Oud 23-09-2004, 15:55
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
nare man schreef op 23-09-2004 @ 13:52 :
Ban die zak hooi dan eens.
nare for FB!
Advertentie
Oud 23-09-2004, 18:05
Gatara
Gatara is offline
Israel ups alert for female bombers

Israel will step up scrutiny of Palestinian women at its checkpoints.
Israel’s acting internal security minister, Gideon Ezra, announced the new measures Thursday in an interview with Yediot Achronot. “Police have a problem when it comes to women. To my regret, as a result of this attack, all of Jerusalem’s Arabs are liable to suffer from recurrent searches, including women,” he said, referring to a female suicide bomber who killed two border policemen in Jerusalem on Wednesday. Security, he added, now “demands special attention to women as well as men.”

http://www.jta.org/brknews.asp?id=120217
Oud 23-09-2004, 18:39
~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Oud 24-09-2004, 12:20
T_ID
T_ID is offline
heerlijk, nu kunnen vrouwen niet alleen gediscrimineerd, geslagen, uitgehuwelijkt, gestenigt of opgehangen worden, ze mogen zich nu ook opblazen.

waaay to go vooruitgang.
Oud 24-09-2004, 12:31
~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
T_ID schreef op 24-09-2004 @ 13:20 :
heerlijk, nu kunnen vrouwen niet alleen gediscrimineerd, geslagen, uitgehuwelijkt, gestenigt of opgehangen worden, ze mogen zich nu ook opblazen.

waaay to go vooruitgang.
Vrouwenemancipatie, T_ID, emancipatie!
Oud 24-09-2004, 12:34
Zaina
Zaina is offline
Citaat:
nare man schreef op 22-09-2004 @ 23:22 :
Tsja, dat is de emancipatie van de moslima
Citaat:
Staafmixer schreef op 24-09-2004 @ 13:31 :
Vrouwenemancipatie, T_ID, emancipatie!

Naremancipatie.
Oud 24-09-2004, 12:41
~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
Zaina schreef op 24-09-2004 @ 13:34 :
Naremancipatie.
Oud 24-09-2004, 13:00
Verwijderd
Het gaat daar vaak om hoogopgeleide, jonge Palestijnse vrouwen uit de wat welgesteldere gezinnen. Ik begin me af te vragen of het wel een goed idee is dat ze hier naar de universiteit gaan, onder zo'n doek kun je een flinke plak C4 verbergen.
Oud 24-09-2004, 15:19
T_ID
T_ID is offline
maar ja, als zelfs de liedjes op de kleuterschool al gaan over hoe glorieus het wel niet is om joden te vermoorden dan worden de hoogst 'geschoolden' inderdaad de radicaalsten.
Oud 24-09-2004, 18:05
~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
T_ID schreef op 24-09-2004 @ 16:19 :
maar ja, als zelfs de liedjes op de kleuterschool al gaan over hoe glorieus het wel niet is om joden te vermoorden dan worden de hoogst 'geschoolden' inderdaad de radicaalsten.
Tja.. zo is het nu eenmaal.. Zelfs vóór de geboorte worden die kindjes al geïndoctrineerd met 'vaderlands' trots.. en de verheerlijking van het verdrijven van den bezetter . Dat is zelfs al een aantal keer op de Nederlandse tv te zien geweest. Met dat in het achterhoofd is het natuurlijk nogal logisch dat juist de wat intelligentere, makkelijk te overtuigen zijn van de noodzaak van het plegen van zo'n aanslag en dat ze er ook veel gemotiveerder voor zijn. Het is dus niet zo (zoals in Nederland) dat het juist de simple minded crowd is.
(Die ook wel, maar niet noodzakelijkerwijs)
Oud 24-09-2004, 18:57
Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
nare man schreef op 23-09-2004 @ 11:40 :
Hoewel ik geen arts ben, begin ik vrij zeker te worden van de diagnose bij jou - 'stoornis in het autistische spectrum', misschien Asperger. Laat daar eens naar kijken. Vaak is het een hele opluchting als je het een naam kunt geven.

Los daarvan lees je niet goed. Ik zeg niet dat ik nooit een zelfmoordaanslag zou plegen, ik zeg alleen dat ik het me nu niet kan voorstellen. De reden daarvoor is simpel, namelijk dat ik niet in Palestina woon en dat er dus geen noodzaak toe is. Als ik naar Palestina zou verhuizen, onderdrukt zou worden en mijn familie gedood zag worden, dan zou ik vast ook een zelfmoordaanslag plegen, maar dan zijn de omstandigheden heel anders.
Misschien zie je,

(op je aantijgingen wil ik uberhaupt niet meer ingaan, ik vind het echt zielig en kinderachtig worden: richt samen met je lotgenootjes T_ID, Machiavelli (de enige grappige van jullie), Sim Sh.. euh Staafmixer een anti-skyrise klupje op, kan je misschien in kringgesprekken je problemen bepraten).

dat je reply nu heel wat anders zegt als wat je eerst beweerde:

Citaat:
Er is een verschil tussen begrip hebben voor, begrijpen en kunnen verklaren. Bij zelfmoordaanslagen kan ik alleen het laatste. Ik kan mezelf niet indenken in een situatie waarin ik dat zou doen.
en je zegt dit:
Citaat:
Als ik naar Palestina zou verhuizen, onderdrukt zou worden en mijn familie gedood zag worden, dan zou ik vast ook een zelfmoordaanslag plegen, maar dan zijn de omstandigheden heel anders.
kortom: je hebt er geen begrip voor (1.) hoewel je het zelf misschien ook zou doen (2.) je begrijpt het wel, anders kan je bovenstaand stukje niet hebben geschreven en (3.) je kan het ook verklaren.

Oud 24-09-2004, 19:01
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Skyrise schreef op 24-09-2004 @ 19:57 :
Misschien zie je,

(op je aantijgingen wil ik uberhaupt niet meer ingaan, ik vind het echt zielig en kinderachtig worden: richt samen met je lotgenootjes T_ID, Machiavelli (de enige grappige van jullie), Sim Sh.. euh Staafmixer een anti-skyrise klupje op, kan je misschien in kringgesprekken je problemen bepraten).
Oud 24-09-2004, 19:04
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
You tell them, Skyrise!
Oud 24-09-2004, 19:05
Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
nare man schreef op 24-09-2004 @ 14:00 :
Het gaat daar vaak om hoogopgeleide, jonge Palestijnse vrouwen uit de wat welgesteldere gezinnen. Ik begin me af te vragen of het wel een goed idee is dat ze hier naar de universiteit gaan, onder zo'n doek kun je een flinke plak C4 verbergen.
pas maar op dat ze jou baantje niet inpikken, die slimme (knappe) moslima's!

voor de rest: je bent niet grappig en ik vind het ook bullshit, net alsof alle hoogopgeleidde moslima's ineens terroristen zijn...

weetje wat het mooiste is? Die hoog opgeleidde moslima's (vooral hier in Nederland) willen uberhaupt niet met jou in discussie... tssss ver beneden hun niveau, iemand die DENKT dat ie wat afweet van de problematiek... wat een lachtertje.
Oud 24-09-2004, 19:06
Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 24-09-2004 @ 20:01 :
like I said... om jou valt zo nu en dan nog te lachen.. de andere figuren zitten volgens mij echt huilend achter hun computertjes. jij bent gewoon een sarcastische eikel
Oud 25-09-2004, 14:14
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Skyrise schreef op 24-09-2004 @ 20:06 :
like I said... om jou valt zo nu en dan nog te lachen.. de andere figuren zitten volgens mij echt huilend achter hun computertjes. jij bent gewoon een sarcastische eikel
Klopt.
Oud 25-09-2004, 14:57
T_ID
T_ID is offline
mischien zou ik zo'n club oprichten als Skyrise beloofd een cursus 'feiten erkennen' te volgen.

wie kan ontkennen dat er onder de Palestijnen haat gezaaid wordt is redelijk ver heen, erg veel duidelijker komen de feiten niet.

Gatara heeft trouwens gelijk, de palestijnen zijn zielig en alles, maar er zijn al legio mensen die hun leven besteden aan alleen maar dat in de media brengen.

in plaats van dat ze nou iets aan die ellende gingen doen.....

ow nee, dat gaat niet lukken, want dan ontvoerd de hamas je, de ellende is immers in hun eigen belang.....
Oud 25-09-2004, 15:24
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
T_ID schreef op 25-09-2004 @ 15:57 :
in plaats van dat ze nou iets aan die ellende gingen doen.....

ow nee, dat gaat niet lukken, want dan ontvoerd de hamas je, de ellende is immers in hun eigen belang.....
Voorbeelden?
Oud 25-09-2004, 16:14
LaResistance
LaResistance is offline
Israel haalt 35 huizen neer in vluchtelingenkamp Gaza

Uitgegeven op 25-09-2004 om 15:44 uur, bijgewerkt om 15:52

GAZA-STAD, 25 sept. (AP) - Het Israelische leger heeft zaterdagmorgen 35 huizen neergehaald in het Palestijnse vluchtelingenkamp Khan Younis in de Gazastrook. Vanuit het kamp werd vrijdag een raket afgeschoten op een aangrenzende joodse nederzetting, waardoor een bewoonster om het leven kwam.

De inval in Khan Younis begon met beschietingen, waarbij een 55-jarige Palestijn werd gedood en vijf mensen gewond raakten. Palestijnen schoten op de binnentrekkende tanks en bulldozers.

Het leger zei leegstaande gebouwen te hebben neergehaald van waaruit radicale Palestijnen de joodse nederzetting, Neve Dekalim, onder vuur nemen. Maar de VN-organisatie voor hulp aan de Palestijnen, UNRWA, zei dat er 35 woningen - gebouwtjes met twee kamers waaruit het kamp is opgebouwd - zijn vernield en dat veel mensen die het dichtst in de buurt van de joodse nederzetting wonen enkele weken geleden bij familie zijn ingetrokken om Israelische beschietingen te ontlopen. Een Palestijnse man zei dat hij thuis was toen de tanks en bulldozers eraan kwamen en met zijn vier kinderen in pyjama de straat op moest vluchten terwijl er uit de lucht en vanaf de tanks werd geschoten. Hij zei niet te weten waar hij met zijn kinderen heen moet, omdat de huizen van zijn familie ook bijna allemaal met de grond gelijk zijn gemaakt.

bron: nieuws.nl

Oud 25-09-2004, 16:17
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
LaResistance schreef op 25-09-2004 @ 17:14 :
Israel haalt 35 huizen neer in vluchtelingenkamp Gaza

Uitgegeven op 25-09-2004 om 15:44 uur, bijgewerkt om 15:52

Ja, waar zou al die steun voor Hamas toch vandaan komen?
Oud 25-09-2004, 18:38
Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
T_ID schreef op 25-09-2004 @ 15:57 :
mischien zou ik zo'n club oprichten als Skyrise beloofd een cursus 'feiten erkennen' te volgen.

wie kan ontkennen dat er onder de Palestijnen haat gezaaid wordt is redelijk ver heen, erg veel duidelijker komen de feiten niet.
bovenstaande heb ik nooit ontkent, dus ik verklaar je bij deze definitief ontoerekeningsvatbaar, wereldvreemd en eikelstein.

sterkte met je leven
Oud 25-09-2004, 18:55
LaResistance
LaResistance is offline
Citaat:
Skyrise schreef op 25-09-2004 @ 19:38 :
bovenstaande heb ik nooit ontkent, dus ik verklaar je bij deze definitief ontoerekeningsvatbaar, wereldvreemd en eikelstein.

sterkte met je leven
Oud 25-09-2004, 18:56
Verwijderd
Nou, wat een humor.
Oud 25-09-2004, 19:02
LaResistance
LaResistance is offline
Citaat:
nare man schreef op 25-09-2004 @ 19:56 :
Nou, wat een humor.
Dus omdat Skyrise jouw moslima-met-c4-onder-doek-grap niet leuk vond, moest je ook even laten weten dat zijn eikelstein-grap niet geslaagd was?
Oud 25-09-2004, 19:31
~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Off-topic: Het grappige is dat skyrise iedereen verwijt te flamen richting hem, maar zelf eigenlijk niets anders doet. Niet leest wat mensen schrijven en alleen zijn eigen kwakkie dumpt, mensen (T_ID, Nare Man, Machiavelli e.d.) constant probeert de grond in te boren en vele mensen persoonlijk aan te vallen. En dan nog die constante propaganda stroom. Niet echt het toppunt van volwassen discusseren dacht ik zo. Ik wil niet heel lullig zijn, maar het lijkt wel een mengeling tussen fa en niceman . Maar dan erger.
Oud 25-09-2004, 20:27
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
LaResistance schreef op 25-09-2004 @ 20:02 :
Dus omdat Skyrise jouw moslima-met-c4-onder-doek-grap niet leuk vond, moest je ook even laten weten dat zijn eikelstein-grap niet geslaagd was?
beschouwde je dat laatste van Skyrise als een grap dan?

raar gevoel voor humor...

Staafmixer heeft trouwens een punt wat wat ie zei.
Oud 25-09-2004, 20:47
LaResistance
LaResistance is offline
Citaat:
T_ID schreef op 25-09-2004 @ 21:27 :
beschouwde je dat laatste van Skyrise als een grap dan?

raar gevoel voor humor...

Staafmixer heeft trouwens een punt wat wat ie zei.
Die opmerking van Staafmixer (vrouwelijk) was een typisch geval van pot verwijt de ketel...

En deze laatste pagina van dit topic staat vol met persoonlijke aanvallen waarvan de meeste tegen Skyrise gericht zijn en niet van hem afkomstig zijn.

Dus nu weer ontopic graag
Oud 25-09-2004, 21:17
Gatara
Gatara is offline
FM SHALOM DELIVERS SHARP SPEECH IN UN
Foreign Minister Silvan Shalom, in his speech to the UN General
Assembly last night, said that the UN should re-order its priorities, and "end
its obsession towards Israel." He continued, "Yom Kippur, the Day of
Atonement, that begins tomorrow is a day of self-reckoning for the Jews,
but it is also a proper time for the whole world to do the same."

"The world has begun to understand what Israel has always known,"
Minister Shalom said. "Terrorism is a challenge to all of mankind, and not
just to Israel, and the reaction to this global threat must be global
as well. Otherwise, it will not work." He said that Palestinian
terrorism is the reason there is no peace in the Middle East.

Earlier this week, Minister Shalom and Iraqi Prime Minister Ayad Alawi,
seated side by side due to alphabetized assigned seats at the United
Nations, shook hands and chatted with each other. The Hizbullah terror
organization was outraged by the incident, accusing the new Iraqi leader
of disgracing Iraq and offending all Arabs and Muslims.

"[It] is a sign of one of the most dangerous goals of the American war
on Iraq, yanking Iraq from its place in the Arab and Muslim worlds and
sticking it in the U.S.-Zionist political cosmos," said the Hizbullah
statement, Reuters reported. "This unacceptable handshake is at once a
true insult to the Iraqi people, their history, culture and Islamic and
national commitment; and flagrant scorn for the suffering of
Palestinian people [sic] and the sentiments of Arabs and Muslims."

Asked about Iraq before the General Assembly meeting, Shalom told
reporters, "We would like not to be the only democracy in the Middle East.
We would love for Iraq to join us, and after that the rest of the
countries in the Middle East. It would bring more stability to the region and
more stability to the entire world.''

Alawi said this past July that Iraq would make no moves to normalize relations with Israel before the other Arab nations do so as part of a comprehensive Middle East peace treaty.

Bron: Arutz Sheva
http://www.israelnationalnews.com/
Oud 26-09-2004, 13:51
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Gatara schreef op 25-09-2004 @ 22:17 :
FM SHALOM DELIVERS SHARP SPEECH IN UN
Foreign Minister Silvan Shalom, in his speech to the UN General
Assembly last night, said that the UN should re-order its priorities, and "end
its obsession towards Israel."
"End its obsession towards Israel"???
BWAHAHAHAHA! Mag ik even lachen?
Hádden ze maar een "obsession" met Israël, dan gebeurde er misschien eens iets wat het vredesproces verder kan helpen.
Oud 26-09-2004, 15:37
T_ID
T_ID is offline
ongetwijfeld zal de hamas elke vooruitgang proberen op te blazen, het is niet alsof Israel er de schuld aan heeft dat het vredesproces vast zit.

wie begon ook alweer de tweede intifada toen alles rustiger begon te worden? dat was Arafat, die letterlijk "Jihad! Jihad! Jihad!" schreeuwde.

Zolang er onder de Palestijnen anarchie heerst is er geen afspraak mee te maken, want wie gaat die afspraken naleven.

bedoel maar, de beweging van arafat zelf heeft een terreur tak, en dan moeten we daarmee een dealtje sluiten?

dat gaat niet lukken.
Oud 26-09-2004, 15:49
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
T_ID schreef op 26-09-2004 @ 16:37 :
ongetwijfeld zal de hamas elke vooruitgang proberen op te blazen, het is niet alsof Israel er de schuld aan heeft dat het vredesproces vast zit.

wie begon ook alweer de tweede intifada toen alles rustiger begon te worden? dat was Arafat, die letterlijk "Jihad! Jihad! Jihad!" schreeuwde.

Zolang er onder de Palestijnen anarchie heerst is er geen afspraak mee te maken, want wie gaat die afspraken naleven.

bedoel maar, de beweging van arafat zelf heeft een terreur tak, en dan moeten we daarmee een dealtje sluiten?

dat gaat niet lukken.
Inderdaad wordt het hoog tijd dat Arafat eruit geflikkerd wordt. Weinig kans, helaas...

Ik zeg ook niet dat Israël aan alles schuld heeft. Ik zal nooit de inbreng van Hamas e.d. ontkennen. Ik vind het alleen wat ver gaan van die Shalom om te zeggen dat de VN een "obsession towards Israel" heeft.

Laatst gewijzigd op 26-09-2004 om 15:51.
Oud 26-09-2004, 15:56
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 26-09-2004 @ 14:51 :
"End its obsession towards Israel"???
BWAHAHAHAHA! Mag ik even lachen?
Hádden ze maar een "obsession" met Israël, dan gebeurde er misschien eens iets wat het vredesproces verder kan helpen.
waarom krijgt Israel dan extreem veel aandacht en landen als Soedan niet (ja, na flink doorhameren eindelijk eens wat aandacht)?

Nou?

Waarom?
Oud 26-09-2004, 15:57
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
T_ID schreef op 26-09-2004 @ 16:37 :

nahja, het bezoek aan de tempelberg door sharon was op dat moment ook niet de meest snuggere handeling, imo
Oud 26-09-2004, 16:12
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Gatara schreef op 26-09-2004 @ 16:56 :
waarom krijgt Israel dan extreem veel aandacht en landen als Soedan niet (ja, na flink doorhameren eindelijk eens wat aandacht)?

Nou?

Waarom?
Ik geloof niet dat Israël ooit op z'n flikker krijgt van de VN. Met hulp van de VS, of course.
Oud 26-09-2004, 16:25
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 26-09-2004 @ 17:12 :
Ik geloof niet dat Israël ooit op z'n flikker krijgt van de VN. Met hulp van de VS, of course.
je geeft geen antwoord op mijn vraag
Oud 26-09-2004, 16:29
Gatara
Gatara is offline
mm,..

laatste berichten:
musharraf (pakistan) waarschuwt Israel dat ze niet Iran moeten gaan aanvallen. Iran zal een gevaar vormen voor Israel als ze nucleair gezien aan "hun trekken" komen. De VS willen sowieso niet dat Iran een nucleaire staat wordt vanwege een vergrote instabiliteit in de regio - de VS beschuldigden in de laatste berichten ook Iran ervan zich teveel te bemoeien met de sores in Irak.

*houdt handen voor ogen*
Oud 26-09-2004, 16:30
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Gatara schreef op 26-09-2004 @ 17:25 :
je geeft geen antwoord op mijn vraag
Israël krijgt helemaal niet extreem veel aandacht. Israël krijgt de aandacht die nodig is, maar die nooit tot consequenties leidt, dankzij de VS.
Sudan krijgt niet genoeg aandacht. Na weken een beetje gaan zitten dreigen met een economische boycot. Bah. Daar had allang ingegrepen moeten worden.
Oud 26-09-2004, 16:32
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 26-09-2004 @ 17:30 :
Israël krijgt helemaal niet extreem veel aandacht. Israël krijgt de aandacht die nodig is, maar die nooit tot consequenties leidt, dankzij de VS.
Sudan krijgt niet genoeg aandacht. Na weken een beetje gaan zitten dreigen met een economische boycot. Bah. Daar had allang ingegrepen moeten worden.
Waarom hoor je wel continu VN in combinatie met Israel in de nieuwsberichten en pas alleen maar de laatste twee maanden VN in combinatie met Soedan?
Oud 26-09-2004, 16:36
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Gatara schreef op 26-09-2004 @ 17:32 :
Waarom hoor je wel continu VN in combinatie met Israel in de nieuwsberichten en pas alleen maar de laatste twee maanden VN in combinatie met Soedan?
Omdat Israël al veel langer een probleemgeval is? Die zooi in Darfur is, bij mijn weten, nog niet jarenlang aan de gang.
Please, correct me if I'm wrong.
Oud 26-09-2004, 16:39
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 26-09-2004 @ 17:36 :
Omdat Israël al veel langer een probleemgeval is? Die zooi in Darfur is, bij mijn weten, nog niet jarenlang aan de gang.
Please, correct me if I'm wrong.
bij deze ben je "corrected"

die zooi is al heel lang aan de gang in Soedan
Oud 26-09-2004, 16:40
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Gatara schreef op 26-09-2004 @ 17:39 :
bij deze ben je "corrected"

die zooi is al heel lang aan de gang in Soedan
Waarom dan pas de laatste maanden in het nieuws?
Oud 26-09-2004, 16:42
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 26-09-2004 @ 17:40 :
Waarom dan pas de laatste maanden in het nieuws?
Omdat het Soedan is en niet Israel?
Oud 26-09-2004, 16:43
Gatara
Gatara is offline
Nog een voorbeeldje: heb jij iets gehoord van de situatie in Wit-Rusland nu in het nieuws? Weet je ueberhaupt dat er verkiezingen zijn in oktober daaro?
Oud 26-09-2004, 16:43
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Gatara schreef op 26-09-2004 @ 17:42 :
Omdat het Soedan is en niet Israel?
Houd er wel rekening mee dat Soedan nou eenmaal meer een ver-van-m'n-bed show is dan Israel wat toch een vrij westers land is.
Oud 26-09-2004, 16:45
Gatara
Gatara is offline
En waarom hoor ik nauwelijks iets over Iran?
Waarom vallen berichten over Zuid-Afrika in het niet? Waar blijft het nieuws uit Colombia in het nieuws? Waarom hoor ik weinig over rotzooi in Libanon in het nieuws? Waarom is Yemen niet belangrijk? Waarom hoor ik niks over de Arabische Emiraten?

Nee, elke dag staat er wel iets in over Israel. Als Sharon een scheet laat, wordt dat bericht.
Oud 26-09-2004, 16:47
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Het grote iedereen is weer tegen Israël-complot?
Je hebt wel een punt, though. Maar wat Machiavelli zegt, kan wel kloppen. Je kunt trouwens ook niet ieder nieuwsfeit in de media brengen. Anders kijk je maar CNN.
Oud 26-09-2004, 16:52
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 26-09-2004 @ 17:47 :

Het lijkt er soms wel op, ja

Citaat:

Je hebt wel een punt, though. Maar wat Machiavelli zegt, kan wel kloppen. Je kunt trouwens ook niet ieder nieuwsfeit in de media brengen. Anders kijk je maar CNN.
CNN bericht ook maar selectief.

Heb mijn eigen methodes:
www.newsnow.co.uk
Oud 26-09-2004, 17:02
~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 26-09-2004 @ 17:47 :
Helaas is 't maar al te waar .
Oud 26-09-2004, 17:04
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Staafmixer schreef op 26-09-2004 @ 18:02 :
Helaas is 't maar al te waar .
BWAHAHAHAHAHAHAHA!

Ik dacht al: "Waar blíjft-ie toch?"
Oud 26-09-2004, 17:07
~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 26-09-2004 @ 18:04 :
BWAHAHAHAHAHAHAHA!

Ik dacht al: "Waar blíjft-ie toch?"
waar blijft zij toch

En ten tweede, je kunt niet ontkennen dat het niet zo is. Iedere cm move van Israel komt op het nieuws (hoe onbenullig het feitje ook is), terwijl de vreselijkste dingen (op andere plekken in de wereld) niet eens een plekje op nu.nl krijgen.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten