Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is alleen weleens kut als jezelf om de een of andere reden niet uitkunt en je thuis zit te vervelen en diegene er niet is doordat hij wel lekker uit aan het gaan is. Dat is echter al heel lang niet voorgekomen en dan nog gun ik hem alle plezier van harte. |
![]() |
||
Citaat:
|
Toen ik een vriendin had, toen gingen we meestal wel met elkaar uit. Maar als mijn vrienden (die ik een tijdje misschien niet gezien had) ergens anders heen wilden, moest ik een keuze maken. Ik ging dus soms ook wel eens zonder haar uit en zij ook zonder mij. Zij had ook wel eens avonden waarbij ze met haar vriendinnen besloot "meidenavond" te houden, zonder jongens erbij. Vond ik OK, en zij vond het ook OK als ik ergens anders heen ging. Dat heet wederzijds vertrouwen.
![]() Als ik ook weer een vriendin krijg, wil ik echt geen zeikmeid, iemand die mij de wetten voorschrijft dat ik per se met haar uit moet gaan en niet meer met mijn vrienden als die ergens anders heen gaan en ik die al een tijdje niet gezien heb. Dan zal het snel uit zijn denk ik. Want stel dat ik altijd met haar uit ga, dan zie ik mijn vrienden steeds minder en dan verwatert het contact. In onze vriendengroep zien we elkaar sowieso vrij weinig, alleen met stappen omdat iedereen het ongelooflijk druk heeft. Maar goed, bij mij in een relatie mag zij van mij zelf bepalen waar ze uitgaat (liefst met mij, maar hoeft niet per se altijd), dan mag ik dat ook bepalen. Accepteert ze dat niet, dan zal het niet lang aanblijven vrees ik.
|
Ik heb sinds kort weer een vriend. Aangezien we ontzettend ver van elkaar wonen en elkaar niet echt vaak zien, gaan we lekker allebei onze eigen gang.
Ik ben niet jaloers aangelegd. Ik weet niet hoe het met hem zit, volgens mij niet in ieder geval... Ik heb hiervoor een hele lange relatie gehad en die was erg prettig. Hij werkte in de horeca en was er vaak niet op de uitgaansavonden. Ik werkte ook in de horeca en werkte vaak op dagen dat hij vrij was. Dan moet je dus wel alleen uit eigenlijk, wil je uitgaan. Dat ging prima. We waren totaal niet jaloers aangelegd. Als we samen uitgingen, zag ik hem eigenlijk nauwelijks, stond ik aan de ene kant van de kroeg en hij aan de andere. Maar we vonden elkaar wel leuk hoor ![]()
|
![]() |
|
Ja, ik irriteer me daaraan, maar dat heeft een totaal andere oorzaak dan hier wordt besproken
![]() Maar in het geval van het topic; nee, helemaal geen problemen mee!
||
Citaat:
![]() ![]() Ik heb er zelf met mijn vriend geen problemen mee, ik vertrouw hem, óók als hij een keertje iets zonder mij wil gaan doen. Lijkt me toch wel een beetje de basis van een relatie, wederzijds vertrouwen. Al wil ik achteraf natuurlijk wel horen hoe het geweest is en wat hij gedaan heeft. Blijft nu eenmaal nieuwsgierig ![]()
|
ik weet t niet... mijn ex vriend ging nooit echt uit toen we een relatie hadden, allemaal eigenlijk niet. ik denk dat je daar niet moeilijk over moet doen. laat hem lekker zijn gang gaan, als hij weet waar de grens ligt. als hij die lijn dan overschrijdt weet je ook genoeg...
neej, zou misschien wel een keer jaloers worden als er iets speciaals mee is ofzo maar niet zeggen dat hij niet moet gaan. en veel plezier ![]()
Laatst gewijzigd op 06-11-2004 om 01:02. |
![]() |
|
Ik ben sowieso niet echt een fervent uitgaander, dus als we een avondje vrij hebben, dan zullen we eerder iets leuks met zijn tweeën gaan doen, dan dat we uit zullen gaan.
Maar voor de rest mag zij het van mij zelf weten, en ik van haar ook. Maar meestal gaan we toch samen, want als we samen kunnen zijn, dan is dat altijd beter dan zonder elkaar. Verder ga ik wel eens met haar mee naar feestjes van haar vrienden en zij ook met mij. Maar als zij iets wil doen, dan hoeft ze dat niet te vragen, alleen te melden. Dan zeg ik: ow, wat leuk ![]() Ik zal hoogstens op sommige momenten een beetje een naar onderbuikgevoel krijgen, maar dat komt omdat ik sommige jongens niet vertrouw. Hoewel dat eigenlijk ook niet uitmaakt, want haar vertrouw ik wel volledig, dus hoef nergens bang voor te zijn.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn vriend wordt misselijk in rokerige/benauwde ruimtes. Ik wordt helemaal gek in drukke ruimtes. Ehm, niet zo'n probleem dus verder
![]() Als ik al eens uit ga met wat mensen, dan heeft hij daar overigens geen problemen mee. Als hij niet rokerige&benauwende dingen gaat doen met vrienden dan heb ik daar ook geen problemen mee. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Bij mij ligt dat heel gemakkelijk. Ik ga uit met mijn vriendinnen waar hij ook met zijn vrienden heen gaat. Valt goed te combineren dus.
Maar ik zou het niet trekken als hij ging zeggen dat ik niet met vriendinnen weg mocht. Ik hoop ook niet dat hij nooit meer zonder mij uit wil maar dat zal ook wel niet gebeuren ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Uitgaan met je vriend(in)! Hayden | 28 | 17-05-2006 18:54 | |
Liefde & Relatie |
(gewone) Vriend(in) krijgt relatie Verwijderd | 13 | 07-12-2005 23:27 | |
Liefde & Relatie |