Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-02-2006, 15:15
Verwijderd
Wat vinden we hier van ketamine? Vind je het wat voor op een feest of meer voor thuis? Wat zijn leuke ketamine combo's en welke niet? Nog leuke ervaringen om te delen? Merken jullie ook die gigantische tolerantie die snel komt opzetten en niet snel weer weggaat? En dat niet elke keta hetzelfde aanvoelt (ene wat meer zwaar op het lichaam, ander weer meer trippy)?

Ik had laatst een vette trip op keta, maar ik vertel later wel meer, eerst maar eens kijken of er hier uberhaupt wel interesse is voor dit spul
Hoor er hier eigenlijk nooit wat over. Mensen zijn niet echt bekend met dit spul of het effect lijkt je niks?

Laatst gewijzigd op 14-02-2006 om 15:52.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-02-2006, 15:31
wann
wann is offline
Mja, heb er 'genoeg' (iig aardig wat volgens mij) over gelezen en het lijkt me erg interessant, alleen heeft het tot nu toe helaas nog nooit z'n weg gevonden naar m'n mond/neus(/spuit).

Interesse genoeg, toevallig aanwezig aanbod niet (niet specifiek naar Keta gezocht echt). Ik zie wel wat er in de toekomst van komt, of het komt toevallig voorbij of ik ga er zelf wel eens achter aan, dat zie ik dan wel weer.

Je tripreport zou ik IIG wel waarderen, met mij vast genoeg anderen.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2006, 16:01
Verwijderd
uhm ja wel leuk alleen je wordt er enorm junkie van en het is redelijk duur.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2006, 20:02
Augustus
Augustus is offline
Kkketa
Oud 14-02-2006, 20:06
Verwijderd
Citaat:
EZBlade schreef op 14-02-2006 @ 17:01 :
uhm ja wel leuk alleen je wordt er enorm junkie van en het is redelijk duur.
junkie van? in de zin van dat je op een feest op de grond gaat liggen met je ogen dicht ofzo?
Met citaat reageren
Oud 14-02-2006, 22:17
zeehond23
zeehond23 is offline
Mja, keta is rete vet, en soms ook weer niet, ik vind het zwalken met keta eeeeeeeeeeeeeecht wel humor, maar bijvoorbeeld de laatste keer had ik er na 10 minuten al geen zin meer in (geen gezwalk, alleen vet in de war, semie-doof, volop te lame), en dan ist kut

Kheb wel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeette dingen mee gemaakt op keta
Oud 14-02-2006, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Oma schreef op 14-02-2006 @ 21:06 :
junkie van? in de zin van dat je op een feest op de grond gaat liggen met je ogen dicht ofzo?
uhm nee dat je steeds maar blijft gebruiken, gedurende de avond.
Soms is het wel grappig, alleen ik heb er niet zoveel behoefte meer aan
Met citaat reageren
Oud 15-02-2006, 02:22
Mafheid
Mafheid is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 14-02-2006 @ 23:36 :
uhm nee dat je steeds maar blijft gebruiken, gedurende de avond.
En sommige mensen gedurende maanden/jaren..

Ik vind t wel leuk zo nu en dan.

Vette combo: Tijdens een LSD trip wat keta nemen, echt te gek!
Oud 15-02-2006, 11:03
Verwijderd
Nooit gedaan, interesseert me ook niet echt zo. Als het gelegaliseerd wordt wil ik het misschien wel eens proberen, want dan is er tenminste fatsoenlijke controle op en zit er geen troep in.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2006, 12:04
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 15-02-2006 @ 12:03 :
Nooit gedaan, interesseert me ook niet echt zo. Als het gelegaliseerd wordt wil ik het misschien wel eens proberen, want dan is er tenminste fatsoenlijke controle op en zit er geen troep in.
Wanneer ga je beginnen met blowen dan?
Oud 15-02-2006, 16:42
Verwijderd
Citaat:
wann schreef op 14-02-2006 @ 16:31 :
Je tripreport zou ik IIG wel waarderen, met mij vast genoeg anderen.
Ik kan er zeker geen tripreport van maken. Ik kan er eigenlijk sowieso weinig over vertellen. Het is amper in woorden te omschrijven en jammer genoeg vergeet je ook veel tijdens het tripje. Het was iig erg visueel. Zowel oev's als cev's. Ik kon tijdens de trip ook moeilijk praten of bewegen, mrja das wel kenmerkend voor keta. Het duurde ongeveer een half uurtje en ik zat meerdere keren in verschillende ruimtes, waarvan één keer in een gigantisch groot speelgoedwinkel . Het plafond veschoof ook regelmatig en de kamer veranderde van grootte supersnel.
Verder zag ik veel fractals, zag ik mijn lichaam met mijn ogen dicht op de manier dat alex grey mensen schildert en zag ik helemaal rondom mij bossen of kastelen (vooral de stenen) supersnel voorbijgaan. Oh en op een gegeven moment vloog ik met de kamer door het universum ofzo. Ik voelde het ook echt in me maag, geniaal . En nog veel veel meer, maar nogmaals niet te omschrijven en daarom zonde om het op te schrijven. Het komt allemaal toch nooit over zoals ik het meemaakte.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2006, 16:47
Verwijderd
Citaat:
er zijn ook wel betrouwbare bronnen hoor en anders kun je altijd nog je shit laten testen.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2006, 16:48
Verwijderd
Citaat:
zeehond23 schreef op 14-02-2006 @ 23:17 :
Mja, keta is rete vet, en soms ook weer niet, ik vind het zwalken met keta eeeeeeeeeeeeeecht wel humor, maar bijvoorbeeld de laatste keer had ik er na 10 minuten al geen zin meer in (geen gezwalk, alleen vet in de war, semie-doof, volop te lame), en dan ist kut

Kheb wel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeette dingen mee gemaakt op keta
vertel vertel
Met citaat reageren
Oud 15-02-2006, 17:50
Verwijderd
Citaat:
Mafheid schreef op 15-02-2006 @ 03:22 :
En sommige mensen gedurende maanden/jaren..

Ik vind t wel leuk zo nu en dan.

Vette combo: Tijdens een LSD trip wat keta nemen, echt te gek!
haha die keer in den bosch weet ik nog
Met citaat reageren
Oud 15-02-2006, 18:46
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
Oma schreef op 15-02-2006 @ 17:48 :
vertel vertel
Een boomstam de zee in duwen met een touw er aan vast met een flesje daar weer aan en daarin een briefje met "vet feestje" erop. Onder het mom van "dan blijft de fles drijven!".

De jungle van eindhoven verkennen (De bosjes naast een loods )
Oud 16-02-2006, 17:08
Verwijderd
Citaat:
zeehond23 schreef op 15-02-2006 @ 13:04 :
Wanneer ga je beginnen met blowen dan?
Been there, done that, bought the T-shirt.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2006, 17:10
Verwijderd
Citaat:
Oma schreef op 15-02-2006 @ 17:47 :
er zijn ook wel betrouwbare bronnen hoor en anders kun je altijd nog je shit laten testen.
Heb ik de connecties niet voor, en als ik die zou hebben zou ik ze niet vertrouwen.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2006, 19:13
Toddek
Toddek is offline
keta en lsd.
is een leuke combi.

alleen heb ik in nederland vaak slechte keta gehad...
en keta het liefst op een buitenfeest, of een feest waar je ook relekst buiten kan zijn.. hehe

Laatst gewijzigd op 16-02-2006 om 19:16.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2006, 19:16
Toddek
Toddek is offline
Citaat:
je moet zorgen dat je vloeibare kan krijgen en het dan zelf uitkoken, dan zit er wienig troep in en kan je zelf beslissen hoe sterk je het wilt.
Oud 19-02-2006, 10:48
Suspender
Suspender is offline
heeft iemand nog links naar meer info?
Oud 19-02-2006, 17:39
Verwijderd
google.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2006, 17:39
confused
confused is offline
van de drugs die ik geprobeerd heb, is ketamine
toch wel de meest walgelijke vorm van drugs die er bestaat, behalve hero, niks voor mij.
Heb het 1 keer geprobeerd en ben er goed ziek van geworden, en op het moment zelf kon ik helemaal niks bewegen.
Laat ze die troep lekker gebruiken voor operaties!
Geen leuke ervaring dus
Oud 19-02-2006, 17:50
Verwijderd
Citaat:
confused schreef op 19-02-2006 @ 18:39 :
van de drugs die ik geprobeerd heb, is ketamine
toch wel de meest walgelijke vorm van drugs die er bestaat, behalve hero, niks voor mij.
Heb het 1 keer geprobeerd en ben er goed ziek van geworden, en op het moment zelf kon ik helemaal niks bewegen.
Laat ze die troep lekker gebruiken voor operaties!
Geen leuke ervaring dus
na 1 ervaring kan je echt niet meteen zeggen of het spul kut is of niet. dat je niet meer kon bewegen is omdat je een te hoge dosis genomen hebt. en was je ket wel zuiver?
Met citaat reageren
Oud 19-02-2006, 17:54
confused
confused is offline
Citaat:
Oma schreef op 19-02-2006 @ 18:50 :
na 1 ervaring kan je echt niet meteen zeggen of het spul kut is of niet. dat je niet meer kon bewegen is omdat je een te hoge dosis genomen hebt. en was je ket wel zuiver?

daar heb je wel gelijk in inderdaad, maar ik denk een beetje zo van, eerste keer kut altijd kut, maar het valt nog is te proberen.
Of het zuiver was, niet echt, maar ik heb het zelf niet gedoseerd dat deed een vriend van mij, een ervaren gebruiker.
Hij doseerde voor mij net zo veel als voor hem zelf misschien dat het daar aan lag?
Oud 19-02-2006, 18:40
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Daterrrrape complex
Oud 19-02-2006, 18:40
Verwijderd
Citaat:
confused schreef op 19-02-2006 @ 18:54 :
daar heb je wel gelijk in inderdaad, maar ik denk een beetje zo van, eerste keer kut altijd kut, maar het valt nog is te proberen.
Of het zuiver was, niet echt, maar ik heb het zelf niet gedoseerd dat deed een vriend van mij, een ervaren gebruiker.
Hij doseerde voor mij net zo veel als voor hem zelf misschien dat het daar aan lag?
god wat een domme gast dan. de eerste paar keer keta heb je echt weinig nodig! ketamine bouwt heel snel een dikke tolerantie op, dus een paar maanden elk weekend gebruiken zorgt al voor dat je een dikke lijn nodig hebt ipv een puntje voor hetzelfde effect. als hij ervaren is kan ie veel meer hebben
en als je spul niet zuiver is kan het het effect ook beďnvloeden en kun je dus geen goed oordeel maken.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2006, 00:47
confused
confused is offline
Meestal als het me de eerste keer niet bevalt, komt er ook
geen tweede keer.
maar goed, ookal was het maar 1 keer, ik heb liever andere middelen om andere werelden op te zoeken
Oud 24-02-2006, 21:54
Mafheid
Mafheid is offline
Citaat:
Toddek schreef op 16-02-2006 @ 20:13 :

alleen heb ik in nederland vaak slechte keta gehad...
en keta het liefst op een buitenfeest, of een feest waar je ook relekst buiten kan zijn.. hehe
De paar keer dat ik keta heb gehad was t best wel puur eigelijk.
Oud 01-03-2006, 12:33
Verwijderd
de schrijver Hafid Bouazza had het in zomergasten twee jaar terug er over. Ik vond het fascinerend. Hij beschreef hoe hij boven zijn eigen lichaam vloog tot in het universum, en langzaam weer terugviel in zijn eigen lichaam.
Maar... het lijkt mij te link om te proberen (voor mijzelf dan), ondanks de minimale lichamelijke effecten (het wordt ook als verdovingsmiddel voor dieren gebruikt en dat zouden ze waarschijnlijk niet doen als het je hersenen grondig aantast).

Dus geen ervaring ermee...

en oppassen met die rommel
Met citaat reageren
Oud 01-03-2006, 13:42
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
lunaco schreef op 01-03-2006 @ 13:33 :
de schrijver Hafid Bouazza had het in zomergasten twee jaar terug er over. Ik vond het fascinerend. Hij beschreef hoe hij boven zijn eigen lichaam vloog tot in het universum, en langzaam weer terugviel in zijn eigen lichaam.
Maar... het lijkt mij te link om te proberen (voor mijzelf dan), ondanks de minimale lichamelijke effecten (het wordt ook als verdovingsmiddel voor dieren gebruikt en dat zouden ze waarschijnlijk niet doen als het je hersenen grondig aantast).

Oud 01-03-2006, 16:26
Verwijderd
Citaat:
lunaco schreef op 01-03-2006 @ 13:33 :

euh de logica in je verhaal? "oppassen met die rommel" en "maar het heeft geen schadelijke lichamelijke effecten"? waarom lijkt het je te link? of bedoel je gewoon dat je de dissociatieve ervaring die de schrijver Hafid Bouazza beschreef je te heftig lijkt?
Met citaat reageren
Oud 01-03-2006, 19:59
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Afgelopen weekend.... carnaval kraakfeest.
Ging iemand met een grote zak keta rond.
En wéér heb ik moeten afslaan gezien wat ik al gebruikt had en t feit dat ik de dag erna moest werken. Gvrdmm.

Maarja, wel vet gesprongen op de ketamine/amfetamine/cocaine trampoline.
Jazeker, zo'n mega grote trampoline waar je met 5 gebruikers tegelijk op kunt.
On-ver-ge-te-lijk!!!!

Oja, één der andere gasten die wel inging op t aanbod keta dacht dat t speed was ofzo.
Degeen die t uitdeelde had het hele driehoekje tussen zn wijsvinger en duim (zeg een goeie vierkant cm) volgegooid en die noob snoof t dus in 1x op.

Gelukkig ervoer hij het zelf niet helemaal als een OD maar ik heb nog nooit iemand de weg kwijt op n onbewoond eiland in t donker gezien.

Hehehe.
MOET ik gewoon proberen die rotzooi

Laatst gewijzigd op 01-03-2006 om 20:07.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2006, 20:19
Verwijderd
das niet de eerste keer dat mensen pep met ket verwarren.
leuke van ket is dat ket overal chill bij is. ket maakt het af, ket maakt het beter en ket doet zorgen verdwijnen (ook rlxt als je dikke kater hebt!). ket is als de slagroom op de taart, het neusje van de zalm! mm of promoot ik nou iets té .
maar ik doe het niet vaak, juist omdat het zó moet blijven.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2006, 20:21
Verwijderd
ik spoor overigens niemand aan om het de eerste keer dus maar met van alles te mengen. NOOIT DOEN! je weet natuurlijk nooit hoe je ergens op reageerd en sommige mensen vinden het kutspul.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2006, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Oma schreef op 01-03-2006 @ 21:19 :
das niet de eerste keer dat mensen pep met ket verwarren.
leuke van ket is dat ket overal chill bij is. ket maakt het af, ket maakt het beter en ket doet zorgen verdwijnen (ook rlxt als je dikke kater hebt!). ket is als de slagroom op de taart, het neusje van de zalm! mm of promoot ik nou iets té .
maar ik doe het niet vaak, juist omdat het zó moet blijven.
mm dat vind ik eigenlijk wel meevallen.
maar ja ik vind de prijs dan ook erg hoog, hoewel in vergelijking met coke het effect 1000x beter is.

Toch is het iets wat ik liever gebruik als ik het krijg, want als ik het zelf koop dan ga ik er ook echt mee aan de haal en dat is voor omstanders geen prettig gezicht denk ik.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2006, 08:51
Verwijderd
prijs is hier niet zo'n probleem
en ermee aan de haal gaan, dat doet toch iedereen en zo niet, dan heb ik er schijt aan. ik snap niet echt hoe je bedoeld dat het voor omstanders geen prettig gezicht is. qua gedrag of vinden ze het niet chill als je regelmatig een lijn pakt? ik doe in 'hogere' dosissen sowieso meestal thuis en niet op een feest ofzo.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2006, 09:45
Quantes
Quantes is offline
Had er wel van gehoord, klinkt ook wel goed genoeg om eens te proberen. Als ik het zo lees...
Oud 02-03-2006, 12:33
Verwijderd
Citaat:
Oma schreef op 01-03-2006 @ 17:26 :
euh de logica in je verhaal? "oppassen met die rommel" en "maar het heeft geen schadelijke lichamelijke effecten"? waarom lijkt het je te link? of bedoel je gewoon dat je de dissociatieve ervaring die de schrijver Hafid Bouazza beschreef je te heftig lijkt?
Hoi Oma,
er zit geen logica in mijn verhaal.
Het gaat om typen drugs, die als gevaarlijker omschreven worden dan serotonine-agonisten DMT en LSD.
Ik hoopte op een reactie over de schadelijke gevolgen van
NMDA-antagonisten, zoals Ketamine en PCP.
Bovendien vroeg je zelf naar mensen met een andere mening.

http://www.erowid.org/chemicals/dxm/dxm_health1.shtml
Op deze site (je komt er moeilijk bij via ketamine op erowid) worden wat gevolgen beschreven.

Zo... nou ben ik dus echt een moraalridder.
Sorry mensen.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2006, 16:16
Verwijderd
Citaat:
lunaco schreef op 02-03-2006 @ 13:33 :
Hoi Oma,
er zit geen logica in mijn verhaal.
Het gaat om typen drugs, die als gevaarlijker omschreven worden dan serotonine-agonisten DMT en LSD.
Ik hoopte op een reactie over de schadelijke gevolgen van
NMDA-antagonisten, zoals Ketamine en PCP.
Bovendien vroeg je zelf naar mensen met een andere mening.

http://www.erowid.org/chemicals/dxm/dxm_health1.shtml
Op deze site (je komt er moeilijk bij via ketamine op erowid) worden wat gevolgen beschreven.
Lees dan ook even dit: http://www.erowid.org/chemicals/dxm/dxm_health2.shtml.
en vervolgens dit: http://www.erowid.org/chemicals/dxm/dxm_health3.shtml. Die laatste is een reactie van white waarin hij uitlegt waar hij fout is gegaan en concludeert dat hij nooit had mogen zeggen dat DXM en ander dissociatieven olney's lesions in mensen veroorzaakt.
NAN is nog nooit bewezen.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2006, 17:21
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
Quantes schreef op 02-03-2006 @ 10:45 :
Had er wel van gehoord, klinkt ook wel goed genoeg om eens te proberen. Als ik het zo lees...
Neem een andere avatar
Oud 02-03-2006, 17:46
wann
wann is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 02-03-2006 @ 18:21 :
Neem een andere avatar
Ja, meer zo een als deze:
Met citaat reageren
Oud 03-03-2006, 09:07
nps
nps is offline
nooit gedaan maar ben niet zo van het trippen dus, zal waarschijnlijk ook nooit doen
Oud 03-03-2006, 10:49
Verwijderd
Citaat:
Oma schreef op 02-03-2006 @ 09:51 :
prijs is hier niet zo'n probleem
en ermee aan de haal gaan, dat doet toch iedereen en zo niet, dan heb ik er schijt aan. ik snap niet echt hoe je bedoeld dat het voor omstanders geen prettig gezicht is. qua gedrag of vinden ze het niet chill als je regelmatig een lijn pakt? ik doe in 'hogere' dosissen sowieso meestal thuis en niet op een feest ofzo.
meer als in uitwerking. Ik vind het meestal ook niet chill om mensen helemaal gek te zien van de keta
Met citaat reageren
Oud 03-03-2006, 21:09
Verwijderd
mm ja als je btje goed eraan ben zie je er wel echt gaar uit, wazig hoofd maar ik ga toch niet zo ver op een feest want dan kan ik ook moeilijk bewegen/praten. niet echt de ideale staat voor op een party. maar btje bier en klein lijntje is gewoon lekker wasted, met alcohol lijkt het ook langer te werken
Met citaat reageren
Oud 03-03-2006, 21:12
Verwijderd
mja dat is ook de enige ervaring die ik op feesten heb met keta. Gewoon een klein beetje. Ik heb wel eens tijdens het buiten hangen echt enorm veel genomen. Dan begon ik om 7 uur savonds, tot 3 uur snachts. Dat ging echt nergens meer over en ik snapte ook niet dat ik het cafe nog binnen kwam.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2006, 21:12
HTID
HTID is offline
Kan je keta gebruiken op een dance/trance feest ofzo, of is dat echt not done?
Oud 03-03-2006, 21:13
Verwijderd
Citaat:
HTID schreef op 03-03-2006 @ 22:12 :
Kan je keta gebruiken op een dance/trance feest ofzo, of is dat echt not done?
dat kan wel, maar ik kom nooit op dance trance feesten, maar ik denk dat daar de vrijheid iets te beperkt is. Je kan toch nog best hevig gaan trippen van keta en dan is het niet relaxed als je iets niet kan doen vanwege de beveiliging enzo.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2006, 21:30
HTID
HTID is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 03-03-2006 @ 22:13 :
dat kan wel, maar ik kom nooit op dance trance feesten, maar ik denk dat daar de vrijheid iets te beperkt is. Je kan toch nog best hevig gaan trippen van keta en dan is het niet relaxed als je iets niet kan doen vanwege de beveiliging enzo.
Op wat voor feest zou het dan wel relaxed zijn dan(thuisgebruik is voor mij meestal geen optie)?
Oud 03-03-2006, 21:34
Verwijderd
Citaat:
HTID schreef op 03-03-2006 @ 22:30 :
Op wat voor feest zou het dan wel relaxed zijn dan(thuisgebruik is voor mij meestal geen optie)?
tekno volgens mij de enige scene waar het echt veel gebruikt wordt. ik zou het niet de eerste keer op een feest doen, tis niet een lekkere dansdrug ofzo, je voelt je echt vaaaag, zkr de eerste keer kan het echt overweldigend zijn. denk dat voor de gemiddelde persoon keta niet echt een partydrug is.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten