Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ow, en btw, overval jij dagelijks een bank?
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
vakantie inkoopjes:
- perzik shampoo Guhl, 3 halen 2 betalen ![]() - twee bussen mousse kerastase - satin care scheerschuim strawberry - bodylotion tommygirl - aftersunspray l'oréal - zonnebrand factor 2 (ik verbrand toch nooit ![]() - ondeday contactlenzen - deo nivea - beaumonde, elle, cosmopolitan..lectuur |
![]() |
||
Citaat:
Een zwartblauwe broek van Evisu met caramelzilver logo. De broek is donkerblauw/grijs/zwart ![]() |
![]() |
|
![]() |
beltegoedkaart voor collega, omdat zij al 3x weg was geweest terwijl ze geen pauze had... morgen ga ik naar de stad en ik mag eigenlijk geen geld uitgeven (sparen, lowlands - gitaar, zucht...) maar dat doe ik toch wel...
![]() ![]() ![]() ik ga naar bed.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ontopic: - Rode en blauwe Allstars maar die had mijn mammie gekocht, en daar ben ik eigenlijk helemaal niet blij mee, want ze vond mijn oude rode te versleten dus had ze maar alvast nieuwe gekocht en nu kan ik de oude niet meer vinden. ![]() |
![]() |
|
ik heb me uitgeleefd de afgelopen week
![]() lichtblauwe polo met donkerblauwe horizontale streep, nautica lichtgele polo, tommy hilfiger blauwe polo, grant thomas donkerblauwe polo, grant thomas oranje polo, grant thomas wit overhemd, polo wit overhemd met blauw/gele ruit, polo wit/blauw gestreept overhemd, polo rood/donkerblauw rugbyshirt met "83" op de rug, nautica oranje/grijs gestreept rugbyshirt, eastisland blauwe broek met bandplooi, polo gebroken witte dunne zomerbroek, gap felrode korte broek, nautica miniatuur teigetje knuffel ![]() en als genadeklapper op de spreekwoordelijke vuurpijl: Sasha - Xpander EP op 2x 12" vinyl ![]() ![]()
|
![]() |
- Mouwloos shirtje van Vero Moda. Op schouders donderblauw en verder wit. Aan de onderkant wit/blauw gestreept.
- Spijkertas met rood waarvan 't net lijkt of ie al heel oud is. - 2 pakjes Sportlife - Pistoletje ham - Flesje Spa - Witte oogschaduw die je bijna niet ziet van de Hema - Zwarte mascara van Rimmel En nu weer gaan sparen ![]() ![]() |
![]() |
|
streepjesriem
haarbandding 3kwart beige ribrok blauw geruite kilt als het goed is, maar das pas volgende week tosti ham-kaas croissant spa citroen kaartje voor de boot bioscoopkaartje en gister zwart 3kwart shirt zwart hemdje gestreept poloshirt groen/zwart t-shirt beige jas jip en janneke panty powerpuff girls sokken en ik heb zelfs nog geld over ![]()
|
Verwijderd
|
-Een soort trui iets (ja ik weet niet hoe het heet :]) van rood fluweel met zwart kant
-Streepjespanty's met zwart en paars -Schriften (met Kermit ![]() [edit] Hihi was ik nog vergeten: Twee meter zwart (met blauwe glans) fluwelen stof, om een rok van te maken. [/edit] Laatst gewijzigd op 06-07-2002 om 21:45. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Zoveel in één keer is ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forumer onder je #veel 5 Little Phoebe | 500 | 16-09-2011 20:52 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien... Universeel | 2 | 30-12-2006 16:15 | |
Lifestyle |
Voor het laatst... Verwijderd | 93 | 15-10-2004 21:47 | |
Muziek |
nieuwe muziekcrap Blenderhead | 275 | 17-02-2004 22:10 | |
Muziek |
Wat heb je voor het laatst gekocht? NewBreedhXc | 21 | 27-03-2003 22:22 | |
Lifestyle |
Wat heb je voor het laatst gekocht? -> Part II S | 472 | 13-06-2002 11:28 |