Oud 19-09-2004, 13:43
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 19-09-2004 @ 14:32 :
Oh, wat rot zeg van je beste vriendin..
Nou ja... Ze is er wél altijd voor me. En ze zál er altijd voor me zijn. Het is niet zo dat ze niks om me geeft. Het is alleen zo dat M. ietsje meer is... Met hem deelt ze ook meer dezelfde interesses, misschien komt het daardoor. Ik weet ook heus wel dat je niet met iedereen dezelfde soort relatie kunt hebben. Met haar heb ik ook een andere relatie dan met m'n andere vriendinnen. Verschil is dat ik tegen m'n andere vriendinnen niet de hele tijd zit te vertellen hoe geweldig ik haar wel niet vind. En misschien heb ik wel meer dan alleen vriendschappelijke gevoelens voor haar, maar daar durf ik tegenover mezelf nog niets over te zeggen.

Citaat:
Of ik m terug wil.. hm.. ik neig naar ja, maar ben er nog niet helemaal uit.. Ik mis m zo ontzettend! Niet gewoon het missen van iemand in je leven etc, maar gewoon hij! Als ik denk aan bv het feit dat hij dan zo achter me kwam staan en zn armen om mn middel, of een kusje geven, ik kan het zo nog voelen...
Heb met mezelf afgesproken: go with the flow.. Maarja,.. aan de andere kant wil ik wel meer dan go with the flow..
Verwarring alom dus
Herkenning, herkenning, herkenning... Volgens mij zitten we dan in hetzelfde schuitje. Je schiet er niks mee op, maar je weet in ieder geval dat je niet de enige bent. Hoe denkt je ex er zelf over? Zou het nog iets kunnen worden?
Advertentie
Oud 19-09-2004, 14:04
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 19-09-2004 @ 14:43 :
Nou ja... Ze is er wél altijd voor me. En ze zál er altijd voor me zijn. Het is niet zo dat ze niks om me geeft. Het is alleen zo dat M. ietsje meer is... Met hem deelt ze ook meer dezelfde interesses, misschien komt het daardoor. Ik weet ook heus wel dat je niet met iedereen dezelfde soort relatie kunt hebben. Met haar heb ik ook een andere relatie dan met m'n andere vriendinnen. Verschil is dat ik tegen m'n andere vriendinnen niet de hele tijd zit te vertellen hoe geweldig ik haar wel niet vind. En misschien heb ik wel meer dan alleen vriendschappelijke gevoelens voor haar, maar daar durf ik tegenover mezelf nog niets over te zeggen.

Moeilijk zeg. Bang voor de erkenning van je gevoelens? Ik heb dat zelf denk ik wel een beetje.. Dat ik misschien daarom zo raar zit te doen. Gewoon te bang voor de waarheid... Stom misschien, maarja..

Citaat:

Herkenning, herkenning, herkenning... Volgens mij zitten we dan in hetzelfde schuitje. Je schiet er niks mee op, maar je weet in ieder geval dat je niet de enige bent. Hoe denkt je ex er zelf over? Zou het nog iets kunnen worden?
Nee, maar het is fijn om te weten dat mensen het herkennen.
Ik weet niet hoe hij er over denkt. Het is allemaal wat moeilijker geworden voor mij toen hij met bekentenissen kwam enzo.. Zal t even opzoeken

http://forum.scholieren.com/showthre...&highlight=tja
Oud 19-09-2004, 14:41
Luna
Luna is offline
De hele avond hebben we oogcontact en flirtten we. Door alle mensen heen die er waren.
Aan het einde spreekt hij me aan, of ik morgen bij dat ene concert ben, en overmorgen bij een ander concert...
Ik zeg 'nee' want ik heb geen kaartje. Sukkel die ik ben, want ik wil hem graaag nog een keer zien. Anders pas in november.
Hij moet weg, zn vrienden staan te wachten en ik zeg dat ik het jammer vond dat ie weg gaat en hij kust me
Shit, waarom wil ik hem zo graag weer zien?! Ik ken hem niet eens. Ik moet oppassen met dat soort dingen.:/
Daarbij heb ik eigenlijk geen tijd voor dit soort pubergedoe..
Oud 19-09-2004, 14:50
moon
moon is offline
Wat een hel dit, sorry kon het even niet laten dit te zeggen. Van alle kanten zit ik klem zit ik vast, ik heb het gevoel alsof ik het beste de hele dag stil op bed kan gaan liggen, dan gaat er nog het minste mis. Ik haat het om te leven, maar ik moet wel. Er is geen uitweg. Ik geef te veel om mijn famille en vrienden om ze te verlaten. Maar ik heb verder geen idee meer waarom ik leef. Zeker nu iedereen toch weet hoe slecht het met me gaat...er is niks meer van mezelf dus waarom zou ik ook nog leven voor mezelf. Ik leef voor andere, wat moet ik anders?
Oud 19-09-2004, 20:05
Dolores
Dolores is offline
Hoe kut kan je je voelen.. nooit geweten dat ik een hele dag bijna aan één stuk door kan huilen. Heb ook echt nergens zin meer in.. pff, love sucks.
Oud 19-09-2004, 20:15
Verwijderd
Citaat:
dionnetje schreef op 19-09-2004 @ 21:05 :
Hoe kut kan je je voelen.. nooit geweten dat ik een hele dag bijna aan één stuk door kan huilen. Heb ook echt nergens zin meer in.. pff, love sucks.
*houdt stevig vast en troost*
Oud 19-09-2004, 20:29
Miracle
Miracle is offline
Pfff, ben best wel beroerd eigenlijk. Hopelijk overleef ik morgen een beetje.

Ondanks alles kan ik nog wel plezier hebben. Leuke dingen gekocht, aardige mensen. Lekker sfeertje bij paardrijden, lieve pony. En the sims 2 is leuk.
Oud 19-09-2004, 20:37
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Mijn verjaardag was voor het eerst in jaren

En de verdrietigheid weet ik nu heel goed opzij te zetten, maar afscheid nemen blijft evengoed wel moeilijk...

8100
Oud 19-09-2004, 20:38
*Speechless*
*Speechless* is offline
Vanaf morgen weer een hele week school. Ik wacht nog altijd op een regenachtige dag zodat ik mijn regencape kan uitproberen. Lachen! Ziet er altijd zo maf uit als ik het zie bij anderen...hihi...
Oud 19-09-2004, 20:42
Dolores
Dolores is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 19-09-2004 @ 21:15 :
*houdt stevig vast en troost*
tnx

pff, deze week een aangepast rooster ivm werkweek van de vierde klassen.. ben alleen mn rooster kwijt, weet dus niet welke vakken ik morgen heb. heeeel handig dus!
Oud 19-09-2004, 20:56
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 19-09-2004 @ 15:04 :
Moeilijk zeg. Bang voor de erkenning van je gevoelens? Ik heb dat zelf denk ik wel een beetje.. Dat ik misschien daarom zo raar zit te doen. Gewoon te bang voor de waarheid... Stom misschien, maarja..
Nou, stom niet echt. Zelfbescherming, misschien. Althans, in mijn geval wel, denk ik. Misschien wil je wel voorkomen om opnieuw gekwetst te worden.

*Het lege zondag-avond gevoel*
Oud 19-09-2004, 20:58
Verwijderd
Citaat:
dionnetje schreef op 19-09-2004 @ 21:42 :
tnx

pff, deze week een aangepast rooster ivm werkweek van de vierde klassen.. ben alleen mn rooster kwijt, weet dus niet welke vakken ik morgen heb. heeeel handig dus!
Ik ga straks kijken of ik mijn rooster nog wel heb. Even duimen dus

Het is lang geleden dat ik met tranen in mijn ogen een boek heb gelezen.

Hij ontkent, maar ik weet wel beter
Oud 20-09-2004, 17:11
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ze hebben een hond van mijn vriend moeten laten inslapen..
Oud 20-09-2004, 19:14
Verwijderd
brr moest op school een rollenspel spelen, en uitgerekend ik moest het automutilerende meisje spelen hehe was iig niet moeilijk om me in te leven

eigenlijk klopt dat niet, ik wou het zelf wel.. waarom eigenlijk?

Laatst gewijzigd op 20-09-2004 om 19:16.
Oud 20-09-2004, 19:24
zus
zus is offline
Het begint al een beetje te wennen dat me vader nooit meer zal werken..al vind ik het nog steeds zwaar k*t!

Altijd thuis...ik krijg gewoon kippevel als ik eraan denk...Bahh..
Oud 20-09-2004, 20:31
Verwijderd
het enige wat ik nog kan doen is huilen
Oud 20-09-2004, 20:49
metallica
metallica is offline
Ik zou hem graag willen vertellen wat hij de afgelopen maanden voor me betekend heeft en wat zijn plotselinge verandering van houding bij mij veroorzaakt...Ik zou willen dat ik ervoor kon zorgen dat hij mij begreep en weten wat hij van me vind. Of ik het verkeerd gezien heb, toen ik dacht dat hij om me gaf, of dat dat maar een spelletje was. Maar waarom vertelde een vriend van hem me dan dat hij om me geeft. Ik zou graag willen weten wat ik fout gedaan heb, wat er is gebeurt of gezegd waardoor hij zich zo plotseling van me afgekeerd heeft. Of het aan mij ligt, of dat het iest van zijn kant is. Of ik hem niet alles had moeten vertellen wat er aan de hand was en wat er door me heen ging. Zou dat de reden kunne zijn of was het omdat hij idd iets voor me ging voelen. Maar misschien wil ik dat laatste gewoon te graag. Ben je eigenlijk wel degene die ik denk dat je bent. Je bent facinerend alleen maar omdat ik dat niet weet en jij wil het verborgen houden. Maar het meeste waar ik me momenteel toch mee bezig hou is, waarom je me niet meer wil spreken, al heb je niet gezegd dat je me niet meer wilt spreken, ik concludeer dit zelf, omdat je niet meer online komt. Maar waarom doe je dan wel zo lief als ik je zie en straal je dat ook uit. In hoeverre zijn de dingen echt die ik mee gezien te hebben en in hoeverre niet. Was het misschien alleen maar medelijden of oprecht bedoelt. Ik weet wel dat je alles voor em was en een enorme steun, misschien nu ook nog wel, alleen weet ik niet of degene die ik in m'n hoofd ben dat is, of echt jij. Weet je hoe het is om dagelijks achter de pc te zitten hopen dat iemand online komt en dan zo teleurgesteld zijn als dat niet gebeurt. In het begin wsa het zelfs zo dat ik me goed voelde als ik je gesproken had en zo ontzettend kut als ik je niet gesproken had. Dat is momenteel wel wat minder ja, maar toch doet het elke keer weer pijn als je er niet bent. Waarom kan jij niet uit mijn gedachten verdwijne zoals ik uit de jouwe. Waarom blijf ik naar je verlangen, 24 uur per dag aan je denken, terwijl ik heel eigenlijk niet weet wie je nou bent. Waarom maak ik mezelf nou zo gek. Elke dag weer. Ik denk je overal te zien, ik hoop je overal te zien, maar je bent er nooit en ik voel me zo verdomd eenzaam
Oud 20-09-2004, 20:58
marrel
marrel is offline
k was zo blij met deze beslissing, blij dat mensen in me geloofde, en dat ik deze kans heb gekregen... maar k weet zelf niet of ik er wel goed aan doe en of ik in me zelf geloof... waarom lukt het ook niet in eens
Oud 20-09-2004, 21:45
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 20-09-2004 @ 21:31 :
het enige wat ik nog kan doen is huilen
*Knuffel*
Dat herken ik wel, van zaterdag... 'k Hoop dus voor je dat 't snel over is.

Een kijkje in mijn hoofd/gedachten gedurende een hele dag:
Ex- Beste vriendin- Ex- Beste vriendin- Ex- Beste vriendin- Ex- Beste vriendin- Studie- Ex- Beste vriendin- Ex- Beste vriendin- Ex- Beste vriendin...

Doodvermoeiend...
Oud 20-09-2004, 22:09
zus
zus is offline
Oke, weer terug bij af..voel me weer kapot.

Het is ook allemaal zo ineens...

Me vader ineens voor altijd thuis, nooit meer werken. Andere school, en ja ik voel me zelf gewoon weer mislukt...Afvallen lukt ook al niet
Oud 20-09-2004, 22:16
Verwijderd
*danst*

Alles begint eindelijk weer een beetje op de rails te komen. Woei!
Oud 20-09-2004, 22:31
moon
moon is offline
super zware dag gehad

wilde niet meer, maar moest wel. Moet het blijven volhouden, maar op sommige momenten lijkt dat zo onmogelijk! het gaat gewoon niet meer.....
Oud 21-09-2004, 06:47
Verwijderd

Ik ben boos op mezelf. Teleurgesteld in mezelf.
Man, wat haat ik mezelf.. zucht..
En ik kan niet eens fatsoenlijk huilen!
Miste ik m maar wat minder. Dan zou t allemaal een stuk makkelijker maken. Hij sprak me namelijk vandaag ook weer aan. Ik probeer het allerlaatste beetje hoop wat diep zit weg te duwen, kapot te maken, maar ik weet nog niet precies hoe.
bang om t ook maar iemand te vertellen, want ik weet toch hoe t zal gaan. Ze zullen zeggen dat t alleen maar goed voor me is en blabla..
Oud 21-09-2004, 09:41
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 21-09-2004 @ 07:47 :

bang om t ook maar iemand te vertellen, want ik weet toch hoe t zal gaan. Ze zullen zeggen dat t alleen maar goed voor me is en blabla..
Dat is zoooo herkenbaar. Ik hoef niet te horen dat het misschien allemaal wel beter is zo.
Oud 21-09-2004, 09:43
Verwijderd
Ik ga vandaag eten bij mijn ex. Ik lag vanaf 7 uur vanmorgen wakker in bed. Ik kan vandaag niets zinnigs doen, dat is em nu al weer duidelijk. Ik lijk wel een puber die voor het eerst met een meisje uitgaat.
Oud 21-09-2004, 10:26
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
ik wilde alleen maar slapen, en dan houden die kutkindjes me wakker en nu ben ik nog moe..
En dan alles ontkennen, echt zo triest, ben echt kwaad op hun..
Oud 21-09-2004, 10:28
$un$hine
$un$hine is offline
Waarom voel ik me nou zo? t is maar gewoon een rijles.. mjah wel de laatst voor m'n examen, maar toch blijft t een gewone les. Vorige rijles ging toch goed? Waarom ben ik dan zenuwachtig? Of ben ik niet zenuwachtig voor deze les maar alvast voor morgen? dat wordt nog wat morgen..
Oud 21-09-2004, 13:32
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Over een kwartiertje naar therapie. Ik heb er totaal geen zin in. Ik ben moe, heb geen zin om te praten, alles kan me gestolen worden. Laat mij maar slapen.. slapen, slapen, slapen.. en maak me morgen maar weer wakker.

*knuft iedereen die wel een knuffel kan gebruiken*
Oud 21-09-2004, 14:34
Gothic
Gothic is offline
Hij is bijna alles wat ik aantrekkelijk vind. Ik val op de verkeerde jongens. Beetje lange blonde haren, prachtige blauwe ogen. Zo'n beeld van een Griekse 'god'. Kleding is goed. Kleding is heel goed.
Maar. Maar hij is de soft. Hij zou mij geen tegengas kunnen geven. Waarom val ik nou altijd op dit soort jongens? Ik heb er zo weinig aan 'on the long run'.

Maar hij heeft een vriendin en ik een vriend, dus opzich niets aan de hand. Maar toch...
Oud 21-09-2004, 14:55
leucomelas
leucomelas is offline
pff, vwo of niet volgend jaar? wel nog steeds de zekerheid van middelbare school, geen grote enge schoolgebouwen die je al klaarstomen voor wat je later wil gaan doen... want ik weet het nog niet... vind vanalles leuk, wil zoveel leren, zoveel doen... wil graag tekenen, mijn eigen creativiteit uitten, iets doen voor mezelf... maar ook iets om andere mensen te helpen.. iets doen voor mezelf lijkt zo egocentrisch... en kweet wel dak het zuo kunnen, andere helpen, chirurg worden, bioloog of iets... geen idee welke kant ik op wil....
Oud 21-09-2004, 15:44
Luna
Luna is offline
pffffffff, ik wil gvd even rust om me heen. Er komt teveel op me af, dat ik er zelfs ziek van word. En dat ben ik dus NOOIT!
Ik zou willen dat het een maand later was, of liever 9maanden.
Ik wil stoppen met school, ik heb er geen zin meer in, zie alles aan me voorbij gaan. Ik heb de kracht niet om aan mn huiswerk te gaan want ik wil teveel andere dingen. Maar na zoveel jaar op school zou het wel zonde zijn om een paar maanden voor mn eindexamen te stoppen. Maar op dit moment heb ik toch het gevoel dat ik het niet ga halen(en dat is mn eigen schuld, want ik doe niets..:/)
Oud 21-09-2004, 17:24
Verwijderd
fijn....jarig.. \o/

20 euro gekregen

schoolgeld blijkt iets meer te zijn

moeder wil het niet geloven

dagdag verjaardagsgeld...

welkom meest erge dag van het jaar...

ik verwonder me ook niet meer over dat ik net als elk jaar weer zit te janken op deze dag..
Oud 21-09-2004, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Ertur schreef op 21-09-2004 @ 10:41 :
Dat is zoooo herkenbaar. Ik hoef niet te horen dat het misschien allemaal wel beter is zo.
*knuffelt*
succes vanaaf
Oud 21-09-2004, 18:17
Verwijderd
ik ben gewoon even heel ongelukkig
Oud 21-09-2004, 18:24
floortje bloem
floortje bloem is offline
kut,kut,kut,kut
Oud 21-09-2004, 19:33
cagie
cagie is offline
Voel me op dit moment zo machteloos. Mijn beste vriendin heeft van de week al haar problemen verteld. Ik weet dat ik haar niet kan helpen om van haar problemen af te komen en dat voelt heel erg klote. Het enigste wat ik kan doen is naar haar luisteren en leuke dingen met haar doen. Maar zou willen dat ik veel meer zou kunnen doen dan dat zodat ze zich echt goed gaat voelen.
Oud 21-09-2004, 20:16
Nijn*
Nijn* is offline
OMG, ik weet echt niet meer wat ik wil.. Wil ik nu wel of niet iets met hem? Mijn hart zegt ja, maar mijn hoofd zegt nee. Lekkere tweestrijd met mezelf. Vandaag zo druk geweest; 5 uur school, daarna meteen door naar altrecht, daarna wezen shoppen, daarna meteen door naar huis, vier vakken huiswerk gemaakt, waaronder een so en een toets voorbereiden, toen nog verplicht het journaal gekeken voor twee vakken en aantekeningen gemaakt. Nu heb ik eindelijk rust.. (al moet ik nog wel een pp maken en een artikel voor de sk schrijven..maar goed, dat kan wachten ) Pff, al heb ik nu even rust, mijn hoofd raast maar door. Nergens heb ik rust, overal moet ik over piekeren.. Over 'hem', over school, over het pp, over toneel..over mezelf nog het meest.. Het is echt een chaos, ik wou zo graag eventjes rust..

Nijn* - Na 4 weken school alweer doodmoe.. hoe kan dat goed zijn?
Oud 21-09-2004, 20:20
metallica
metallica is offline
Ik begin echt gek te worden...
Ik maak mezelf gek met jou
En alles op papier zetten bomt ook niet veel, dan begin ik me alleen maar zieliger te voelen. Ik ben erg ja.... En ebn ookwel blij dat je het gewoon niet weet...
Oud 21-09-2004, 21:52
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik mis d'r zo... *huilt*
Oud 21-09-2004, 22:00
Marcade
Marcade is offline

*danst*
Oud 21-09-2004, 22:02
Quiana
Quiana is offline
Oh joy - ik kan morgen weer om 6.45u de deur uit.
Oud 21-09-2004, 22:06
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Quiana schreef op 21-09-2004 @ 23:02 :
Oh joy - ik kan morgen weer om 6.45u de deur uit.
Ik kan morgen weer om 05:30 m'n bed uit.
Oud 21-09-2004, 22:06
Verwijderd
Ok. Dat was nog inhoudslozer dan ik dacht. Maaltijd, wijn, seks, naar huis.

Voel me er bepaald niet slecht bij. Dat zal nog wel komen.
Oud 21-09-2004, 22:08
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Ertur schreef op 21-09-2004 @ 23:06 :
Ik zou ervoor tekenen!
Oud 21-09-2004, 22:15
moon
moon is offline
Citaat:
cagie schreef op 21-09-2004 @ 20:33 :
Voel me op dit moment zo machteloos. Mijn beste vriendin heeft van de week al haar problemen verteld. Ik weet dat ik haar niet kan helpen om van haar problemen af te komen en dat voelt heel erg klote. Het enigste wat ik kan doen is naar haar luisteren en leuke dingen met haar doen. Maar zou willen dat ik veel meer zou kunnen doen dan dat zodat ze zich echt goed gaat voelen.
Oud 22-09-2004, 06:56
leucomelas
leucomelas is offline
wropm wil ik zo graag goed presteren? met alles dan ook he... kwil er het moouste uitzien, het beste leren en het liefste zijn, wil gewoon een voorbeeld zijn... en tlukt niet, wil zo graag perfect zijn... mensen uit me klas l;eren beter, het vriendinnetje van me broertje is supermooi... knbedoel, kword er zo klein van... blup
Oud 22-09-2004, 08:00
Caligula
Caligula is offline
De zinloosheid van het bestaan is zwaar frustrerend.
Oud 22-09-2004, 08:17
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 21-09-2004 @ 22:52 :
Ik mis d'r zo... *huilt*
ik weet hoe je je voelt *knuffelt*
Oud 22-09-2004, 08:18
Verwijderd
Citaat:
Ertur schreef op 21-09-2004 @ 23:06 :

Voel me er bepaald niet slecht bij. Dat zal nog wel komen.
Of je hier nou blij om moet zijn he?
Ik zou een dubbel gevoel hebben... (waarbij het blije uiteindelijk wel zou overheersen )
Oud 22-09-2004, 10:11
Puppetgirl
Puppetgirl is offline
Nog nooit hier mijn hart gelucht, maar vandaag ga ik het eens proberen...

Ik voel me al ongeveer 3 jaar niet happy. 2 jaar geleden had ik echt een lichte depressie, veel huilen e.d. Het punt is: ik heb geen reden om ongelukkig te zijn. Ik voel me gewoon niet op mijn plaats hier op deze wereld ofzo. Ik heb geen zin om me in te spannen voor het leven en al weet ik dat ik het nooit echt zal doen, ik denk vaak na over zelfmoord. Een vriendin zei laatst tegen me dat ik dankbaar moet zijn dat ik leef en het beste ervan moet maken, maar ik heb zoiets van: ik heb niet voor gekozen om te leven, waarom moet ik dankbaar zijn??
Hmm, misschien is het de puberteit ofzo... anyhow, life sucks.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten