![]() |
|
Naar aanleiding van dit topic wil ik graag wat van de leden weten. Waarom posten jullie niet op dit deelforum? Veel van jullie houden bijvoorbeeld van cabaret, één van de onderwerpen hier. Waarom wordt er nauwelijks gepost dan? De communiceerbeer en ik zijn van mening dat het deelforum Toneel&Cultuur meer naamsbekendheid moet krijgen. De potentie is er zeker met al die duizenden leden, nu de reacties nog.
Wat vinden jullie van reclame voor dit deelforum? Waarom post jij er zelf niet? En heeft het voor jullie zin om wat meer aandacht te besteden aan dit deelforum? Laat het ons weten. Bedankt alvast, Beer&Smart |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nouja, hopelijk draagt dit topic bij aan een positieve impuls voor T&C |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb jammer genoeg zelf nog geen tijd gehad om op dit topic te reageren, maar nu dan toch maar.
![]() Zoals Smartie al zegt, gaat het lot van Toneel & Cultuur mij ook na aan het hart. Het heeft zoveel potentie als deelforum, aangezien het een breed onderwerp is en veel mensen toch wel min of meer interesseert. Probleem is echter, zoals men ook in dit topic ziet, de meeste mensen hebben nog nooit van dat forum gehoord. Natuurlijk zullen Smartie en ik doorgaan met onze acties en reclame blijven maken, zoals hier. Het zou echter fijn zijn als er ook wat actie komt uit het kamp der forumbazen, aangezien zij veel meer mogelijkheden hebben hiervoor dan wij. Samen kunnen we T&C een van de meestbezochte fora maken, ik heb er alle vertrouwen in! ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
R&V is in de zomer wel als wisselforum geplaatst. Was min of meer ook een beetje een manier om er aandacht voor te krijgen, maar ook omdat het dan zomervakantie is en in voorgaande jaren hadden we altijd een zomervakantieforum. Maar er is niet echt een tijd en reden om T&C naar boven te halen, buiten het trekken van meer bezoekers. Volgens mij ben je als je dit gaat doen het hele idee van een wisselforum kwijt. Een wisselforum is een tijdelijk forum, voor bijvoorbeeld een bepaalde periode in het jaar (examens, feestdagen enzo) of omdat men een keer een forum wil hebben om over een bepaalt onderwerp te praten waarna later besloten kan worden of het een vast forum wordt met voldoende belangstelling (T&C is ook zo begonnen als ik me niet vergis) Als men het wisselforum op deze manier wil gaan gebruiken vind ik het een goed idee om T&C een keer zo te zetten, maar dat moeten we eerst maar eens bespreken. Zal dan iig wel na het feestdagenforum worden.
||
Citaat:
![]() En je moet idd uitkijken dat het wisselforum geen reclamebalk wordt ofzo, want dan valt denk ik het positieve van het wisselforum weg. |
![]() |
|
Ik denk dat een ander probleem van T&C is dat mensen van te voren al denken dat het deelforum niks voor hen is.
Ik zie hierboven al een reactie van iemand die denkt dat het een strijd wordt van 'ik vind die persoon leuk' en 'ik vind daar niks aan'. Dat valt overigens heel erg mee. Vaak gaan topics over shows van cabaretiers bijvoorbeeld en hebben mensen het over welke stukken ze erg leuk vonden. Echt een strijd tussen mensen komt er zelden (Hans teeuwen uitgezonderd ![]() Daarnaast denken veel mensen (denk ik) dat zij niks hebben met 'toneel en cultuur', maar als je dan gaat vragen of ze van cabaret houden dan zijn ze heel enthousiast. Terwijl dat toch ook een belangrijk deel is van het deelforum! T&C als wisselforum lijkt me dan ook best een goed idee, zodat mensen zien wat voor deelforum het écht is, ipv vooraf al denken 'dat is niks voor mij, daar ga ik niet heen'.
|
![]() |
||
Citaat:
Daarbij, met een beetje abstractieniveau, zou je wel in kunnen zien dat "deze show is leuk, die show is leuk" samen valt met "deze stukken vinden we erg leuk".... WTF heeft dat nou voor een zin, wat kan je daarna over zeggen behalve "ja ik ook", "nee ik niet". Dan kan je net zo goed een groep schapen op een pedaaltje drukken als ze het er mee eens zijn of op een andere als ze het er niet mee eens zijn, en dat er 1 opperschaap is dat de stelling geeft. Woeeeiiieeeejie wat een plezier zo op zaterdagavond. |
![]() |
||
Citaat:
Overigens ontstaan er wel degelijk discussies over shows en niet alleen met 'ja vind ik ook'. Dus wat dat betreft is je kritiek niet helemaal gegrond. Het klopt dat je niet heel vaak fel tegen elkaar in gaat, maar praten over een show is meer dan alleen zeggen 'inderdaad'. Maar we proberen hier niet T&C op te hemelen of af te kraken. Het is de bedoeling om te ontdekken hoe T&C meer bezocht kan worden / populairder kan worden.
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik denk niet dat de mensen van Letteren daar op zitten te wachten. Maar behalve dat lijken mij er ook nog enigzins grote verschillen tussen deze twee fora te zijn. Daarnaast is Letteren zo druk bezocht dat veel van de topics die nu nog een klein beetje aandacht krijgen op T&C waarschijnlijk helemaal ondergesneeuwd zouden raken.
Maar stoor je niet aan mij, dit was enkel een hypothese die niet significant hoeft te zijn. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Het idee gaat dat we de gespreksonderwerpen moeten uitbreiden en dat kan binnen het bestaande forum vind ik. De musea, tentoonstellingen ect kunnen er besproken worden en ook kunnen we het cultuur gedeelte breder laten worden. Nu komt vooral het toneelgedeelte aan bod. Het enigste wat we nodig hebben zijn mensen die leuke topics kunnen verzinnen. In ieder geval kunnen we de bekentheid beter maken door het toch een keer als wisselforum te zetten, als de feestdagen voorbij zijn ofzo. Andere goede ideeën heb ik in ieder geval nog niet, dus alle ideeën zijn nog steeds welkom.
|||
Citaat:
cul·tuur (de ~ (v.), -turen/-tures, -turen, -turen, -turen) 1 het verbouwen van gewassen => teelt 2 geheel van voortbrengselen van een gemeenschap 3 kunst en wetenschap 4 kweek: op een voedingsbodem gekweekte micro-organismen 5 stijl Citaat:
Het blijft moeilijk, maar als je meer mensen trekt komt dat vanzelf. Wat mij betreft mag het forum een stuk breder zijn dan het nu is. Je zal altijd moeite houden met overlappingen (dat zie je bij andere fora ook wel), maar op den duur denk ik dat het zich ook ontwikkelt.
|
Verwijderd
|
Ik zit nu al een tijdje te denken over een topic, maar ik weet gewoon niet wat ik er mag posten. Iets in de trend van: wat is jou favoriete musea, wat is jou favoriete gebouw etc? Dan krijg je al snel hetzelfde als bijvoorbeeld met eten en drinken. Daar heb je allemaal van dat soort topics.
Dus kortom wat mag ik er nou posten? |
![]() |
||
Citaat:
Gebouw vind ik iets te weinig toneel en cultuur achtig, maar over musea kan je het prima hebben. Volgens mij besteden ze daar op ART geen aandacht in, ofwel ieke?
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En ja, T&C wordt besproken. Maar dat werd het ook al vóór dit topic ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|