![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() & natuurlijk wordt het de grote zaal van de Melkweg, anders zouden ze wel erg dom zijn, commercieel gezien ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het was inderdaad erg snel voorbij, wel jammer maar het was desondanks buitengewoon goed. Ik had wel meer nummers van het nieuwe album verwacht, ik heb niet staan tellen maar volgens mij hebben ze nog meer van het debuut gespeeld dan van Antics. En ik weet het nu zeker, die bassist is in een vorig leven uit Kraftwerk gezet vanwege z'n fascistische denkbeelden. Dat kan toch niet anders? ![]() En volgens mij ben ik als enige zo verstandig geweest om direct na afloop de Oude Zaal in te duiken waar het optreden van Kool Keith net was begonnen. Altijd fijn zo'n cultuurshock, yo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Verder vond ik het super vet.. jammer dat ze weinig nieuw werk speelde ja.. Verder was het koud en nat in Amsterdam, want ik nam de eerste trein terug. Ik wil ze in paradiso weer zien. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ok ok ik ben jaloers. Die bassist lijkt idd op een lid van Kraftwerk. En ook op een psychokiller uit een film. Hitsigheid de gexte |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |