Oud 01-12-2004, 21:15
Spoonie
Spoonie is offline
Mensen kom op zeg een beetje respect voor die man en voor z'n naasten hij is ook gewoon vader, opa en overgrootopa. Jullie vinden het ook niet leuk als jullie vader of opa de pijp uitgaat. Doe niet zo loserachtig en ga niet van die domme opmerkingen plaatsen als je last hebt van 14-jarige puberale neigingen.

RIP Bernhard
Oud 01-12-2004, 21:15
JCG
JCG is offline
respect voor hem, 50 operaties en 94 jaar, niet veel mensen doen hem dat na.
Oud 01-12-2004, 21:16
D@mien
D@mien is offline
Op Ned3 is er nu voetbal...

ontopic: lullig voor de familie, maar ik vind et zéér overdreven om op vrijwel elke zender tot laat in de avond 300x hetzelfde te zeggen en allemaal 'vrienden' interviewen enzo....op 1 zender is dat prima...maar op elke zender is gewoon overkill....
Oud 01-12-2004, 21:18
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Wel raar dat de meeste zenders de normale programmering weer opgevat hebben, als je dat vergelijkt met het overlijden van Claus.

Verder is natuurlijk heel goed te zien dat die documentaires op de verschillende zenders al maanden op de plank lagen.

Wel jammer dat de slechte kanten van de prins weer verdoezelt worden door oplikkerij aan alle kanten. Het nazi-verleden wordt weggewuifd en er is niemand die met een woord rept over Bernhard's nageslacht in de wouden van Afrika.

R.I.P. Bernhard
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 21:18
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Jammer, maar 93 is geen slechte leeftijd om te overlijden.

En Edwin Evers kan halve dagen gaan werken
Oud 01-12-2004, 21:25
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Ja, dat is wel het rottigst. Die Bernhard-imitaties maakten het luisteren naar 538 nog een beetje draaglijk.

Laatst gewijzigd op 01-12-2004 om 21:37.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 21:28
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 01-12-2004 @ 22:18 :
Wel jammer dat de slechte kanten van de prins weer verdoezelt worden door oplikkerij aan alle kanten. Het nazi-verleden wordt weggewuifd en er is niemand die met een woord rept over Bernhard's nageslacht in de wouden van Afrika.
och, over de doden niets dan goeds he?

maar ja, in feite was dat toch al een publiek geheim, dus om dat soort zaken nog eens in de spotlight te zetten...

op papier heb je gelijk, maar ja, je kan zoiets niet maken tegenover de nabestaanden..
Oud 01-12-2004, 21:30
RayMania
RayMania is offline
Neppe mensen hier, pleur eens een tyfus end op zeg.
Oud 01-12-2004, 21:33
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
RayMania schreef op 01-12-2004 @ 22:30 :
pleur eens een tyfus end op zeg.
te beginnen met jou.
Oud 01-12-2004, 21:34
grensgeval
grensgeval is offline
heb ik ff mazzel, dat ik ook belgische zenders heb
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 21:34
ekki
ekki is offline
Citaat:
Spoonie schreef op 01-12-2004 @ 22:15 :
Mensen kom op zeg een beetje respect voor die man en voor z'n naasten hij is ook gewoon vader, opa en overgrootopa. Jullie vinden het ook niet leuk als jullie vader of opa de pijp uitgaat. Doe niet zo loserachtig en ga niet van die domme opmerkingen plaatsen als je last hebt van 14-jarige puberale neigingen.

RIP Bernhard
Als mijn overgrootopa overlijdt (die dan ook vader, opa en overgrootopa is), komt dat dan ook op tv? Moet dan ook heel Nederland mee genieten (op elke zender)?

Nee. Precies. Daarom vind ik het overdreven. Tuurlijk mag meegedeeld worden dat die man dood is, maar er wordt meteen zo'n drama van gemaakt. Omdat ie bekend is. Dat heeft niets met puberaal gedrag te maken, dat heeft er gewoon mee te maken dat ik er niet van houd dat dingen zo worden opgeblazen. Die man was oud en ziek, het was logisch dat ie dood zou gaan, hij is niet dood geschoten, dus er is niets raars aan de hand.

That's why.
Ok?
Oud 01-12-2004, 21:41
Spoonie
Spoonie is offline
ya dat is nieuws daar kan ik ook niks aan doen maar opmerkingen over dat ik m'n voetbal nu niet meer kan zien. Jezus man wordt dan toch fan van ADO ofzo.
Oud 01-12-2004, 21:43
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
ekki schreef op 01-12-2004 @ 22:34 :
Als mijn overgrootopa overlijdt (die dan ook vader, opa en overgrootopa is), komt dat dan ook op tv? Moet dan ook heel Nederland mee genieten (op elke zender)?
Die vergelijking slaat natuurlijk als een lul op een drumstel.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 21:47
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 01-12-2004 @ 22:43 :
Die vergelijking slaat natuurlijk als een lul op een drumstel.
Jah inderdaad.. is wel wat anders...Maar ik kende deze man sowieso niet, who cares over het Koninklijk Huis.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 21:49
sans plomb
sans plomb is offline
wat een stelletje zeikerds zitten hier op het forum! Er gaat niet elke dag een (respectvolle) prins dood..
oh nee nu mis ik Feyenoord !! of ohnee nu loopt mijn tv-avond door de war 1 dag .. nee het is maar 1 avond dat er ff geen normale programmering is !!! ik denk dat vooral de oudere mensen wel blij zijn ..dat er veel aandacht aan wordt gegeven. Ga een boek lezen ofzo ..als je programma er niet op komt.. doe je ook nog wat nuttigs.. tss
Oud 01-12-2004, 21:50
Spoonie
Spoonie is offline
Citaat:
ekki schreef op 01-12-2004 @ 22:34 :
Die man was oud en ziek, het was logisch dat ie dood zou gaan, hij is niet dood geschoten, dus er is niets raars aan de hand.

That's why.
Ok?
dus als 'Mister mohhamed. B een paar kogels door z'n had geknald mocht het wel op op all tv-zenders . man kom op zeg een beetje meer respect zou wel mogen, tis wel even iemand die misschien niet altijd goeie dingen doet maar wel in de 2ww heeft zitten knokken en het WWF(WNF) heeft opgericht.
Oud 01-12-2004, 21:53
Spoonie
Spoonie is offline
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 01-12-2004 @ 22:47 :
Jah inderdaad.. is wel wat anders...Maar ik kende deze man sowieso niet, who cares over het Koninklijk Huis.
oo mijn god, 't zal me een wordt uitdrukking wezen is ook al naar 't vwo uitgezaaid.

Ik stel voor dat jij die lul bent dan kunnen we nog wel een drumstelletje voor je vinden.
Oud 01-12-2004, 21:55
ekki
ekki is offline
Citaat:
Spoonie schreef op 01-12-2004 @ 22:50 :
dus als 'Mister mohhamed. B een paar kogels door z'n had geknald mocht het wel op op all tv-zenders . man kom op zeg een beetje meer respect zou wel mogen, tis wel even iemand die misschien niet altijd goeie dingen doet maar wel in de 2ww heeft zitten knokken en het WWF(WNF) heeft opgericht.
Ja, dat was toen nieuws. Ik vind het gewoon zwaar overdreven. En natuurlijk hoeft mijn overgrootopa niet op tv als ie overlijdt. En natuurlijk is het een publiek persoon. Maar ik hoef het alleen maar te weten en verder gaan met wat ik aan het doen was. Ik vind het niet leuk als ik daarin belemmerd wordt, het doet me niks, die man.

En als er iemand wordt doodgeschoten doet het me wel wat meer, ja. Hij was al ziek en oud, dat doet me idd niet zo veel.

Ik heb best respect voor die man. Ik heb respect voor wat hij gedaan heeft en dergelijke. Maar om daar nou alles voor af te breken, dat vind ik gewoon overdreven. Het is voor mijn leven niet belangrijk, één zender is wel genoeg.

Snap je nu m'n point?
Oud 01-12-2004, 21:57
ekki
ekki is offline
Citaat:
sans plomb schreef op 01-12-2004 @ 22:49 :
wat een stelletje zeikerds zitten hier op het forum! Er gaat niet elke dag een (respectvolle) prins dood..
oh nee nu mis ik Feyenoord !! of ohnee nu loopt mijn tv-avond door de war 1 dag .. nee het is maar 1 avond dat er ff geen normale programmering is !!! ik denk dat vooral de oudere mensen wel blij zijn ..dat er veel aandacht aan wordt gegeven. Ga een boek lezen ofzo ..als je programma er niet op komt.. doe je ook nog wat nuttigs.. tss
Ik denk niet dat het 1 dag is. Hij moet ook nog begraven worden enzo.

Maarja, het meeste is wel deze avond, ja.

En prima dat oudere mensen er blij mee zijn, maar dan kan het nog steeds op één zender.
Oud 01-12-2004, 21:58
sans plomb
sans plomb is offline
Citaat:
ekki schreef op 01-12-2004 @ 22:55 :
Het is voor mijn leven niet belangrijk, één zender is wel genoeg.
ja want anders mis je je favoriete programma..
Oud 01-12-2004, 21:58
Tha-Theo
Tha-Theo is offline
Maar dan snap ik nog steeds niet waarom het op 3 zenders tegelijk moet, dan wordt je bijna verplicht, als je alleen publieke omroep hebt, om naar dit zeker belangrijke nieuws te kijken. Als het je om welke rede dan ook niet interresseerd, dan heb je dus een probleem. Dan kunnen ze toch net zo goed dit onderwerp op één zender uitzenden en op de overige zenders aangeven dat alles met betrekking tot dit onderwerp op deze zender wordt uitgezonden.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 22:00
Verwijderd
May he rest in peace.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 22:00
ekki
ekki is offline
Citaat:
Tha-Theo schreef op 01-12-2004 @ 22:58 :
Maar dan snap ik nog steeds niet waarom het op 3 zenders tegelijk moet, dan wordt je bijna verplicht, als je alleen publieke omroep hebt, om naar dit zeker belangrijke nieuws te kijken. Als het je om welke rede dan ook niet interresseerd, dan heb je dus een probleem. Dan kunnen ze toch net zo goed dit onderwerp op één zender uitzenden en op de overige zenders aangeven dat alles met betrekking tot dit onderwerp op deze zender wordt uitgezonden.
Precies
Oud 01-12-2004, 22:01
ekki
ekki is offline
Citaat:
sans plomb schreef op 01-12-2004 @ 22:58 :
ja want anders mis je je favoriete programma..
Ja, mag ik? Dat programma vond ik toch heel wat nuttiger dan een ellenlange documentaire over Bernhard. Het wordt mij gewoon opgelegd, ik mag niet meer kiezen of ik het wel of niet wil zien.
Oud 01-12-2004, 22:02
ekki
ekki is offline
Citaat:
Solero schreef op 01-12-2004 @ 23:00 :
May he rest in peace.

Dat zal wel goed komen, het was een lieve man volgens mij.
Oud 01-12-2004, 22:03
Floris_22
Floris_22 is offline
Ik begrijp best dat er 1 zender van de publieke, 1 zender van HMG groep (als dat nog zo heet) en 1 zender van SBS er volledig aandacht aan besteed. Maar ik begrijp niet waarom dat op alle zenders moet.
En om op zo'n dag als dit nou weer over z'n zogenaamde Nazi verleden te beginnen vind ik ook vreemd. Als ik de media mag geloven is er van praktisch alle geruchten niks feitelijk bekend.
Zeker over zijn Nazi verleden is niks een feit. Mocht iemand menen dat er wel feiten over bekend zijn, wil ik dat graag zwart wit.
Oud 01-12-2004, 22:05
Verwijderd
Achja, het is ook weer goed voor de diertjes

Zullen de Groenlinkse dwazen hier wel blij mee zijn.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 22:06
sans plomb
sans plomb is offline
(365 dagen x 24 TV-uren) - (365 dagen x 8 slaapuren) = 5840 maximale tv-uren in een jaar
5 tv-uren weg door Prins Bernhard

som:

5/5840x100= 0,086 % Prins Bernhard TV

veel!!!
Oud 01-12-2004, 22:07
Verwijderd
Citaat:
sans plomb schreef op 01-12-2004 @ 23:06 :
(365 dagen x 24 TV-uren) - (365 dagen x 8 slaapuren) = 5840 maximale tv-uren in een jaar

som:

veel!!!
Die gozer is echt gek hier
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 22:07
Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
sans plomb schreef op 01-12-2004 @ 23:06 :

som:

veel!!!
Maar waarom moet dat op alle zenders? Dat vraag ik mij. Of het nou goed is of niet. Waarom alle?
Oud 01-12-2004, 22:09
Verwijderd
Citaat:
Floris_22 schreef op 01-12-2004 @ 23:07 :
Maar waarom moet dat op alle zenders? Dat vraag ik mij. Of het nou goed is of niet. Waarom alle?
Uit respect?
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 22:09
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
WHO CARES HET IS MAAR VOOR 1 AVONDJE MAAK ER NIET ZO'N DRAMA VAN MENSEN

Zo leuk he die caps.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 22:10
Verwijderd
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 01-12-2004 @ 23:09 :

Zo leuk he die caps.
Nee.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 22:10
Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
Solero schreef op 01-12-2004 @ 23:09 :
Uit respect?
Wat een onzin. Dus op 1 zender uitzenden getuigt niet van respect?
Oud 01-12-2004, 22:11
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
ekki schreef op 01-12-2004 @ 22:55 :
Ja, dat was toen nieuws. Ik vind het gewoon zwaar overdreven. En natuurlijk hoeft mijn overgrootopa niet op tv als ie overlijdt. En natuurlijk is het een publiek persoon. Maar ik hoef het alleen maar te weten en verder gaan met wat ik aan het doen was. Ik vind het niet leuk als ik daarin belemmerd wordt, het doet me niks, die man.

En als er iemand wordt doodgeschoten doet het me wel wat meer, ja. Hij was al ziek en oud, dat doet me idd niet zo veel.

Ik heb best respect voor die man. Ik heb respect voor wat hij gedaan heeft en dergelijke. Maar om daar nou alles voor af te breken, dat vind ik gewoon overdreven. Het is voor mijn leven niet belangrijk, één zender is wel genoeg.

Snap je nu m'n point?
Anders denk je even aan je bloeddruk en stel je je niet zo aan. Zet de tv uit en lees een boek ofzo.

Besides, het is nog maar op een paar zenders. het is al veel minder erg dan met Claus.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 22:11
Verwijderd
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 01-12-2004 @ 23:09 :

Zo leuk he die caps.
Op Tmf tot morgen 14.00 uur . Aangepast programma, en zonder reclame
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 22:12
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 01-12-2004 @ 23:11 :
Anders denk je even aan je bloeddruk en stel je je niet zo aan. Zet de tv uit en lees een boek ofzo.

Besides, het is nog maar op een paar zenders. het is al veel minder erg dan met Claus.
Ja, maar er zijn ook Feyenoord-fans die vandaag een k*t-dag hadden en er naar uit keken om naar het voetbal te kijken.
En het is idd minder erg dan met Claus.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 22:13
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Solero schreef op 01-12-2004 @ 23:05 :
Achja, het is ook weer goed voor de diertjes

Zullen de Groenlinkse dwazen hier wel blij mee zijn.
Ik ben geen dwaas, he.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 22:14
Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 01-12-2004 @ 23:13 :
Ik ben geen dwaas, he.

Nou dwaas wil ik net niet zeggen, maar bijster slim is het niet.
Ontopic: Tja of Bernard echt nog wat met die beestjes te maken had.
Oud 01-12-2004, 22:15
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Floris_22 schreef op 01-12-2004 @ 23:14 :
Nou dwaas wil ik net niet zeggen, maar bijster slim is het niet.
Ontopic: Tja of Bernard echt nog wat met die beestjes te maken had.
Jij bent zeker weer zo'n rechtse rukker?
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 22:15
sans plomb
sans plomb is offline
het is eigenlijk ook een soort gebaar ..iedereen heeft het erover dat vrijwel alle zenders er aandacht aan heeft besteed .. dat geeft toch wel aan dat het een bijzondere man is geweest (vinden denk ik vooral de mensen die hem mee hebben meegemaakt in zijn gloriejaren) .. het is een soort uiting van respect voor hem ..

..mij boeit het in ieder geval niet ..dan zet ik de tv/radio wel uit..als ik er genoeg van heb.. anderen mensen vinden het wel prettig om alles uitgebreid te volgen
Oud 01-12-2004, 22:16
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 01-12-2004 @ 23:13 :
Ik ben geen dwaas, he.
Ik ben het er niet mee eens.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 22:17
Verwijderd
Citaat:
sans plomb schreef op 01-12-2004 @ 23:15 :
anderen mensen vinden het wel prettig om alles uitgebreid te volgen
Ja, maar je kunt niet op Nederland 1, 2 en 3 tegelijk kijken . Dus is dat wel overdreven.
Met citaat reageren
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 01-12-2004 @ 23:16 :
Ik ben het er niet mee eens.
Ik wist wel dat je kinderachtig genoeg zou zijn om er zelfs in déze topic op te reageren. Maar ja, je stalkt me tóch al in ieder topic (op N&A en daarbuiten) om te kunnen flamen, dus ga je gang...
Met citaat reageren
ekki
ekki is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 01-12-2004 @ 23:11 :

Ik maak me helemaal niet druk, hoor, volgens mij maken jullie je drukker. Ik discussieer alleen.
Met Claus keek ik geen tv, dat hoorde ik pas de volgende dag ofzo (of nog een dag later).

En ik ben al de hele avond bezig met huiswerk, uit medische programma's kan ik nog wel eens inspiratie halen (raar maar waar), maarja, niet uit dit soort suffe dingen .

En je snapt m'n point dus niet... jammer.
Oud 01-12-2004, 22:18
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
bootz schreef op 01-12-2004 @ 23:17 :
Ja, maar je kunt niet op Nederland 1, 2 en 3 tegelijk kijken . Dus is dat wel overdreven.
Voetbal is verder gegaan op NL3 dus niet janken.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 22:18
Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 01-12-2004 @ 23:15 :
Jij bent zeker weer zo'n rechtse rukker?
Ik moet je helaas teleurstellen. Ondanks dat ik VVD heb gestemd vorig jaar en LPF 2 jaar terug, zou ik daar nu niet meer op stemmen. Net zo min als op PVDA Groen Links, D66 en Sp. Ik ben een zwevende kiezer.
Oud 01-12-2004, 22:19
Verwijderd
Citaat:
Spoonie schreef op 01-12-2004 @ 22:15 :

RIP Bernhard
Mijn oma is vorige week overleden, mijn opa 2 jaar geleden. Deed me niets; net zo veel dus als de dood van prins Bernhard.
Met citaat reageren
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
ekki schreef op 01-12-2004 @ 23:17 :
En je snapt m'n point dus niet... jammer.
Ik snap je punt, maar het is nu eenmaal zo dat, héél even, tijdelijk, alle zenders hetzelfde ophadden. Al heel snel daarna is overgegaan op reguliere programmering. Dus je overdrijft inderdaad gruwelijk.
Met citaat reageren
sans plomb
sans plomb is offline
topictitel moet veranderd worden naar "Prins Bernard's dood verpest televisieavond?!"
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten