![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Rory´s haar had ik al een keer gezien, het oude is idd leuker. Maar ze ziet er wel ouder door uit (want ze is 22 ofzo in het echt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
sjow zo oud al?!! dan was ut zeker type casting.. zochten iemand die jong leek.. nou niet gedacht dat ze al zo oud zou zijn, want in de serie speelt ze iemand van 17/18...
||
Citaat:
i.i.g vind ik het niet leuk dat ik het weet... ![]()
|
http://www.visionsofalexis.com/galle...tonaids/03.jpg
Plaatje van Rory met kort haar en met Jess. Niet echt duidelijk, maar dan heb je een idee van hoe kort ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik heb het al gezien op de Amerikaanse tv. Vond het er eigenlijk juist wél leuk uitzien. Volwassener, iets wat wel mag onderhand aangezien Rory toch ook ouder wordt en geen 16 meer is. Ik kon btw zowel in de Veronica Gids als in de troskompas niets vinden over 24 augustus Gilmore Girls, dus dan wordt het echt die latere datum.
||
Citaat:
en dat klopt niet want ze is namelijk 18 ( mischien net 19 geworden --- zie haar site,,,)
||
Citaat:
Overal waar je kijkt staat óf September 16, 1982 óf September 16, 1981 als haar geboortedatum. Dan mag jij even rekenen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik baal nog steeds dat ik die aflevering gemist heb met de herhalingen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Spoiler
Laatst gewijzigd op 29-08-2004 om 22:24. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Jammer dat hij alleen nog van regio 1 is, dus dat hij niet op mijn dvd speler kan.. ![]() weet iemand wanneer hij op regio 2 ook uitkomt, want dat kan ik echt nergens vinden.. btw... seizoen 2 komt 17 december uit, (in USA) ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 26-08-2004 om 13:03. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ga zo gauw een regiovrije dvd speler kopen ![]() De dvd van seizoen 1 stond een paar maanden geleden wel op bol.com, maar nu niet meer, denk dat ie uitverkocht is. |
![]() |
||
Citaat:
ik kan hem wel op diverse sites vinden, maar dan willen ze hem alleen leveren binnen USA ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() dean deed echt stom, zoals ie op het laatst die ruzie met jess probeerde uit te lokken. En jess was koel dat ie er niet op in ging. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar Kirk is altijd ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik ben wel nieuwsgierig ![]() Net was mn zusje tv aan het kijken, en ik zat er bij, kwam ook ineens dat filmpje.. maar ze wilde niet wegzappen, dus ik zat daar met ogen en oren dicht op de bank ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
[ Tv series ] Top 5 TV series desperadoz | 100 | 04-06-2008 23:05 | |
Films, TV & Radio |
Op herhaling: Gilmore Girls Lilything | 5 | 21-11-2007 22:19 | |
Films, TV & Radio |
Sex and the city, Desperate Housewives en Gilmore Girls Ikkuuuuuh | 6 | 19-12-2005 21:11 | |
Films, TV & Radio |
Gilmore Girls [deel 6] kiek | 500 | 18-11-2004 17:26 | |
Films, TV & Radio |
Everwood (serie, Net 5) Iduna | 481 | 01-04-2003 17:13 | |
Films, TV & Radio |
Gilmore Girlzzz jenny13 | 7 | 04-02-2002 00:41 |