Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik zag mijn vriend ook iedere dag, en samen slapen, en door omstandigheden werd dat minder. Het is heel logisch dat je je dan toch rot gaat voelen als je alleen in je grote koude bed ligt, na alles wat je zegt krijg ik toch niet het idee dat er wat fout zit in je relatie, het loopt allemaal een beetje door elkaar heen, jullie kunnen elkaar niet zien en dus missen jullie elkaar. Probeer het wat positiever te zien, bevoorbeeld dat jullie band/liefde misschien toch nog sterker zal worden door deze 'beproeving' en ik weet ook zeker dat wanneer het ritme erin zit, jullie wel manieren zullen vinden elkaar wat vaker te zien. Misschien een keer doordeweeks na zijn stage, lekker samen slapen (ik bedoel samen slapen is toch ontzettend harstikke fijn, en dan bedoel ik gewoon slapen, misschien wel ronduit hard snurken!) Meis, het is niet makkelijk zo'n verandering, maar probeer eraan te wennen, en het fijn hebben zoals je al zegt op de momenten dat jullie elkaar kunnen zien.. Ik ben er doorheen gekomen, dus dat kan jij toch ook ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
huisje-boompje-beestje gevoelens igfy | 37 | 08-11-2004 17:09 | |
Drugs & Alcohol |
Confessions of a smalltimer. Type | 51 | 15-07-2004 13:17 | |
Psychologie |
gevoelens BlackMystery | 5 | 24-06-2002 11:11 | |
Psychologie |
rare vraag misschien maar denken jullie in woorden of in gevoelens? Kippetje | 28 | 21-06-2002 17:21 | |
Psychologie |
vol liefde & verdriet --> gevoelloos ??? Palmboompje | 2 | 17-04-2002 13:16 | |
Verhalen & Gedichten |
Rare gevoelens mrhanky | 8 | 26-10-2001 18:47 |