Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-08-2004, 17:04
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
finger_fish schreef op 01-08-2004 @ 14:05 :

verder ben ik het wel met CharismaticBass (GothicPonyPrincess69) eens eigenlijk.....
bwahahaha
Oud 01-08-2004, 17:23
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 01-08-2004 @ 10:02 :
Klaus Nomi
<333
Oud 01-08-2004, 19:18
metalfreakske
metalfreakske is offline
Gothic is een manier van leven, een levensstijl.
Die levensstijl is te merken aan de manier hoe je je gedraagt, hoe je je kleed... Maar vooral aan hoe je in het leven staat. Er zijn geen regels waar je je aan moet houden om je goth te mogen noemen. Goth zijn gaat voornamelijk om jezelf te zijn. En je persoonlijkheid uiten op een originele, creatieve manier.

Goth zijn kan je niet leren, het zit in je. Je hebt het, of je hebt het niet.
Je kan proberen het na te doen, maar dat is juist het tegenovergestelde van goth zijn, aangezien het bij goths gaat om origineel zijn.

Goths zien schoonhied in zaken die de maatschappij als "lelijk" beschouwd, zoals de dood, de nacht, duisternis...
Sommige goths hebben de behoefte om rustgevende, mooie plekken opp te zoeken , zoals begaafplaatsen. Om daar na te denken over zichzelf, de wereld of andere zaken. Of om gewoon van de stilte en sfeer te genieten die je alleen op die plaatsen kunt vinden.
Maar het is dus niet zo dat goths geobsedeerd zijn met de dood en 's nachts rondhangen op begraafplaatsen.

Sta versteld van jullie reactie's... echt wel...

Jullie kennen niets van goth's... het is niet omdat je je als een goth kleed, je een goth bent!

Sorry maar ik ruik altijd naar zeep en shampoo... er heeft nog nooit iemand geklaagd over mijn reuk... ik stink niet en vind het echt wel jammer hoe er hier over goth's gedacht wordt.

Wij willen gewoon stoer doen! Aan zelfverwonding is helemaal niets stoer! Tsss
Oud 01-08-2004, 19:20
Faery
Faery is offline
Citaat:
metalfreakske schreef op 01-08-2004 @ 20:18 :
Jawel.
Oud 01-08-2004, 19:26
JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
Die levensstijl is te merken aan de manier hoe je je gedraagt, hoe je je kleed... Maar vooral aan hoe je in het leven staat. Er zijn geen regels waar je je aan moet houden om je goth te mogen noemen. Goth zijn gaat voornamelijk om jezelf te zijn. En je persoonlijkheid uiten op een originele, creatieve manier.

Goth zijn kan je niet leren, het zit in je. Je hebt het, of je hebt het niet.
Je kan proberen het na te doen, maar dat is juist het tegenovergestelde van goth zijn, aangezien het bij goths gaat om origineel zijn.

Goths zien schoonhied in zaken die de maatschappij als "lelijk" beschouwd, zoals de dood, de nacht, duisternis...
Sommige goths hebben de behoefte om rustgevende, mooie plekken opp te zoeken , zoals begaafplaatsen. Om daar na te denken over zichzelf, de wereld of andere zaken. Of om gewoon van de stilte en sfeer te genieten die je alleen op die plaatsen kunt vinden.
Maar het is dus niet zo dat goths geobsedeerd zijn met de dood en 's nachts rondhangen op begraafplaatsen.

Sta versteld van jullie reactie's... echt wel...

Jullie kennen niets van goth's... het is niet omdat je je als een goth kleed, je een goth bent!

Sorry maar ik ruik altijd naar zeep en shampoo... er heeft nog nooit iemand geklaagd over mijn reuk... ik stink niet en vind het echt wel jammer hoe er hier over goth's gedacht wordt.

. misschien is het zo dat sommige gothics het stoer vinden om hun armen vol te hebben met littekens, maar voor de meeste mensen is dat helemaal niet het geval. en al die vooroordelen! gothics stinken?? echt reacties die nergens op slaan.
Oud 01-08-2004, 19:42
Verwijderd
vind het topic best stom eigenlijk
Zo kun je over elk 'soort' wel een topic strarten
Oud 01-08-2004, 19:44
Briseïs
Briseïs is offline
jaaaaa

met polls
Oud 01-08-2004, 19:53
FayLa32
FayLa32 is offline
ooh christus dat mensen er serieus op ingaan ook nog.
het is een gevoel, je kan het niet worden blahblahblah

de helft van dit freakin' forum is gothic

@metalfreakske: doe es normaal..
Ik word echt ziek van dat gezanik over hoe geweldig creatief, gevoelig, origineel en diep-nadenkend al die zogenaamde goth's zijn, waarom heeft niemand door dat dat geen fúck te maken heeft met wat iemand aanheeft...
Oud 01-08-2004, 19:55
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Hahahahah, jij bent grappig

Mensen, nog één keer voor de duidelijkheid, Gothic heeft geen fuck met alle eerder genoemde dingen te maken. Het enige wat ècht gothic is, is het pogen tot het vormen van een autarkische éénpersoonsstaat, zoals te zien valt in de film Salo van Pier Paolo Pasolini.
Oud 01-08-2004, 20:01
Vice
Vice is offline
Citaat:
JJ13 schreef op 01-08-2004 @ 20:26 :
. misschien is het zo dat sommige gothics het stoer vinden om hun armen vol te hebben met littekens, maar voor de meeste mensen is dat helemaal niet het geval. en al die vooroordelen! gothics stinken?? echt reacties die nergens op slaan.
Misschien moet je het niet te serieus nemen. Neem maar van mij aan dat die mensen echt wel meer verstand van gothic hebben dan metalfreakske. Mensen zoals metalfreakske die zulke onzin posten kan je gewoon niet serieus nemen.
Oud 01-08-2004, 20:04
JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
Vice schreef op 01-08-2004 @ 21:01 :
Misschien moet je het niet te serieus nemen. Neem maar van mij aan dat die mensen echt wel meer verstand van gothic hebben dan metalfreakske. Mensen zoals metalfreakske die zulke onzin posten kan je gewoon niet serieus nemen.
ja, misschien wel, misschien niet. maar toch is het weer waar dat er altijd gezeur is over zogenaamde gothics. eigenlijk is het altijd dezelfde discussie.
Oud 01-08-2004, 20:09
Vice
Vice is offline
Citaat:
JJ13 schreef op 01-08-2004 @ 21:04 :
ja, misschien wel, misschien niet. maar toch is het weer waar dat er altijd gezeur is over zogenaamde gothics. eigenlijk is het altijd dezelfde discussie.
Neem maar van mij aan dat goths zich meer ergeren aan tuthola's zoals metalfreakske, dan vooroordelen en negative opmerkingen.
Oud 01-08-2004, 20:12
Mark-The-Local-Hero
Mark-The-Local-Hero is offline
Citaat:
Vice schreef op 01-08-2004 @ 21:09 :
Neem maar van mij aan dat goths zich meer ergeren aan tuthola's zoals metalfreakske, dan vooroordelen en negative opmerkingen.
Hehe, een tuthola
Oud 01-08-2004, 20:20
grandmommy
grandmommy is offline
666*666=443556
Oud 01-08-2004, 20:21
Metal
Metal is offline
Citaat:
birthmark schreef op 01-08-2004 @ 18:04 :
bwahahaha
i second that

ROFL OMG
Oud 01-08-2004, 20:24
NaProx
NaProx is offline
Ik vind het ontzettend irritant dat Goth's compleet af worden gezeken hierzo . Het is echt ontzettend hokjes denken.

Verder, ik zeg niet dat Goth's 100% cool zijn ofzo. Maar ik kan me toch wel sympatiseren ermee. De echte dan. Goth's zijn cool. Maar ik vind het way over the top als ze constant benadrukken hoe fantastisch creatief ze zijn en compleet zielig en waardeloos.

Gothics zijn best oké. Maar ze moeten gewoon absoluut niet zo stoer doen met hun 'anders' zijn. Want dat is gewoon irritant en eng.

Dat Goth lifestyle spreekt waarschijnlijk de 'minder succesvolle' mensen aan. Dat kan kloppen. Maar benadruk dan AUB niet dat iedere goth zich compleet weg borderlined. Ik ken er wel die het doen. Maar ik ken er ook die het niet doen.

Verder, overal heb je wannabe's . Of het nu onder (black) metal fans is of onder de hiphop fans. Het komt voor. Leg je er maar bij neer. Besides, Dimmu Borgir en Cradle of Filth klinken best oké vind ik. Heb het zelf meer op normale heavy metal of de wat meer metal georienteerde Black Metal (Immortal, Metallica, Iron Maiden bv), maar kan naar alle (black) metal muziek goed luisteren.

Verder kan je van me zeggen wat je wilt. Ik ben best een wannabe wannabe denk ik soms . Ik kleed me wel es waar bijna uitsluitend in het zwart, maar nooit iets van overzeas ofzo . Mijn haar zit veel te netjes en lijk een perfect burgerlijke eikel. Tsjah, dat is nu zo. Ik voel me er wel redelijk onder.

Wat ik zlef ben heb ik geen idee van . Ik ben ook absoluut geen echte 'metalhead' want ik heb echt geen lang haar ofzo en ik draag ook nooit spikes ofzo. Lig ik daar over te zeuren dat ik zo anders ben? Nee, ik zeg er bijna nooit iets over.

Misschien dat de Goth's er iets van kunnen leren door zichzelf niet zo te benadrukken dat ze anders zijn maar zich er gewoon bij neer leggen dat ze echt niet zo anders zijn dan dat ze denken en het er niet zo diep op in te zetten. Want dat obsessief laten blijken dat je anders bent worden mensen boos/pissed/geirriteerd etc..

Besides, geef toe. Rust zoeken op een begraafplaats is eng. Ga dan ergens rustig naar de maan zitten kijken ipv tussen de graven.
Oud 01-08-2004, 20:39
Lotte
Lotte is offline
wat vind je er van?
- Ik vind het af en toe mooi, af en toe niet. De make-up mag vooral af en toe wat beter, die kruisen zijn lame. Vind trouwens de make-up soms juist weer hartstikke mooi(felle kleuren, rood om de ogen) en vernieuwend. Ligt eraan of het een beetje origineel is en hoe het het gezicht accentueert. De kledingstijl vind ik mooi alleen ik vind die laughing vampire jurken niet echt mooi door de stof waarvan ze zijn gemaakt. De ontwerpen zijn opzich nog wel mooi.

ben je het zelf?
- Op dit moment niet, misschien verander ik later nog. Ik kleed me op dit moment niet gothic omdat ik wil dat mensen mij eerst op het innerlijk beoordelen voordat ik echt mijzelf ga uitdrukken. Nu zijn er gewoonweg teveel mensen die je alleen maar niet aardig vinden omdat je je 'gothic' kleed. Ga in ieder geval geen laughing vampire jurken dragen want die zijn niet mooi en ook niet echt origineel. Ik maak zelf wel kleding dan.

zou je het zelf willen zijn?
- Misschien later, en dan niet alleen gothic maar ook nog andere stijlen.

en vooral ook: wat zijn hun doelstellingen eigenlijk?
- Naar gothic muziek luisteren, zichzelf zijn, naar hun mening mooie kleding dragen, naar gothic-feesten gaan. Dat is het wel zo'n beetje denk ik.

vooroordelen over gothics: welke zijn juist? en welke niet?
- Ze zijn eng, klopt af en toe wel en dat vind ik het leuke aan gothic-jongens zegmaar, ze zijn lekker mysterieus.
Ze willen aandacht trekken, zal vast ook wel waar zijn maar niet in de mate waarop veel mensen het denken. De meesten doen het gewoon omdat zij die stijl mooi vinden.
Ze verafgoden satan, is niet waar want dat heet satanisme, er zijn ook heel veel christelijke goths.

kleding van gothics: wat willen ze ermee zeggen?
- Niks denk ik. Ze dragen het gewoon omdat ze het mooie kleren vinden. Net zoals dat een huppelkutje het leuk vind een strakke spijkerdriekwartsbroek en daarboven een truitje van de markt te dragen(als we het dan toch over vooroordelen hebben). Misschien willen ze zeggen dat ze zich goed voelen in die kleding ofzo

vind je het leuk?
- Ik vind het soms mooi, de muziek vink niks. Tenminste niet industrial enzo als VNV Nation. Niet echt mijn muzieksmaak. Vind dan de rock/metal-kant leuker. De kleding vind ik soms mooi, soms afschuwelijk. Net als bij andere mensen bestaat er ook verschil in smaak bij de gothicstijl.

Ik vind trouwens dat er heel negatief gedacht word over goths. Vraag me af waarom dat zo is. Kunnen mensen hun mening ook nog argumenteren behalve met argumenten als: 'Omdat ze eng zijn' of 'Omdat ze stinken'? Zover ik het weet doen goths niks gemeens als ze niet lastiggevallen worden.

Vraag me ook af waarom dit zo'n veelbespreekt (negatief)onderwerp is en er over andere hokjes minder negatief word gesproken. Veel mensen hier hebben nog nooit met een goth gesproken en zullen dus ook geen mening kunnen vormen. Misschien moet je gewoon es met ze gaan praten en dan zul je zien dat ook zij(ja, je kan het misschien niet voorstellen) ook mensen zijn, en vaak ook nog eens aardige degelijke mensen.

Laatst gewijzigd op 01-08-2004 om 20:41.
Oud 01-08-2004, 21:08
metalfreakske
metalfreakske is offline
Ik vind het hier leuk! Hier word ik eens tegen gesproken. Tuthola... nog nooit gehoord anders leuk gevonden

Ok nu even on-topic

Ik schrijf onzin?! Is zelfverwonding dan stoer?! Ok, dus ik wil stoer doen, ik wil een goth zijn dus ga ik maar wat snijden! Heej mensen! Lees eerst iets deftig voor je erop reageert!

Hiermee wil ik nu ook niet zeggen dat elke goth snijdt! Want ik zie al de volgende reactie's voor me...

Een goth herken je niet aan zijn kledij! Mijn vorige post was gewoon een algemene beschrijving. Je moet zo niet zijn om goth te zijn! Het is iets op jezelf, ik kan het niet beter beschrijven.

Heb nog nooit opgemerkt dat goth's zich aan mij ergeren... integendeel...
Oud 01-08-2004, 21:29
NaProx
NaProx is offline
Ik erger me dood aan borderline/ snijden etc omdat het vaak het soort mensen treft waar ik het best mee op kan schieten.
Ik kan best heel eerlijk zijn. Ik heb wel es zowat gejankt toen ik weer lidtekens op de armen zag van een meisje ..
En stoer is het nooit, maar het is nu eenmaal zo dat je het volgens mij bij 60% van de goth's wel tegenkomt.

En dan niet alleen bij de vrouwelijke..
Oud 01-08-2004, 21:49
Verwijderd
Waar komt de link met Satan eigenlijk vandaan?
Oud 01-08-2004, 21:55
NaProx
NaProx is offline
Prob de pentagrammen, Marilyn Manson, de obsessie met 666 en de Antichrist .
Ohw wacht, en dat bezoeken van begraafplaatsen voor het vinden van rust .. zou misschien ook aanleiding kunnen zijn.

jaja .

naja, ik kijk soms ook wel op oude begraafplaatsen om te kijekn hoe oud mensen toen werden enzo.. En wo2 Begraafplaatsne vind ik atlijd heel indrukwekkend. Maar niet dat ik daar rust vind ofzo of ik denk er meer na over de verschrikkingen in het verleden.
Oud 01-08-2004, 21:55
Verwijderd
Jij hebt een vertekend wereldbeeld jongeman
Oud 01-08-2004, 21:59
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
NaProx schreef op 01-08-2004 @ 22:55 :
(..)
naja, ik kijk soms ook wel op oude begraafplaatsen om te kijekn hoe oud mensen toen werden enzo.. En wo2 Begraafplaatsne vind ik atlijd heel indrukwekkend. Maar niet dat ik daar rust vind ofzo of ik denk er meer na over de verschrikkingen in het verleden.
als ik naar mn moeder ga doe ik dat ook, waar babys liggen enzo ben ik altijd benieuwd waar ze aan overleden zijn, en als er pasfoto's bij staan vraag ik me af of ik die persoon niet eens ergens heb zien lopen ofzo.. hm-hm
Oud 01-08-2004, 22:00
Verwijderd
Vet gothic van je suus
Oud 01-08-2004, 22:03
Susanne
Susanne is offline
jaaa mag ik nu bij je vriendengroepje horen exie?!!
Oud 01-08-2004, 22:04
metalfreakske
metalfreakske is offline
Citaat:
NaProx schreef op 01-08-2004 @ 22:29 :
Ik erger me dood aan borderline/ snijden etc omdat het vaak het soort mensen treft waar ik het best mee op kan schieten.
Ik kan best heel eerlijk zijn. Ik heb wel es zowat gejankt toen ik weer lidtekens op de armen zag van een meisje ..
En stoer is het nooit, maar het is nu eenmaal zo dat je het volgens mij bij 60% van de goth's wel tegenkomt.

En dan niet alleen bij de vrouwelijke..

Begrijp u hier in... haat het gewoon om de littekens te zien die men vriendinnen hebben. Haat men eigen littekens. Het is helemaal niet leuk om te zien. Vele op dit forum zullen denken dat ik hier weer de supergoth wil uithangen maar hier weet ik echt wel iets van. Weet dat de drang er is en dat je het moeilijk weg krijgt...

Mijn allerliefste vriendinnetje snijdt nog altijd... vind het vreselijk...
Oud 01-08-2004, 22:07
NaProx
NaProx is offline
@ Exo,

Waarom heb ik een vertekend wereldbeeld? Denk niet dat je de Amerikaanse begraafplaatsen enzo kan goedpraten? Wo2 was nu niet echt het toppunt van menselijkheid.
En ik ben sinds mijn geboorte geinterreseerd in geschiedenis en ook in hoe die mensen leefden en stierven. Het is niet dat ik op vakantie ga OM die begraafplaatsen te zien, maar als ze er toevallig zijn kijk ik wel altijd even rond.
En die begraafplaatsen voor Amerikaanse soldaten enzo bezoek ik ook wanneer ik er toevallig langskom en tijd over heb.

En dat andere was de aanleiding voor de connectie met Satanisme. Ik denk dat dat gezever toch bij veel mensen de connectie maakt.

Oud 01-08-2004, 22:07
Verwijderd
Citaat:
metalfreakske schreef op 01-08-2004 @ 23:04 :
Begrijp u hier in... haat het gewoon om de littekens te zien die men vriendinnen hebben. Haat men eigen littekens. Het is helemaal niet leuk om te zien. Vele op dit forum zullen denken dat ik hier weer de supergoth wil uithangen maar hier weet ik echt wel iets van. Weet dat de drang er is en dat je het moeilijk weg krijgt...

Doe gewoon 'ns lekker normaal, donder die herriecds uit het raam, trek ook 'ns wat kleur aan en krijg in 's hemelsnaam 'ns normale vrienden. Wat denk je dat je ouders ervan vinden dat je zo ben?
Oud 01-08-2004, 22:12
NaProx
NaProx is offline
@ Exo,

Wie ben jij om haar te beoordelen? Wie ben jij om haar vriendengroep te beoordelen?

@ MetalFreakske, ik ken het, en hoewel ik zelf altijd me heb ingehouden en nooit zelf ben gaan snijden heb ik het zo langzamerhand teveel van dichtbij gezien.
Oud 01-08-2004, 22:14
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Hahhaa, dit topic wordt echt te erg en te zielig zeg..

Oud 01-08-2004, 22:19
Verwijderd
Citaat:
NaProx schreef op 01-08-2004 @ 23:12 :
@ Exo,

Wie ben jij om haar te beoordelen? Wie ben jij om haar vriendengroep te beoordelen?
Urm. Exo. M'n vrienden zeggen Wouter, sommigen ook eXo. Maar jij moet eXo zeggen.
Oud 01-08-2004, 22:28
Anteverta
Anteverta is offline
Citaat:
eXo schreef op 01-08-2004 @ 23:19 :
Urm. Exo. M'n vrienden zeggen Wouter, sommigen ook eXo. Maar jij moet eXo zeggen.
Maar ik met lekker heerlijke wouter zeggen
Oud 01-08-2004, 22:28
NaProx
NaProx is offline
oke, wouter/Exo / eXo ?

Waarom oordeel je zo over goths? Ik ben er zelf geen he. Houd daar even rekening mee.
Oud 01-08-2004, 22:31
Verwijderd
Citaat:
NaProx schreef op 01-08-2004 @ 23:28 :
oke, wouter/Exo / eXo ?

Waarom oordeel je zo over goths? Ik ben er zelf geen he. Houd daar even rekening mee.
Ik oordeel niet zo over goths. Ik oordeel zo over metalfreakje. Momentje ik zal het zostraks even haarfijn uitleggen.
Oud 01-08-2004, 22:31
Verwijderd
Citaat:
Anteverta schreef op 01-08-2004 @ 23:28 :
Maar ik met lekker heerlijke wouter zeggen
Oud 01-08-2004, 22:33
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
metalfreakske schreef op 01-08-2004 @ 23:04 :

oh boehoe snik snik
Oud 01-08-2004, 22:33
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
eXo schreef op 01-08-2004 @ 23:31 :
Ik oordeel niet zo over goths. Ik oordeel zo over metalfreakje. Momentje ik zal het zostraks even haarfijn uitleggen.
Oh, eXo houd ons niet langer in spanning.. Ik hou het bijna niet meer uit namelijk! Ik lach me een breuk om al die heerlijk foute tiepjes.
Oud 01-08-2004, 22:39
metalfreakske
metalfreakske is offline
Citaat:
eXo schreef op 01-08-2004 @ 23:07 :
Doe gewoon 'ns lekker normaal, donder die herriecds uit het raam, trek ook 'ns wat kleur aan en krijg in 's hemelsnaam 'ns normale vrienden. Wat denk je dat je ouders ervan vinden dat je zo ben?

Je mag veel tegen mij zeggen maar men vrienden... sorry maar jij maakte niet mee wat zij meemaakten! Normaal doen?! Hoe kan je normaal doen als je geen normaal leven hebt?
Oud 01-08-2004, 22:40
Verwijderd
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 01-08-2004 @ 23:33 :
Oh, eXo houd ons niet langer in spanning.. Ik hou het bijna niet meer uit namelijk! Ik lach me een breuk om al die heerlijk foute tiepjes.
Ik had zonet een vet goeie post met heel veel plaatjes en heel heldere uitleg, maar dankzij dat heerlijke Internet Explore-Her is dat nu weg. Dankjewel Bill Gates . We zullen nog even moeten wachten.

In de tussentijd, metalfreakske en naprox: vertel nog 'ns wat van de stigmatisering der gothen!

(misschien tijd voor een goth-inquisitie )

edit: smileys zijn niet gothic

ps. Dat kan best zo zijn metaalbuitenissige, maar je als een mongool gaan uitdossen + je armen aan stukjes snijden gaat daar weinig aan helpen.
Oud 01-08-2004, 22:44
Verwijderd
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 01-08-2004 @ 23:14 :
Hahhaa, dit topic wordt echt te erg en te zielig zeg..

[afbeelding]
Die film was echt vreemd.
Oud 01-08-2004, 22:45
metalfreakske
metalfreakske is offline
eXo, heb jij mij al ooit gezien?

Ken jij mij?
Oud 01-08-2004, 22:45
NaProx
NaProx is offline
Nogmaals ik ben geen Goth.

Ik ben een vrij saaie normale jongen die wel luistert naar Death/ Black metal etc en toch el wat van de kutkant van het leven heeft gezien.

Ik loop er niet bij in jurken.. (zou wel heel eng zijn ). Het enigste waar je mij van kan betichten is het rondlopen in bijna uitsluitend zwarte/donkergrijze kleren.

En dat ik het kut vind voor Metalfreakske en vele andere goths dat ze vriendinnen/vrienden hebben die met problemen kampen maar dat komt omdat ik zelf ook vrienden/vriendinnen heb die problemen hebben en dat maakt mij persoonlijk ook niet gelukkig, en daar ben ik heel blij om, dat ik nog enige sympatie op kan brengen..

Verder wil ik de gothheid absoluut niet verdedigen. Maar wat er nu gebeurt in dit topic is dat het keihard gedissed wordt en dat vind ik ook wel erg ver gaan.

Laat mensen zijn wie ze willen zijn. Ookal zijn het 'huppelgoth's'.
Ik ben er iig geen.

Laatst gewijzigd op 01-08-2004 om 22:47.
Oud 01-08-2004, 22:47
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
metalfreakske schreef op 01-08-2004 @ 23:45 :
eXo, heb jij mij al ooit gezien?

Ken jij mij?
nou meid, post een foto, beschrijf je leven.
dan kunnen wij je beoordelen en mocht dat nodig zijn, je op uglygoths zetten.

brand los
Oud 01-08-2004, 22:51
metalfreakske
metalfreakske is offline
Citaat:
Horror Kitty schreef op 01-08-2004 @ 23:47 :
nou meid, post een foto, beschrijf je leven.
dan kunnen wij je beoordelen en mocht dat nodig zijn, je op uglygoths zetten.

brand los
Ik wil niet beoordeeld worden... wil gewoon begrepen worden... dat snap je toch... ok, iedereen zijn mening maar toch kan je dat van een andere een beetje respecteren...
Oud 01-08-2004, 22:55
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
metalfreakske schreef op 01-08-2004 @ 23:51 :
Ik wil niet beoordeeld worden... wil gewoon begrepen worden... dat snap je toch... ok, iedereen zijn mening maar toch kan je dat van een andere een beetje respecteren...
luister naar terror koe's wijze woorden ; onbegrepen zijn hoort erbij als je gothic bent.

en als jij niet duidelijk wil zijn en uitgebreid wil vertellen en uitleggen moet je maar accepteren dat je verkeerd geinterpreteerd kan worden.
Oud 01-08-2004, 22:57
pipimädchen
pipimädchen is offline
Citaat:
NaProx schreef op 01-08-2004 @ 23:07 :
@ Exo,

Waarom heb ik een vertekend wereldbeeld? Denk niet dat je de Amerikaanse begraafplaatsen enzo kan goedpraten? Wo2 was nu niet echt het toppunt van menselijkheid.
En ik ben sinds mijn geboorte geinterreseerd in geschiedenis en ook in hoe die mensen leefden en stierven. Het is niet dat ik op vakantie ga OM die begraafplaatsen te zien, maar als ze er toevallig zijn kijk ik wel altijd even rond.
En die begraafplaatsen voor Amerikaanse soldaten enzo bezoek ik ook wanneer ik er toevallig langskom en tijd over heb.

En dat andere was de aanleiding voor de connectie met Satanisme. Ik denk dat dat gezever toch bij veel mensen de connectie maakt.

[afbeelding]
\

OMG SLACHTEN GOTHICS SCHAPEN??
Oud 01-08-2004, 22:59
NaProx
NaProx is offline
Naja, dat is marilyn manson. Dat schaap staat prob symbool voor het doodschieten van het lam van god ofzo .. jaja, de symboliek ontgaat me ook een beetje maar ik vond het wel een krachtig plaatje om sowieso beetje duidelijk te maken waarom goths met satanisme in verband wroden gebracht.
Oud 01-08-2004, 23:00
Verwijderd
Citaat:
Horror Kitty schreef op 01-08-2004 @ 23:55 :
luister naar terror koe's wijze woorden ; onbegrepen zijn hoort erbij als je gothic bent.
Het is idd kiezen of delen. Óf je wordt er één en dan kun je geile sletjes playen, of niet maar dan wordt je tenminste wel begrepen.
Oud 01-08-2004, 23:01
pipimädchen
pipimädchen is offline
Citaat:
NaProx schreef op 01-08-2004 @ 23:59 :
Naja, dat is marilyn manson. Dat schaap staat prob symbool voor het doodschieten van het lam van god ofzo .. jaja, de symboliek ontgaat me ook een beetje maar ik vond het wel een krachtig plaatje om sowieso beetje duidelijk te maken waarom goths met satanisme in verband wroden gebracht.
Art thou for real?
Oud 01-08-2004, 23:02
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
NaProx schreef op 01-08-2004 @ 23:59 :
Dat begrijp ik niet..
Is het niet zo dat de link tussen metal en satanisme zo duidelijk wordt gemaakt?

Regels voor berichten