![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar iig.. k heb nog eens wat rondgekeken op wat sites, maar ik kan er zo niets over vinden. Misschien kun je eens een mailtje naar sabn sturen (www.sabn.nl), die kunnen je vast wel verder helpen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
als die hormonen uitgestoeid zijn en een beetje tot rust zijn gekomen, dan kom je zelf ook wel weer tot rust. Als die hormonen aan het stoeien zijn, probeer dan niet volwassen te worden/zijn (want dat lukt toch niet), maar geef je over aan je verlangen om kinds te blijven en te zijn. Als je volwassen probeert te zijn/worden, gaat het gevoelsmatig mis. Persoonlijk had ik een depressieve periode tijdens de puberteit - en soms voel ik me ook niet lekker in mijn vel (maar dat is niet vergelijkbaar met wat ik toen voelde). Ik wist namelijk niet hoe ik met mijn gevoelens moest omgaan en herkende ze ook niet. Wist niet of ik nu moest huilen of moest lachen. Voelde 2 uiterste gevoelens op hetzelfde moment. Dacht bij mezelf: waarom zou ik strijden in deze klotewereld waarin iedereen elkaar afslacht? Terwijl ik wel wist dat als ik door zou strijden ik misschien enige invloed zou kunnen uitoefenen. Ik had tekenen gekozen op de middelbare school waarin ik al mijn frustraties en energie aan kwijt kon. En daar heb ik absoluut geen spijt van gehad!!! Nu teken ik nog steeds af en toe; maar gewoon voor de lol ![]() Nou,... gewoon doorgaan met tekenen/knutselen e.d. en niet te veel nadenken. En denk je teveel na: uit dat dan in die tekeningen van je. Of musiceer ofzo. Dat helpt ook. Blijf kinds dus ![]() (en dat bedoelde ik daarmee) |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Eerste stap Verwijderd | 25 | 30-03-2003 21:22 | |
Liefde & Relatie |
Hoe raak je nou als jongen, het beste in contact met een meisje Pioneer3006 | 39 | 22-11-2002 17:34 | |
Liefde & Relatie |
Help, wat moet k doen :S Freaked Reality | 49 | 11-04-2002 18:07 | |
Liefde & Relatie |
Ik ben er ziek van! PFP | 47 | 11-04-2002 17:38 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 | |
Liefde & Relatie |
What should I do mysteryyy | 22 | 15-02-2002 16:10 |