Advertentie | |
|
![]() |
|
ik weet niet waarvoor ze jouw risperidone (de actieve stof in Risperdal) geven maar als het voor een behandeling tegen schizofrenie is zal ik zowieso geen mdma (xtc) gebruiken als ik jouw was.
Tis ook niet zo maar een medicijn, ik zou dit niet combineren met drugs (zelfs niet met blowen ofzo) Precies weten ze het niet maar er wordt aangemomen dat risperidone een medicijn is dat oa een antagonist is op de 5-HT2 receptoren. -------------------------------- mdma werkt ook op de 5-HT2 receptoren, hoe dit uitwerkt is moeilijk te zeggen, maar je zal wel eens serotine syndroom kunnen krijgen (ERG GEVAARLIJK!). Ook kan het zijn dat de werking volledig wordt geblokt en je alleen wat negatieve bij-effecten ervaart van de mdma (xtc). ------------------------------- Ik ben geen doctor, dus wat tussen de lijntjes staat is meer speculatie dan dat ik echt harde referentie's ervoor heb. Het is erg jammer dat met de strenge wetten er weinig onderzoek naar verboden drugs kunnen worden gedaan ![]() hier wat linkje voor je: http://www.bluelight.nu/vb/showthrea...threadid=16693 ^^ zie antwoord van BigTrancer (een admin van bluelight dus hij weet wel waar die het over heeft). ###################### om het nog even heel kort samen te vatten: ik zou het niet doen en raad het absoluut NIET aan. Dit kan mogelijk een erg gevaarlijke combo zijn, en ook is het nemen van xtc niet bevoorderlijk voor je ziektebeeld.
Laatst gewijzigd op 18-09-2004 om 14:35. |
![]() |
||
Citaat:
(Therapeutisch gebruik is niet in een cafe of op een feest) linkje: The Therapeutic Use of MDMA uit Ecstasy: The clinical, pharmacological and neurotoxicological effects of the drug MDMA van GR Greer en R Tolbert Zelf een beetje experimenteren en drugs mixen zonder daarvoor eerst veel informatie over te verzamelen is erg schadelijk imho.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
de voordelen wegen zwaar op tegen de nadelen, imho. |
![]() |