Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-10-2004, 14:38
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Haha lol ik zat net in een baalgame. Supergoeie chars allemaal, alleen de starter was nogal een dominante lul die er niet tegen kon wanneer iemand de volgende game zelf maakte. Ging ruzie zoeken en zodoende werd heel die game afgekapt. Zonde eigenlijk...dat soort mensen
Advertentie
Oud 12-10-2004, 15:09
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 12-10-2004 @ 15:38 :
Haha lol ik zat net in een baalgame. Supergoeie chars allemaal, alleen de starter was nogal een dominante lul die er niet tegen kon wanneer iemand de volgende game zelf maakte. Ging ruzie zoeken en zodoende werd heel die game afgekapt. Zonde eigenlijk...dat soort mensen
Dat is echt heel jammer ja. Ik zoek ook altijd een beetje goede games en meestal vind ik er wel een dan ben je 3 kwartier bezig en 20 lvls up . Das wel nice. totdat je er dan inderdaad zo'n ^ sukkel tussen hebt zitten. Ook necros die dan Bone walls gaan casten das ook echt f*cking iritant .
Oud 12-10-2004, 20:27
Ymir
Ymir is offline
Citaat:
wammus schreef op 12-10-2004 @ 16:09 :
dan ben je 3 kwartier bezig en 20 lvls up .
wtf? hoe doe je dat???
Oud 13-10-2004, 01:05
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Rikkus schreef op 12-10-2004 @ 21:27 :
wtf? hoe doe je dat???
Het is niet zo moeilijk. Vanaf level 25 doe ik bijna alleen maar Baalruns, Baals minions killen dus. Als je een goede party hebt met een Orb Sorceres, een Fire sorceres, een Hamerdin, een Barbarian met een dikke Bo, en nog vier man. De Barbarian Bo't, de Sorceres teleport en zet een tp neer, en killen Baals minions. Dat gaat lekker snel met Orb en Meteor . Als je dat een half uurtje a drie kwartier doet gaat het best snel .
Oud 13-10-2004, 06:26
beeble
beeble is offline
Citaat:
wammus schreef op 13-10-2004 @ 02:05 :
Het is niet zo moeilijk. Vanaf level 25 doe ik bijna alleen maar Baalruns, Baals minions killen dus. Als je een goede party hebt met een Orb Sorceres, een Fire sorceres, een Hamerdin, een Barbarian met een dikke Bo, en nog vier man. De Barbarian Bo't, de Sorceres teleport en zet een tp neer, en killen Baals minions. Dat gaat lekker snel met Orb en Meteor . Als je dat een half uurtje a drie kwartier doet gaat het best snel .
dat gaat erg snel ja
zo ben ik ook heeeel snel naar lev 50 gegaan
Oud 13-10-2004, 10:25
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Ben bezig naar 89 te gaan...
Oud 13-10-2004, 20:40
Verwijderd
Citaat:
wammus schreef op 12-10-2004 @ 16:09 :
Ook necros die dan Bone walls gaan casten das ook echt f*cking iritant .
Dat kan wel irri zijn ja, ik kan het alleen nie hebben als mensen Overlords, oftewel neco's met heel veel minions uit de game willen bannen ofzo omdat ze er lag van krijgen. Neem dan sneller i-net, want zo snel is me ADSL nie en ik heb er nooit last van.
Oud 13-10-2004, 21:02
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Robo schreef op 13-10-2004 @ 21:40 :
Dat kan wel irri zijn ja, ik kan het alleen nie hebben als mensen Overlords, oftewel neco's met heel veel minions uit de game willen bannen ofzo omdat ze er lag van krijgen. Neem dan sneller i-net, want zo snel is me ADSL nie en ik heb er nooit last van.
Inderdaad. Dan zouden ze ook baalruns met meer dan 4 sorcs moeten afschaffen want dat vreet net zo hard, maar dat wordt dan juist weer aangemoedigd...
Oud 13-10-2004, 21:26
MazeMouse
MazeMouse is offline
Het zijn die 'lag' zeikerds die maken dat ik mijn Charged Boltress nog zou willen hebben.
Enorm veel +skill en FCR maakten dat ik mijn eigen PC al naar de 7FPS kon krijgen door alleen maar charged bolts te spammen
Kijken of ze dan nog zeuren over lag
Oud 13-10-2004, 21:32
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 13-10-2004 @ 22:26 :
Het zijn die 'lag' zeikerds die maken dat ik mijn Charged Boltress nog zou willen hebben.
Enorm veel +skill en FCR maakten dat ik mijn eigen PC al naar de 7FPS kon krijgen door alleen maar charged bolts te spammen
Kijken of ze dan nog zeuren over lag
Of een summon necro team van 5 necro's met enorm veel + skills en met een bescheiden knokploegje van 200 man aan een baalrun deelnemen. Connection Interrupted.
Oud 14-10-2004, 16:47
Ymir
Ymir is offline
okay, kan iemand mij eens even haarfijn uitleggen hoe en wat nou the deal is met boosten.... k zie er niet bijster veel nut in, maar ja, dat ben ik.....
Oud 14-10-2004, 16:54
perfectme
perfectme is offline
Citaat:
Rikkus schreef op 14-10-2004 @ 17:47 :
okay, kan iemand mij eens even haarfijn uitleggen hoe en wat nou the deal is met boosten.... k zie er niet bijster veel nut in, maar ja, dat ben ik.....
Het nut? Op 3 à 4 dagen tijd lvl 90 te zijn

Ik heb trouwens een über sorc voor te baalrunnen
Oud 14-10-2004, 17:31
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
perfectme schreef op 14-10-2004 @ 17:54 :
Het nut? Op 3 à 4 dagen tijd lvl 90 te zijn

Ik heb trouwens een über sorc voor te baalrunnen
Vertel
Oud 14-10-2004, 17:33
beeble
beeble is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 13-10-2004 @ 22:32 :
Of een summon necro team van 5 necro's met enorm veel + skills en met een bescheiden knokploegje van 200 man aan een baalrun deelnemen. Connection Interrupted.
ik ken het -_-'
Oud 14-10-2004, 18:15
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Gebruiken jullie eigenlijk maphack?
Ik gebruik het eigenlijk altijd anders is er voor mij nix aan.
Oud 14-10-2004, 18:16
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Rikkus schreef op 14-10-2004 @ 17:47 :
Het hangt ervanaf welk level je bent waar je hoeveel xp krijgt. Je krijgt tot lvl 12 ongeveer (hang me niet op aan die levels die weet ik ook niet precies maar zo doe ik het meestal en het werkt vrij aardig) het meeste xp in act1. Tot level 20 in act 2. Vanaf 20 tot 25 in cowruns en vanaf lvl 25 tot 45 in Baalruns op normal. En vanaf level 20 krijg je ook een level voor het killen van de Ancients. Dit is een quest reward en dus krijg je het maar een keer. Het nut van het boosten is dus dat je zo snel mogelijk naar de beste plaats kan waar je het meeste xp krijgt zodat je zo snel mogelijk zo sterk mogelijk word.
Oud 14-10-2004, 18:21
beeble
beeble is offline
Citaat:
BarbapapaX schreef op 14-10-2004 @ 19:15 :
Gebruiken jullie eigenlijk maphack?
Ik gebruik het eigenlijk altijd anders is er voor mij nix aan.
ik ook, kan ik tenminste ook items kleuren, zodat ik weet wat ik op moet pakken, en kijken hoeveel sockets erin zitten
Oud 14-10-2004, 18:39
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
beeble schreef op 14-10-2004 @ 19:21 :
ik ook, kan ik tenminste ook items kleuren, zodat ik weet wat ik op moet pakken, en kijken hoeveel sockets erin zitten
Ik heb een bastardprogramma. Het heet Zpickit en zorgt ervoor dat alle charms, goeie uniques, ringen, amuletten en andere dope shizzle meteen naar mijn inventory wordt gezogen.

Trouwens, onthoud dat je grand charms die je van baal krijgt altijd moet bewaren. Als je ze rerolled met je cube hebben ze de grootste kans om te veranderen in skillers.
Oud 14-10-2004, 19:02
beeble
beeble is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 14-10-2004 @ 19:39 :
Ik heb een bastardprogramma. Het heet Zpickit en zorgt ervoor dat alle charms, goeie uniques, ringen, amuletten en andere dope shizzle meteen naar mijn inventory wordt gezogen.

