![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vitamine C en genoeg drinken en plassen moet het gewoon kunnen voorkomen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() je kan het wel krijgen van seks. Immers door de seks gaan die bacterieen '' aan de wandel''... kan dus ook gebeuren als je het met condoom doet, je eigen bacterien kunnen ook blaasonsteking veroorzaken dus! Van maandverband, ik denk het niet. Zeker niet als je het goed verschoond. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je hoeft dus ook geen kou gevat te hebben om een blaasontsteking te krijgen, wanneer de bacterie genoeg kans heeft iets aan te richten, kan dat. (Bijvoorbeeld wanneer je niet genoeg drinkt, dan kan hij zich vermenigvuldigen zonder dat je hem uitplast, of wanneer je urine niet zuur genoeg is, dan kan hij lekker blijven leven. Vitamine C maakt je urine zuurder en zo minder aangenaam voor bacterieen.) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
je kent 't al voor vrijdag zie ik ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() maar idd, uitplassen na de seks schijnt voor vrouwen heel erg veel te schelen ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Leer je tegenwoordig bij geneeskunde dat je moet plassen na de seks... ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() @ Joris: yay! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het was een grapje, geneeskunde is leuk, maar past niet bij mij. Ik heb wel vwo gedaan hoor, maar pfft... denk dat je daar toch te hard voor moet werken. En ik ben liever lui dan moe ![]() Verder ik hoop dat je geen arts wordt die niet lief doet voor verpleegkundige ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|