![]() |
|
Naar aanleiding van deze topic:http://forum.scholieren.com/showthre...0&pagenumber=6
Enkele allochtonen beweren hier namelijk dat het niet gebruikelijk is onder Nederlanders om hun handen te wassen, nadat ze gebruikt hebben gemaakt van het toilet. Maar is dat wel zo? Zelf was ik mijn handen altijd MET ZEEP na een toiletbezoek (dus ook na het plassen.) En ook voordat ik ga eten. Wie van jullie smeerlappen doet het op een andere manier? Met andere woorden wassen jullie je handen wel, zoals een beschaafde persoon of niet? ![]() Laatst gewijzigd op 28-11-2004 om 22:04. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Welke voorwaarden trouwens? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Moet je hemzelf -of Enlightenment- vragen. Ik kan nu al niet wachten op die foto. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
*Heerlijk dat hij nu niks terug kan zeggen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() No harm will come over you. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mja, volgens mij is het wel zo dat veel mensen zeggen dat ze wél hun handen wassen, terwijl het niet waar is. Maar of het echt zo'n groot percentage is, geen idee natuurlijk, vraag me ook af hoe je dat moet meten... |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Moslimziekenhuis WärteR | 501 | 14-10-2006 01:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Wraaklust Verwijderd | 0 | 14-11-2004 17:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Lafjuh en scimmia werken samen: Thee in het Hamsterdome. Vlooienband | 9 | 26-07-2003 22:41 | |
Seksualiteit |
Stelling:het kruis is het goorste deel van het menselijk lichaam. Light | 57 | 07-01-2002 17:07 |