Oud 25-11-2004, 16:17
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 25-11-2004 @ 16:20 :
Ik krijg juist kouwe poten van het typen
en van die muis....
*1 koude hand *
Oud 25-11-2004, 16:39
Flip!
Flip! is offline
en ik heb het even helemaal gehad.
Oud 25-11-2004, 16:47
Nijn*
Nijn* is offline
Ik zit in een echte wisselperiode en word er gek van! Gisteren goed humeur, 's avonds ontzettend chagerijnig; vanochtend pesthumeur, onder nederlands heel blij, een half uur later weer enorm down en nu weer ontzettend blij.. Aahrg, ik word er echt gestoord van! Wat is het ontzettend koud zeg!! Toen ik bij de bushalte stond voor m'n neus er zowat af! En nu zijn m'n handen onderkoelt
Oud 25-11-2004, 16:52
Flærynn
Flærynn is offline
Waar is die verrekte smily met een traan in zijn ogen als je hem nodig hebt?

dan maar zo:

Ik weet niet wat het is vandaag. Alles zit gewoon door de war, in de knoop en komt er even allemaal tegelijk uit. Bah.
Oud 25-11-2004, 17:00
-Flip-
-Flip- is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 25-11-2004 @ 17:47 :
Ik zit in een echte wisselperiode en word er gek van!
Oud 25-11-2004, 17:15
Verwijderd
Citaat:
knijtert! schreef op 25-11-2004 @ 14:28 :
Ik ben bang dat jij je leven op 1 of andere manier te veel door laat leiden...

Je bent een leuke meid, je moet er alleen zelf nog in geloven... Als een jongen jou mss leuk vind, klam je je dan niet meteen te erg vast aan diegene?
Lijkt wel alsof je me echt kent, want zo schijn ik inderdaad te zijn. Omdat ik zo onzeker ben, klamp ik me inderdaad vast aan mensen die te kennen geven dat ze me leuk vinden, en zeker als dat wederzijds is. Tegenwoordig heb ik er geen moeite meer mee als het niet wederzijds is, dan kan ik erg koppig geen contact met ze onderhouden hoor.

Ik had bij hem echt het 'thuis kom gevoel', alsof je na een lange dag werken samen bent met iemand die je echt mag en die je waardeert zoals je bent.
Tuurlijk ken ik hem niet echt, en natuurlijk alleen maar die ene week van vakantie, waar iedereen anders is. Maar schijnbaar ben ik daar zoals ik echt ben, ik vind de 'Godelieve' die op Kreta was, echt vele malen leuker als de Nederlandse Godelieve, om het zo maar te zeggen.
Ik weet het gewoon niet meer. En natuurlijk valt de geweldige vakantie nu toevallig samen met een vakantievriendje, en natuurlijk heeft ook hij mede gezorgd voor een te gekke vakantie, maar ik mis niet alleen hem, ik mis alles! Andere mensen, de sfeer, de mentaliteit, de taal, het klimaat, de omgeving, alles. Voel me hier gewoon niet thuis.
Dan kan ik hier wel een baan, school, psycholoog, vrienden, familie etc hebben, maar zodra ik daar ben, betekent het nix meer.
Misschien moet ik er gewoon heen als het geen seizoen meer is. Gewoon een retourtje boeken en niet terug gaan... Dan zie ik hoe het is als je er niet op vakantie bent, en wie weet dat ik me dan bekeer..

En nee, ik ben geen leuke meid, ik heb een hekel aan mezelf. Ik kan niets goed doen, ik zie er niet uit. Mijn baas maakt vervelende opmerkingen over mijn uiterlijk en vroeger op school en vervolgopleidingen gebeurde niet veel anders.

Ik kan het gewoon niet meer...

*hele grote snik*

Maar het lucht wel op, al zit ik nu weer te huilen...
Oud 25-11-2004, 17:47
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 25-11-2004 @ 18:15 :
En nee, ik ben geen leuke meid, ik heb een hekel aan mezelf. Ik kan niets goed doen, ik zie er niet uit. Mijn baas maakt vervelende opmerkingen over mijn uiterlijk en vroeger op school en vervolgopleidingen gebeurde niet veel anders.

Ik kan het gewoon niet meer...

*hele grote snik*

Maar het lucht wel op, al zit ik nu weer te huilen...
oee dit is zo herkenbaar
*gives hug*
Oud 25-11-2004, 18:05
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 25-11-2004 @ 18:47 :
oee dit is zo herkenbaar
*gives hug*
*knuff terug*

Baal ervan dat ik zo ben, want weet wel dat er mensen zijn die me waarderen zoals ik ben, alleen zeggen ze dat niet, want het wordt vanzelfsprekend gevonden..

Aaaargh, wat haat ik mezelf!
Oud 25-11-2004, 18:42
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 25-11-2004 @ 19:05 :
*knuff terug*

Baal ervan dat ik zo ben, want weet wel dat er mensen zijn die me waarderen zoals ik ben, alleen zeggen ze dat niet, want het wordt vanzelfsprekend gevonden..

Aaaargh, wat haat ik mezelf!
ja pcies...ik weet het wel dat mensen me waarderen maar of ze zeggen het niet of zo vaak dat het niet geloofwaardig meer is..
ik word zo gek van mezelf al die gedachten die rond blijven draaien
Oud 25-11-2004, 19:16
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 25-11-2004 @ 19:42 :
ja pcies...ik weet het wel dat mensen me waarderen maar of ze zeggen het niet of zo vaak dat het niet geloofwaardig meer is..
ik word zo gek van mezelf al die gedachten die rond blijven draaien
exactly my thoughts... Mja, wat doen we eraan...

hier maar lekker blijven luchten werkt voor mij wel, kan ik het iig even kwijt..
Oud 25-11-2004, 19:19
elledc
elledc is offline
Ik voel me weer de oude! Ik heb werk gevonden en ga aan de slag vanaf volgende week. Met mijn vriend gaat alles weer zeer goed, we hebben weer leuke plannen.
Vorige week was alles een hel, liep alles verkeerd en had ik genoeg van alles, nu is alles omgekeerd... Ik hoop dat het lang zo mag blijven!
Oud 25-11-2004, 19:40
Verwijderd
Citaat:
Redhair schreef op 24-11-2004 @ 20:49 :
idd volhouden. knuffel!
tnx *knuft*
Oud 25-11-2004, 20:26
marrel
marrel is offline
*slaat hoofd tegen muur aan*
waarom wek ik bij sommige mensen een indruk die helemaal niet zo bedoelt is en waarom zoekt mijn ex en een vriend van hem mij na hier op het forum ze weten veel te veel
Oud 25-11-2004, 20:41
Dolores
Dolores is offline
Jeejj, m'n vader is weer terug. Tussen m'n moeder en mij loopt het de laatste tijd echt totaal niet, elke dag wel ruzie, maar tussen m'n vader en mij gaat het steeds beter! Omdat ik hem niet zo vaak meer zie is het nu juist heel leuk als ie een keer wel thuis is, dus woeeiii ik ben nu blij. En ik wil naar Parijs!
Oud 25-11-2004, 21:43
Verwijderd
Ik wil mn hart wel luchten maar ik weet niet wat ik oet zeggen.

Ik weet alleen dat ik me heel verdrietig voel...
Oud 25-11-2004, 21:47
away
away is offline
Citaat:
sonho schreef op 25-11-2004 @ 22:43 :

*knuffelt sonho*
Oud 25-11-2004, 21:56
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
sonho schreef op 25-11-2004 @ 22:43 :

zo voel ik me ook
*gives hug*
Oud 25-11-2004, 22:24
knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
marrel schreef op 25-11-2004 @ 21:26 :
*slaat hoofd tegen muur aan*
waarom wek ik bij sommige mensen een indruk die helemaal niet zo bedoelt is en waarom zoekt mijn ex en een vriend van hem mij na hier op het forum ze weten veel te veel
tijd voor een undercover?
Oud 25-11-2004, 22:40
zus
zus is offline
Vandaag vroeg mijn mentor of ik effe met d'r kon spreken. Ze wou me doorsturen naar het Trajectbureau van onze school. Ik zei eerst nee, toen misschien en uiteindelijk ja. Ik ben te makkelijk over te halen..Nu moet ik nog meer aan mijn moeder vertellen.

Ik doe tegen iedereen negatief (m'n vriend en een soort vriendin) maar ondertussen heb ik toch wel een beetje hoop dat het helpt..
Oud 25-11-2004, 22:43
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Er zijn toch domme mensen op de wereld.
Oud 25-11-2004, 22:45
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 25-11-2004 @ 23:43 :
Er zijn toch domme mensen op de wereld.
ach...vrouwen...
Oud 25-11-2004, 23:03
Nona
Nona is offline
Ik moet niet overal zo'n probleem van maken. Dat wil ik niet en uiteindelijk kan ik dat ook niet aan. Maar hoe stop je daarmee?
Relativeren is soms even moeilijk als je op dat moment niemand bij je hebt om je terug naar de realiteit te slepen.
Hm.
Oud 25-11-2004, 23:12
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
bracelance schreef op 25-11-2004 @ 23:45 :
ach...vrouwen...
*Hoezo, jij hebt last van vrouwenhaat?*

