![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ik zou hun 1 tip kunnen geven. zelfmoord plegen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() het is hen
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd op 13-08-2004 om 15:01. |
![]() |
||
Citaat:
Bij David Bowie (@Arena) had ze in ieder geval geen BH aan. Gelukkig zat er nog wel iets voor die deinende massa. En wat betreft je tweede punt: Misschien doen ze wat ze leuk vinden, maar waarom kijken ze dan allemaal zo sipjes? En ze zouden geen kinderen mogen krijgen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik heb met bovenstaande bijzonder weinig problemen, over het algemeen kom je ze niet tegen als je niet wilt. Ik ken nix van Hind, Do ken ik amper, Weber heb ik miss eens langs zien flitsen op tv en het meeste van Bauer dat ik ken is doordat iedereen dat nummer meezong... Pas als ze je ermee beginnen dood te gooien en je abnormaal bent als je niet gezellig hopsend meeblèrt (zoals dus dat even voor mij-gedoe) dan vind ik het echt irritant. Maar dat ligt dan niet aan hen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
[QUOTE]bloemetje18 schreef op 12-08-2004 @ 19:47 :
[B]Wat vind je van de volgende personen (en hun muziek)? Met wie zal je wel eens een beschuitje willen eten en met wie niet? Waarom? Marco Borsato: soms wel leuke nummers, vaak hetzelde DJ-Tiesto: wel grappig Anouk: niet boeiend Xander de Buisonje: niet boeiend Pascal Jacobsen (zanger Blof): mooie teksten Hind: bagger Frans Bauer: bagger Jan Smit: bagger Do: bagger Marianne Weber: bagger
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Geef je mening over het verdwijnen van de studiefinanciering UitzendKrachtig | 4 | 12-05-2010 18:52 | |
Algemene schoolzaken |
geef nu je mening over gewelddadige games onderzoek musicer | 8 | 15-06-2009 17:26 | |
Algemene schoolzaken |
geef je mening over je school kevinvd | 1 | 02-07-2007 11:49 | |
Algemene schoolzaken |
geef je mening over het studiehuis! Donny | 33 | 20-05-2003 15:25 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
mening over amerika serena | 3 | 14-10-2002 19:25 | |
Software & Hardware |
Je echte mening over Windows XP Athlon | 54 | 01-12-2001 16:11 |