Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-11-2004, 16:44
Smartie
Smartie is offline
Naar aanleiding van dit topic wil ik graag wat van de leden weten. Waarom posten jullie niet op dit deelforum? Veel van jullie houden bijvoorbeeld van cabaret, één van de onderwerpen hier. Waarom wordt er nauwelijks gepost dan? De communiceerbeer en ik zijn van mening dat het deelforum Toneel&Cultuur meer naamsbekendheid moet krijgen. De potentie is er zeker met al die duizenden leden, nu de reacties nog.

Wat vinden jullie van reclame voor dit deelforum? Waarom post jij er zelf niet? En heeft het voor jullie zin om wat meer aandacht te besteden aan dit deelforum? Laat het ons weten.

Bedankt alvast,

Beer&Smart
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-11-2004, 17:35
Verwijderd
Ik heb er ook nog nooit op gekeken.

Weet eigelijk niet waarom.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 17:45
Wammus
Wammus is offline
Het is een van de weinige subfora waar ik nooit heb gekeken. Waarom weet ik eigenlijk ook niet. Op zich is het geen slecht idee maar wat stel je je er dan bij voor?
Oud 12-11-2004, 17:55
Smartie
Smartie is offline
Citaat:
wammus schreef op 12-11-2004 @ 18:45 :
Het is een van de weinige subfora waar ik nooit heb gekeken. Waarom weet ik eigenlijk ook niet. Op zich is het geen slecht idee maar wat stel je je er dan bij voor?
Dat is een beetje het probleem inderdaad. Ik zie duidelijk de potentie in het deelforum, maar hoe we deze potentie er uit kunnen krijgen en om kunnen zetten in succes heb ik geen idee van. Vandaar ook dit topic, ik wil graag weten hoe jullie er tegenaan kijken.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 18:19
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
t&c interesseert me vrij weinig, ik weet er niet zoveel van en het klinkt om over te slaan als je alle fora's is even naloopt ofzo.

eigenlijk toch best raar ja
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 20:05
Machiavelli
Machiavelli is offline
Cabaret intresseert me niet echt.
Toneel bezoek ik eigenlijk nooit.
En ik ben een beetje een cultuurbarbaar.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 20:09
McCaine
McCaine is offline
Er is een Toneel & Cultuurforum? Eerste keer dat ik er van hoor.
Oud 12-11-2004, 20:11
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
McCaine schreef op 12-11-2004 @ 21:09 :
Als zelfs de FB's er niet van weten...
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 20:25
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 12-11-2004 @ 21:11 :
Als zelfs de FB's er niet van weten...
Nou ja, ik ben ook niet zo snel van begrip.
Oud 13-11-2004, 00:03
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik kom er geregeld om over cabaret te lullen. En om Hans Teeuwen af te zeiken natuurlijk!
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 00:05
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Aap, dat forum bestaat al bijna 3,5 jaar. Waarvan bijna 1,5 jaar onder deze naam.
Oud 13-11-2004, 00:20
professor2
professor2 is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 13-11-2004 @ 01:05 :
Aap, dat forum bestaat al bijna 3,5 jaar. Waarvan bijna 1,5 jaar onder deze naam.
ik kom ook net achter dat het bestaat
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 00:32
Verwijderd
hmm ik kende het wel maar moet toegeven dat ik door dit te lezen er eens ga kijken, wel heel erg leuk eigenlijk.. toch maar eens wat vaker lezen en posten
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 00:51
Briseïs
Briseïs is offline
Ik heb net nog gepost

Maar verder doe ik dat eigenlijk ook nauwelijks. Er is veel over cabaret, maar dat interesseert me niet zo. Toneel wel, maar naar toneelstukken ga ik zelden en over mijn eigen toneel raak ik snel uitgepraat.
Oud 13-11-2004, 08:51
Smartie
Smartie is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 13-11-2004 @ 01:05 :
Kijk, dit is dus juist het probleem... de grote onbekendheid.

Nouja, hopelijk draagt dit topic bij aan een positieve impuls voor T&C
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 10:21
professor2
professor2 is offline
Citaat:
Smartie schreef op 13-11-2004 @ 09:51 :
Kijk, dit is dus juist het probleem... de grote onbekendheid.

Nouja, hopelijk draagt dit topic bij aan een positieve impuls voor T&C
en smarties kans op FB benoeming stijgt ook gelijk
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 10:28
Smartie
Smartie is offline
Citaat:
professor2 schreef op 13-11-2004 @ 11:21 :
en smarties kans op FB benoeming stijgt ook gelijk
Nee, dit topic is absoluut geen open sollicitatie! Ik heb het beste voor met het forum en aan de stijging van het aantal posts te zien (sinds ik dit topic geopend heb al een stuk of 10 op T&C, waar het er normaal maar 2 of 3 per dag zijn) geeft het een kleine positieve impuls. Daar ben ik zeer blij om.

Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 12:26
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Ik heb jammer genoeg zelf nog geen tijd gehad om op dit topic te reageren, maar nu dan toch maar.

Zoals Smartie al zegt, gaat het lot van Toneel & Cultuur mij ook na aan het hart. Het heeft zoveel potentie als deelforum, aangezien het een breed onderwerp is en veel mensen toch wel min of meer interesseert. Probleem is echter, zoals men ook in dit topic ziet, de meeste mensen hebben nog nooit van dat forum gehoord. Natuurlijk zullen Smartie en ik doorgaan met onze acties en reclame blijven maken, zoals hier.
Het zou echter fijn zijn als er ook wat actie komt uit het kamp der forumbazen, aangezien zij veel meer mogelijkheden hebben hiervoor dan wij.

Samen kunnen we T&C een van de meestbezochte fora maken, ik heb er alle vertrouwen in!
Oud 13-11-2004, 16:13
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
de communiceerbeer schreef op 13-11-2004 @ 13:26 :
Het zou echter fijn zijn als er ook wat actie komt uit het kamp der forumbazen, aangezien zij veel meer mogelijkheden hebben hiervoor dan wij.
Wat had je in gedachten dan? Ik heb er al een poos over zitten nadenken, maar ik zou niet weten wat we er aam zouden kunnen doen voor bekentheid van het forum als fb zijnde. Voor letteren zijn we de wedstrijden gaan organiseren en dat mbv de extra meer bekentheid gegeven, maar zoiets kan je niet met T&C.
Oud 13-11-2004, 16:35
Smartie
Smartie is offline
Citaat:
Ieke schreef op 13-11-2004 @ 17:13 :
Wat had je in gedachten dan? Ik heb er al een poos over zitten nadenken, maar ik zou niet weten wat we er aam zouden kunnen doen voor bekentheid van het forum als fb zijnde. Voor letteren zijn we de wedstrijden gaan organiseren en dat mbv de extra meer bekentheid gegeven, maar zoiets kan je niet met T&C.
Dat is dus ook precies mijn probleem... Het probleem van onbekendheid is een understatement, de oplossing is voorlopig onvindbaar
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 16:48
dutch gamer
dutch gamer is offline
Misschien kan je het een keer een tijdje als wisselforum zetten. Ik denk dat dat wel extra aandacht trekt.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 17:22
Fade of Light
Fade of Light is offline
Het enige wat mij echt interesseert is cabaret, maar niet om er over te "praten"... Want dan krijg je alleen maar gezever van "ik vind hans leuk, ik theo, ik herman...."

En "deze show is leuk, nee deze, nee deze" blabla....

Vandaar dat ik er niet kom....
Citaat:
sssssstaaaaat niet op de kaart
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 17:51
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
dutch gamer schreef op 13-11-2004 @ 17:48 :
Misschien kan je het een keer een tijdje als wisselforum zetten. Ik denk dat dat wel extra aandacht trekt.
Heb ik ook al aan gedacht. Iig is dat nu niet zo'n goed idee omdat we met het wisselforum over de feestdagen zitten en 2 is minder fijn.
R&V is in de zomer wel als wisselforum geplaatst. Was min of meer ook een beetje een manier om er aandacht voor te krijgen, maar ook omdat het dan zomervakantie is en in voorgaande jaren hadden we altijd een zomervakantieforum. Maar er is niet echt een tijd en reden om T&C naar boven te halen, buiten het trekken van meer bezoekers.
Volgens mij ben je als je dit gaat doen het hele idee van een wisselforum kwijt. Een wisselforum is een tijdelijk forum, voor bijvoorbeeld een bepaalde periode in het jaar (examens, feestdagen enzo) of omdat men een keer een forum wil hebben om over een bepaalt onderwerp te praten waarna later besloten kan worden of het een vast forum wordt met voldoende belangstelling (T&C is ook zo begonnen als ik me niet vergis)

Als men het wisselforum op deze manier wil gaan gebruiken vind ik het een goed idee om T&C een keer zo te zetten, maar dat moeten we eerst maar eens bespreken. Zal dan iig wel na het feestdagenforum worden.
Oud 13-11-2004, 18:21
dutch gamer
dutch gamer is offline
Citaat:
Ieke schreef op 13-11-2004 @ 18:51 :
verhaal
Dat van Reizen en Vakantie was me ook al opgevallen. In één keer kwamen er een stuk meer bezoekers, maar nu staat het weer terug op zijn oude plaats. Er komen nu (helaas ) alweer veel minder mensen, maar dat heeft misschien ook te maken met de tijd van het jaar. Toch vraag ik me af of dat bij Toneel & Cultuur ook zo zal zijn. Ik denk dat het als wisselforum een stuk meer bezoekers zal trekken, en doordat het niet aan een bepaalde periode van het jaar gebonden is, zullen er denk ik wel meer bezoekers blijven hangen (Al verwacht ik natuurlijk ook niet dat het één van de drukkere fora gaat worden).

En je moet idd uitkijken dat het wisselforum geen reclamebalk wordt ofzo, want dan valt denk ik het positieve van het wisselforum weg.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 19:32
Balance
Balance is offline
Ik denk dat een ander probleem van T&C is dat mensen van te voren al denken dat het deelforum niks voor hen is.

Ik zie hierboven al een reactie van iemand die denkt dat het een strijd wordt van 'ik vind die persoon leuk' en 'ik vind daar niks aan'. Dat valt overigens heel erg mee. Vaak gaan topics over shows van cabaretiers bijvoorbeeld en hebben mensen het over welke stukken ze erg leuk vonden. Echt een strijd tussen mensen komt er zelden (Hans teeuwen uitgezonderd ) omdat je meestal alleen een topic opzoekt als je de show leuk vond.

Daarnaast denken veel mensen (denk ik) dat zij niks hebben met 'toneel en cultuur', maar als je dan gaat vragen of ze van cabaret houden dan zijn ze heel enthousiast. Terwijl dat toch ook een belangrijk deel is van het deelforum!

T&C als wisselforum lijkt me dan ook best een goed idee, zodat mensen zien wat voor deelforum het écht is, ipv vooraf al denken 'dat is niks voor mij, daar ga ik niet heen'.
Oud 13-11-2004, 20:37
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Balance schreef op 13-11-2004 @ 20:32 :
Ik denk dat een ander probleem van T&C is dat mensen van te voren al denken dat het deelforum niks voor hen is.

Ik zie hierboven al een reactie van iemand die denkt dat het een strijd wordt van 'ik vind die persoon leuk' en 'ik vind daar niks aan'. Dat valt overigens heel erg mee. Vaak gaan topics over shows van cabaretiers bijvoorbeeld en hebben mensen het over welke stukken ze erg leuk vonden. Echt een strijd tussen mensen komt er zelden (Hans teeuwen uitgezonderd ) omdat je meestal alleen een topic opzoekt als je de show leuk vond.
Blablabla. Ik heb er w2el eens gekeken, en het was gewoon kut, precies wat ik zei.
Daarbij, met een beetje abstractieniveau, zou je wel in kunnen zien dat "deze show is leuk, die show is leuk" samen valt met "deze stukken vinden we erg leuk".... WTF heeft dat nou voor een zin, wat kan je daarna over zeggen behalve "ja ik ook", "nee ik niet".
Dan kan je net zo goed een groep schapen op een pedaaltje drukken als ze het er mee eens zijn of op een andere als ze het er niet mee eens zijn, en dat er 1 opperschaap is dat de stelling geeft. Woeeeiiieeeejie wat een plezier zo op zaterdagavond.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 20:50
Balance
Balance is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 13-11-2004 @ 21:37 :
Blablabla. Ik heb er w2el eens gekeken, en het was gewoon kut, precies wat ik zei.
Daarbij, met een beetje abstractieniveau, zou je wel in kunnen zien dat "deze show is leuk, die show is leuk" samen valt met "deze stukken vinden we erg leuk".... WTF heeft dat nou voor een zin, wat kan je daarna over zeggen behalve "ja ik ook", "nee ik niet".
Dan kan je net zo goed een groep schapen op een pedaaltje drukken als ze het er mee eens zijn of op een andere als ze het er niet mee eens zijn, en dat er 1 opperschaap is dat de stelling geeft. Woeeeiiieeeejie wat een plezier zo op zaterdagavond.
Het was niet op jou gericht hoor. Meer een voorbeeld van hoe ik denk dat mensen denken. Ik probeer ook maar een verklaring te vinden voor het geringe aantal bezoekers.

Overigens ontstaan er wel degelijk discussies over shows en niet alleen met 'ja vind ik ook'. Dus wat dat betreft is je kritiek niet helemaal gegrond. Het klopt dat je niet heel vaak fel tegen elkaar in gaat, maar praten over een show is meer dan alleen zeggen 'inderdaad'.

Maar we proberen hier niet T&C op te hemelen of af te kraken. Het is de bedoeling om te ontdekken hoe T&C meer bezocht kan worden / populairder kan worden.
Oud 13-11-2004, 22:31
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 13-11-2004 @ 21:37 :
*knip*
Ach, hetzelfde zou je kunnen zeggen over films, boeken en nog meer van die dingen. Maar daar valt het ook mee, dus op het gebied van toneel moet het ook kunnen.
Oud 13-11-2004, 23:16
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Balance schreef op 13-11-2004 @ 21:50 :
-knip-
Ik heb ze toendertijd nooit gezien, en ook matige discussies zijn mogelijk volgens mij. 1 topic vond ik dan wel aardig "hoe moet je beginnen met cabaret" (niet dat er een manier voor is, maar daar zat nog potentie in). zoiets kan je ook wel met toneel doen, maar dan moet je wat goede toneelspelers hebben, en die zijn er volgens mij niet echt. En dat houdt ook vrij snel op volgens mij.

Citaat:
Ieke schreef op 13-11-2004 @ 23:31 :
Ach, hetzelfde zou je kunnen zeggen over films, boeken en nog meer van die dingen. Maar daar valt het ook mee, dus op het gebied van toneel moet het ook kunnen.
MAar daar kom ik ook nooit
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 17:09
PV
PV is offline
Misschien kun je het forum ook wel samenvoegen met Letteren... of was die constructie er vroeger al en is het toen opgesplitst om een bepaalde reden? (weet niet meer precies)
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 17:35
Smartie
Smartie is offline
Ik denk niet dat de mensen van Letteren daar op zitten te wachten. Maar behalve dat lijken mij er ook nog enigzins grote verschillen tussen deze twee fora te zijn. Daarnaast is Letteren zo druk bezocht dat veel van de topics die nu nog een klein beetje aandacht krijgen op T&C waarschijnlijk helemaal ondergesneeuwd zouden raken.

Maar stoor je niet aan mij, dit was enkel een hypothese die niet significant hoeft te zijn.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 18:15
PV
PV is offline
Maar literatuur heeft ook de -tuur van cultuur
Voor Toneel & Cultuur is er blijkbaar te weinig animo, dan is het toch niet zo'n ramp als dat forum met een ander forum wat er dichtbij ligt, samengaat?
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 18:23
Balance
Balance is offline
Citaat:
PV schreef op 14-11-2004 @ 19:15 :
Maar literatuur heeft ook de -tuur van cultuur
Voor Toneel & Cultuur is er blijkbaar te weinig animo, dan is het toch niet zo'n ramp als dat forum met een ander forum wat er dichtbij ligt, samengaat?
Het is wel een optie, maar gezien de animo op Letteren zal het dan een subsubforum worden (net als 'studiekeuze' op S&S bijvoorbeeld). Dat is toch best zonde en op zich moet Toneel&Cultuur toch heel wat gespreksonderwerpen kunnen opleveren. Het is daarom handiger om eerst te kijken naar wat we kunnen doen om het forum populairder te maken dan om naar oplossingen als zo'n samenvoeging te kijken.
Oud 14-11-2004, 21:33
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
PV schreef op 14-11-2004 @ 18:09 :
Misschien kun je het forum ook wel samenvoegen met Letteren... of was die constructie er vroeger al en is het toen opgesplitst om een bepaalde reden? (weet niet meer precies)
Nooit zolang ik er wat over te zeggen heb wordt letteren weer samengevoegt met een ander forum. Ooit was het samen met Artistiek 1 forum: Kunst & Literatuur. Maar de splitsing heeft letteren echt goed gedaan en letteren is zo danig druk dat de topics van T&C erin zullen verdwijnen. Er zijn betere samenvoegingen te bedenken, maar voorlopig zoek ik daar niet de oplossing in.

Het idee gaat dat we de gespreksonderwerpen moeten uitbreiden en dat kan binnen het bestaande forum vind ik. De musea, tentoonstellingen ect kunnen er besproken worden en ook kunnen we het cultuur gedeelte breder laten worden. Nu komt vooral het toneelgedeelte aan bod. Het enigste wat we nodig hebben zijn mensen die leuke topics kunnen verzinnen. In ieder geval kunnen we de bekentheid beter maken door het toch een keer als wisselforum te zetten, als de feestdagen voorbij zijn ofzo.
Andere goede ideeën heb ik in ieder geval nog niet, dus alle ideeën zijn nog steeds welkom.
Oud 14-11-2004, 21:39
Briseïs
Briseïs is offline
Ja wat valt er eigenlijk onder cultuur?
Oud 14-11-2004, 21:42
PV
PV is offline
Hmm het probleem met het (brede) begrip cultuur is denk ik, dat het overlap heeft met andere fora.. cultuur in andere landen kom je al snel bij Reizen terecht, Film & TV is ook een forum voor.. hetzelfde geldt voor muziek. Cultuurfestivals? musea? Cultuur in je eigen dorp/stad?
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 22:16
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 14-11-2004 @ 22:39 :
Ja wat valt er eigenlijk onder cultuur?
Dat heb ik zelf ook maar eens opgezocht in het woordenboek:
cul·tuur (de ~ (v.), -turen/-tures, -turen, -turen, -turen)
1 het verbouwen van gewassen => teelt
2 geheel van voortbrengselen van een gemeenschap
3 kunst en wetenschap
4 kweek: op een voedingsbodem gekweekte micro-organismen
5 stijl

Citaat:
PV schreef op 14-11-2004 @ 22:42 :
Hmm het probleem met het (brede) begrip cultuur is denk ik, dat het overlap heeft met andere fora.. cultuur in andere landen kom je al snel bij Reizen terecht, Film & TV is ook een forum voor.. hetzelfde geldt voor muziek. Cultuurfestivals? musea? Cultuur in je eigen dorp/stad?
I know. Dat is een probleem waar ik zelf ook al tegenaan liep. Je kan net die dingen nemen die op de andere forums niet aan bod komen. Je zou kunnen praten over die verloren coltuur die ze op malta hebben gevonden, over de egyptenaren enzo. Dus over andere bevolkingsgroepen en hun manier van doen. Ook zou je meer wat kunst van die mensen kunnen nemen. Daar is eigenlijk ook niet echt plaats voor op art en T&C is misschien meer geschikt. Dan zit je net niet binnen het gebiet van R&V en zit je iets breder. Maar ik ben zelf nooit goed geweest in het verzinnen van boeiende topics, dus het lukt me hier ook niet zo.
Het blijft moeilijk, maar als je meer mensen trekt komt dat vanzelf. Wat mij betreft mag het forum een stuk breder zijn dan het nu is. Je zal altijd moeite houden met overlappingen (dat zie je bij andere fora ook wel), maar op den duur denk ik dat het zich ook ontwikkelt.
Oud 14-11-2004, 22:49
Verwijderd
Ik zit nu al een tijdje te denken over een topic, maar ik weet gewoon niet wat ik er mag posten. Iets in de trend van: wat is jou favoriete musea, wat is jou favoriete gebouw etc? Dan krijg je al snel hetzelfde als bijvoorbeeld met eten en drinken. Daar heb je allemaal van dat soort topics.
Dus kortom wat mag ik er nou posten?
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 18:57
Balance
Balance is offline
Citaat:
Anneka schreef op 14-11-2004 @ 23:49 :
Ik zit nu al een tijdje te denken over een topic, maar ik weet gewoon niet wat ik er mag posten. Iets in de trend van: wat is jou favoriete musea, wat is jou favoriete gebouw etc? Dan krijg je al snel hetzelfde als bijvoorbeeld met eten en drinken. Daar heb je allemaal van dat soort topics.
Dus kortom wat mag ik er nou posten?
Dat soort topics kan wel, maar je moet een beetje kijken naar in hoeverre het interessant is om te weten welk gebouw iemand mooi vindt. Misschien is het handiger om te weten wát nou een museum interessant maakt. Waarom men het ene museum wél leuk vindt en het andere niet. En wat er dan te zien is in die musea.

Gebouw vind ik iets te weinig toneel en cultuur achtig, maar over musea kan je het prima hebben. Volgens mij besteden ze daar op ART geen aandacht in, ofwel ieke?
Oud 16-11-2004, 00:06
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Balance schreef op 15-11-2004 @ 19:57 :
Gebouw vind ik iets te weinig toneel en cultuur achtig, maar over musea kan je het prima hebben. Volgens mij besteden ze daar op ART geen aandacht in, ofwel ieke?
Heel weinig maar en als het er is zakt het ook vrij snel weer weg. Wat mij betreft gaat dat gewoon naar T&C
Oud 16-11-2004, 13:18
Verwijderd
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 16:44
Smartie
Smartie is offline
Maar eventjes voor de forumbazen: Heeft dit topic nou nut gehad, gaan jullie iets doen om de bekendheid nog meer te vergroten en wordt het besproken of Admin, of is dit topic eigenlijk nutteloos geweest?
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 17:40
~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
"Met zo'n instelling blijf je zwakzinnig" (Hans Teeuwen)
Oud 18-11-2004, 17:45
Balance
Balance is offline
Citaat:
Smartie schreef op 18-11-2004 @ 17:44 :
Maar eventjes voor de forumbazen: Heeft dit topic nou nut gehad, gaan jullie iets doen om de bekendheid nog meer te vergroten en wordt het besproken of Admin, of is dit topic eigenlijk nutteloos geweest?
Het topic heeft volgens mij wel nut gehad ja. Ik heb in de afgelopen dagen veel namen op T&C langs zien komen die voorheen nooit op T&C postten. Het is dus ietsje bekender geworden. Verder is het idee ontstaan om het een keer als wisselforum neer te zetten. Ook dat is een goede optie.
En ja, T&C wordt besproken. Maar dat werd het ook al vóór dit topic
Reageren

Regels voor berichten