Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-07-2002, 13:29
brainiac
brainiac is offline
Een raar gevoel...

Nog mensen die dit probleem hebben? hoe pak je het aan? neem je een keuze of net niet?
Oud 02-07-2002, 13:30
brainiac
brainiac is offline
met keuze bedoel ik dus: kies je 1 van de 2, of kies je geen van beiden met als reden: "als je verliefd bent op iemand anders KAN de relatie nooit lukken"
Oud 02-07-2002, 13:33
sas_andrea
sas_andrea is offline
echt verliefd ben ik niet op 2 jongens geweest, wel vaker dat ik meerdere jongens tegelijk leuk vond. Maar ja, das toch anders. Leuk vinden is veel minder erg dan verliefd.
*weet niet zo gauw wat te doen in zulk een situatie*
Oud 02-07-2002, 13:35
brainiac
brainiac is offline
jah, ik bedoel dus echt verliefd.
Als je bij 1 van de 2 personen bent voel je je echt verliefd... en echt, i know what i feel

www.noxa.net/geens
Oud 02-07-2002, 13:39
sas_andrea
sas_andrea is offline
ow, dit is dus echt bij jou van toepassing??? Kan je t niet proberen uit te schakelen?
Heb je trouwens al een vriendin? Want dan lijkt t mij wat gemakkelijker. Dan ga je voor degene waarvan jij vindt waarbij je de meeste kansen hebt, die jou het meeste aanstaat etc.... En als je wel een vriendin hebt... Ja, dan zou ik toch gaan afvragen of je daar nog wel op verliefd bent.
Oud 02-07-2002, 18:07
Unexplained
Unexplained is offline
Mijn standaard uitspraak:

Als je beide leuk vindt, vind je geen van beide leuk genoeg.

Op dit moment denk je aan twee opties: of de één, of de ander. Daar vergeet je de derde optie. Namelijk wachten totdat er iemand in je leven komt die zo leuk is dat anderen niet eens in de buurt komen.
Denk dat je daarvan veel gelukkig wordt.
Oud 02-07-2002, 18:32
Spyker
Spyker is offline

Zorgen dat je er zoveel mogelijk plezier aan beleeft.

Dan kan je dus óf eerst wat intensiever met beide meisjes omgaan en kijken of dat je keuze beïnvloed. En zijn beide meisjes eigenlijk wel een optie? Niet dat je voor de één gaat en dat toevallig alléén die andere jou ook wel ziet zitten...

Volgens mij moet het wel te combineren zijn op de een of andere manier. Maar jij kan natuurlijk alleen bepalen hoe precies. Ik zou eerst nog maar eens een keer met elk van de meisjes uit eten gaan ofzo.
Oud 02-07-2002, 19:49
sweatbear
sweatbear is offline
hoi brainiac,

Kheb daar ook weleens last van,
eerlijk gezegd te vaak...

Het is zwaar klote als je dat hebt...

Maar mijn advies: leer ze allebei goed kennen voordat je er met eentjuh neemt...
Je kan namelijk ook de verkeerde kiezen wat ik al een keer heb gedaan en dat is niet goed... dan laat je degene waar je eigelijk beter mee kan praten of meer lol mee beleefd links liggen voor iemand die je op iets anders aanspreekt maar dan eigelijk niet goed met je kan praten of waar je niet echt lol mee hebt...

Denk dus goed na voordat je een beslissing neemt..
Hopelijk heb je er iets aan

dikke kus
sweatbear
Oud 02-07-2002, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Spyker schreef:

Zorgen dat je er zoveel mogelijk plezier aan beleeft.

Dan kan je dus óf eerst wat intensiever met beide meisjes omgaan en kijken of dat je keuze beïnvloed. En zijn beide meisjes eigenlijk wel een optie? Niet dat je voor de één gaat en dat toevallig alléén die andere jou ook wel ziet zitten...

Volgens mij moet het wel te combineren zijn op de een of andere manier. Maar jij kan natuurlijk alleen bepalen hoe precies. Ik zou eerst nog maar eens een keer met elk van de meisjes uit eten gaan ofzo.
Maar dan nog, je kunt niet op beide verliefd zijn. Dat staat de natuur gewoon niet toe. Wat jij beschrijft, is gewoon onbeschaamd opportunisme: je vindt twee meisjes allebei leuk, en je kijkt gewoon rustig de kat uit de boom, welke is er leuker, bla bla. Als je écht verliefd bent dan wil je alleen degene waar je verliefd op bent en heb je geen behoefte aan een ander.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 20:10
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
tja, t komt wel eens voor dat ik 2 jongens leuk vind... maar niet leuk genoeg om met ze te nemen ofzo. zeker omdat ik ze beiden wel leuk vind, dan klopt er iets niet.

volgens mij wordt het bij mij geen van beiden.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 20:26
Spyker
Spyker is offline
Tja, heb je wel weer een beetje gelijk in wouter. Maar dan lijkt het me alsnog dat je voor verschillende dingen valt bij die meisjes en dat dat elkaar in evenwicht houdt. Het lijkt mij ook dat je ze dan dus constant aan het vergelijken bent. Als je dan meer eigenschappen leert kennen en je probeert die zo objectief mogenlijk naast elkaar te zetten zou het eventueel kunnen dat de verliefdheid overslaat naar één van de twee waardoor je naar eigen zeggen geen behoefte meer hebt aan een ander

Dat zou ik dus hebben als haar milieu heel erg blijkt tegen te vallen
Oud 02-07-2002, 21:49
Sterrenkijkster
Sterrenkijkster is offline
als je verliefd ben op twee jongens en je kan niet kiezen, dan is geen een van de twee de ware.

ik heb een moment gehad dan ik een relatie had met een jongen van anderhalf jaar, die was wel een beetje aan het verminderen... maar toen die andere jongen in mijn leven kwam, wist ik zonder twijfelen dat ik bij die andere jongen hoorde.

als je in zo'n situatie zit als ik, kies dan voor je hart, voor de jongen die je graag ziet,

als je echt niet kan kiezen, kies dan geen één, en wacht nog even ...
Oud 02-07-2002, 23:12
Verwijderd
Citaat:
Spyker schreef:
Als je dan meer eigenschappen leert kennen en je probeert die zo objectief mogenlijk naast elkaar te zetten zou het eventueel kunnen dat de verliefdheid overslaat naar één van de twee waardoor je naar eigen zeggen geen behoefte meer hebt aan een ander

Dat geldt misschien voor jou, en je weet de reden waaróm wel. Maar bij mij is het zo dat ik onmogelijk op twee meisjes tegelijk verliefd kan zijn. Ik kan er wel twee tegelijk leuk vinden, en ook hun 'eigenschappen' afwegen, maar ook uiteindelijk is het dan toch niet meer dan de conclusie 'met deze zou het het leukst zijn/het best lukken' en niet pure verliefdheid.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 02:07
Verwijderd
Citaat:
Unexplained schreef:

Als je beide leuk vindt, vind je geen van beide leuk genoeg.

Op dit moment denk je aan twee opties: of de één, of de ander. Daar vergeet je de derde optie. Namelijk wachten totdat er iemand in je leven komt die zo leuk is dat anderen niet eens in de buurt komen.
No offence maar ik vind op twee tegelijk verliefd zijn zulke onzin, twee jongens/meisjes leuk vinden okay.. maar dat je niet kunt kiezen.. neah. Dan is geen van twee de ware.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 09:26
mickael
mickael is offline
Snel een keuze maken.... en mogelijkheden en gevoelens tegen elkaar afwegen...
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 09:23
EviL-PriNcEsS
EviL-PriNcEsS is offline
Ik denk dat ik nooit smoorverliefd op 2 jongens tegelijk zou kunnen zijn. Je kan toch maar om één jongen echt geven lijkt me. Maar er zijn wel tijden geweest dat ik meerdere jongens leuk vond (stuk of 7 ), en dat was dan meestal een 'vriendje versus beste vriend'- situatie.
Maar nu ik mijn vriend heb zou ik dat nevernooit meer kunnen, simpelweg omdat ik stapelgek op hem ben.
Reageren

Regels voor berichten