![]() |
|
De nieuwe clip van The Streets mag in Engeland niet op tv. Waakhond Ofcom vindt hem te expliciet.
In de sterk op Trainspotting geënte videoclip viert zanger Mike Skinner een bruiloft op geheel eigen wijze. Hij drinkt zich klem, slikt pillen en snuift coke. Een vriend wordt oraal bevredigd en filmt dit met zijn mobiele telefoon. De clip eindigt met een massale vechtpartij, waarna Skinner bont en blauw geslagen op de grond blijft liggen. 'Te expliciet' oordeelde televisiewaakhond Ofcom, die de clip vervolgens verbood. Muziekprogramma's als 'Top Of The Pops' mogen nu slechts fragmenten van het nummer laten zien, en zullen het moeten doen met live-opnames. MTV zendt het nummer wel uit, maar pas na elf uur 's avonds. Oordeel zelf ![]() http://mfile.akamai.com/9139/rm/stre...ights_r_hi.ram |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
zou je me willen overtuigen waarom je het vet vindt? Ik kan met deze muziek namelijk nog minder dan britney...
||
Citaat:
misschien moet je proberen naar de tekst te luisteren.. maar ik krijg een beetje een trainspotting effect bij dit nummer, daarnaast is dat engelse accent gewoon vet..
||
Citaat:
||
Citaat:
Waarom wordt Mike Spinner op het laatst nou geslagen??? |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Btw mag ik iedereen een gratis tip geven: http://www.free-codecs.com
Daar kun je alternative versies van de bekende mediaspelers Real (One) Player, Quicktime etc vinden. Versies die niet je pc volclutteren met rotzooi en spyware. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 |