En DEADLOCKED, Love&Peace en Hypert€xt.
Oud 26-11-2004, 08:04
Verwijderd
Ik heb zoooooo lekker geslapen, ik voel mij helemaal uitgerust
Oud 26-11-2004, 11:21
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Argh, ik ben echt zó veel te laat opgestaan! Ik had naar Utrecht gemoeten, naar de univ, wat boeken ophalen! Maar vanmorgen, toen om 7 uur de wekker ging, was ik nog veel te moe om op te staan. Ik kwam gisteravond ook maar niet in slaap. Alwéér niet. Lag de hele tijd alweer te piekeren.. Over m'n ex...
Oud 26-11-2004, 11:25
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ik haat dit. Ik wil helemaal geen partij kiezen binnen deze ruzie. Ze was ook zelf fout, waarom geeft ze dat niet gewoon toe en waarom kan het niet gewoon uitgepraat worden? Dan kunnen we tenminste allemaal verder. *zucht*

Vanavond hoop ik gezellig uit te gaan. Ik ga voor het eerst sinds lange tijd weer eens met iemand van mijn school uit. Ik ben echt ontzettend zenuwachtig, want ik heb geen idee hoe ze op mijn vriend zal reageren.

4 december zou ik eigenlijk met 2 "vrienden" naar een optreden gaan, maar nadat ze gisteren ontzettend dom hebben gedaan zoeken ze maar een andere gek om mee te gaan, of een gokkast (hij is nogal gokverslaafd geloof ik)

*knuffel voor Me Blackrose!!*
Oud 26-11-2004, 13:14
Verwijderd
ben ik een keer gelukkig, zijn mijn vriendinnen dat niet en word ik daar weer triester van. Het stomste is nog wel dat ik ze niet kan helpen omdat de een ver weg woont en ik het van die ander eigenlijk niet mag weten.
Oud 26-11-2004, 13:28
Miracle
Miracle is offline
Ik had nu gewoon op m'n werk moeten zijn. Verdomme, ik wil gewoon werken en niet ziek zijn.
Bah, kunnen we deze maand niet skippen?
Oud 26-11-2004, 13:58
Verwijderd
Miracle beterschap!

Net van de tien woordjes bij duits er 4.5 fout

Dinsdag weer die stomme woordjes, wtf gewoon in de SE week is beter

Literatuurgeschiedenis is goedgekeur alleen moet ik nog kijken of ik wil samen werken met iemand...

Blegh!
Oud 26-11-2004, 14:03
zus
zus is offline
Woww, wat irritant, gisteren hoorde ik dat mijn mentor het met een paar leraren over mij had gehad. Jee, alle leraren keken me heel lang aan en deden extreem aardig, ik had meteen door waar ze mee had gepraat en met welke niet..Pfff!

Verder net een toets verknald, had echt een black-out Maar goed, gisteren wel een 9.9 voor beeldende vorming..
Oud 26-11-2004, 14:22
M@rco
M@rco is offline
Waarom is ze boos op mij terwijl zij liegt?
Oud 26-11-2004, 14:40
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
M@rco schreef op 26-11-2004 @ 15:22 :
Waarom is ze boos op mij terwijl zij liegt?
Omdat ze een vrouw is.
Oud 26-11-2004, 14:56
Verwijderd
luxe probleem: ik heb pm, mail, internetsms, telefoon en gewone sms om hem te laten weten hoe het gaat.
Oud 26-11-2004, 16:25
Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
Miracle schreef op 26-11-2004 @ 14:28 :
Ik had nu gewoon op m'n werk moeten zijn. Verdomme, ik wil gewoon werken en niet ziek zijn.
Bah, kunnen we deze maand niet skippen?
*knuffelt* beterschap

Tentamens gehaald Eindelijk...na drie of 4 keer ofzo...een 6 en een 7...kan ik weer een stap verder...
Oud 26-11-2004, 16:38
Balance
Balance is offline
m'n tentamen was echt veel makkelijker dan verwacht!
ik vreesde echt dat ik het vak niet zou halen (en 't is een verplicht vak om door te mogen naar het 2e jaar) maar 't ging gewoon goed! Terwijl ik amper had geleerd. *blij*

En m'n nieuwe mp3speler is binnen. Gaaf dingetje
Oud 26-11-2004, 16:45
Njits
Njits is offline
Zij doet stom tegen mij en verwijt me vervolgens dat ik stom doe tegen haar.
Oud 26-11-2004, 16:51
Verwijderd
School is zo dom.
Oud 26-11-2004, 16:58
Fade of Light
Fade of Light is offline
KLAAR, poept poept poept kjeihard op die klote klote klote tentamenweek *HMMMMM* (persgeluid) *plop*
Oud 26-11-2004, 18:05
Lorelei
Lorelei is offline
Mja.. mja.. ach.
Nee.. ik huil niet.. ik snif omdat ik verkouden ben en m'n ogen zijn rood omdat... omdat ze ontstoken zijn of zo. Het gaat allemaal prima. Met jou ook?
Oud 26-11-2004, 19:25
Verwijderd
ik was assertief
alleen nu voel ik me weer lullig dat ik nee heb gezegd
't klinkt zo knullig "ik moet nog veel doen" ook al is 't waar. 't voelt alsof ik sterk overdrijf
Oud 26-11-2004, 19:26
Viporizer
Viporizer is offline
Waarom kan ik nou nooit een geluk hebben? Nooit eens gelukkig zijn of een relatie hebben die goed loopt.

En..

Wat heeft het nog voor zin als je je niet eens kan vast houden aan dingen waar je van houdt.

Ik heb alles voor haar over en dan dit.

[edit]
Ik dacht echt dat ik wat moois gevonden had.
En dat HAD ik ook. Het mocht alleen niet zo zijn door omstandigheden.

En daar zit ik weer.
[/edit]

Laatst gewijzigd op 26-11-2004 om 19:29.
Oud 26-11-2004, 20:15
M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 26-11-2004 @ 15:40 :
Omdat ze een vrouw is.
Dat is de meest voor de hand liggende verklaring ja
Oud 26-11-2004, 20:19
Verwijderd
Hoe komt het toch dat ik het idee heb dat ik niks gedaan heb vandaag....

De dag is echt opgelost. Tijd vliegt kennelijk wanneer je het naar je zin hebt.
Oud 26-11-2004, 22:02
rare kwast
rare kwast is offline
ik word gek van die gedachten
het blijft maar malen en malen en malen...
wel, niet, wel, niet
hoe lang kan ik er nog tegen
Oud 26-11-2004, 22:18
-Flip-
-Flip- is offline
shit.. verstuurd.. shit shit shit...
Oud 26-11-2004, 22:27
zus
zus is offline
M'n vriend is bang dat ik mijn verhaal niet meer kwijt kan bij hem, omdat ik nu begeleiding heb. Hij is nu telkens aan de telefoon heel stil, en ook durft hij niks meer te vertellen. Ik heb gesmst dat ik morgen graag met hem wou praten erover, anders gaat het de verkeerde kant op. Hij is de enige die ik nog heb..

Waarom moet echt alles fout gaan waarbij ik betrokken ben..
Oud 26-11-2004, 22:27
Flip!
Flip! is offline
Citaat:
-Flip- schreef op 26-11-2004 @ 23:18 :
shit.. verstuurd.. shit shit shit...
Offtopic ; jouw nick is mijn bijnaam
Oud 26-11-2004, 22:31
Balance
Balance is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 26-11-2004 @ 17:58 :
KLAAR, poept poept poept kjeihard op die klote klote klote tentamenweek *HMMMMM* (persgeluid) *plop*
Oud 26-11-2004, 22:38
Flip!
Flip! is offline
is het mogelijk dat mensen een soort muur bouwen in zichzelf?

dat ze de klotegevoelens verdringen.....dat ze die afkaatsen om de waarheid niet onder ogen te zien?

is het mogelijk dat mensen niet meer kunnen huilen hoe graag ze het ook willen?

ik zag net een stukje uit de film The Gift. Buddy werd misbruikt door zijn vader. Hij had het elke keer over een blauwe diamant als hij bij de waarzegster was. op een avond kon hij het niet meer aan en stak zijn vader in brand. die waarzegster was er ook, en Buddy vroeg haar naar die diamant te kijken. dat was dus een tattoo om de navel van die vader.

het is mij nooit overkomen dat ik misbruikt werd, maar toch voelde ik me zoals buddy in die film. puur omdat hij zo'n haat heeft ontwikkeld tegen zijn vader -jullie verklaren me misschien voor gek, omdat ik voel wat een verdomde filmpersonages acteert-

ik voelde de tranen opkomen..maar ik kon niet huilen. hoezeer ik het ook wilde. haten is een groot woord, maar elke keer als ik thuis rondloopt ofzo, kijkt mn vader me eerst aan, en dan loopt ie weg. daar word ik gewoon niet goed van. zo'n minachtende blik lijk ik te zien in zijn ogen. mijn moeder wil dat ik welterusten zeg als ik ga slapen. doe ik dat niet, word ze boos en gooit ze gelijk heel mijn heden in de ruzie. zinnen zoals ; 'tegenwoordig zeg je nooit meer iets!'. mijn vader komt thuis van werk en zegt niet eens hoi. waarom wijt ze het dan aan mij dat ik 'nooit iets zeg'.

ik wil maar al te graag iets zeggen. maar ik kan het niet. en ik betwijfel of ik het wel wil zeggen.

sorry ik weet ook niet wat ik hiermee wil bereiken...ik zoek gewoon voor een antwoord. als die er is.
Oud 27-11-2004, 07:40
Miracle
Miracle is offline
En dan ineens heb je een familielid minder, een gezin wat de vader verliest. Hetkanniet,magniet.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten