![]() |
||
Citaat:
Om een of andere reden mag ik Anna totaal niet, en Summer vind ik juist heel cool en veel beter bij Seth passen. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik vind Anna stom. Ik vind Summer veeeel leuker met d'r arrogantie en bitchy hoofdje en gekibbel met Seth. Waar is Luke nu ineens gebleven trouwens? Nja, vond het een coole aflevering. Ik zat heel hard in vriendjes hand te knijpen toen Ryan aan het rennen was. (Vriendje zat uiteraard te computeren en niet te kijken, maar vond het wel best). Opmerking van Summer was echt leuk "You're not Seth Cohen". Maar Anna, echt, wordt versierd door een prins op het witte paard en weggevoerd ajb. En Olivier, bah. Is vast bij de psych omdat ie altijd liegt o.i.d. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
leuk ![]() echt gave episode vandaag ![]() Ik heb de laatste 5 minuten alleen gemist, wat is er toen gebeurd? |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik kan me trouwens wel wat herinneren over die badkamer. was toch op zo'n feest aan t strand??
||
Verwijderd
|
Citaat:
want Anna is veel leuker dan Summer ![]() al ben ik geloof ik bijna de enige die dat vind.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Anna moet alleen es wat doen aan die belachelijke hoeveelheid rouge... ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
k Vrees nu trouwens dat Summer gaat zeiken tegen Anna, "En je zei zeker alleen maar dat ik hem mocht hebben zodat jij off kon sneaken naar Seth hè! ![]() Wel leuke aflevering, lekker voorspelbaar ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Seth is gewoon perfect in die rol naast Ryan, als hoofdpersoon zou ie al minder zijn denk ik (al draait de serie naar mijn idee niet eens helemaal om Ryan) |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar GG draait tog ook niet alleen om Rory? Dan meer om Rory en Lorelai.. Nah ja, wat een gezeik ook van mij.. ![]() Maar ik blijf bij mijn mening dat Seth de koelste is, en dat Ryan een goed bijpersoon is.
||
Citaat:
Seth&Anna <3 ik denk dat hun relatie langer stand zou houden dat Seth met Summer.. toen Summer met die ene jongen zoende dacht ik echt van yay nu kan Anna met Seth.. niet dus..(waarschijnlijk) |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik vind Anna ook cool! Summer kijkt echt ALTIJD ontvreden! Daar wordt ik persoonlijk niet goed van... Maar ben het toch echt met je eens over die claustrofobie scene! Wahaha ![]() ![]() SETH FOR PRESIDENT!! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik begin Summer ook leuker te vinden, maar ik vind Anna toch veel meer iets voor Seth ![]() Seth heeft vaak koele shirts aan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Have you hugged my shirt today? dus. Seth heeft te veel ![]() ![]() ![]() ![]() maar op zich zou hij geen shirts aan hoeven te doen ![]() ![]() en zelfs een shirt met nederlandse tekst! ![]()
Laatst gewijzigd op 28-09-2004 om 15:32. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat: