![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
We kunnen idd niet 100% weten dat hij bestaat. Ik kan je wel proberen te vertellen dat de evolutietheorie onzin is en jij weer dat god een sprookje is, maar veel verder zullen we niet komen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() wel grappig, laatst had ik bij zo'n test een iq van 130 nog wat, dus. Ik denk trouwens dat bij mensen die het iq denken te weten van anderen, door middel van een meningsverschil, zelf niet zo hoog zal liggen. btw, ik verwerp de evolutietheorie niet om religieuze redenen, maar omdat hij niet klopt. |
![]() |
||
Citaat:
brand los zou ik zeggen, we're eager to hear it..
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Is er ook een manier waarop allah aan ons laat zien dat de qu'ran inderdaad zijn woord is?
deze vraag wordt vaak gesteld. Hier is het bewijs: De jaren waarin de profeet woonde werden de Gouden Jaren van de Arabische poëzie genoemd. De Arabieren hadden toen de tijd zo veel talent wat poëzie betreft dat ze de beste waren van de wereld. Als een man 2 regels poëzie schreef kreeg hij heel veel commentaar over zijn manier van schrijven. Maar de heilige Qur'an is zo perfect geschreven dat niet één iemand commentaar kon leveren aan zelfs ook maar één letter van de Qor'an. Zo is menig Arabier moslim geworden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
2. Heb je hiervoor een bron, als je een antwoord hebt op vraag 1, ook graag met bron. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
godsdienst: De verschillen tussen de kerkgebouwen van moskee, synagoge en kerk. klaasje12 | 6 | 18-03-2012 18:09 | |
Algemene schoolzaken |
verschillen in ontwikkeling door verschillen in gezinssamenstellingen Liessj | 4 | 10-06-2009 15:26 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Bijna net als wij, de wortels van vreemdelingenhaat Verwijderd | 17 | 09-09-2006 14:56 | |
Games |
Waarheid over de XBOX, PS2 is krachtiger! Diablos | 274 | 20-09-2003 03:34 | |
Games |
waarheid over de x-box ? ps2 is krachtiger. GpMaStEr | 7 | 13-07-2002 01:54 | |
De Kantine |
De verschillende vormen van humor Verwijderd | 24 | 18-04-2002 13:56 |