Oud 04-11-2004, 21:29
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ik heb een vraagje, kom dr op omdat ik dit laatst met een jongen besprak.

hij zei dat hij het maar niks vind als zijn vriendin gaat stappen met vriendinnen en maakt zich grote zorgen. ik heb dit eigenlijk totaal niet. mijn vriend mag gaan als ie wilt, heb er totaal geen moeite mee. al weet ik wel dat mijn vriend er moeite mee heeft als ik uitga.

is dit bij jou ook? vind je het maar niks als je vriend(in) met zijn/haar vrienden uitgaat? en gaan jullie vaak samen uit?
Oud 04-11-2004, 21:44
Nona Star
Nona Star is offline
Meestal gaan mn vriend en ik samen uit, maar als ie met zijn vrienden uit wil gaan dan gaat hij zn gang maar. Hij weet zelf wel waar de grens ligt en als er iets gebeurt ligt hij eruit. Ik maak me er niet zo druk om en andersom ook niet
Oud 04-11-2004, 21:44
Toet0r
Toet0r is offline
wij gaan altijd stappen met ons korfbal team (waar we dus ook allebei inzitten), maar wat gewoon een hele goeie vrienden groep is, naast het korfballen. Als we uitgaan gaan we echt zowat altijd samen. Soms gaan de jongens met zn allen, alleen meestal kom ik ze dan toch nog wel ff opzoeken in de stad. Verder gaat mn vriendje ook nog wel eens met zn vrienden van school uit, die ik ook ken, maar dat is niet zo heel vaak en ik mag dan ook altijd wel mee..
T uitgaan is bij ons dus geen probleem..
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 22:06
Sprinkle
Sprinkle is offline
Hij kan met mijn vrienden opschieten en ik met die van hem. We vinden het leuk om samen uit te gaan, maar als er eens een keer iets is waar de ander geen zin in dan is het ook geen probleem. Ik kan ook nog gewoon alleen met mijn vrienden uitgaan en hij met die van hem, daar hebben we ook geen problemen mee.
Oud 05-11-2004, 02:29
Bo
Bo is offline
Ik vind het leuk om met vriendinnen uit te gaan, dus waarom zou ik het mijn vriend niet gunnen om met zijn vrienden uit te gaan?
Oud 05-11-2004, 08:06
Viporizer
Viporizer is offline
Ik ben nog al snel jalours, ik maak me dus ook zorgen. Maar niet zo super veel. Ik vertrouw haar dus eigenlijk maak ik me druk om niets. Maar op een of andere manier kan ik mezelf dan niet gerust stellen.
Oud 05-11-2004, 08:30
zeep007
zeep007 is offline
mijn vriend en ik zit zitten in dezelfde vriendengroep, dus als we op stap gaan, zijn we automatisch bijelkaar. En dat is erg gezellig hoor.
Ik heb ook geen vriendinnen dus dat scheelt...
Met citaat reageren
Oud 05-11-2004, 08:43
Verwijderd
Hangt van de vriendinnenngroep af natuurlijk, van de jongens die aanwezig zijn, van de hoeveelheid alcohol die waarschijnlijk genuttigd gaat worden en van het soort feest waar ze heen gaat
Met citaat reageren
Oud 05-11-2004, 08:58
snoopy
snoopy is offline
nah.... hij MAG natuurlijk. Wtf... als ik m dat zou verbieden...
Ik ben er niet op en top gelukkig mee, maar ik vind t ook weer niet erg.
Oud 05-11-2004, 09:09
Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Ik heb nu geen vriend, en toen ik met mijn ex had gingen we beiden niet zoveel uit. Ik ga nu wél best veel uit, en stel dat ik een vriend zou krijgen die ook veel uitgaat... dan zou ik dat niet zo leuk vinden. Maar ik zou zeker niet verbieden ofzo en zou echt proberen mezelf in te houden met erover 'zeuren'. Het is iets waar ik me dan maar overheen moet zetten. Maar dat ik nu al een aantal keer een vreemdgaande jongen heb ontmoet bij het uitgaan helpt nou ook niet echt mee aan mijn vertrouwen.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2004, 09:14
Bravo
Bravo is offline
Ik ken mijn vriend via de studentenvereniging waar we bij zitten, alleen zit hij bij de heren en ik bij de dames. Hij zit dus vaak bij z´n vrienden en ik bij m´n vriendinnen. En dat vind ik helemaal prima, lekker vrij maar niet te vrij. Als het een gemengde avond is, dan mengen onze clubjes zich met elkaar dus dat is alleen maar gezellig.

Het is een klein wereldje, iedereen kent elkaar dus mocht hij (of ik) iets uitspoken dan bereikt het mijn oren wel.
Oud 05-11-2004, 09:24
-bambi-
-bambi- is offline
Ik ga nooit zonder hem uit
(hij trouwens ook niet zonder mij)
Met citaat reageren
Oud 05-11-2004, 10:00
waves
waves is offline
meestal zijn is hij er als ik er ben.. andersom niet altijd (hij gaat ook door de weeks uit en dat kan/mag ik niet vvanwege school).. Maar ik denk niet dat ie daar problemen mee zou hebben als ik wel uitging zonder hem...
Oud 05-11-2004, 10:09
miro
miro is offline
Mijn vriend heeft er echt geen moeite mee. We gaan vaak zat samen (doordat we al zo lang met elkaar gaan zijn onze vriendengroepen eigenlijk een grote vriendengroep geworden) Maar we hebben vaak zat meidenavond en daar heeft ie dan ook begrip voor. Als ie dat niet zou hebben zou het zo afgelopen zijn denk ik, ik ben gesteld op mijn vrijheid.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2004, 10:18
bracelance
bracelance is offline
het is bij de mannen vaak zo dat ze hun vriendin willen beschermen tegen de O-ZO-KWADE-wereld. En wanneer vriendinnen samen uitgaan kan hij dat dan niet. Daarbij komt dat mannen ook weten hoe sommige andere mannen kunnen zijn als ze dronken zijn. Het is dus puur uit bescherming. Mijn ex mocht altijd wel alleen gaan stappen, maar dan was ik toch stiekem wel nieuwsgierig naar wat er allemaal gebeurd was
Oud 05-11-2004, 10:45
Verwijderd
Mannen willen dat omdat ze weten hoe mannen zijn.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2004, 10:59
Viporizer
Viporizer is offline
Citaat:
bracelance schreef op 05-11-2004 @ 11:18 :
het is bij de mannen vaak zo dat ze hun vriendin willen beschermen tegen de O-ZO-KWADE-wereld. En wanneer vriendinnen samen uitgaan kan hij dat dan niet. Daarbij komt dat mannen ook weten hoe sommige andere mannen kunnen zijn als ze dronken zijn. Het is dus puur uit bescherming. Mijn ex mocht altijd wel alleen gaan stappen, maar dan was ik toch stiekem wel nieuwsgierig naar wat er allemaal gebeurd was
Die beschrijving zocht ik.
Oud 05-11-2004, 11:11
Verwijderd
Citaat:
J-tjuh schreef op 04-11-2004 @ 22:29 :

hij zei dat hij het maar niks vind als zijn vriendin gaat stappen met vriendinnen en maakt zich grote zorgen. ik heb dit eigenlijk totaal niet. mijn vriend mag gaan als ie wilt, heb er totaal geen moeite mee. al weet ik wel dat mijn vriend er moeite mee heeft als ik uitga.

is dit bij jou ook? vind je het maar niks als je vriend(in) met zijn/haar vrienden uitgaat? en gaan jullie vaak samen uit?
We gaan wel vaak samen uit omdat we precies hetzelfde het leukst vinden en elkaar sowieso meestal zien op zaterdagavond. Het komt echter ook wel voor dat we zonder elkaar uitgaan en eigenlijk is daar geen enkel probleem mee voor ons allebei. Ik vind het fijn als mijn vriend een heerlijke avond heeft.

Het is alleen weleens kut als jezelf om de een of andere reden niet uitkunt en je thuis zit te vervelen en diegene er niet is doordat hij wel lekker uit aan het gaan is. Dat is echter al heel lang niet voorgekomen en dan nog gun ik hem alle plezier van harte.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2004, 11:16
Verwijderd
Ik ga niet echt uit, maar ik kan me wel herinneren dat de tijd dat ik dat wel deed, mijn vriend (ex) het als 'anti-uitgaander' niet kon waarderen.
Ik zei; "schijt, er gebeurd niets" en ging gewoon.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2004, 11:40
Verwijderd
We gaan wel eens samen uit en ook wel eens ieder voor zich, allebei geen problemen mee, we kunnen ons ook zonder elkaar vermaken en ik weet dat hij niet het type is dat vreemd zal gaan (en überhaupt al niet dat een meisje versiert tijdens het uitgaan) en hij weet van mij dat ik niet vreemd zal gaan.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2004, 14:16
luchtballon
luchtballon is offline
We hebben dezelfde vrienden, dus we gaan meestal samen uit. Als een van ons niet kan terwijl de ander wel heel graag wil, nou jammer dan. maar onze vriendengroep is ook geen o-zo-kwade-buitenwereld
Sinds dit schooljaar hebben we weer nieuwe (niet dezelfde) mensen ontmoet, maar ik zou het denk ik niet erg vinden als hij met hen uitging.
Oud 05-11-2004, 14:22
Sade
Sade is offline
Hij vindt het niet echt erg als ik uitga met vriendinnen, maar hij belt me wel 'toevallig' halverwege de avond op om te vragen of het leuk is. En ik heb het nooit erg gevonden bij vorige vriendjes als ze met vrienden gingen stappen, maar hij gaat vanavond naar een feestje toe waarvan ik denk: ik wou dat je er niet heen ging Maar daar zeg ik dan weer niets van

Citaat:
Het is een klein wereldje, iedereen kent elkaar dus mocht hij (of ik) iets uitspoken dan bereikt het mijn oren wel.
Dit geldt bij ons idd ook.
Oud 05-11-2004, 14:41
Bruut
Bruut is offline
Citaat:
Viporizer schreef op 05-11-2004 @ 09:06 :
Ik ben nog al snel jalours, ik maak me dus ook zorgen. Maar niet zo super veel. Ik vertrouw haar dus eigenlijk maak ik me druk om niets. Maar op een of andere manier kan ik mezelf dan niet gerust stellen.
Oud 05-11-2004, 18:00
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Toen ik een vriendin had, toen gingen we meestal wel met elkaar uit. Maar als mijn vrienden (die ik een tijdje misschien niet gezien had) ergens anders heen wilden, moest ik een keuze maken. Ik ging dus soms ook wel eens zonder haar uit en zij ook zonder mij. Zij had ook wel eens avonden waarbij ze met haar vriendinnen besloot "meidenavond" te houden, zonder jongens erbij. Vond ik OK, en zij vond het ook OK als ik ergens anders heen ging. Dat heet wederzijds vertrouwen.

Als ik ook weer een vriendin krijg, wil ik echt geen zeikmeid, iemand die mij de wetten voorschrijft dat ik per se met haar uit moet gaan en niet meer met mijn vrienden als die ergens anders heen gaan en ik die al een tijdje niet gezien heb. Dan zal het snel uit zijn denk ik. Want stel dat ik altijd met haar uit ga, dan zie ik mijn vrienden steeds minder en dan verwatert het contact. In onze vriendengroep zien we elkaar sowieso vrij weinig, alleen met stappen omdat iedereen het ongelooflijk druk heeft. Maar goed, bij mij in een relatie mag zij van mij zelf bepalen waar ze uitgaat (liefst met mij, maar hoeft niet per se altijd), dan mag ik dat ook bepalen. Accepteert ze dat niet, dan zal het niet lang aanblijven vrees ik.
Oud 05-11-2004, 18:05
Loezzel
Loezzel is offline
Ik heb sinds kort weer een vriend. Aangezien we ontzettend ver van elkaar wonen en elkaar niet echt vaak zien, gaan we lekker allebei onze eigen gang.
Ik ben niet jaloers aangelegd. Ik weet niet hoe het met hem zit, volgens mij niet in ieder geval...

Ik heb hiervoor een hele lange relatie gehad en die was erg prettig. Hij werkte in de horeca en was er vaak niet op de uitgaansavonden. Ik werkte ook in de horeca en werkte vaak op dagen dat hij vrij was. Dan moet je dus wel alleen uit eigenlijk, wil je uitgaan. Dat ging prima. We waren totaal niet jaloers aangelegd. Als we samen uitgingen, zag ik hem eigenlijk nauwelijks, stond ik aan de ene kant van de kroeg en hij aan de andere. Maar we vonden elkaar wel leuk hoor
Oud 05-11-2004, 18:14
Qamra
Qamra is offline
Ja, ik irriteer me daaraan, maar dat heeft een totaal andere oorzaak dan hier wordt besproken

Maar in het geval van het topic; nee, helemaal geen problemen mee!
Oud 05-11-2004, 19:25
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
bracelance schreef op 05-11-2004 @ 11:18 :
het is bij de mannen vaak zo dat ze hun vriendin willen beschermen tegen de O-ZO-KWADE-wereld. En wanneer vriendinnen samen uitgaan kan hij dat dan niet. Daarbij komt dat mannen ook weten hoe sommige andere mannen kunnen zijn als ze dronken zijn. Het is dus puur uit bescherming.
Herkenning . En een acceptabele reden .

Ik heb er zelf met mijn vriend geen problemen mee, ik vertrouw hem, óók als hij een keertje iets zonder mij wil gaan doen. Lijkt me toch wel een beetje de basis van een relatie, wederzijds vertrouwen. Al wil ik achteraf natuurlijk wel horen hoe het geweest is en wat hij gedaan heeft. Blijft nu eenmaal nieuwsgierig .
Oud 05-11-2004, 19:29
Envy
Envy is offline
Het lijkt me niet een erg goede relatie als je elkaar daarin niet vertrouwt.
Oud 06-11-2004, 00:28
ilse
ilse is offline
ik weet t niet... mijn ex vriend ging nooit echt uit toen we een relatie hadden, allemaal eigenlijk niet. ik denk dat je daar niet moeilijk over moet doen. laat hem lekker zijn gang gaan, als hij weet waar de grens ligt. als hij die lijn dan overschrijdt weet je ook genoeg...

neej, zou misschien wel een keer jaloers worden als er iets speciaals mee is ofzo maar niet zeggen dat hij niet moet gaan. en veel plezier

Laatst gewijzigd op 06-11-2004 om 01:02.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 00:34
Verwijderd
Neuh, dat vind ik helemaal geen punt. Hij gaat maar gerust uit, ik vertrouw erop dat hij het uitmaakt voor hij wat met iemand anders begint. En daar ben ik eerlijk gezegd momenteel ook niet zo bang voor
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 09:05
underthabridge
underthabridge is offline
Ik ben sowieso niet echt een fervent uitgaander, dus als we een avondje vrij hebben, dan zullen we eerder iets leuks met zijn tweeën gaan doen, dan dat we uit zullen gaan.
Maar voor de rest mag zij het van mij zelf weten, en ik van haar ook. Maar meestal gaan we toch samen, want als we samen kunnen zijn, dan is dat altijd beter dan zonder elkaar.

Verder ga ik wel eens met haar mee naar feestjes van haar vrienden en zij ook met mij. Maar als zij iets wil doen, dan hoeft ze dat niet te vragen, alleen te melden. Dan zeg ik: ow, wat leuk ,want ik ga haar echt niets verbieden.

Ik zal hoogstens op sommige momenten een beetje een naar onderbuikgevoel krijgen, maar dat komt omdat ik sommige jongens niet vertrouw. Hoewel dat eigenlijk ook niet uitmaakt, want haar vertrouw ik wel volledig, dus hoef nergens bang voor te zijn.
Oud 06-11-2004, 09:42
Caligula
Caligula is offline
Citaat:
Morgan schreef op 06-11-2004 @ 01:34 :
Neuh, dat vind ik helemaal geen punt. Hij gaat maar gerust uit, ik vertrouw erop dat hij het uitmaakt voor hij wat met iemand anders begint. En daar ben ik eerlijk gezegd momenteel ook niet zo bang voor
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 19:10
Verwijderd
Mijn vriend wordt misselijk in rokerige/benauwde ruimtes. Ik wordt helemaal gek in drukke ruimtes. Ehm, niet zo'n probleem dus verder

Als ik al eens uit ga met wat mensen, dan heeft hij daar overigens geen problemen mee. Als hij niet rokerige&benauwende dingen gaat doen met vrienden dan heb ik daar ook geen problemen mee.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 16:15
U*NiQ
U*NiQ is offline
Ik ga eigelijk heel weinig uit, maar als ik eens met vriendinnen op stap wil maakt mijn vriend daar geen probleem van.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 17:29
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 05-11-2004 @ 20:25 :
Herkenning . En een acceptabele reden .

Ik heb er zelf met mijn vriend geen problemen mee, ik vertrouw hem, óók als hij een keertje iets zonder mij wil gaan doen. Lijkt me toch wel een beetje de basis van een relatie, wederzijds vertrouwen. Al wil ik achteraf natuurlijk wel horen hoe het geweest is en wat hij gedaan heeft. Blijft nu eenmaal nieuwsgierig .
yes... ik word een keer geaccepteerd!!!! FEESTUH!!
Oud 07-11-2004, 17:31
Jurroen
Jurroen is offline
Citaat:
J-tjuh schreef op 04-11-2004 @ 22:29 :

Ik denk dat hij heel paranoide is, of juist heel jaloers. Ik zou m`n vriendin laten stappen, ik ga doe het ook met m`n vrienden, en ik vind dat m`n verkering voor mij gaat, dus...
Oud 07-11-2004, 17:40
waves
waves is offline
Citaat:
Roze Lila schreef op 05-11-2004 @ 10:14 :
dat ook^^ (mijn beste vriendin en zijn beste vriend hebben samen iets dus ik hoor alles ) en hij is ook niet het type dat iemand versiert en al zeker niet vreemd gaat.
Oud 07-11-2004, 17:44
Verwijderd
Citaat:
Jurroen schreef op 07-11-2004 @ 18:31 :
Ik denk dat hij heel paranoide is, of juist heel jaloers.
als er nog niets gebeurd is, wat is dan het verschil tussen die twee?
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 17:56
Shitonya
Shitonya is offline
als ik een vriend zou hebben, zou ik er geen problemen mee hebben als hij uitgaat met vrienden. Als hij vreemdgaat, kom ik er toch wel achter en is het uit, zo simpel ligt het.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 19:08
Verwijderd
Bij mij ligt dat heel gemakkelijk. Ik ga uit met mijn vriendinnen waar hij ook met zijn vrienden heen gaat. Valt goed te combineren dus.

Maar ik zou het niet trekken als hij ging zeggen dat ik niet met vriendinnen weg mocht. Ik hoop ook niet dat hij nooit meer zonder mij uit wil maar dat zal ook wel niet gebeuren
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 19:17
Verwijderd
het grootste deel van de tijd willen we elkaar niet eens mee hebben. En ik ga ook vrijwel nooit uit.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 21:48
Aine
Aine is offline
Hij heeft een eigen leven, dus als hij op stap wil met vrienden prima. Hij moet het van mij ook kunnen hebben dat ik uit ga met vriendinnen. Je hoeft toch niet altijd samen te zijn. Samen uitgaan is ook leuk
Oud 07-11-2004, 22:01
mara18
mara18 is offline
Mijn vriend is al uitgeweest met mijn beste vriendin, onder hun tweetjes. Whatever, leuk voor hen, ik kon nu eenmaal niet mee. Ik ga uit met wie ik wil en hij ook, zo simpel ligt het. Meestal is het wel tesamen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten