Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-11-2004, 14:54
Balance
Balance is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 22-11-2004 @ 15:25 :
je gelooft toch niet wat erin staat. Anita gaat trouwens naar onm, ze wilt niet terug naar gtst, heeft ze pas nog gezegd. Ze is al een paar wkn aan het opnemen voor onm.
Spoiler
Oud 22-11-2004, 15:47
alu_aapi
alu_aapi is offline
Spoiler

Laatst gewijzigd op 22-11-2004 om 17:17.
Oud 22-11-2004, 17:05
M@rco
M@rco is offline
OMG, wat is dit voor gemuts met die spoiler tags? Overal op internet staat zo ongeveer te lezen dat Rik terugkomt (je ziet het zelfs op TV!), maar nee, hier in dit topic moeten we vooral spoiler tags gebruiken. Kijk, als ik het GTST-script voor de komende 3 maanden had en het hier neer zou zetten, DAT zou een spoiler zijn. Maar het enige wat we weten is DAT Rik terugkomt, we weten niet wat hij komt doen, hoe lang hij blijft, wie hij meeneemt, niks. Wat is daar een spoiler aan?

Laatst gewijzigd op 22-11-2004 om 19:36.
Oud 22-11-2004, 17:13
Balance
Balance is offline
Citaat:
M@rco schreef op 22-11-2004 @ 18:05 :
Spoiler
Heel leuk dat het jou niks uit kan maken of jij al weet wat er gebeurt of wie er in gtst komt, maar sommige mensen willen dat nou eenmaal niet weten.
We kunnen dan kiezen:
- Die mensen hebben dan pech en lezen dan maar niet meer de topics.
- Mensen die spoilers plaatsen hebben pech en mogen voortaan niks meer zeggen wat nog niet op tv is geweest.

Of we kunnen voor de combinatie gaan waarmee beide partijen kunnen leven en dat is dus de spoilertag geworden.
Als je dan gewoon voor hen even die tags neerzet... Zo'n moeite is het toch niet?
Oud 22-11-2004, 17:17
Balance
Balance is offline
Citaat:
alu_aapi schreef op 22-11-2004 @ 16:47 :
Spoiler
Spoiler
Oud 22-11-2004, 18:15
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Balance schreef op 22-11-2004 @ 18:17 :
Spoiler
Spoiler
Oud 22-11-2004, 19:39
M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Balance schreef op 22-11-2004 @ 18:13 :
Heel leuk dat het jou niks uit kan maken of jij al weet wat er gebeurt of wie er in gtst komt, maar sommige mensen willen dat nou eenmaal niet weten.
We kunnen dan kiezen:
- Die mensen hebben dan pech en lezen dan maar niet meer de topics.
- Mensen die spoilers plaatsen hebben pech en mogen voortaan niks meer zeggen wat nog niet op tv is geweest.

Of we kunnen voor de combinatie gaan waarmee beide partijen kunnen leven en dat is dus de spoilertag geworden.
Als je dan gewoon voor hen even die tags neerzet... Zo'n moeite is het toch niet?
Ik snap best het nut van spoiler tags, maar waarom zou ik ze in dit geval gebruiken? Gebruikt de krant ook een spoiler tag? Of het nieuws op de tv?
Oud 22-11-2004, 21:19
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
M@rco: zou je spoilertags willen gebruiken of anders op willen duvelen uit het topic? Sommige mensen lezen bewust niet in de tvgids of op teletekst wat er komen gaat in GTST, dus dan moet jij dat hier niet uit de doeken gaan doen.

Ik vind Sjors nu langzaam maar zeker ook een beetje irritant worden. Maar nog niet zo irri als Charlie. Volgens mij gaat Nick haar alsnog voor het altaar laten staan.

*Zucht* Hoé mooi is Viktoria Koblenko?
Oud 22-11-2004, 22:15
M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 22-11-2004 @ 22:19 :
M@rco: zou je spoilertags willen gebruiken of anders op willen duvelen uit het topic? Sommige mensen lezen bewust niet in de tvgids of op teletekst wat er komen gaat in GTST, dus dan moet jij dat hier niet uit de doeken gaan doen.
Aha, en die mensen lezen dan ook bewust de krant niet en kijken ook bewust niet naar het nieuws?

Luister, als het nou nog om schokkende informatie ging, oké. Het gaat er alleen om dát er iemand terugkomt (niet om wat hij komt doen en met wie) en als dat bovendien ook nog in de krant staat en op het nieuws is vind ik niet dat je hier je kop in het zand moet steken en er spoiler tags omheen moet gaan zetten omdat er anders wel eens tere zieltjes beschadigd zouden kunnen worden.

Waarom maken we anders niet gewoon dit hele topic geel? Nu posten er immers mensen over de uitzending van vandaag, misschien had ik dat wel niet willen weten tot de herhaling morgenochtend...

En last but not least: jij hebt niets te zeggen over of ik wel of niet ergens uit "opduvel", dat laat dat soort commentaar maar achterwege.
Oud 22-11-2004, 23:10
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
M@rco schreef op 22-11-2004 @ 23:15 :
*onzin*

En last but not least: jij hebt niets te zeggen over of ik wel of niet ergens uit "opduvel", dat laat dat soort commentaar maar achterwege.
Oud 22-11-2004, 23:31
Balance
Balance is offline
Over wie er in dit topic reageren hebben jullie inderdaad niks te zeggen, dus laten we daar geen ruzie om maken.

M@rco: als je een aflevering later kijkt dan dat ie op tv is, dan moet je maar dit topic niet bezoeken. Voor dingen die al dingen vooraf verraden heb ik al uitgelegd waarvoor dat is. Ik zou bijvoorbeeld in het Gilmore Girls topic absoluut niet willen weten of iemand terug komt. Al weet ik totaal niet wat hij komt doen, hoe lang hij blijft, enzovoorts. Ik wil het gewoon niet weten. Als ik vervolgens toch iets zie in een krant of op tv baal ik gigantisch. Helaas is dat niet altijd te vermijden idd. Maar hier is het wél te vermijden en ik heb je al uitgelegd hoe deze compromis tot stand is gekomen. Zo'n grote moeite is het toch niet om die mensen een beetje tegemoed te komen?
Oud 23-11-2004, 10:23
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 22-11-2004 @ 15:54 :
Spoiler
Spoiler

Laatst gewijzigd op 23-11-2004 om 10:28.
Oud 23-11-2004, 10:28
Sasz
Sasz is offline
*kuch* spoiler.....
Oud 23-11-2004, 10:41
Bčta-babe
Bčta-babe is offline
Vinden jullie trouwens ook niet dat Nick nu wel heel vaag doet? De ene keer poeslief tegen Charlie en de andere keer moet ze t maar bekijken... Op zich wel terecht maar ik vraag me toch af wat hij nou eigenlijk van plan is...
Oud 23-11-2004, 18:32
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Sjors is echt irritant... (sorry )
Vanavond gaat het gebeuren, dan komt Janine er achter...
Dacht ik tenminste... en als je ff doordenkt, weet je waar achter.
Oud 23-11-2004, 20:25
Hardst33lo
Hardst33lo is offline
Ja, en dat was meteen de cliff, dus we zijn nog geen steek verder
Oud 23-11-2004, 20:32
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Bčta-babe schreef op 23-11-2004 @ 11:41 :
Vinden jullie trouwens ook niet dat Nick nu wel heel vaag doet? De ene keer poeslief tegen Charlie en de andere keer moet ze t maar bekijken... Op zich wel terecht maar ik vraag me toch af wat hij nou eigenlijk van plan is...
Volgens mij gaat hij haar aan het altaar laten staan. Althans, dat hoop ik.
Oud 23-11-2004, 22:40
Vice
Vice is offline
Dat denk ik ook. Ook al omdat het haar al eerder is overkomen en het zo vaak al tegen Nick heeft lopen zeggen. Ik zie Nick daar wel voor aan.
Oud 24-11-2004, 13:34
Verwijderd
om de een of andere reden, gebeurt dat vaker bij gtst, of er gebeurt its anders waardoor ze niet kunnen trouwen.
Oud 24-11-2004, 14:49
alu_aapi
alu_aapi is offline
Citaat:
Balance schreef op 22-11-2004 @ 18:17 :
Spoiler
DANKJEWEL
Oud 24-11-2004, 14:52
alu_aapi
alu_aapi is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 24-11-2004 @ 14:34 :
om de een of andere reden, gebeurt dat vaker bij gtst, of er gebeurt its anders waardoor ze niet kunnen trouwen.
Er was iemand (k noem geen namen) en die zei dat hij dacht dat Sjors er tussen zou komen op de dag zelf, en zei dat ze eigenlijk Nick leuk vind en dan met hem gaat trouwen ofzo, vaagheid
Oud 24-11-2004, 16:38
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 23-11-2004 @ 21:32 :
Volgens mij gaat hij haar aan het altaar laten staan. Althans, dat hoop ik.
Zo'n vermoeden heb ik ook... en ik hoop het eigenlijk ook.

Citaat:
alu_aapi schreef op 24-11-2004 @ 15:52 :
Er was iemand (k noem geen namen) en die zei dat hij dacht dat Sjors er tussen zou komen op de dag zelf, en zei dat ze eigenlijk Nick leuk vind en dan met hem gaat trouwen ofzo, vaagheid
*PROEST* Gadverdamme!!!

Citaat:
Hardst33lo schreef op 23-11-2004 @ 21:25 :
Ja, en dat was meteen de cliff, dus we zijn nog geen steek verder
Het lijkt me ontzettend voorspelbaar hoe ze gaat reageren. Moeten we weer weken lang gezeur van haar gaan aanhoren.
Oud 24-11-2004, 17:30
Sasz
Sasz is offline
Citaat:
Bčta-babe schreef op 23-11-2004 @ 11:41 :
ja ik verwacht ook dat ie haar keihard dumpt voor het altaar, of iig bij eeuwige trouw een hele gemene opmerking gaat maken om dr terug te pakken...
Oud 24-11-2004, 18:43
alu_aapi
alu_aapi is offline
BOEHOE
me tv is kaduuk
BOEHOE
Oud 24-11-2004, 20:10
miro
miro is offline
Ik heb t niet kunnen zien. Vertel ns?
Oud 24-11-2004, 21:07
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
miro schreef op 24-11-2004 @ 21:10 :
Ik heb t niet kunnen zien. Vertel ns?
Nou, Jeanine was helemaal niet boos op Barbara, heel raar. In plaats daarvan ging ze haar 'relatie' met Ludo belachelijk maken en bagetalliseren. Toen verweet Barabare Jeanine jaloers te zijn. Jeanine kwam Ludo tegen en vroeg hem of hij wel wist dat Barbara verliefd op hem is. Thuisgekomen vertelt Ludo aan Barbara dat hij niet meer wil dan wat er nu tussen hen is en vraagt haar wat zij nou precies voor hem voelt. *Cliff*

Ray nodigt een half corps oud-collega's uit in 'De Koning', die voor half geld mogen drinken, en hoopt zo meer omzet te maken. Dan krijgt één van hen een hartaanval en vergeet Ray door alle opwinding een bestelling te plaatsen, waardoor Dennis de dag erop zonder drank zit. Weer ruzie tussen Dennis en Ray.

Yasmin heeft een interview met een verslaggever, die haar ook vraagt naar de brand in Scala. Yasmin liegt en vertelt dat ze er niets ernstigs aan overgehouden heeft. Stefano is dan weer boos op Yasmin en verwijt haar dat ze haar kop in het zand steekt.

Robert windt zich op over een ontwerp voor een nieuw logo voor 'De Rozenboom' dat Ludo ontworpen heeft. Hij wil het vervangen en komt met een tegenvoorstel. Hij is gepiqueerd als Valerie het voor Ludo opneemt en diens voorstel goedkeurt.
Oud 24-11-2004, 22:23
Balance
Balance is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 24-11-2004 @ 22:07 :
Ray nodigt een half corps oud-collega's uit in 'De Koning', die voor half geld mogen drinken, en hoopt zo meer omzet te maken. Dan krijgt één van hen een hartaanval en vergeet Ray door alle opwinding een bestelling te plaatsen, waardoor Dennis de dag erop zonder drank zit. Weer ruzie tussen Dennis en Ray.
Dat stukje vond ik echt zo absurd!

Als zoiets gebeurt dan is er toch wel minstens één iemand die dan oppert dat Dennis dan de volgende dag mag nemen, omdat het dan weer eerlijk is? Wat deden ze moeilijk zeg.
Sowieso nogal raar dat Dennis niet van die hartaanval zou weten, want als er hier in het dorp in een openbare gelegenheid iemand een hartaanval krijgt dan weet iedereen het meteen. Zeker al ben je de eigenaar van dat café.
Oud 25-11-2004, 09:57
Sasz
Sasz is offline
ow wat ik nog ff wilde zeggen he, zaterdag komt faja (yasmine) hier bij ons in het dorp een nieuwe winkel openen!

en dat in zo'n klein gehucht dat niet eens op de kaart staat hahaha!
Oud 25-11-2004, 11:51
Verwijderd
Citaat:
Sasz schreef op 25-11-2004 @ 10:57 :
ow wat ik nog ff wilde zeggen he, zaterdag komt faja (yasmine) hier bij ons in het dorp een nieuwe winkel openen!

en dat in zo'n klein gehucht dat niet eens op de kaart staat hahaha!
welk dorp?
Oud 25-11-2004, 12:15
BCR
BCR is offline
Mark Almighty: het is Janine
Oud 25-11-2004, 13:35
Sasz
Sasz is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 25-11-2004 @ 12:51 :
welk dorp?
Herveld, ooit van gehoord? staat niet op de kaart haha! in de buurt van elst, arnhem, nijmegen
Oud 25-11-2004, 14:09
Bčta-babe
Bčta-babe is offline
Citaat:
Sasz schreef op 25-11-2004 @ 14:35 :
Herveld, ooit van gehoord? staat niet op de kaart haha! in de buurt van elst, arnhem, nijmegen
Net zoiets als Meerdijk zeker
Oud 25-11-2004, 17:23
Miracle
Miracle is offline
Herveld staat wel op de microsoft auto route.
Oud 25-11-2004, 17:27
Sasz
Sasz is offline
Citaat:
Miracle schreef op 25-11-2004 @ 18:23 :
Herveld staat wel op de microsoft auto route.
wow, herveld wordt nog bekend joh!!
Oud 25-11-2004, 18:28
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Sasz schreef op 25-11-2004 @ 10:57 :
Over Fajah, winkels en zaterdag gesproken...

Afgelopen zaterdag zijn mijn zusje en mijn ma gaan winkelen in Amsterdam. Hebben ze daar Fajah Lourens zien winkelen. Ze stond gewoon een paar meter van hun af.

Bah, wat een zeik-gedoe tussen Dennis en Ray. En met Barbara, Ludo, Valerie, Robert etc.
De enige wat leukere verhaallijn is die rond Isabella. Ik hoop dat die wel wat spannender gaat worden ofwel, dat Carel eindelijk eens iets "nieuws" gaat vertellen aan zijn dochter.
Oud 25-11-2004, 20:55
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ze had Nick gewoon die lift uit moeten rossen.

Oh, en die klap had Morris even helemaal verdiend!

Misschien kan een triootje met dat geile stelletje hem er bovenop helpen.
Oud 26-11-2004, 18:24
zus en zo
zus en zo is offline
Ik heb Ludo vandaag gezien

Ik moest werken, kinderen van school halen, en op die school zat het dochtertje van Ludo en Janine ook. Haar naam weet ik niet meer maar ik vind in ieder geval dat ze het meest op Ludo lijkt.

ik dacht nog, zal ik zeggen: 'pas je op dat deze niet ontvoerd wordt' maar ja, dat is ten eerste droog en ten tweede bezorg ik dat kind misschien een trauma
Oud 26-11-2004, 18:31
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 26-11-2004 @ 19:24 :

Ik moest werken, kinderen van school halen, en op die school zat het dochtertje van Ludo en Janine ook. Haar naam weet ik niet meer maar ik vind in ieder geval dat ze het meest op Ludo lijkt.

ik dacht nog, zal ik zeggen: 'pas je op dat deze niet ontvoerd wordt' maar ja, dat is ten eerste droog en ten tweede bezorg ik dat kind misschien een trauma
Zijn Janine en Ludo in het echt getrouwd??
*hoop niet dat ik nu een geheel verkeerde opmerking maak*

(ik kijk wel altijd gtst, maar verdiep me verder niet zo in de auteurs..)
Oud 26-11-2004, 18:45
M@rco
M@rco is offline
Nee, niet getrouwd, maar hebben wel al jaren een relatie
Citaat:
zus en zo schreef op 26-11-2004 @ 19:24 :
Respect
Oud 27-11-2004, 08:41
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
wat is er vrijdag gebeurt?
Oud 27-11-2004, 09:19
miro
miro is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 24-11-2004 @ 22:07 :
Verhaal
Nog bedankt!
Oud 27-11-2004, 15:49
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik vraag me af wat Sjors ermee wil bereiken door op de bruiloft te gaan staan krijsen dat Nick haar verkracht heeft. Alsof hij dan opeens wél toegeeft...

Wat is er eigenlijk de meerwaarde van dat Ludo niet op de bruiloft is? Vond ik maar raar, eigenlijk.

Laten ze meteen tijdens de aftiteling al zien dat Charlie in d'r bruidsjurk zit te huilen. Ja, zó blijft het niet meer spannend, natuurlijk.
Oud 27-11-2004, 18:53
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Alpha_Omega schreef op 27-11-2004 @ 09:41 :
wat is er vrijdag gebeurt?
Tja, de bruiloft van Charlie en Nick he. Charlie is ontzettend onzeker en vraagt Nick op de man af of hij wel echt van haar houdt. Daar geeft hij haar niet echt antwoord op.
Morris heeft sjans van die getuige van Nick, die Justine. Ze voelt zich erg tot hem aangetrokken.
Val en Bar besluiten toch naar de bruiloft te gaan. In eerste instantie reageert Charlie daar niet zo leuk op maar nadat ze een of ander geschenk hebben gegeven (ging van generatie op generatie door de familie als een dochter trouwde) is ze wat gekalmeerd. Ze blijven dus bij de ceremonie.
Inmiddels wil Sjors vertrekken uit Meerdijk, nadat ze van Morris te horen heeft gekregen dat hij Nick nu beter kent en haar niet 100% nog gelooft over die verkrachting. Uit verdriet gaat ze uiteindelijk naar de plaats waar de ceremonie voor de bruiloft plaatsvindt (waar dat is weet ik al niet meer, werd gezegd, maar kan het me ff niet herinneren). Op het moment dat ze bijna bij het ja-woord zijn beland, staat Sjors tussen iedereen in de ceremoniezaal en vraagt ze Nick om toe te geven in het bij zijn van iedereen dat hij haar heeft verkracht. * CLIFFHANGER *

Dat was het ongeveer... mja Valerie deed weer een beetje "kattig" tegen Robert, maja das nix nieuws.
Oud 28-11-2004, 21:45
Hyphen
Hyphen is offline
Hahahaha! Sjors zette zichzelf weer es voor lul zeg.. jeezus wat een gezeik.. Waarom gaat ze niet verhuizen ofzo? Komt ze Nickje ook niet meer tegen..
Oud 28-11-2004, 21:47
Spanish rose..*
Spanish rose..* is offline
Sjors komt de laatste tijd een beetje over als een verwende doos
Oud 28-11-2004, 22:25
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Spanish rose..* schreef op 28-11-2004 @ 22:47 :
Sjors komt de laatste tijd een beetje over als een verwende doos
Een verkrachting is een echte verwennerij, ja. Ik hoop het ook nog ooit eens mee te maken.
Oud 28-11-2004, 22:26
Balance
Balance is offline
Citaat:
Hyphen schreef op 28-11-2004 @ 22:45 :
Hahahaha! Sjors zette zichzelf weer es voor lul zeg.. jeezus wat een gezeik.. Waarom gaat ze niet verhuizen ofzo? Komt ze Nickje ook niet meer tegen..
Spoiler

Raar trouwens dat die rol van Suzanne (zo heet ze toch? Die assistente of whatever van Carel?) nu wordt overgenomen door Betje Koolhaas. Ik vraag me toch af waarom. Het lijkt me dat het iets onverwachts is, want voor zo'n korte rol ga je toch geen 2 actrices nemen...?
Oud 28-11-2004, 22:30
Spanish rose..*
Citaat:
Mark Almighty schreef op 28-11-2004 @ 23:25 :
Een verkrachting is een echte verwennerij, ja. Ik hoop het ook nog ooit eens mee te maken.
Je weet niet waaar je over praat
Oud 28-11-2004, 22:31
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Spanish rose..* schreef op 28-11-2004 @ 23:30 :
Je weet niet waaar je over praat
Jawel, over jouw gare reactie.
Oud 28-11-2004, 22:35
Spanish rose..*
Citaat: