Oud 23-11-2004, 18:42
shameonme
shameonme is offline
Hallo allemaal,

Ik hoop dat ik hier op de juiste plek ben, zoniet, verplaats het topic dan maar

Ik heb het volgende probleem;
Mijn vriend en ik zijn inmiddels bijna 7 maanden bij elkaar, het gaat supergoed tussen ons op één ding na.
De sex...
Dit is nooit een issue geweest, maar sinds kort dus wel. mijn vriend slikt medicijnen, en vanwege de bijwerkingen daarvan heeft hij dus moeite met klaarkomen. Hij heeft hier ontzettend veel moeite mee, en hij heeft het gevoel dat hij niet goed kan 'presteren' zo. Ik heb hem gezegt dat het niet erg is, en dat het vast wel weer over gaat. Verder geniet hij wel van de sex, maar je merkt toch dat je hier allebei veel op gefocust bent, waardoor het een stuk minder leuk wordt. voor ons allebei is de lol er een beetje af!
nu is mijn vraag; zijn er misschien personen die dit herkennen? of dit eerder voor de hand hebben gehad?

Heeft iemand tips?
Alvast bedankt voor de reacties..!

Liefs, feminime
Oud 23-11-2004, 18:49
jorre
jorre is offline
Bekijk het langs de goeie kant... hij kan uren doorgaan...
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 18:58
AngelLena
AngelLena is offline
Wat voor medicijnen hebben we het over dan?
Oud 23-11-2004, 21:19
Qimm
Qimm is offline
Seks zonder klaarkomen is ook leuk hoor, hij zal zich er even overheen moeten zetten dat het nu even niet kan (ik weet niet hoe lang hij die medicatie moet gebruiken, maar ik neem aan dat het niet voor altijd is). Gewoon genieten van elkaar, das ook heel fijn.
Oud 23-11-2004, 21:35
Verwijderd
Hij zal het toch moeten accepteren dat het zo is. Ik weet verder niet of het tijdelijk of voor altijd is, indien dat laatste dan is het zeker goed om het te accepteren.

Praat er nog eens over met hem, dat je het echt niet erg vindt, dat je hem toch wel een echte man vindt (), en dat jullie er gewoon erg van moeten genieten. Genieten kan ook prima zonder klaarkomen! Of van minder snel klaarkomen. Het is mss juist wel makkelijk, zeker als jij niet snel klaarkomt, anders moet hij zich daar mss wat meer op focussen. Als hij zich alleen op zijn klaarkomen focust, dan lukt het volgens mij helemaal niet meer.

Sterkte ermee.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 05:45
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 23-11-2004 @ 19:58 :
Wat voor medicijnen hebben we het over dan?
Oud 24-11-2004, 12:34
ExVaal
ExVaal is offline
Klinkt bekend, praten we hier over Roacutanne?
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 22:50
MQ
MQ is offline
ik snap sowieso niet waarom het voor jongens altijd een must is om klaar te komen,
ik kom lang niet altijd klaar, wat niet wil zeggen dak et niet lekker of geil vind
maarja kheb begrepen dak 1 vd weinige jongens ben die er zo over denkt
maargoed, hij heeft moeite met klaarkomen, maar soms komt ie dus wel, de enige tip die ik kan bedenken is om er niet op te gaan focussen want dan gaat et tussen de oren zitten en zal et waarschijnlijk helemaal niet meer lukken
verder gewoon genieten van het intiem zijn, want daar gaat et toch om?
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 06:42
Mo6
Mo6 is offline
Citaat:
Vaal schreef op 24-11-2004 @ 13:34 :
Klinkt bekend, praten we hier over Roacutanne?
toen heb ik nooit problemen gehad met klaarkomen, dus lijkt mij niet toch?

maargoed, probeer gewoon wat minder te focussen op het klaarkomen en wat meer op het genieten van wat op dat moment plaatsvindt! als je dat doet zul je meer genieten en is de kans dat je uiteindelijk toch goed klaarkomt ook groter
Oud 25-11-2004, 08:49
ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
Mo6 schreef op 25-11-2004 @ 07:42 :

maargoed, probeer gewoon wat minder te focussen op het klaarkomen en wat meer op het genieten van wat op dat moment plaatsvindt! als je dat doet zul je meer genieten en is de kans dat je uiteindelijk toch goed klaarkomt ook groter
Nee, het is ook geen probleem, maar soms gaat het wat lastig

@MQ, je hebt een medestander
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 10:08
Ratbout
Ratbout is offline
jeetje lijkt be wel heftig zeg..niet klaarkomen tijdens te sex...klaarkomen voor mij hoort er toch wel redelijk bij. Ik bid voor jullie!
Oud 25-11-2004, 20:20
Verwijderd
Citaat:
Mo6 schreef op 25-11-2004 @ 07:42 :
waarschijnlijk heb je ook geen psychoses, zelfmoordneigingen en depressies gehad, en toch zijn dat mogelijke bijwerkingen van roaccutane
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 20:22
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 25-11-2004 @ 21:20 :
waarschijnlijk heb je ook geen psychoses, zelfmoordneigingen en depressies gehad, en toch zijn dat mogelijke bijwerkingen van roaccutane
Is niet/ moeilijker klaar komen eigenlijk uberhaupt wel een bijwerking van raoccutane? Ik heb er eigenlijk ook nooit last van gehad toen ik dat spul gebruikte... of geldt dat dan weer alleen voor jongens
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 20:26
Verwijderd
Ik weet niet, mannen zijn soms wel verminderd vruchtbaar tijdens gebruik, maar ik weet niet of dat aan de potentie of aan de zaadkwaliteit ligt, ik denk het laatste want anders hadden het farmacotherapeurtisch kompas toch wel gewoon gezegd dat het om de potentie ging...
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 17:49
shameonme
shameonme is offline
Bedankt voor alle reacties! het ging om medicijnen tegen een depressie, de preciese naam hiervan weet ik niet.
het gaat inmiddels alweer een stuk beter, we zijn minder op het klaarkomen 'gefocust' en we genieten meer van elkaar.

nogmaals erg bedankt
Oud 28-11-2004, 18:18
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
feminime schreef op 28-11-2004 @ 18:49 :
Bedankt voor alle reacties! het ging om medicijnen tegen een depressie, de preciese naam hiervan weet ik niet.
het gaat inmiddels alweer een stuk beter, we zijn minder op het klaarkomen 'gefocust' en we genieten meer van elkaar.

nogmaals erg bedankt
Dat soort medicijnen hebben wel eens zulke bijwerkingen ja. Dus kan zijn dat hij er alsnog last van blijft houden, maar kan ook zijn dat het steeds beter gaat. Hopen op het laatste, en het lijkt erop als ik je reactie zo hoor dat het die kant op gaat.
Oud 29-11-2004, 05:54
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
feminime schreef op 28-11-2004 @ 18:49 :

nogmaals erg bedankt
LOL.
Die medicijnen hebben inderdaad zo'n bijwerking
Al is het zo dat je nog wel kan klaarkomen, maar dat het gewoon veel langer duurt.
Oud 29-11-2004, 06:27
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 29-11-2004 @ 06:54 :
Die medicijnen hebben inderdaad zo'n bijwerking
Al is het zo dat je nog wel kan klaarkomen, maar dat het gewoon veel langer duurt.
waar zijn die medicijnen te verkrijgen?
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 08:38
Mo6
Mo6 is offline
Citaat:
Sarah schreef op 25-11-2004 @ 21:20 :
that's true dude! maargoed, neej ik heb eigenlijk alleen maar last gehad van een droge huid en droge lippen...
Oud 29-11-2004, 16:31
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
red5 schreef op 29-11-2004 @ 07:27 :
waar zijn die medicijnen te verkrijgen?
LOL. Op dokters recept

Stiekem doen alsof je depressief bent
Oud 30-11-2004, 09:05
MazeMouse
MazeMouse is offline
Ik ken het probleem met de anti-depressiva zelf uit eigen ervaring
(kheb er iig van geleerd dat je ook van seks kunt genieten zonder klaar te komen )
Oud 01-12-2004, 18:41
Bequiristain
Bequiristain is offline
Bekend probleem,ik slik sinds 3 weken Seroxat en het klaarkomen lukt dus ook niet meer
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 20:45
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
Bequiristain schreef op 01-12-2004 @ 19:41 :
Bekend probleem,ik slik sinds 3 weken Seroxat en het klaarkomen lukt dus ook niet meer
Hoe werkt dat dan? Is het een lichemelijke blokering of een geestelijke? Hoe moet ik dat zien; dat je concentratie mist om het gevoel op te laten bouwen of dat het gevoel simpelweg niet goed doorkomt?
Oud 01-12-2004, 21:12
juno
juno is offline
Seroxat heeft een invloed op de stofjes in je hersenen. Omdat klaarkomen allemaal hersenwerk is, wordt ook dat erdoor beinvloed.

Maar hoe het precies werkt. ...Iets met neurotransmitters ja...
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 22:08
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Bequiristain schreef op 01-12-2004 @ 19:41 :
Ik hoop dat je daar HEEL SNEL vanaf bent want dat is een partij kutspul

Anyways, dat werkt inderdaad zoals Juno zegt. (plus de andere mogelijke bijwerkingen zijn al genoeg om depressief van te worden )
Oud 02-12-2004, 19:43
Bequiristain
Bequiristain is offline
Het blokkeerd ergens,het fijne gevoel is er enigszins wel maar tot klaarkomen kom ik echt niet
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten