Advertentie | |
|
![]() |
|
jah, ik bedoel dus echt verliefd.
Als je bij 1 van de 2 personen bent voel je je echt verliefd... en echt, i know what i feel ![]() www.noxa.net/geens
|
Tja, heb je wel weer een beetje gelijk in wouter. Maar dan lijkt het me alsnog dat je voor verschillende dingen valt bij die meisjes en dat dat elkaar in evenwicht houdt. Het lijkt mij ook dat je ze dan dus constant aan het vergelijken bent. Als je dan meer eigenschappen leert kennen en je probeert die zo objectief mogenlijk naast elkaar te zetten zou het eventueel kunnen dat de verliefdheid overslaat naar één van de twee waardoor je naar eigen zeggen geen behoefte meer hebt aan een ander
![]() Dat zou ik dus hebben als haar milieu heel erg blijkt tegen te vallen ![]() ![]() ![]()
|
als je verliefd ben op twee jongens en je kan niet kiezen, dan is geen een van de twee de ware.
ik heb een moment gehad dan ik een relatie had met een jongen van anderhalf jaar, die was wel een beetje aan het verminderen... maar toen die andere jongen in mijn leven kwam, wist ik zonder twijfelen dat ik bij die andere jongen hoorde. als je in zo'n situatie zit als ik, kies dan voor je hart, voor de jongen die je graag ziet, als je echt niet kan kiezen, kies dan geen één, en wacht nog even ...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat geldt misschien voor jou, en je weet de reden waaróm wel. Maar bij mij is het zo dat ik onmogelijk op twee meisjes tegelijk verliefd kan zijn. Ik kan er wel twee tegelijk leuk vinden, en ook hun 'eigenschappen' afwegen, maar ook uiteindelijk is het dan toch niet meer dan de conclusie 'met deze zou het het leukst zijn/het best lukken' en niet pure verliefdheid. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik denk dat ik nooit smoorverliefd op 2 jongens tegelijk zou kunnen zijn. Je kan toch maar om één jongen echt geven lijkt me. Maar er zijn wel tijden geweest dat ik meerdere jongens leuk vond (stuk of 7
![]() Maar nu ik mijn vriend heb zou ik dat nevernooit meer kunnen, simpelweg omdat ik stapelgek op hem ben.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op iemand anders TOMMYHILFIGERRR | 16 | 08-01-2012 17:17 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op 2 hele lastige situatie JMS | 32 | 20-10-2006 07:53 | |
Liefde & Relatie |
verliefd zijn op 2 mensen tegelijk, kan dat? x-engeltje-x | 15 | 16-05-2004 20:14 | |
Liefde & Relatie |
[stelling] op twee mensen verliefd zijn & lange afstandsrelatie Kawoutertje | 8 | 31-03-2004 00:07 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaal---> Verliefd op een meisje, Nou en?! skatergirl15 | 13 | 20-12-2002 18:07 | |
Liefde & Relatie |
op 2 verliefd?? willempie | 9 | 18-05-2002 13:24 |