![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Fuck op man, dat zeggen ze toch zelf |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() grapjas
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() hoeveel mensen die hier zitten komen wel niet uit haarlem zeg? kheb der in ieder geval zin in ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
moet je m natuurlijk wel helemaal plaatsen; Iddo zegt:
klinkt goed Iddo zegt: maar jullie vinden de term emo-core niet hinderlijk ofzo/ Iddo zegt: ? marc zegt: nee hoor.... weet je het maakt mij niet zo veel uit hoe je het noemt, op de een of andere manier hebben mensen het nodig om iets in een hokje te kunnen stoppen... en dat hele emo hokje slaat al helemaal nergens meer op, tegenwoordig wordt elk enigszins tegendraads alternatief gitaarbandje emo genoemt, dus dan passen wij daar vast ook wel tussen Iddo zegt: ja, in die zin heb je idd gelijk. Iddo zegt: maar juist daarom vinden veel bands het vervelend als ze in een hokje geplaatst worden wat dat op het moment de 'hype Iddo zegt: ' is marc zegt: ach, dat emo hokje bestaat al sinds midden jaren 80.... hardcore kids die een meer 'emotionele' kant op gingen, met bands als rites of spring enzo... en wat dat betreft, wij zijn ook als een hardcore band begonnen, dus valt er wel een soort van vergelijking te trekken... Iddo zegt: yeah marc zegt: maar het is maar net vanuit wat voor referentiekader je er naar luistert ofzo... meer mainstream kids horen er bijvoorbeeld weer dingen als radiohead en a perfect circle in... marc zegt: of u2 hehe Iddo zegt: haha Iddo zegt: ja ik hoor er muse en deftones in terug, kan je nagaan |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar dat zei je pas nadat deze was geplaatst, en hier ging het om maar goed... nu hebben we genoeg info voor deze discussie ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() en nog allerhande forum mensen gezien dus dat was ook wel grappig. eerste bandje was best leuk, beetje taproot achtig. dat was wel prima iig. dat tweede bandje vond ik vooral lachwekkend en niet zoveel aan en dat derde belgische bandje vond ik echt leuk. face tomorrow was ook weer top. alleen het verrekken van de kou nadat die ene kroeg dichtging vond ik iets minder ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
het was een leuk concert, vooral omdat ik het gezellig had. zoals rox zei, eerste twee bands waren prut, de laatste twee erg hip shirtje en buttons gekocht, whoei!
||
Citaat:
oja ik heb the closer you get al een dik halfjaar geleden gekocht en ik heb hem nog nooit geluisterd ![]() wel een vette band tough ![]()
||
Citaat:
![]() ik vond ze ook echt super die toetsenist was cool ![]() tsk tsk karina, je herkende thursday niet eens ![]() oe en at the drive in is natuurlijk ook altijd leuk om te horen |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Onzin man...
15-10-2004 16:39:48 Iddo marc ja ik hoor er muse en deftones in terug, kan je nagaan ![]() 15-10-2004 16:40:14 Iddo marc alhoewel ik jelle wel es spotte in een deftones shirt op een pic, of ben ik nou blind^o)? 15-10-2004 16:40:31 marc Iddo nee hoor, dat klopt... vette band |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ATDI - pattern against user ![]()
||
Citaat: