![]() |
||
Citaat:
Spoiler
|
![]() |
||
Citaat:
We kunnen dan kiezen: - Die mensen hebben dan pech en lezen dan maar niet meer de topics. - Mensen die spoilers plaatsen hebben pech en mogen voortaan niks meer zeggen wat nog niet op tv is geweest. Of we kunnen voor de combinatie gaan waarmee beide partijen kunnen leven en dat is dus de spoilertag geworden. Als je dan gewoon voor hen even die tags neerzet... Zo'n moeite is het toch niet?
||
Citaat:
Spoiler
||
Citaat:
Spoiler
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Luister, als het nou nog om schokkende informatie ging, oké. Het gaat er alleen om dát er iemand terugkomt (niet om wat hij komt doen en met wie) en als dat bovendien ook nog in de krant staat en op het nieuws is vind ik niet dat je hier je kop in het zand moet steken en er spoiler tags omheen moet gaan zetten omdat er anders wel eens tere zieltjes beschadigd zouden kunnen worden. Waarom maken we anders niet gewoon dit hele topic geel? Nu posten er immers mensen over de uitzending van vandaag, misschien had ik dat wel niet willen weten tot de herhaling morgenochtend... En last but not least: jij hebt niets te zeggen over of ik wel of niet ergens uit "opduvel", dat laat dat soort commentaar maar achterwege.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spoiler
Laatst gewijzigd op 23-11-2004 om 10:28. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Ray nodigt een half corps oud-collega's uit in 'De Koning', die voor half geld mogen drinken, en hoopt zo meer omzet te maken. Dan krijgt één van hen een hartaanval en vergeet Ray door alle opwinding een bestelling te plaatsen, waardoor Dennis de dag erop zonder drank zit. Weer ruzie tussen Dennis en Ray. Yasmin heeft een interview met een verslaggever, die haar ook vraagt naar de brand in Scala. Yasmin liegt en vertelt dat ze er niets ernstigs aan overgehouden heeft. Stefano is dan weer boos op Yasmin en verwijt haar dat ze haar kop in het zand steekt. Robert windt zich op over een ontwerp voor een nieuw logo voor 'De Rozenboom' dat Ludo ontworpen heeft. Hij wil het vervangen en komt met een tegenvoorstel. Hij is gepiqueerd als Valerie het voor Ludo opneemt en diens voorstel goedkeurt. |
![]() |
||
Citaat:
Als zoiets gebeurt dan is er toch wel minstens één iemand die dan oppert dat Dennis dan de volgende dag mag nemen, omdat het dan weer eerlijk is? Wat deden ze moeilijk zeg. Sowieso nogal raar dat Dennis niet van die hartaanval zou weten, want als er hier in het dorp in een openbare gelegenheid iemand een hartaanval krijgt dan weet iedereen het meteen. Zeker al ben je de eigenaar van dat café.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Afgelopen zaterdag zijn mijn zusje en mijn ma gaan winkelen in Amsterdam. Hebben ze daar Fajah Lourens zien winkelen. Ze stond gewoon een paar meter van hun af. ![]() Bah, wat een zeik-gedoe tussen Dennis en Ray. ![]() ![]() De enige wat leukere verhaallijn is die rond Isabella. Ik hoop dat die wel wat spannender gaat worden ![]()
||
Citaat:
*hoop niet dat ik nu een geheel verkeerde opmerking maak* ![]() (ik kijk wel altijd gtst, maar verdiep me verder niet zo in de auteurs..) |
![]() |
||
Nee, niet getrouwd, maar hebben wel al jaren een relatie
![]() Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Morris heeft sjans van die getuige van Nick, die Justine. Ze voelt zich erg tot hem aangetrokken. Val en Bar besluiten toch naar de bruiloft te gaan. In eerste instantie reageert Charlie daar niet zo leuk op maar nadat ze een of ander geschenk hebben gegeven (ging van generatie op generatie door de familie als een dochter trouwde) is ze wat gekalmeerd. Ze blijven dus bij de ceremonie. Inmiddels wil Sjors vertrekken uit Meerdijk, nadat ze van Morris te horen heeft gekregen dat hij Nick nu beter kent en haar niet 100% nog gelooft over die verkrachting. Uit verdriet gaat ze uiteindelijk naar de plaats waar de ceremonie voor de bruiloft plaatsvindt (waar dat is weet ik al niet meer, werd gezegd, maar kan het me ff niet herinneren). Op het moment dat ze bijna bij het ja-woord zijn beland, staat Sjors tussen iedereen in de ceremoniezaal en vraagt ze Nick om toe te geven in het bij zijn van iedereen dat hij haar heeft verkracht. * CLIFFHANGER * Dat was het ongeveer... mja Valerie deed weer een beetje "kattig" tegen Robert, maja das nix nieuws. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Spoiler
Raar trouwens dat die rol van Suzanne (zo heet ze toch? Die assistente of whatever van Carel?) nu wordt overgenomen door Betje Koolhaas. Ik vraag me toch af waarom. Het lijkt me dat het iets onverwachts is, want voor zo'n korte rol ga je toch geen 2 actrices nemen...?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |