Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En die hang je in een rack: ![]() Overigens kan ik je alleen nieuwe verkopen |
![]() |
|
hij wil gewoon een case, dat blijkt wel uit de eerste post waarin het gaat over een mobo en 5 hd's..
http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/411 Antec Rackmount 4U22ATX400 ATX, AGP, PCI, 400W 4U rackmount chassis 400 Watt ATX12V Power supply Motherboards ATX Motherboards (up to 12" x 13") Drive Bays: 3 x 5.25, 3 x 3.5"(External), 7 x 3.5" (Internal) User configurable for 6x5.25" + 3x3.5" (External), 3x3.5"(Internal) drive bays w/out 120mm intake Fan 7 expansion slots 1 x 120mm ball bearing fan intake, 2 x 80mm ball bearing fans exhaust 2 Front USB ports ![]() ![]() € 203,99 dan heb je wel een voeding over, zou je kunnen verkopen en dan betaal je nog ca 150 voor de case. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk dat het voor jou ook totaal geen nut heeft om het in een 19” server te hangen, deze kasten zijn niet goedkoop (variërend van 150,- ~ 500,-) terwijl een gewone PC case (waar ook makkelijk een aantal hdd’s in kunnen) vanaf 50,- te krijgen zijn inclusief voeding. |
![]() |
||
Citaat:
Ik weet niet of je wat hebt aan 1 of 2 U kasten?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar jij wil gewoon een serveftje bouwen toch? Neem dan een gewone computer case. |
![]() |
||
Citaat:
Over het algemeen ben ik heel tevreden met 2 80 GB HDD's in RAID... Er staat overigens bij hoeveel HDD's erin kunnen, ik weet niet hoeveel Inch de HDD's zijn die je hebt liggen? Maar als je dat weet, weet je hoeveel HDD's erin kunnen.
|
Als je er veel in kwijt wil vergeet dan die antecs maar, die zijn veel te ondiep. Ik bedoel, 55 centimeter is niet echt veel ofzo. Maarja, wil je een diepere kast, dan zit je vaak aan een 1U of 2U kast vast.. Als je dan er ook nog een PCI of AGP kaart in kwijt wilt zoek je dus een ongeluk aan werkende riser kaartjes.
Ze zijn er wel hoor, lange 4U kasten, ik heb er pas zelf eentje gekocht. Eerst even de URL van een 2U kastje, waar een aantal harddisk bays in zitten. Persoonlijk hoeft dat voor mij niet, omdat je dan weer een dure backplane nodig hebt wil je echt iets hebben aan die bays. http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?...715515889&rd=1 Zo'n zelfde als deze heb ik dus gekocht, ik heb'm nog niet binnen ofzo, maar een diepte van 70 centimeter en een fatsoenlijke koelingsinrichting helpen een hoop: http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?...715386946&rd=1 Deze is ook wel heel geil: http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?...715146596&rd=1 Alleen kan je daar geen ATX voeding in kwijt, en moet je van die Unipower netdelen zien te vinden. In sommige 2U kasten past trouwens een ATX voeding, maar dan wel met wat haken en ogen. In ieder geval niet op de standaardplaats, dus je offert er wel flink wat ruimte voor op. Als je'm niet van plan bent ergens op te hangen waar je moet betalen voor de ruimte die dat ding inneemt moet je gewoon een lekker grote kast kopen. Altijd fijn.
||
Citaat:
Edit; is het deze behuizing? Laatst gewijzigd op 18-10-2004 om 12:29. |
![]() |
||
Citaat:
Zonder backplane kan je wel wat met die drives doen, dan moet je ze direct aan't kabeltje hangen.
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik heb hier gewoon thuis een 19" rack staan (2 meter hoog), en in de kelder ligt er nog een. Je PC in een 19" kastje stoppen is dan wel erg handig hoor. Ik wil niet meer terug naar zo'n losse kast.
||
Citaat:
Ik heb altijd 1U en 2U kasten gebruikt en ze voldoen perfect ![]()
||
Citaat:
Nu zou één kaart nog wel in een 1U kast passen maarja. Voor thuis is het natuurlijk veel makkelijker al heb je geen riser nodig.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
|