![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
er zijn namelijk weer genoeg dingen in e bijbel die al die 10 geboden weer tegenspreken |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als god werkelijk zou bestaan, had 'ie er niet zo'n zooitje van gemaakt. |
![]() |
||
Citaat:
ik vind eigenlijk dat wanneer het CDA van plan is mensen voor godslastering te laten vervolgen dat dit soort "geloof want jullie gaan naar de hel"-uitspraken ook vervolgt moeten worden, kwestie van gelijke behandeling. maar ja, verdere argumenten om de gequote stelling in de grond te boren zijn onnodig, aangezien de auteur zich door het bij gristenen (niet 'christenen', voor we daar weer een rel over krijgen) gebruikelijke gebrek aan argumenten zelf al ongeloofwaardig heeft gemaakt.
||
Citaat:
Wat God, en velen anderen, van deze post vinden! (*KLIK*) |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En btw, als jezus hem gedragen had toen hij het moeilijk had, had de man in kwestie dat waarschijnlijk wel geweten... anders was Jezus niet echt een sterke man.. en heeft hem dus niet goed gedragen.. hij had het immers nod steeds moeilijk...
||
Citaat:
ik ben er een van. in feite beweer jij dat mensen die in de evolutietheorie geloven de holocaust veroorzaakt hebben. als ik hetzelfde beweer over geloof krijg ik een ban voor 'gebrek aan respect' als een forumbaas je daar nog niet toe gedwongen heeft: think about that.
Laatst gewijzigd op 19-11-2004 om 15:29. |
![]() |
||
Citaat:
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe goed het met nederland zou gaan als 99% van de christenen strenge christelijk zou worden? Homo zouden vervolgt worden, anticonceptie afgeschaft, ook geen voorbehoeds middelen. Misdadiger keren we de andere wang toe, dus die kunnen vrij uit plunderen, moorden en verkrachten.
||||
Citaat:
Mischien, waarschijnlijker acht ik het dat seksuele omgang met mensen van hetzelfde geslacht strafbaar wordt gemaakt maar wel gedoogd en het homohuwelijk wordt sowieso afgeschaft Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Verder zie ik niet waarom je christen zou moeten zijn om kritiek te mogen hebben op de bijbel, er zijn genoeg christenen die zich op grote schaal met niet-christelijke zaken bemoeien.
||
![]() |
Citaat:
Kun je me precies uitleggen waar dat over homofielen staat? Ik ken het maar niet vinden wat jij bedoeld. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Probeer volgende keer ook iets respect voller met een andermans meening om te gaan. Want zonder respect verstomd elke dialoog. Ondanks alles toch wel zeeeeeeeeeeeer vriendelijke groeten. p.s. We komen elkaar vast nog wel eens tegen op dit forum. Hopelijk met argumenten |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zelfs vroeger kwamen zulke dingen niet voor |
![]() |
||
Citaat:
ik wil niet grossieren in rolleyes dus ik laat ze hier maar weg.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je doet maar |
![]() |
||
Citaat:
Verder neem ik dus aan dat de genoemde feiten genoeg bewijs vormen om je de stelling dat er nog nooit geweld is geweest op basis van de bijbel op te laten geven?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
mohamed heeft nooit een oorlog tegen Mekka gevoerd om zijn nieuwbakken religie een machtsbasis te geven, neee. er is nooit een heksenvervolging geweest, neee.
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Leven na de dood ** | 74 | 16-03-2009 09:27 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Terreur teistert scholier koelieboelie | 191 | 27-06-2005 01:59 | |
VWO |
Filosofie Upior | 79 | 06-06-2005 09:35 | |
Andere kijk op het geloof Moonlight fairy | 5 | 26-12-2004 09:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Individualiteit sublime | 11 | 18-01-2004 12:36 | |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 16:53 |