Trouwens, onthoud dat je grand charms die je van baal krijgt altijd moet bewaren. Als je ze rerolled met je cube hebben ze de grootste kans om te veranderen in skillers.
is dat detectable?

dat weet ik, zo ben ik aan me skillers gekomen

toenet weer even een noob leeggezogen
een paar IK items (belt en gloves) en een nat armor tegen een skullders, heavens light en titans geruild
Oud 14-10-2004, 20:50
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
beeble schreef op 14-10-2004 @ 19:21 :
Maphack is een van de weinige cheats die ik wel vind kunnen omdat je er eigenlijk niemand mee tot last bent behalve Blizzard alleen ze doen er niets aan. Die gebruik ik dus wel om dezelfde reden. Op Hardcore gebruik ik de chikken mode overigens niet. Pickit vind ik wel zo'n cheat die dus NIET kan . Daar kunnen andere mensen wel last van hebben ondanks dat ze het mischien niet merken.
Oud 14-10-2004, 21:14
beeble
beeble is offline
Citaat:
wammus schreef op 14-10-2004 @ 21:50 :
Maphack is een van de weinige cheats die ik wel vind kunnen omdat je er eigenlijk niemand mee tot last bent behalve Blizzard alleen ze doen er niets aan. Die gebruik ik dus wel om dezelfde reden. Op Hardcore gebruik ik de chikken mode overigens niet. Pickit vind ik wel zo'n cheat die dus NIET kan . Daar kunnen andere mensen wel last van hebben ondanks dat ze het mischien niet merken.
die ik gebruik is geen pickit
hij heet c3po
Oud 14-10-2004, 21:29
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
beeble schreef op 14-10-2004 @ 22:14 :
die ik gebruik is geen pickit
hij heet c3po
Die van mij van Mousepad. Dat van die pickit sloeg ook niet op jou maar op die van Ereshkigal.
Oud 15-10-2004, 05:41
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 13-10-2004 @ 22:32 :
Bescheiden?
Damn, de helft van de summons staat dan te niksen omdat ze er niet meer bij kunnen omdat alles al omsingeld is
Oud 15-10-2004, 05:44
MazeMouse
MazeMouse is offline
Maphack heb ik tijden lang alleen maar gebruikt om monsters op de map te krijgen en die infravision vond ik wel handig (plus ik kon 'death animations' van de actbosses uitschakelen omdat heel lang geleden mijn PC die dingen niet aankon en met die functies wel)
Op dit moment heb ik geen maphack omdat ik geen zin heb om te betalen voor die versie van Mousepad en te lam ben om verder te zoeken en het eigenlijk ook niet nodig heb
(alhoewel infravision wel soms enorm handig zou zijn )
Oud 15-10-2004, 08:16
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
wammus schreef op 14-10-2004 @ 22:29 :
Die van mij van Mousepad. Dat van die pickit sloeg ook niet op jou maar op die van Ereshkigal.
Ik gebruik het voornamelijk tijdens het mffen zodat ik zeker weet dat ik geen items mis. Overigens bespeur ik dat bijna de helft van alle gebruikers een dergelijk programma heeft.

Wat trouwens leuk is om erachter te komen. Ga naar het dorp, waar veel mensen staan en dump in een hoek een soj. En dan kijken hoeveel mensen eropaf komen rennen
Oud 15-10-2004, 10:21
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Die 20 life small charms zijn handig. Zijn zo een pulletje waard
Oud 15-10-2004, 13:12
beeble
beeble is offline
idd
ik heb nu nog alleen maar 12/13 life sc's
Oud 15-10-2004, 14:25
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
beeble schreef op 15-10-2004 @ 14:12 :
idd
ik heb nu nog alleen maar 12/13 life sc's
M'n minimum is 16 sc. Maar dan moet er wel iets bij op zitten, zoals dmg, ar of resist.
Oud 15-10-2004, 14:50
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Bah, vandaag maar één Pul winst gemaakt

Maarja gisteren 2 ist, dus ik mag nog steeds niet klagen
Oud 15-10-2004, 15:24
beeble
beeble is offline
heeft er echt niemand een zaka over
Oud 15-10-2004, 19:37
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Citaat:
beeble schreef op 15-10-2004 @ 16:24 :
heeft er echt niemand een zaka over
op vorige ladder heb ik is een keer 2 zakas gehad. maar meteen voor 2 ists geruild
Oud 15-10-2004, 19:41
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 15-10-2004 @ 09:16 :
Ik gebruik het voornamelijk tijdens het mffen zodat ik zeker weet dat ik geen items mis. Overigens bespeur ik dat bijna de helft van alle gebruikers een dergelijk programma heeft.

Wat trouwens leuk is om erachter te komen. Ga naar het dorp, waar veel mensen staan en dump in een hoek een soj. En dan kijken hoeveel mensen eropaf komen rennen
Ok dan is het nog niet zo heel erg . Je komt ook genoeg van die sukkels tegen die het ook ingame gebruiken. Daar heb ik wel een pesthekel aan. Net als dupers enzo. Die mogen ze van mij echt een perm ban geven. Ik heb trouwens al een tijdje niet meer gespeeld. Begin af te kicken van m'n verslaving .
Oud 16-10-2004, 10:51
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
wammus schreef op 15-10-2004 @ 20:41 :
Ok dan is het nog niet zo heel erg . Je komt ook genoeg van die sukkels tegen die het ook ingame gebruiken. Daar heb ik wel een pesthekel aan. Net als dupers enzo. Die mogen ze van mij echt een perm ban geven. Ik heb trouwens al een tijdje niet meer gespeeld. Begin af te kicken van m'n verslaving .
Persoonlijk heb ik een hekel aan mensen die bots gebruiken. Vorig season waren er de pindlebots en de andarielbots. En laat mij nou net nog een soj hebben in in waarde dropte van de anderhalve vex naar minder dan een ist

Achja...ik was ook twee maanden gestopt, maar als er dan mensen in je directe omgeving zijn die weer beginnen te spelen, dan word je vanzelf wel weer verslaafd
Oud 16-10-2004, 11:38
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 16-10-2004 @ 11:51 :
Persoonlijk heb ik een hekel aan mensen die bots gebruiken. Vorig season waren er de pindlebots en de andarielbots. En laat mij nou net nog een soj hebben in in waarde dropte van de anderhalve vex naar minder dan een ist

Achja...ik was ook twee maanden gestopt, maar als er dan mensen in je directe omgeving zijn die weer beginnen te spelen, dan word je vanzelf wel weer verslaafd
Pindlebots . 2 vrienden van me gebruiken ze ook. En dan nog trots zijn op hun items ook.... . En maar niet begrijpen waarom ik legit run.
Oud 16-10-2004, 12:05
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
wammus schreef op 16-10-2004 @ 12:38 :
Pindlebots . 2 vrienden van me gebruiken ze ook. En dan nog trots zijn op hun items ook.... . En maar niet begrijpen waarom ik legit run.

Legit runnen is voor échten mannen

Omg ik ben zo nerd als Gates!
Oud 16-10-2004, 12:41
DR.Avalanche
DR.Avalanche is offline
jaa! mijn Coh zit weer inelkaar, heb eindelijk de BER, en de sup Archon bij elkaar

http://picserver.student.utwente.nl/...119I8MN/p.jpeg

Zie hier allen (:

en over die pindlebots,
dude ik run al zoveel, ik run sneller en efficenter als een bot

Laatst gewijzigd op 16-10-2004 om 12:44.
Oud 16-10-2004, 16:20
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Mensch Machine schreef op 16-10-2004 @ 13:41 :
jaa! mijn Coh zit weer inelkaar, heb eindelijk de BER, en de sup Archon bij elkaar

http://picserver.student.utwente.nl/...119I8MN/p.jpeg

Zie hier allen (:

en over die pindlebots,
dude ik run al zoveel, ik run sneller en efficenter als een bot
Gefeliciteerd, Rob, ik ben blij dat ik een ist heb mogen bijdragen
Oud 16-10-2004, 17:32
Ymir
Ymir is offline
hmkay, mijn nogal n00b druid is geboost nar act4, hij is nu lvl 20 en nu kom ik nergens meer games tegen waarin ik een beetje serieus kan spelen... t is allemaal act 1/2 of 5.....
act4 solo red ik niet, en act2 krijg ik veel te weinig xp.....
iemand tips?
Oud 16-10-2004, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Rikkus schreef op 16-10-2004 @ 18:32 :
hmkay, mijn nogal n00b druid is geboost nar act4, hij is nu lvl 20 en nu kom ik nergens meer games tegen waarin ik een beetje serieus kan spelen... t is allemaal act 1/2 of 5.....
act4 solo red ik niet, en act2 krijg ik veel te weinig xp.....
iemand tips?
ja, ga levellen.
act 3 is "the place to be"voor je.
en wandel wat mee in cowruns.
je moet eigenlijk ongeveer level 30 zijn om lekker door act 4 te baggeren.
Oud 16-10-2004, 19:29
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
ik doe altijd het volgende met een nieuwe char
t/m lvl 12 act 1 met veel team expen
t/m lvl 20 tombruns in act 2
t/m lvl 25 cow runs( zijn wel moeilijk om te vinden)
daarna baalrunnen
Oud 17-10-2004, 10:34
DR.Avalanche
DR.Avalanche is offline
Whisper me maar @flinsenberg2 als ik online ben dan boost ik je wel ff met cows naar lvl 25.
Oud 17-10-2004, 15:52
Ymir
Ymir is offline
Citaat:
Mensch Machine schreef op 17-10-2004 @ 11:34 :
Whisper me maar @flinsenberg2 als ik online ben dan boost ik je wel ff met cows naar lvl 25.
bedankt!
Oud 18-10-2004, 08:39
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Oh als iemand nog een 5 socket berserker axe vindt wil ik hem graag overkopen.

Accountnaam: Kutschurft
Oud 18-10-2004, 15:41
Ymir
Ymir is offline
vraagje: liggen de kansen qua items vinden lager bij single player dan bij b.net? oftewel, vind je minder boeiende dingen single dan multi? thanks.
Oud 18-10-2004, 17:36
perfectme
perfectme is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 14-10-2004 @ 18:31 :
Vertel
een orb sorc die rond de 1k damage doet
Oud 18-10-2004, 19:34
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Rikkus schreef op 18-10-2004 @ 16:41 :
vraagje: liggen de kansen qua items vinden lager bij single player dan bij b.net? oftewel, vind je minder boeiende dingen single dan multi? thanks.
In principe maakt het volgens mij weinig uit. Ware het niet dat je op singleplayer wel goed kan cheaten. Ik weet niet precies hoe en waar maar je kan ergens in je d2 folder in je verkenner wel een aantal filetjes vinden waar je een beetje mee moet rotzooien. Daar kan je ergens (nogmaals ik weet niet waar) wel de item levels instellen. Zodat alles dus overal kan droppen en bijna alle items die droppen ook unique zijn. Dwz: Je killt de eerste de beste zombie die je tegen komt als je act1 uitloopt en die dropt een Windforce of een Oculus ofzo.

Item levels dat zijn dus de levels van de items die vallen. Die zijn belangrijk voor waar het item valt. Het monster dat je killt moet minstens dat level zijn om het item te kunnen droppen.

Nogmaals ik weet hier het fijne niet van maar dat het kan dat weet ik wel.

[Edit] En anders zijn er ook genoeg filetjes te vinden die ervoor zorgen dat je alle items al in mules hebt zitten. Maar daar moet je maar ff een beetje goed op Googelen [/Edit]
Oud 19-10-2004, 10:12
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Frenzy met 2 x Azurewrath is machtiger dan ik dacht
Oud 19-10-2004, 18:55
Ymir
Ymir is offline
Citaat:
wammus schreef op 18-10-2004 @ 20:34 :
In principe maakt het volgens mij weinig uit. Ware het niet dat je op singleplayer wel goed kan cheaten. Ik weet niet precies hoe en waar maar je kan ergens in je d2 folder in je verkenner wel een aantal filetjes vinden waar je een beetje mee moet rotzooien. Daar kan je ergens (nogmaals ik weet niet waar) wel de item levels instellen. Zodat alles dus overal kan droppen en bijna alle items die droppen ook unique zijn. Dwz: Je killt de eerste de beste zombie die je tegen komt als je act1 uitloopt en die dropt een Windforce of een Oculus ofzo.

Item levels dat zijn dus de levels van de items die vallen. Die zijn belangrijk voor waar het item valt. Het monster dat je killt moet minstens dat level zijn om het item te kunnen droppen.

Nogmaals ik weet hier het fijne niet van maar dat het kan dat weet ik wel.

[Edit] En anders zijn er ook genoeg filetjes te vinden die ervoor zorgen dat je alle items al in mules hebt zitten. Maar daar moet je maar ff een beetje goed op Googelen [/Edit]
dat is wel heel cewl om te doen, als het lukt....
weet iemand hier het fijne van, want ik moet dit toch echt es proberen.....
Oud 20-10-2004, 02:36
Ymir
Ymir is offline
whoohoo, mijn SP Trapassin heeft Sigon's (kut, k ben de naam vergeten) Tower Shield..... k was al zo lang op zoek naar iets dat +1 to all skills gaf..... plus de belt, dus ook nog partial set bonus ook!
Oud 20-10-2004, 06:46
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Rikkus schreef op 20-10-2004 @ 03:36 :
whoohoo, mijn SP Trapassin heeft Sigon's (kut, k ben de naam vergeten) Tower Shield..... k was al zo lang op zoek naar iets dat +1 to all skills gaf..... plus de belt, dus ook nog partial set bonus ook!
Er zitten geen bonussen op het Sigon shield als ik me niet vergis en zo geweldig is het nou ook weer niet....
Topic gesloten

Regels voor berichten