Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Bij ons in de winkel (geen supermarkt) was onder de 1 euro acceptabel. Daarboven was teveel.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar wat houdt zo'n briefje in dan?
||
![]() |
Citaat:
Maar bij ons is het zowiezo moeilijk na te gaan WIE het is geweest omdat je niet een eigen lade hebt, hoe zit dat dan bij andere?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
(kassaverschil is trouwens ook niet te vermijden, door afrondingen. (hoe dat precies zit weet ik niet, maar is me verteld)) Als je het teveel dan ook erbij, krijgt gaat iedereen te weinig teruggeven ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Kijk daar zeg je al wat wij hebben 9 kassa's 2 daarvan (nummer 1 en 2) zijn normaliteer voor het "winkelpersoneel" die dus bijdraaien als het druk is dit kunnen er op een dag best meer dan 1/2 zijn dus niet te controleren. Op een dag zijn er 's middags zo'n 6 kassa's open. Bemant(vrouwt) door denk ik wel 12 verschillende cassaires, ofwel er draaien al snel 2 mensen op een dag op 1 kassa, van wie van de 2 is dan het kasverschil ![]() ![]() De klantenservice heeft ook 2 kassa's. En ook daar word door ongeveer 4 verschillende mensen gedraaid, zelfde probleem dus
||
Citaat:
er is namelijk bij ons wel es gejat door een caissiere. (400 gulden) zo'n extra kassa hebben wij niet. alleen savonds misschien een kwartiertje. |
![]() |
||
Citaat:
Als er grote kasverschillen waren werd er gekeken welke 2 personen daarop hadden gedraaid. Dat wordt in de gaten gehouden en als het vaker voorkomt dan draai je gewoon een keer in je eentje op een kassa. Dan kunnen ze wél exact zien of de kasverschillen aan jou te danken zijn. Ook hebben ze eens een camera opgehangen om te zien wie er voor de grote kasverschillen zorgde. Maar dat ging om iemand die binnen korte tijd duizenden guldens wist te jatten.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
grtz ivo Citaat:
De camera truc en de JIJ alleen op een kassa truc hebben toen ook uitkomst geboden. Maar dat word natuurlijk alleen toegepast als er zeer vermoedelijk fraude gepleegd word. Ik mag als BIJDRAAITEAM in princiepe overal draaien maar met voorkeur kassa 1 en 2 maar bij extreme drukte gewoon op alle kassa's, of effe een pauze overnemen ook op de kassa van diegene. Het was eens druk en toen draaide ik op kassa 7 bleek dat ze die kassa in de gaten hielde, die dag kon dat door mij dus niet :$, dan voel je je wel schuldig maar jah, les 1: de klant gaat voor alles ![]() ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
je hebt geen la maar een la met een kaartje :-s Ze tellen het dan meteen ofzo dat een ander er snel op verder kan ofzo ![]() ![]()
||
Citaat:
En wij mogen als we moeten bijdraaien alleen op onze eigen kassa (waar je die dag op draait) of op kassa 3 (een irritante afgelegen kassa) draaien. Dit om er voor te zorgen dat je niet op allebei de vaste kassa's hebt gedraaid op één dag.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je krijgt een la, je onthoud welke la van jou is en die stop je in een kassa hok. Dan draai je de hele dag op die la en als je klaar bent ga je met de la naar de baas en wordt ie geteld en dan isie weer klaar voor de ander. |
![]() |
||
Citaat:
Als die oude la dan opgemaakt is gaat ie weer in de kluis zodat een volgende persoon(de volgende dag) erop kan draaien en zijn kaartje erin kan ![]() Er staat gewoon een naam op de la, dat is alles ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als er een groot kassa verschil is krijg je een gesprek waarin gezegt word dat je echt moet oppassenmet wat je terug geeft.... en als je verdacht word van stelen, gaan ze je volgen met de camera (zo zagen ze bij mij dat iemand briefjes op de grond gooide met het schoonmaken van de kassa's... die werd meegnomen naar het kantoor... Ze zijn erachter gekomen dat ze in totaal 1300 euro hadf gestolen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Eerst probeerd het kader het op te lossen lukt dit niet word DBA erbij gehaald. Er word ook meestal een tijdje gegeven waarin je je zelf kan aangeven, er volgen dan geen verdere consequenties (behalve ontslag) en de politie en DBA word er buiten gehouden. Leuke optie vind ik maar het werkt niet altijd. Of het slim is? ach je weet denk ik ook vanzelf wel dat ze het kasverschil zien dus je in de gaten gaan houden, dus denk niet dat het echt verschil zal maken ![]()
||
Citaat:
Iedereen heeft in princiepe een eigen kassa... Maar der zijn er een paar die in de pauzes andere kassa's overnemen, meestal zijn dat mensen die er al een tijdje werken. Er word 1 of 2 x per dag tussendoor afgeroomd, maar niet bij iedere kassa wisseling. Iedereen moet trouwens ook inloggen met een gebruikerscode en wachtwoord. Alle artikels die we scannen worden geregistreerd dus op onze naam. Wat ze daar mee kunnen weet ik ook niet, ik weet wel dat ze op een computer bij de info balie kunnen zien wat we scannen als ze willen (als ze vermoeden dat iemand kratjes bier vergeet aan te slaan ofzo). Maat volgens mij is dat nog nooit gebruikt ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
help help helllllp! chantyyy | 20 | 28-08-2007 22:51 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #100! rare kwast | 491 | 21-06-2007 19:51 | |
Werk, Geld & Recht |
Bijzonderheden op je werk vandaag Balance | 57 | 24-01-2005 15:59 | |
Lifestyle |
Ben jij een brave burger ? ZerO | 161 | 19-11-2004 03:43 | |
Lifestyle |
mensen, vertel eens wat je nieuw hebt, la partie deux Susanne | 498 | 14-09-2004 11:19 | |
Psychologie |
Het grote lucht-je-hart topic! Nona | 500 | 08-04-2004 17:00 |