Oud 24-09-2004, 09:12
luckyleo
luckyleo is offline
(even apart topic voor deze gebeurtenis)

André Hazes krijgt maandagavond een laatste eerbetoon in de Amsterdam Arena. Het stadion gaat om 18.00 uur open voor zijn fans. Ook het lichaam van de donderdag overleden zanger zal in de Arena zijn, zo maakten directeur N. van Hoff van platenmaatschappij EMI en directeur J. Mulder van concertorganisator Mojo donderdag bekend in het televisieprogramma Barend & Van Dorp.

"Het was zijn laatste vurige wens om nog één keer in de Amsterdam Arena op te treden. We gaan hem dat laatste optreden geven", zei Mulder.

Het idee is nog ruw, maar ook vrijwel definitief, meldde Van Hoff. Bij de afscheidsceremonie is ook de familie van André Hazes aanwezig. Echtgenote Rachel is akkoord gegaan met het idee. De initiatiefnemers willen alle fans uitnodigen. Vrijdag gaan de organisatoren nog met politie en de gemeente overleggen over de opzet van de avond.

http://www.nu.nl/news.jsp?n=415402&c=10

Ik weet dat er zeer weinig fans van hem hier zijn, maar zijn er toch nog mensen die hier heengaan (als fan of gewoon uit eerbetoon)?
Ik ga in ieder geval wel heen, 't lijkt me een mooi afscheid voor hem.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-09-2004, 09:48
Verwijderd
Urm. Mja, komt een beetje over als uitmelken nietwaar?
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 09:57
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 24-09-2004 @ 10:48 :
Urm. Mja, komt een beetje over als uitmelken nietwaar?
tis gratis volgens mij...
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 10:01
Verwijderd
Ach ja. Alsof zijn lichaam er nog iets aan heeft Maar goed, altijd leuk voor de fans.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 10:09
Verwijderd
Citaat:
Therapy? schreef op 24-09-2004 @ 10:57 :
tis gratis volgens mij...
Hehe, dan niet.

Ik ben niet echt zo'n voorstander van dat oversentimentele gedoe. Maar ik heb er verder ook geen last van dus wat mij betreft doen ze het.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 10:17
Verwijderd
Frans bauer komt zingen...

nou,wat wil je nog meer dan Frans Bauer te horen zingen voordat je verbrand wordt...
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 10:25
Verwijderd
je moet het omdraaien
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 10:29
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
eXo schreef op 24-09-2004 @ 11:25 :
je moet het omdraaien
Oud 24-09-2004, 10:32
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
Citaat:
eXo schreef op 24-09-2004 @ 11:09 :
Hehe, dan niet.

Ik ben niet echt zo'n voorstander van dat oversentimentele gedoe. Maar ik heb er verder ook geen last van dus wat mij betreft doen ze het.
als je jezelf niet aangesproken voelt hoef je toch niet te gaan.. het gaat om de DIE-hard Hazes fans: http://www.telegraaf.nl/prive/141601...nder_jou_.html

Oud 24-09-2004, 10:35
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Plusmarktboy schreef op 24-09-2004 @ 11:32 :
als je jezelf niet aangesproken voelt hoef je toch niet te gaan.. het gaat om de DIE-hard Hazes fans: http://www.telegraaf.nl/prive/141601...nder_jou_.html

omfg

hm, die deaus woont in 't zelfde gat als ik.
Oud 24-09-2004, 11:07
Verwijderd
Citaat:
cha0s schreef op 24-09-2004 @ 11:35 :
omfg

hm, die deaus woont in 't zelfde gat als ik.
haha omG dat shirt
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 11:13
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Wordt hij verbrand?

Ik had verwacht dat hij op sterk waterbier gezet zou worden.
Oud 24-09-2004, 13:32
Verwijderd
alleen als benny neijman ook komt
Met citaat reageren
Oud 25-09-2004, 11:25
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
en franssie natuurlijk
Oud 26-09-2004, 18:49
Firefly182
Firefly182 is offline
ik vind het wel mooi voor de fans die afscheid willen nemen na ruim 20 jaar Andre Hazes.

Beetje jammer dat er op die dag stakingen zijn en dat je er met het openbaar vervoer niet kan komen. Dat wordt echt een zooitje dan.

Het is dat ik een intakegesprek heb die avond, anders was ik wel gegaan met het zusje van m'n vriend.

Persoonlijk vond ik dat hij wel leuke liedjes had. Je hoeft er niet een hele avond naar te luisteren, maar een cd'tje is toch wel gezellig.
Oud 26-09-2004, 19:03
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 24-09-2004 @ 12:13 :
Wordt hij verbrand?

Ik had verwacht dat hij op sterk waterbier gezet zou worden.
En z'n as wordt de lucht in geschoten. Jaja.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 19:28
Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
Snees schreef op 26-09-2004 @ 20:03 :
En z'n as wordt de lucht in geschoten. Jaja.
mja, voor een hotelkamer waar hij altijd verbleef.
Oud 26-09-2004, 20:12
Verwijderd
Och, ik vond het maar een vervelende dik mannetje, maar voor de oversentimentele fans is het een leuk verzetje.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 20:17
Verwijderd
ik wilde wel gaan, maar omdat het gvb dan staakt red ik het niet meer
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 20:56
MJM
MJM is offline
Ben morgen present om met een biertje en een vol stadion afscheid te nemen van de grootste artiest die Nederland heeft gekent! Gabber, het ga je goed!
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 21:05
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
MJM schreef op 26-09-2004 @ 21:56 :
Ben morgen present om met een biertje en een vol stadion afscheid te nemen van de grootste artiest die Nederland heeft gekent! Gabber, het ga je goed!
tegen wie typ je nou?
Oud 26-09-2004, 21:07
Rhinus
Rhinus is offline
Tegen mij.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 21:19
Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
Reverend schreef op 26-09-2004 @ 21:12 :
oversentimentele fans
kan je dat wel zo zeggen? Sentimenteel: okee. Oversentimenteel: nee. Als iemand afscheid wil nemen na vele jaren(laten we daar even vanuit gaan) dan kan je dat niet oversentimenteel noemen.

Vind ik
Oud 26-09-2004, 21:51
Verwijderd
Citaat:
miss_corleone0 schreef op 26-09-2004 @ 22:19 :
kan je dat wel zo zeggen? Sentimenteel: okee. Oversentimenteel: nee. Als iemand afscheid wil nemen na vele jaren(laten we daar even vanuit gaan) dan kan je dat niet oversentimenteel noemen.

Voor mensen die persoonlijk de beste man hebben gekend kan ik me enige weemoed voorstellen. Fans die daarintegen er wakker van liggen zijn gewoon aanstellers.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 21:56
Smobbo
Smobbo is offline
En dan natuurlijk in elke fucking kroeg alleen maar hazes ben gisteren gewoon maar na een uurtje uit het poolcafe vertrokken en met zn alle bij iemand thuis gaan zitten, want in dat hele uur hebben ze 1 x een liedje dat niet van Hazes was gedraaid! Echt belachelijk. Het is allemaal heel erg dat ie dood is (voor zn familie), maar om dan gelijk met een hazes overkill te komen. En ook nog ff de boel commercieel uitbuiten...
Gaan ze Zij gelooft in mij nog een x uit brengen en hopen ze dat hij op Nr.1 in de Hitlijsten komt. Dat is em in zijn leven niet gelukt en dat 'zou ie gewild hebben'. YEAH RIGHT! Dat zouden z'n managers gewild hebben ja.
Ik vind het echt zielig voor zn familie en die paar diehard fans, de rest is gewoon btje popijopie met de rest aan het meelopen (natuurlijk is dit alleen maar mho)
Oud 26-09-2004, 22:00
Brutus
Brutus is offline
ik vind het een beetje fout dat zijn lichaam daar ook aanwezig gaat zijn.
komop zeg, stelletje malloten.
Oud 26-09-2004, 22:57
Nanaki
Nanaki is offline
Ja, begint een beetje sekte-achtig te worden zo :] Zal wel een flinke chaos worden nu het OV in Amsterdam staakt, goed getimed
Oud 27-09-2004, 01:56
Verwijderd
Citaat:
Escapism schreef op 26-09-2004 @ 22:05 :
tegen wie typ je nou?
Met citaat reageren
Oud 27-09-2004, 07:01
Auntie M
Auntie M is offline
Dat z'n management de Arena heeft afgehuurd om fans afscheid te laten nemen, ok. Maar dat het allemaal ook nog eens live wordt uitgezonden door radio en tv vind ik toch wel een beetje overdreven. Ik kan me niet voorstellen dat er geen slaatje uitgeslagen wordt.
Oud 27-09-2004, 10:28
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
Auntie M schreef op 27-09-2004 @ 08:01 :
Dat z'n management de Arena heeft afgehuurd om fans afscheid te laten nemen, ok. Maar dat het allemaal ook nog eens live wordt uitgezonden door radio en tv vind ik toch wel een beetje overdreven. Ik kan me niet voorstellen dat er geen slaatje uitgeslagen wordt.
in deze tijd zullen er altijd wel mensen zijn die aan dit soort dingen verdienen. Maar ach, voor de fans is het vanavond gratis, dus dat is wel netjes.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2004, 10:30
Falkh
Falkh is offline
Hazes kan me gestolen worden, werkelijk waar wat een fop artiest.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2004, 13:38
0123456789
0123456789 is offline
Zoals mijn baas het over hem zei: "Ik had die gast 10 jaar geleden al geen zuurstof meer gegunt"
ok zo ervaar ik het niet, ik heb zoiets van, het leeft laat het leven. Maar ik vind hetweltriest, welk radiostation je ook aanzet; het is hazes, welk cafe je ook binnenkomt; er draait hazes, zelfsalsje gewoon over een leuk forum heen struint, er is een topic over hazes. Ik bedoel, hijs dood, dus? Is er hier iemand die hem persoonlijk kent? Nee toch? Ik bedoel, het zal weer duidelijk zijn, het laaste nummer van dat 'optreden' zal weer daarna grijsgedraait worden op tv, doordat er een mooie 'afscheidsclip' is gemaakt ervan. Je weet wel hetzelfde als bij brood toen.
zucht! komop, tis een of andere alcoholist die muziek maakte die populair was bij veel 40+ers en in heineken reclamesvoorkwam omdat hij de grootste innemer was.
Ik kan er niet inkomen dat mensen hem zo belangrijk vonden.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2004, 14:19
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
wardt schreef op 27-09-2004 @ 14:38 :
zucht! komop, tis een of andere alcoholist die muziek maakte die populair was bij veel 40+ers en in heineken reclamesvoorkwam omdat hij de grootste innemer was.
En als hij nou nog ècht bier had gezopen of fatsoenlijke muziek had gemaakt, maar geen van beide. En hij had een lelijke dikke kop.
Oud 27-09-2004, 20:52
WMAS
WMAS is offline
Ik ben niet echt een Hazes-fan, maar ik moet zeggen dat ik het heel indrukwekkend vind.
Maar mn broek ging toch wel een beetje afzakken toen er over een gironummer begonnen werd en al helemaal toen er "ook aan de mensen thuis" gedacht werd, door middel van internetbankieren.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2004, 21:00
Uice
Uice is offline
Stukken op tv gezien, dat van Paul de Leeuw was wel vet.

Verder overdreven gedoe voor die gast met zijn nietsdoende muziek voor geblondeerde deauzen en mannen met bierbuiken en oorbellen.
Oud 27-09-2004, 21:07
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
"Hazes-fan Hilda van Hoorn uit Spijkenisse: Ik voel me rot, verdrietig en leeg. Of ik niks meer heb om naar uit te kijken."

beetje emo dit
Met citaat reageren
Oud 27-09-2004, 21:10
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Beetje vreemd dat toen de ex-zanger van Volumia ging optreden( Xander heet ie dacht ik) de camera ging inzoomen op Wendy van dijk.
Oud 27-09-2004, 21:12
Ischenbaert
Ischenbaert is offline
Citaat:
WMAS schreef op 27-09-2004 @ 21:52 :
Ik ben niet echt een Hazes-fan, maar ik moet zeggen dat ik het heel indrukwekkend vind.
Maar mn broek ging toch wel een beetje afzakken toen er over een gironummer begonnen werd en al helemaal toen er "ook aan de mensen thuis" gedacht werd, door middel van internetbankieren.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2004, 21:12
Darko
Darko is offline
Citaat:
IEMOW-KOR schreef op 27-09-2004 @ 22:10 :
Beetje vreemd dat toen de ex-zanger van Volumia ging optreden( Xander heet ie dacht ik) de camera ging inzoomen op Wendy van dijk.
eigenlijk vooral sneu.. zoiets verwacht je van sbs6, niet van de tros.
Oud 27-09-2004, 21:16
Ragnar
Ragnar is offline
Dat dit in een normaal (althans dat dacht ik) land mogelijk is...
Oud 27-09-2004, 21:22
spemmey
spemmey is offline
Citaat:
WMAS schreef op 27-09-2004 @ 21:52 :

Helemaal mee eens...en die minuut stilte vond ik helemaal erg! Plus het feit dat er gewoon een lijk op de middenstip ligt...héél apart.

Toch vond ik het wél indrukwekkend; ik denk niet dat er iemand is waarvoor zoiets ooit nog wordt gedaan...
Met citaat reageren
Oud 27-09-2004, 21:41
WMAS
WMAS is offline
Hahaha, net op SBS6 wordt een emotionele fan geinterviewd na de herdenking in de Arena. En wat gaat een deel van het publiek achter de vrouw zingen? "Wij willen tieten zien"
Met citaat reageren
Oud 27-09-2004, 21:47
Ragnar
Ragnar is offline
Citaat:
spemmey schreef op 27-09-2004 @ 22:22 :
Helemaal mee eens...en die minuut stilte vond ik helemaal erg! Plus het feit dat er gewoon een lijk op de middenstip ligt...héél apart.

Toch vond ik het wél indrukwekkend; ik denk niet dat er iemand is waarvoor zoiets ooit nog wordt gedaan...
Waarom in hemelsnaam voor hem dan wel?
Oud 27-09-2004, 22:17
EggeD
EggeD is offline
Dat was eng, ja.
Oud 27-09-2004, 22:35
Ragnar
Ragnar is offline
Oud 27-09-2004, 22:38
MikeyMo
MikeyMo is offline
Ik geloof er geen flikker van dat zn lichaam in die kist zat.

Btw: wat een stelletje boeren daar.

"en nu wens ik een minuut stilte" zegt die vriend. Hoor je op de achtergrond eenofander voetballul lopen "Joduuuh".
Oud 27-09-2004, 22:39
EggeD
EggeD is offline
Citaat:
MikeyMo schreef op 27-09-2004 @ 23:38 :
Ik geloof er geen flikker van dat zn lichaam in die kist zat.
Nee, er zaten vier konijntjes in.
Oud 28-09-2004, 00:49
SoMeBoDy
SoMeBoDy is offline
Ik vind het allemaal een beetje te opgeblazen. Het is erg voor zijn familie enzo, maar waarom zijn zoveel mensen ineens zo begaan met Andre Hazes, terwijl toen hij leefde de laatste tijd er maar weinig naar werd omgekeken naar mijn idee. Een week geleden werd er nog amper een liedje van hem gedraaid op de radio of tv en nu worden zijn liedjes grijs gedraaid. Alsof iedereen het nu ineens oo zo erg vindt dat Andre dood is. En het succes dat hij misschien op nummer 1 gaat staan, wilde hij toen hij nog leefde, dus waarom moet een dood daar de aanleiding voor zijn

Voor de rest vond ik sommige stukjes die ik zag op tv wel indrukwekkend. Ik wens de naasten van Andre en de fans die het er ook moeilijk mee hebben sterkte.
Oud 28-09-2004, 07:58
Verwijderd
Ik ben erheen geweest en het was geweldig. Indrukwekkend - als student ben je natuurlijk fan van Hazes, dus zo'n uitvaart doet je toch wat - en verder vooral ook grappig om veel 'bepaalde types' bij elkaar te zien. Wel blij dat ik geweest ben
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 08:48
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 28-09-2004 @ 08:58 :
- als student ben je natuurlijk fan van Hazes, dus zo'n uitvaart doet je toch wat -
jaa dat spreekt voor zich
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten