Oud 20-10-2004, 08:31
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Ik speelde vroeger ook SP...omg wat saai
Advertentie
Oud 20-10-2004, 21:37
Ymir
Ymir is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 20-10-2004 @ 09:31 :
Ik speelde vroeger ook SP...omg wat saai
hmhm, so true.... ik speel ook voornamelijk b.net, maar zo af en toe wil ik eerst ff gauw op SP een char proberen, als t me dan bevalt doe ik em op b.net.
@wammus op het schild zelf zit idd geen partial set bonus, maar ik heb ook de belt gevonden (2 x al ) die heeft nu een ontzettende def bonus.....
Oud 21-10-2004, 01:45
Wammus
Wammus is offline
Ik vind nog altijd het beste aan de Sigon set de boots belt en gloves. De plus 1 to all op het schild is grappig maar je kan wel veel beter krijgen dan alleen dat.

Sp heb ik een keer gedaan omdat m'n cd key niet op B.Net kon omdat ie al in gebruik was . Maar ik vond het meteen al niet leuk. Het multiplayeren is veeel leuker . En als ik een vage build wil testen dan doe ik dat wel op sc. Dan kan er weinig fout gaan .
Oud 21-10-2004, 08:32
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Ik droomde vannacht dat ik een jah en een ber vond, direct achter elkaar.

Toen ik wakker werd overwoog ik mezelf te verhangen in de badkamer
Oud 21-10-2004, 11:39
Ymir
Ymir is offline
Citaat:
wammus schreef op 21-10-2004 @ 02:45 :
Ik vind nog altijd het beste aan de Sigon set de boots belt en gloves. De plus 1 to all op het schild is grappig maar je kan wel veel beter krijgen dan alleen dat.

Sp heb ik een keer gedaan omdat m'n cd key niet op B.Net kon omdat ie al in gebruik was . Maar ik vond het meteen al niet leuk. Het multiplayeren is veeel leuker . En als ik een vage build wil testen dan doe ik dat wel op sc. Dan kan er weinig fout gaan .
ja t is waar dat er veel beter spul is, maar dan moet je dat wel vinden natuurlijk..... voor nu ben ik blij met men schildje en Belt.....
Oud 22-10-2004, 07:59
DR.Avalanche
DR.Avalanche is offline
Citaat:
Rikkus schreef op 18-10-2004 @ 16:41 :
vraagje: liggen de kansen qua items vinden lager bij single player dan bij b.net? oftewel, vind je minder boeiende dingen single dan multi? thanks.
Hoe meer spelers in de game, des te meer kans is er dat er meer items vallen, je merkt het ook doe maar eens 1 player cowruns en daarna 8 player cowruns je ziet dat er VEEL meer valt.
de kans op uniques neemt toe, maar dat is omdat er meer items vallen en niet omdat er meer spelers in de game zijn.

niet dat je denkt, meer spelers is meer kans op uniques, meer spelers is meer items, en als er meer items vallen is er meer kans op uniques.
Oud 22-10-2004, 08:02
DR.Avalanche
DR.Avalanche is offline
Citaat:
Rikkus schreef op 21-10-2004 @ 12:39 :
ja t is waar dat er veel beter spul is, maar dan moet je dat wel vinden natuurlijk..... voor nu ben ik blij met men schildje en Belt.....
de combinatie van sigon items in het begin is alrijd relaxed, al vind ik de strenght requirment te hoog in het begin (iets van 75) en de meeste van mijn builds komen niet boven de base 70 strenght uit, dan maakt de gloves wel handig omdat die +10 strenght geven en 60 strenght requirment hebben.
maar de 10% life leechis fantastisch early levels.
Oud 22-10-2004, 11:55
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Mensch Machine schreef op 22-10-2004 @ 09:02 :
de combinatie van sigon items in het begin is alrijd relaxed, al vind ik de strenght requirment te hoog in het begin (iets van 75) en de meeste van mijn builds komen niet boven de base 70 strenght uit, dan maakt de gloves wel handig omdat die +10 strenght geven en 60 strenght requirment hebben.
maar de 10% life leechis fantastisch early levels.
Maak jij soms veel casters? aangezien de meeste van mijn build vaak rond de 90 base strength eindigen
Oud 22-10-2004, 13:04
Ymir
Ymir is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 22-10-2004 @ 12:55 :
Maak jij soms veel casters? aangezien de meeste van mijn build vaak rond de 90 base strength eindigen
ik doe meestal zelfs zo ±100 strength (puur werewolf druid, zit nu op 92 ofzo en Trapassin met strength 102 op lvl 53 ofzo. dan kan ik meeste items wel dragen.....)
Oud 22-10-2004, 21:24
Wammus
Wammus is offline
Voor een Sorceres 70 Strenght en niet meer.
M'n Pally heeft nu rond de 140, m'n Necro 85 en m'n Trapsin iets van 120, en dat is eigenlijk al iets teveel.
Oud 23-10-2004, 16:31
beeble
beeble is offline
en ik ben er ook weer
en ik heb een zaka

nu alleen nog een enigma, arachnid mesh en een soj of bk ring
Oud 23-10-2004, 17:10
Ymir
Ymir is offline
Citaat:
beeble schreef op 23-10-2004 @ 17:31 :
en ik ben er ook weer
en ik heb een zaka

oh, is dat alles
Oud 23-10-2004, 18:46
Bad Taste Bear
Bad Taste Bear is offline
Citaat:
beeble schreef op 23-10-2004 @ 17:31 :
en ik ben er ook weer
en ik heb een zaka

dat heb je zo bij elkaar toch ??
Oud 23-10-2004, 19:06
beeble
beeble is offline
Citaat:
Rikkus schreef op 23-10-2004 @ 18:10 :
oh, is dat alles
idd
Oud 23-10-2004, 19:06
beeble
beeble is offline
Citaat:
Bad Taste Bear schreef op 23-10-2004 @ 19:46 :
dat heb je zo bij elkaar toch ??
niet echt
Oud 24-10-2004, 00:44
Ymir
Ymir is offline
jay, kan binnenkort eindelijk al het spul dragen dat ik heb gekregen van de oh so very generous BTB....
nog éénmaal: heel erg bedankt!
Oud 24-10-2004, 00:49
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Rikkus schreef op 24-10-2004 @ 01:44 :
jay, kan binnenkort eindelijk al het spul dragen dat ik heb gekregen van de oh so very generous BTB....
nog éénmaal: heel erg bedankt!
Wat heb je gehad?
Oud 24-10-2004, 01:08
Ymir
Ymir is offline
een teringzooi uniques en set items (baranar's star, eye of etlich, string of ears ofzo, waterwalk, hotspur, gloves waarvan ik de naam niet meer weet, de halve IK set (maul, footwear en handschoentjes) shaftstop, de regular unique maul, gleamscythe, een mace ofzo waar k de naam ook kwijt van ben, een schild waar ik de naam ook niet meer van weet, darksight, Sigon's gothic armour, Manald heal, Carrion Wind, cathan's ring (met life steal) een Shape-shifting skill charm, en volgens mij nog meer, maar dan moet ik mijn druid weer es goed nakijken wat ik nou nog niet heb opgenoemd.....)
Oud 24-10-2004, 01:15
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Rikkus schreef op 24-10-2004 @ 02:08 :
een teringzooi uniques en set items (baranar's star, eye of etlich, string of ears ofzo, waterwalk, hotspur, gloves waarvan ik de naam niet meer weet, de halve IK set (maul, footwear en handschoentjes) shaftstop, de regular unique maul, gleamscythe, een mace ofzo waar k de naam ook kwijt van ben, een schild waar ik de naam ook niet meer van weet, darksight, Sigon's gothic armour, Manald heal, Carrion Wind, cathan's ring (met life steal) een Shape-shifting skill charm, en volgens mij nog meer, maar dan moet ik mijn druid weer es goed nakijken wat ik nou nog niet heb opgenoemd.....)
Dat is best veel en een free Shaft is altijd nice . Ik ben aan het sparen voor een CTA voor m'n Necro . Het schiet alleen nog niet echt op en ik moet maar weer eens wat quests gaan doen en wat boses killen, en heeeel veeeeel Baalruns doen zodat ik Hell in kan . Daar ga ik zometeen maar aan beginnen .
Oud 24-10-2004, 01:20
Ymir
Ymir is offline
Citaat:
wammus schreef op 24-10-2004 @ 02:15 :
Dat is best veel en een free Shaft is altijd nice . Ik ben aan het sparen voor een CTA voor m'n Necro . Het schiet alleen nog niet echt op en ik moet maar weer eens wat quests gaan doen en wat boses killen, en heeeel veeeeel Baalruns doen zodat ik Hell in kan . Daar ga ik zometeen maar aan beginnen .
CTA?
en as for my druid, die is nu een machtige lvl 24 of 25 (of mss zelfs al 26 ) dus ik ga binnenkort maar ook beginnen aan baalruns (jaja, de heer BTB heeft mij ook nog es door heel normal mode geboost....) want zodra k lvl 32 ben kan ik bijna alles van de spullen dragen
Oud 24-10-2004, 01:30
Wammus
Wammus is offline
CTA
Oud 24-10-2004, 01:37
Ymir
Ymir is offline
call to arms neem ik aan?
ik kreeg via die link de hele site, dus ik ben maar gewoon een potje gaan scrollen totdat ik iets zag wat erop leek
Oud 24-10-2004, 01:49
Wammus
Wammus is offline
Ja die bedoel ik. En voor m'n pally wil ik een BOTD (Breath of the Dying) mja aan die Zod ga ik voorlopig never de nooit komen tenzij ik heeeeel erg veel geluk heb maar dat zal wel niet .
Oud 24-10-2004, 02:02
Bad Taste Bear
Oud 24-10-2004, 13:02
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
wammus schreef op 24-10-2004 @ 02:49 :
Ja die bedoel ik. En voor m'n pally wil ik een BOTD (Breath of the Dying) mja aan die Zod ga ik voorlopig never de nooit komen tenzij ik heeeeel erg veel geluk heb maar dat zal wel niet .
Zod is maar 6 ists. Valt best mee, met een beetje geluk krijg je een Gul rune voor je hellforgequest op hell. Daarna moet je gewoon ontzettend veel pindle-eldritch-shenk-baalruns doen en hopen op goeie items, en daarmee moet je mensen afzetten.

Tip: voor ieder goed item runes vragen.
Oud 24-10-2004, 16:33
MazeMouse
MazeMouse is offline
Hmmmz, ik ga denk ik toch maar naar SC terug want op HC valt niet veel te beleven. (ja, veel TPPK eikels en verder een hoop debielen die alleen maar rushes willen en die je dan in act5 weer tegenkomt als ze de pijp uit gaan bij een baalrun)
Oud 24-10-2004, 17:14
beeble
beeble is offline
jeej, een gratis (slechte) ormus, tal armor, aldur helm en nog wat sucky zooi
Oud 24-10-2004, 17:31
Ymir
Ymir is offline
ff een tijdje baalruns gedaan.... van lvl 26 naar lvl 37......
mijn druid draagt nu de IK-gloves en boots, Sigon armour en helm, een rare amu met +2 op Shape-Shifting, Manald heal, Cathan's seal, String of Ears, en Bonesnap. bijna Lyc en WW gemaxed, Fury zit nu 2 punten in (4 door bonus) Rabies wordt gemaxed zodra Lyc en WW ook Gemaxed zijn zodat als ik lvl 60 ben en Carrion wind kan dragen, mijn rabies massive damage doet..... k heb nu een ruime 800 life, zo'n 40% life steal (met fury en een attack die minstens zo'n 350 damage doet en een AR die hoog genoeg is om alles te raken) ga ik gewoonweg niet meer dood..... ik ben 1 keer dood gegaan, door lag.... voor de rest genees ik mezelf meteen als k schade heb geslikt, heerlijk!
nou weet ik weer waarom ik D2 zo leuk vind
Oud 24-10-2004, 19:01
Bad Taste Bear
Citaat:
Rikkus schreef op 24-10-2004 @ 18:31 :
ff een tijdje baalruns gedaan.... van lvl 26 naar lvl 37......
mijn druid draagt nu de IK-gloves en boots, Sigon armour en helm, een rare amu met +2 op Shape-Shifting, Manald heal, Cathan's seal, String of Ears, en Bonesnap. bijna Lyc en WW gemaxed, Fury zit nu 2 punten in (4 door bonus) Rabies wordt gemaxed zodra Lyc en WW ook Gemaxed zijn zodat als ik lvl 60 ben en Carrion wind kan dragen, mijn rabies massive damage doet..... k heb nu een ruime 800 life, zo'n 40% life steal (met fury en een attack die minstens zo'n 350 damage doet en een AR die hoog genoeg is om alles te raken) ga ik gewoonweg niet meer dood..... ik ben 1 keer dood gegaan, door lag.... voor de rest genees ik mezelf meteen als k schade heb geslikt, heerlijk!
nou weet ik weer waarom ik D2 zo leuk vind
jalals mane ligt voor je klaar
Oud 24-10-2004, 19:15
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
ben vandaag weer overnieuw begonnen met diablo 2 op hc en snel tot lvl 20 gekomen . wie spelen hier nog meer hc?
Oud 24-10-2004, 19:34
Ymir
Ymir is offline
Citaat:
Bad Taste Bear schreef op 24-10-2004 @ 20:01 :
jalals mane ligt voor je klaar
en dat is??
Oud 24-10-2004, 19:34
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
BarbapapaX schreef op 24-10-2004 @ 20:15 :
ben vandaag weer overnieuw begonnen met diablo 2 op hc en snel tot lvl 20 gekomen . wie spelen hier nog meer hc?
Ja ik heb me er weer aan gewaagd met een Sumonning Necro. Hij is nu lvl 51 en ik 0wn tot nu toe alle monsters die ik tegen kom . Ik ben nog wel op zoek naar een beetje een goede belt want ik heb nu de Arctic belt maar behalve goede cold resist stelt dat ding werkelijk geen flikker voor .
Oud 24-10-2004, 19:35
Ymir
Ymir is offline
Citaat:
wammus schreef op 24-10-2004 @ 20:34 :
Ja ik heb me er weer aan gewaagd met een Sumonning Necro. Hij is nu lvl 51 en ik 0wn tot nu toe alle monsters die ik tegen kom . Ik ben nog wel op zoek naar een beetje een goede belt want ik heb nu de Arctic belt maar behalve goede cold resist stelt dat ding werkelijk geen flikker voor .
die heb ik net verkocht bij mijn sissycore manneke.... ik kreeg de String of Ears van meneer beer...
Oud 24-10-2004, 19:51
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Rikkus schreef op 24-10-2004 @ 20:35 :
die heb ik net verkocht bij mijn sissycore manneke.... ik kreeg de String of Ears van meneer beer...
Daar heb ik ook niets aan. Ik heb meer iets aan een Archanid mesh. En die heb ik wel mja op Sc non ladder dus daar heeft m'n Necro weinig aan....
Oud 24-10-2004, 19:53
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
BarbapapaX schreef op 24-10-2004 @ 20:15 :
Ik
Oud 24-10-2004, 20:04
beeble
beeble is offline
Citaat:
wammus schreef op 24-10-2004 @ 20:51 :
Daar heb ik ook niets aan. Ik heb meer iets aan een Archanid mesh. En die heb ik wel mja op Sc non ladder dus daar heeft m'n Necro weinig aan....
doe je em weg op sc non ladder?
Oud 24-10-2004, 20:54
Ymir
Ymir is offline
Arachnid mesh ken ik niet.....
Jalal's mane is echt
nogmaals bedankt meneer beer!
Oud 24-10-2004, 21:20
beeble
beeble is offline
Citaat:
Rikkus schreef op 24-10-2004 @ 21:54 :
Arachnid mesh ken ik niet.....
Jalal's mane is echt
nogmaals bedankt meneer beer!
Arachnid Mesh
(Spiderweb Sash)

Defense119-138)
Durability:12
Required Strength:50
Required Level:80
16 Boxes
(90-120)% Enhanced Defense
Increase Maximum Mana 5%
20% Faster Cast Rate
+1 To All Skill Levels
Slows Target By 10%
Level3 Venom (11 Charges)
Oud 24-10-2004, 22:12
Ymir
Ymir is offline
Citaat:
beeble schreef op 24-10-2004 @ 22:20 :
Arachnid Mesh
(Spiderweb Sash)

Defense119-138)
Durability:12
Required Strength:50
Required Level:80
16 Boxes
(90-120)% Enhanced Defense
Increase Maximum Mana 5%
20% Faster Cast Rate
+1 To All Skill Levels
Slows Target By 10%
Level3 Venom (11 Charges)
hmm... leuk
ben nu lvl 43, trotse drager van Jalal's mane waardoor mijn WW op 25 staat, mijn Lyc op 24, rabies op 10, fury op 8 of 9.....
gaat wel lekker zo..... baal 1-1 zonder moeite
Oud 25-10-2004, 08:39
beeble
beeble is offline
Citaat:
Rikkus schreef op 24-10-2004 @ 23:12 :
hmm... leuk
ben nu lvl 43, trotse drager van Jalal's mane waardoor mijn WW op 25 staat, mijn Lyc op 24, rabies op 10, fury op 8 of 9.....
gaat wel lekker zo..... baal 1-1 zonder moeite
dat gaat goed ja
Oud 25-10-2004, 12:25
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
lijkt me trouwens onmogelijk om op hc in hell baalruns te doen. Vooral als je een paar van die souls tegenkomt
Oud 25-10-2004, 12:54
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Ben net lvl 88 met m'n nieuwe char.
Oud 25-10-2004, 20:55
Ymir
Ymir is offline
Citaat:
BarbapapaX schreef op 25-10-2004 @ 13:25 :
lijkt me trouwens onmogelijk om op hc in hell baalruns te doen. Vooral als je een paar van die souls tegenkomt
wat voor souls bedoel je?
Oud 25-10-2004, 21:32
beeble
beeble is offline
Citaat:
Rikkus schreef op 25-10-2004 @ 21:55 :
wat voor souls bedoel je?
hoe heten die krengen nou
volgens mij die zwevende die af en toe onzichtbaar worden en lightning schieten
Oud 25-10-2004, 21:56
Ymir
Ymir is offline
oh ja, burning souls ofzo... die zijn idd ontzettend irri.....
Oud 26-10-2004, 00:04
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
BarbapapaX schreef op 25-10-2004 @ 13:25 :
Jah best wel die hebben 2 van mijn sorcs het leven gekost . Mja resistance en life zijn veeeeel belangrijker op hc dan zoveel mogelijk dammage doen en zo snel mogelijk teleporten. Hoewel snel teleporten wel goed werkt alleen dan moet je wel bijna maphack gebruiken anders is het in een Baalrun hell met acht man met een hele dikke BO echt niet leuk. Als je een keer tussen die souls of (nog erger) Stygian Dolls terecht komt dan ben je praktisch dood. En dat is toch wel erg zonde van je equip en de tijd die je erin hebt gestopt . En het is altijd nog maar afwachten of je je equip terugkrijgt als je loot aanzet .
Oud 26-10-2004, 08:27
beeble
beeble is offline
wat denken jullie van deze ring?

dread grip
lev req 48

8% chance to cast lev 3 chain lightning on attack
5% bonus to attack rating
+112 to attack rating
5% life stolen per hit
cold res +9
light res +9
fire res +35
poison res +9
+5 to light radius

en wat zou ie waard zijn?
Oud 26-10-2004, 09:57
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
beeble schreef op 26-10-2004 @ 09:27 :
wat denken jullie van deze ring?

dread grip
lev req 48

8% chance to cast lev 3 chain lightning on attack
5% bonus to attack rating
+112 to attack rating
5% life stolen per hit
cold res +9
light res +9
fire res +35
poison res +9
+5 to light radius

en wat zou ie waard zijn?
Als ie nou ook nog zo'n 6% mana leech had misschien wel wat. Dit is misschien leuk om zelf te gebruiken (tijdelijk) maar je krijgt er misschien net een io rune voor.

Trouwens, souls zijn niet irritant als je ze goed aanpakt. Boost je resistance (en dan vooral lightning natuurlijk) tot de max, doe daarna Thundergod's Vigor (unique war belt) aan en je lightresist staat op 85%. Dat klinkt misschien alsof je nog genaaid wordt door die beesten maar het scheelt enorm veel en je gaat echt een stuk moeilijker dood. Ikzelf heb een barbarian met 2 Azurewraths (unique Phase Blades), 85% light resist en 3700 life. Azurewraths geven je een sanctuary aura. Ik doe 510% damage to undead, en laat die souls nou eens undead zijn. Dus voor iedereen die barb, pala of melee druid speelt kan ik dat wapen aanraden als je schijt bent voor souls
Oud 26-10-2004, 10:05
beeble
beeble is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 26-10-2004 @ 10:57 :
Als ie nou ook nog zo'n 6% mana leech had misschien wel wat. Dit is misschien leuk om zelf te gebruiken (tijdelijk) maar je krijgt er misschien net een io rune voor.

Trouwens, souls zijn niet irritant als je ze goed aanpakt. Boost je resistance (en dan vooral lightning natuurlijk) tot de max, doe daarna Thundergod's Vigor (unique war belt) aan en je lightresist staat op 85%. Dat klinkt misschien alsof je nog genaaid wordt door die beesten maar het scheelt enorm veel en je gaat echt een stuk moeilijker dood. Ikzelf heb een barbarian met 2 Azurewraths (unique Phase Blades), 85% light resist en 3700 life. Azurewraths geven je een sanctuary aura. Ik doe 510% damage to undead, en laat die souls nou eens undead zijn. Dus voor iedereen die barb, pala of melee druid speelt kan ik dat wapen aanraden als je schijt bent voor souls
oke, niet veel dus
Oud 26-10-2004, 10:57
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
beeble schreef op 26-10-2004 @ 11:05 :
oke, niet veel dus
Misschien dat je er nog emotionele waarde aan hecht..?
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten