Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
is mij nog niet helemaal duidelijk wat je precies bedoelt, een vriend van je had dus lsd geslikt en kreeg hallicunatie dat iemand zichzelf neerstak. ja ok, tot zover snap ik 't en toen heeft hij 't dus niet overleefd? heeft die daarna ook terwijl die onder invloed was zelfmoord gepleegd ofzo? zwaar fucked up man en juist vooral altijd bij lsd nuchtere personen, je ken echt rare hallicunatie's krijgen enzo..... en als je dan dus iemand erbij hebt zitten die nuchter is dan kan die je alsnog duidelijk maken dat 't niet echt zo is enzo.
||
Citaat:
||
Citaat:
(ik neem dat soort verhalen altijd met een flinke korrel zout..)
Laatst gewijzigd op 06-08-2004 om 15:00. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
beetje vreemd vink 't wel. en opzich kun je best wel zulke hallucinaties krijgen oiv acid hoor, heb ook verhalen gehoord van mensen die oiv acid allemaal lijken zagen enzo, dus 't lijkt me zeker niet onmogelijk. maargoed, je verhaal is duidelijk nu ja. en 't is zeker zwaar kut om zo'n trauma te krijgen. daar kom je nooit meer vanaf, blijft je volgens mij altijd achtervolgen.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
begin met een niet te hoge dosis. 'k weet niet of je blotters hebt of microdots (of acid in andere vorm?) post anders even de naam/omschrijving van de blotters hier en mischien weet ik wel of iemand anders hoe sterk ze (ongeveer) zijn (uitgaande van het feit dat ze goed geconserveerd zijn). second: probeer iemand eerst gerust te stellen als hij of zij "bad" gaat. Vaak is dit gewoon van tijdelijke aard en gaat dit vanzelf over. Een trip die van het begin tot eind slecht is komt niet vaak voor. mocht het echt sterk zijn verzin dan iets (bijvoorbeeld een magic potion bestaande uit water en een klein beetje limonade bv) en zeg dat het je minder hard laat trippen of dat de vibe weer goed komt. andere dingen kunnen ook helpen, iemand zijn tanden laten poetsen (als dat nog gaat) of bijvoorbeeld een liedje zoals the beatles - here comes the sun opzetten kan ook helpen. Een beetje bang is niks om je zorgen over te maken, dit heeft vooral met aanpassen te maken tijdens de trip. De lsd-trip is tijdelijk en absoluut niet schadelijk voor het lichaam! (in fact: lsd is ongeveer de veiligste drug ooit (lichamelijk gezien)!) Mocht de persoon echter zeer extreem reageren, kun je nog altijd overwegen om hem/haar te dosen met benzo's. Dit zal de trip als het ware een beetje "smoothen" en wat minder extreem maken. Bekende benzo's zijn diazepam (valium) en alprazolam (xanax). Deze zijn (helaas) niet zomaar te krijgen. Een laatste optie is om externe hulpdiensten in te roepen (112). Dit zal ik echter niet snel doen, ook niet echt leuk voor je friend('s) omdat ze hem dan waarschijnlijk gewoon platspuiten. Hij/zei zal hierna met nog veel onbeantwoorde vragen blijven zitten. edit: een change van de setting kan ook zeer goed uitpakken, probeer eens naar buiten te gaan. Lekker naar de wolken/maan kijken met een briesje door de haren kan zeer fijn aanvoelen. (je hebt hopelijk wel aan set & setting gedacht? dit is essentieel voor een psychedelische reis)
Laatst gewijzigd op 31-08-2004 om 17:28. |
![]() |
||
Citaat:
2. Thorazine (merknaam) of Chlorpromazine (echte naam) is niet echt wat je makkelijk zult vinden, ook lijkt het me niet echt een goed idee om de trip te aborten op die manier als het eventjes niet lekker loopt. In ziekenhuizen schijnt dit wel (intra-veneus) gebruikt te worden. zie ook mijn argumenten bij laatste optie van mijn laatste post Vaak is de "bad trip" van korte duur en anders kun je er best wel veel van leren. okay, genoeg @ the mom. happy tripping! ![]()
|
liquid acid zit meestal in kleine vials en een kleine hoeveelheid is al genoeg om hardcore te trippen. (1 druppel ! ).
maar ik neem aan dat het vermengt zit in een substantie (water??) ofzo? hou de fles wel uit de zon!
|
Ja, best beginnen met een druppel dacht ik ook, maar het schijnt echt een grote fles te zijn, dus gaat hij en die andere gast er van uit dat het afgelengd is. Maar kga em toch laten beginnen met ene druppel dacht ik zo.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
and study proper english m'okay. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
meestal slaat 't echt wel goed in hoor, misschien had die wel troep gekocht ofzo? ![]() mja, das mooi kut dan!
||
Citaat:
|
kan best dat er lsd in het flesje heeft gezeten, maar dat het door bijvoorbeeld blootstelling aan (zon-)licht gedegradeert is.
C20H25N30 (lsd) is een heel gevoelig molecuul.
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Algemeen tripreport topic Verwijderd | 413 | 09-02-2017 23:04 | |
Drugs & Alcohol |
done/ to do's TraXarT | 75 | 03-04-2010 01:07 | |
Drugs & Alcohol |
Kan drugsgebruik jou dichter bij God brengen? Freddy Godskind | 121 | 28-07-2007 14:19 | |
Drugs & Alcohol |
Vragen over durgsgebruik/ verslaving Verwijderd | 33 | 24-04-2006 19:04 | |
Drugs & Alcohol |
special K Verwijderd | 58 | 07-03-2006 21:44 | |
Drugs & Alcohol |
dxm confused | 43 | 26-11-2005 20:08 |