![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar ik vind het juist wel leuk om 'uitdagende' shirtjes te dragen, tot op zekere hoogte. Jammer is wel dat ik zo klein ben, mijn proporties kloppen nu voor geen meter. En tegen de tijd dat ik hangborsten krijg, laat ik ze wel verkleinen. Niets erger dan borsten op je knieën natuurlijk. |
![]() |
||
Citaat:
euh ja dat klopt, daarom zit het dan ook zo vol ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het meest belachelijke is wel dat ze nooit rekening houden met bloesjes. Passen ze rond je middel, dan zijn ze gegarandeerd niet dicht te krijgen aan je borsten. Passen ze aan je borsten, verzuip je rond je middel en aan je schouders. Bluh. Ach ja hangborsten... ze zijn gewoon wat zwaarder en dat is te zien natuurlijk ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kirby! Dat speelde ik vroeger altijd op mijn nintendo. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ontopic. ik heb geen tieten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Rondjes rutger, lieve zachte rondjes.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ^-^ en O_o bv. >< enz. Ik dacht dat het Japanse smileys waren. Dunno. Vind de oogjes waaraan ^^ mij doet denken altijd wel schattig. Maar dan... ontopic. Nog eens een vraag: wat is belangrijker dan, dat de tieten een mooie vorm hebben onder een truitje en waarbij je eigenlijk zo'n oma ding aan hebt, maar dat niemand ziet, of draag je dan liever een kanty-strikjes-frivool dingetje, ook al gaat dat ten koste van de stevigheid en het uiterlijk (niet dat ze dan ultiem hangen, maar toch...). Ik had een giga discussie met ons mam, zij wou me zo'n ontzettende harnasbh aanpraten omdat ze echt wel een mooie vorm kregen (ik geef toe, het zag er goed uit onder een truitje), maar ik moet het gewoon niet hebben, ik voel me doodongelukkig, al ziet geen hond mijn bh die dag. Zo moet ik ook geen witte bhs hebben. Dan liever iets inleveren aan steun en uitzicht, iets dat er ook wel goed uitziet, niet zo perfect, maar waarbij ik wel een leuke, evt sexy bh aan heb. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het irritantste vind ik nog het vinden van een goede BH, maat 75E is echt onvindbare in leuke printjes enzo ![]() Ik heb blousjes ook een beetje afgezworen, het zit toch voor geen meter ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik vind meestal wel iets tussen Wacoal, Marie Jo en L'Aventure. L'Aventure is echt leuk, maar helaas zijn de bandjes weer iets minder stevig. maar goed, dat is te overleven. Op L&G gaat er trouwens ook een topic over, misschien heb je er iets aan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ontopic: ik heb nog steeds geen tieten. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik had ook een Sega. ![]() Ontopic: mijn tieten zijn nog steeds klein. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|