![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Mensen, nog één keer voor de duidelijkheid, Gothic heeft geen fuck met alle eerder genoemde dingen te maken. Het enige wat ècht gothic is, is het pogen tot het vormen van een autarkische éénpersoonsstaat, zoals te zien valt in de film Salo van Pier Paolo Pasolini.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Begrijp u hier in... haat het gewoon om de littekens te zien die men vriendinnen hebben. Haat men eigen littekens. Het is helemaal niet leuk om te zien. Vele op dit forum zullen denken dat ik hier weer de supergoth wil uithangen maar hier weet ik echt wel iets van. Weet dat de drang er is en dat je het moeilijk weg krijgt... Mijn allerliefste vriendinnetje snijdt nog altijd... vind het vreselijk...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
oh boehoe snik snik ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Je mag veel tegen mij zeggen maar men vrienden... sorry maar jij maakte niet mee wat zij meemaakten! Normaal doen?! Hoe kan je normaal doen als je geen normaal leven hebt?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() In de tussentijd, metalfreakske en naprox: vertel nog 'ns wat van de stigmatisering der gothen! ![]() (misschien tijd voor een goth-inquisitie ![]() edit: ![]() ps. Dat kan best zo zijn metaalbuitenissige, maar je als een mongool gaan uitdossen + je armen aan stukjes snijden gaat daar weinig aan helpen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dan kunnen wij je beoordelen en mocht dat nodig zijn, je op uglygoths zetten. brand los ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
en als jij niet duidelijk wil zijn en uitgebreid wil vertellen en uitleggen moet je maar accepteren dat je verkeerd geinterpreteerd kan worden. |
![]() |
||
Citaat:
OMG SLACHTEN GOTHICS SCHAPEN?? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Is het niet zo dat de link tussen metal en satanisme zo duidelijk wordt gemaakt?
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voedings- en Gezondheidstopic #53 Mara | 501 | 22-05-2005 10:16 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote voeding en gezondheids topic # 52 Verwijderd | 500 | 16-05-2005 20:23 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote voeding en gezondheids topic # 51 Daantje_0705 | 500 | 11-05-2005 18:45 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #50 Mara | 500 | 06-05-2005 21:23 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #49 Verwijderd | 498 | 03-05-2005 10:23 |