Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar 't going niet zozeer om het leren kennen als wel om de functionaliteit... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En het tooltje waar je het over hebt, ngen, doet ook niets anders dan een native image in de cache plaatsen. |
![]() |
|
Werk zelf ook al ongeveer 2 jaar met C# en ben er zeer te spreken over.
Heb zelfs ergens op internet gelezen over C#: "Java done right" Ben op het moment aan het testen om webapplicaties geschreven in C# te draaien op een FreeBSD met Apache en Mono (open source .NET framework voor UNIX, Linux en Mac OSX) Heb hiervoor veel met Basic gewerkt en een klein tukje C++, maar mijn voorkeur gaat nu zeker uit naar C#, vooral 2.0 waar op dit moment de eerste BETA van uit is. Programma's geschreven in BETA 2.0 zijn nog wat langzaam, maar er zijn vele verbeteringen ten opzichte van 1.1
||
Citaat:
Over de controls van Asp.net ben ik zelf minder te spreken, maar de .Net API zit verder IMHO erg goed in mekaar (ze hebben niet dezelfde fouten gemaakt als Java met bijvoorbeeld de collections), en C# heeft een hoop handige dingetjes zoals delegates, enumerations en operator overloads die Java dus moet missen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Microsoft is mijn held dankzij C#. Eindelijk een alternatief voor java. Java is namelijk het kwaad der aarde. Java was namelijk oorspronkelijk niet bedoeld voor pc's, tenzij er speciale instructies in elke processor kwamen die java konden interpreten. en dat is te merken aan de performance. Er is hardware met ingebouwde Java interpreter en daarop is het retesnel. En toen kwam novell met een gereversed engineerd .NET Framework en wel Mono. En ik zag, dat het goed was. Even serieus. C# leunt zwaar op het concept van Java. Het is krachtig en flexibel, maar mist de portabiliteit en multi-platform interoperabiliteit die andere talen hebben als Java en tot op zekere hoogte ook C/C++. Laatst gewijzigd op 10-12-2004 om 09:34. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Prog] C++: hoe te beginnen? pietervdb | 16 | 28-05-2005 09:27 | |
Software & Hardware |
[Win XP] Explorer gebruikt 100% CPU Methuselah | 30 | 09-05-2005 15:46 | |
Software & Hardware |
[Win XP] Docs & Settings naar andere partitie tarekh16 | 15 | 04-11-2004 11:57 | |
Software & Hardware |
[Algemeen] Programmeurs gezocht: spel bouwen Raven | 13 | 13-07-2004 17:42 | |
Software & Hardware |
[Programmeren] Browser Game twim | 66 | 25-02-2003 20:10 |