Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
hey
ik ben ook paranomaal begaafd, teminste dat denk ik. ik heb al een paar keer gehad dat ik wist dat er iemadn dood ging (ik kende diegene niet het was een beroemd iemand) maar ik dacht het gewoon. en dat heb ik nou heel vaak. maar ik had een vraagje, weet iemamd hoe je die gave uit kan breiden? ik wil dr graag meer over weten xxXxx mij
|
Geloof jij in paranormaal begaafdheid?
Tot op zekere hoogte Ben jij paranormaal begaafd? Ik denk van niet... geen idee eigenlijk ![]() Als al jou voorspellingen uitkomen zou het best kunnen dat je een beetje paranormaal begaafd bent hoor, doe er wat mee zou ik zeggen ![]()
||
Citaat:
en ik heb het idee dat een deel vande mensen daar wel wat hebben aan de antwoorden die ze hier van de (paranormale) forummedewerkers krijgen. Je kunt ook naar een helderziende gaan natuurlijk, dat zal wat geld kosten. groeten, pe. Laatst gewijzigd op 25-08-2004 om 19:10. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Heej,
of ik denk dat ik paranormaal ben, misschien ik heb voorspellende dromen gehad zie entiteiten, voel energie, zie energie heb een uittreding gehad.... tjah mensen zeggen van wel, ik wil het nog niet helemaal bekennen... als je vragen hebt ofzo mag je best pm/mailtje sturen ![]() Liefs Nicole |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je bent een korte tijd uit je lichaam, ik had het eerst niet in de gaten, en ging vanzelf terug... |
![]() |
|
dat denk jij...maar eigelijk is het gewoon het stimuleren van het gedeelte van je hersenen die het "lichaamsbewustzijn" regelt.
door die "lichaamsbewustzijn" kunnen je hersens ten alle tijde weten waar zich welk lichaamsdeel bevind.. niets "mijn ziel treed uit mijn lichaam" *niet dat ik niet open sta voor het paranormale hoor, ik geloof er wel degelijk in ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Volgens buitenstaanders zou ik misschien als paranormaal begaafd bestempeld kunnen worden, ik ben het wel , maar ik vind het dus wel enorm normaal.
als ik het niet had want het gaat met periodes dan voel ik me niet helemaal heel. Daar komt bij dat ik enorm nuchter ben, zeker tegenover typjes die met de eerste de beste voorspellende droom ofzo gaan verkondigen dat ze helderziend zijn ofzo dan denk ik zo van ja whatever. offtopic: ik heb eens van 50 cent gedroomd dat ie me probeerde te overtuigen dat hij vriendelijk en wijs was dus ik geloofde hem toen, maar toen ik wakker werd vond ik hem nog steeds een loser. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Paranormaal begaafd? Ik zou het niet weten, als je het hebt vind je het zelf altjd normaal.
Ik ben zelf in zekere mate empathisch, ik kan dus bij mensen, zelfs bij vreemden, merken hoe ze zich voelen. Maar of ik dat nou zou willen aanmerken als paranormaal... niet echt.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
voorbeeld: Ik beweer dat elfjes bestaan. Dan is het niet aan "de wetenschap" om te bewijzen dat het niet zo is, dan moet ik laten zien dat het wel zo is. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik heb het ook zo vaak, zeggen we precies hetzelfde, precies tegelijk. en ik zie er het enge niet van in, alleen het leuke. en ik weet vaak wat mensen denken, maar dat heeft echt niks met paranormale begaafdheid te maken. meen ik. kijk, ik voel sommige dingen beter aan, veel beter als anderen. ik heb ook beter signalen van mensen naar mensen door enzo als anderen. dat heet hooggevoeligheid ![]() |
![]() |
|
mwaah (1x iets heel raars gehad)
toen wask ik het met mijn stoonde hoofd aan het proberen bij iemand (ged8te lezen) nja ik d8 hem iets te horen zeggen dus ik herhaal die zin en zeg dat ik het er niet mee eens was precies op het moment dat hij dat d8 magoed dat was wel raar (twas wel een moeilijk verzonnen zin, en niet in de geest van ik kende hem goed en we zieden hetzelfde) tsja en verder af en toe het gebruikelijke af en toe weten dat je fietsband kapot is en dan is ie dat en nog iets maar dat is heel fout geweest dus dat vertel ik niet magoed miss is dit (iets), maar ik probeer er zo nuchter mogelijk tegenaan te kijken
||
Citaat:
|
Ik ben niet echt paranormaal begaafd. Ik heb precogniete (?) vermogens, zegmaar dat ik vaak beelden en momenten beleef die later uitkomen, het behoed me ook voor veel 'foute' keuzes in m'n leven. Maar ik denk dat iedereen dat wel heeft, maar dat de meeste mensen het gewoon negeren. Verder kan ik een klein beetje telekinese, maar ook voor dat geld dat ik denk dat bijna iedereen dat wel kan.
En verder heb ik het nog niet echt onderzocht eigenlijk wat m'n mogelijkheden zijn.
||
Citaat:
||
Citaat:
Besides, dat soort dingen werken niet op commando, maar in the heat of the moment. Het gebeurt wanneer je het niet wilt, niet wanneer je het wel wilt. Bij mij iig. Ik las hierboven trouwens ook iets over OOBE's (uittreding), maar dat valt niet echt onder paranormale gaven vind ik, iedereen kan uittreden en het is ook zeer veel gedocumenteerd, dus het is een doodnormaal iets.
Laatst gewijzigd op 05-09-2004 om 17:54. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
ik gloof wel in paranormaal begaafd ma ik heb zelf de gave nog niet om dingen te kunnen doen. het ligt eraan wat voor voorspellingen je kan doen ![]() het kan toeval zijn bij dagelijkse dingen maar als je bijv egt groote deingen kan voorspellen is de kans heel groot dat je een gave heb gehad om te voorspellen en maby kan je wel meer je moet gaan proberen die gave te gaan beheersen en goed leren te gebruiken want je heb dezuh niet voor niets gehad k denk dat de godin vertrouwen in je heeft dus veel s6 kuws susan
|
Nieuwsartikel over uittredingen gevonden: http://www.newscientist.com/news/news.jsp?id=ns99992819
||||
Citaat:
Wat zou er gebeuren, denk je, wanneer er iemand meer dan gemiddelde resultaten boekt met reiki? Dat ze ongeneeselijke patienten kunnen genezen? Dan krijg je een mediacircus, bijv met Jomanda. Ik geloof dat zij een Fraud is btw, maar dat terzijde. Men zal eisen van die persoon dat een familielid genezen word, of diegene zelf. En het zal niet bij de directe omgeving blijven want zulk nieuws verspreid zich snel. En je kunt dan óf kiezen om de rest van je leven als kluizenaar te leven, en je ramen en deuren dicht te houden wanneer die mensen op je deur bonken, of maar mee te gaan en dus je hele leven lang gebruikt word voor het gebruiken van je gave voor anderen, waardoor je hele leven in het teken van datgene komt te staan en je niks of weinig van je persoonlijke goals kunt verwezenlijken. Dat lijkt me niet fijn, zacht gezegd. Citaat:
Citaat:
En het is niet meer dan logisch dat zoiets ook lichamelijk te triggeren is, het staat namelijk in verband met elkaar. Je kunt het aanmaken van bijv adrenaline (om maar even bij dat voorbeeld te blijven) triggeren door een bepaalde geestelijke toestand (angst). Wanneer je gelooft dat je ziek bent, bén je ook ziek. Dat is allang bewezen. Het is niet meer dan logisch dat het andersom ook geld. Op die basis zijn chemische drugs bijv gebaseerd. Lsd bijv, verandert je geestelijke toestand zodanig dat je in een trip komt, en doet dat met behulp van chemicaliën.
|||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 07-09-2004 om 22:03. |
![]() |
|
Jah het kan heel goed zijn dat je paranormaal begaafd bent...
Je kan visioenen krijgen, zoals ik vaak zelf heb Ook kan je voorspellende dromen hebben Ik werk zelf vaak met tarot om inzicht te krijgen in situaties en om de (mogelijke) toekomst te voorspellen Iedereen heeft een zesde zintuig... alleen niet iedereen heeft dat even goed ontwikkeld |
Advertentie |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Voorstellen AutistBoy | 9 | 20-05-2013 19:16 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Ronnie het medium Verwijderd | 10 | 27-04-2005 22:10 | |
De Kantine |
Raad de stad Str0nk | 500 | 08-02-2005 16:04 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat onderscheidt ons als mensen van dieren? FLechdrop | 103 | 11-12-2004 19:23 | |
De Kantine |
Test hier je paranormaal begaafdheid Fatal Exception | 180 | 09-02-2004 20:19 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Annelie's Vlucht Nieni | 4 | 26-01-2003 21:11 |