacht ik... en borsten zijn best vet.

maarreh, xmoix, als je in de groei bent zijn je borsten vaak een stuk schever dan wanneer je uitgegroeid bent, waarschijnlijk trekt het nog wel bij
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 23:07
Verwijderd
borst = vet + klieren + spieren.
spieren gebruiken = vet verbranden (vet = energie)

klinkt heel dom, maar mijn leerkracht dwarsfluit/dirigent op de harmonie heeft ook 'tieten' (dikkerd), en zijn rechtertiet (schrijfhand + dirigeerhand) is beduidend kleiner dan de linker ...

ik ben er al heel mijn leven van overtuigd dat de borst aan de kant van de arm/hand/borstspier die je het vaakst gebruikt kleiner is...
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 07:05
Verwijderd
Citaat:
*blue angel* schreef op 02-08-2004 @ 00:07 :
ik ben er al heel mijn leven van overtuigd dat de borst aan de kant van de arm/hand/borstspier die je het vaakst gebruikt kleiner is...[/SIZE]
Bij de meerderheid was dat dus niet zo, volgens mij (zie de topic met de poll die daar over ging).

De spieren zitten toch onder het vetweefsel...? Ik denk dat het vetweefsel een grotere 'rol' speelt dan de spieren. Bij mannen zou dit best anders kunnen zijn, omdat zij daar in principe minder vetweefsel hebben zitten en de spieren dan dus dichter bij er onder door lopen oid. (Ik verzin ook maar een reden.)
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 11:36
sans plomb
sans plomb is offline
Citaat:
Narcotic schreef op 01-08-2004 @ 12:33 :
je wou wat zeggen heh!
Oud 06-08-2004, 07:02
Verwijderd
Citaat:
D!82 schreef op 02-08-2004 @ 12:36 :
je wou wat zeggen heh!
yup
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 13:37
Loesjuh1984
Loesjuh1984 is offline
Ik heb zelf ook 2 ongelijke borsten. De laatste keer dat ik bij de schoolarts ben geweest was het al vrij duidelijk maar moest ik idd wachten tot mijn borsten volgroeid waren. Het verschil tussen mn borsten is nu best groot. Maar gelukkig valt het niet echt super op voor andere mensen.
Er zijn idd speciale bh's met vullingen erin. Als je misschien een handige moeder hebt kun je vragen of ze er eentje dan uit kan halen.
Verder als je je echt schaamt kun je eens overleggen met je huisarts over een evt. operatie of misschien nog een andere oplossing.

Heel veel suc6 ermee!

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten