![]() |
|
![]() |
(even apart topic voor deze gebeurtenis)
André Hazes krijgt maandagavond een laatste eerbetoon in de Amsterdam Arena. Het stadion gaat om 18.00 uur open voor zijn fans. Ook het lichaam van de donderdag overleden zanger zal in de Arena zijn, zo maakten directeur N. van Hoff van platenmaatschappij EMI en directeur J. Mulder van concertorganisator Mojo donderdag bekend in het televisieprogramma Barend & Van Dorp. "Het was zijn laatste vurige wens om nog één keer in de Amsterdam Arena op te treden. We gaan hem dat laatste optreden geven", zei Mulder. Het idee is nog ruw, maar ook vrijwel definitief, meldde Van Hoff. Bij de afscheidsceremonie is ook de familie van André Hazes aanwezig. Echtgenote Rachel is akkoord gegaan met het idee. De initiatiefnemers willen alle fans uitnodigen. Vrijdag gaan de organisatoren nog met politie en de gemeente overleggen over de opzet van de avond. http://www.nu.nl/news.jsp?n=415402&c=10 Ik weet dat er zeer weinig fans van hem hier zijn, maar zijn er toch nog mensen die hier heengaan (als fan of gewoon uit eerbetoon)? Ik ga in ieder geval wel heen, 't lijkt me een mooi afscheid voor hem. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben niet echt zo'n voorstander van dat oversentimentele gedoe. Maar ik heb er verder ook geen last van dus wat mij betreft doen ze het. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() hm, die deaus woont in 't zelfde gat als ik. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Vind ik ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Helemaal mee eens...en die minuut stilte vond ik helemaal erg! Plus het feit dat er gewoon een lijk op de middenstip ligt...héél apart. Toch vond ik het wél indrukwekkend; ik denk niet dat er iemand is waarvoor zoiets ooit nog wordt gedaan... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
[gouweouwe]Wat staat er onder jouw ctrl+v? Episode II Machiavelli | 500 | 28-09-2004 20:34 |